• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.415 films
  • 12.573 series
  • 34.806 seizoenen
  • 656.470 acteurs
  • 200.478 gebruikers
  • 9.468.606 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

jordybeukeboom schreef:

Perez wil eerst nog minimaal bij de eerste twee eindigen met AZ. Met Ajax zal hem dat dit seizoen niet meer lukken...

Logisch, als ie dat met AZ wil bereiken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan moet Perez (net als Ajax) zijn doelstelling maar bijstellen. AZ moet genoegen nemen met de derde plaats, PSV wint de strijd.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Het blijft jammer dat clubs zoals Ajax alleen nog maar wereldspelers zoals Stam kunnen aanschaffen die al aan het einde van hun latijn zijn. Ik begrijp overigens niet wat ze precies voor beleid van plan zijn, ik meende toch altijd dat ze zich zouden richten op de jeugd, en dan met name uit de eigen school? Spelers zoals Lindenberg (32) Stam (34) en Perez (31) is nou niet bepaald toekomstgericht...

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

kos schreef:

Sneijder blijft trouwens op 10 spelen ipv Perez, schijn het.

Ik heb begrepen dat hij dat zelfs heeft geëist tijdens de afgelopen contractonderhandelingen. Ik vind het belachelijk om zoiets te eisen, maar het blijkt tegenwoordig niet eens zo gek meer.

Als hij straks op het middenveld geposteerd wordt zal hij zich ook wel weer 'misbruikt' voelen en weg willen..

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dan moet Perez (net als Ajax) zijn doelstelling maar bijstellen. AZ moet genoegen nemen met de derde plaats, PSV wint de strijd.

Hoho, wat zeg jij nou als Feyenoord-fan ...

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Het blijft jammer dat clubs zoals Ajax alleen nog maar wereldspelers zoals Stam kan aanschaffen die al aan het einde van hun latijn zijn. Ik begrijp overigens niet wat ze precies voor beleid van plan zijn, ik meende toch altijd dat ze zich zouden richten op de jeugd, en dan met name uit de eigen school? Spelers zoals Lindenberg (32) Stam (34) en Perez (31) is nou niet bepaald toekomstgericht...

Het probleem bij Ajax is, al enkele jaren, dat er te veel jeugd en en te weinig ervaring/ routine is. Leuk dat je ieder jaar het jongste team in de Champions League hebt, maar je koopt er niets voor. Vooral van Geel probeert nu voor meer routine te zorgen, Stam is dan een goede aankoop. Je kunt je wel afvragen of 3 mln euro niet een beetje veel is!

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ik begrijp overigens niet wat ze precies voor beleid van plan zijn, ik meende toch altijd dat ze zich zouden richten op de jeugd, en dan met name uit de eigen school? Spelers zoals Lindenberg (32) Stam (34) en Perez (31) is nou niet bepaald toekomstgericht...

Maar om daar goede resultaten mee te boeken moeten er toch ook wat routiniers op het veld staan. Van Geel is uitstekend bezig. Ben benieuwd wat we nog meer mogen verwachten. Eindelijk een grote schoonmaak en, wat nog belangrijker is, al een paar mooie spelers aangetrokken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

jordybeukeboom schreef:

(quote)

Hoho, wat zeg jij nou als Feyenoord-fan ...

Ik doelde op de tweede plek.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik doelde op de tweede plek.

En nu een beetje terug gaan krabbelen he

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

OK, leuk gezegd dan ja

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik krabbel niet terug hoor. Feyenoord wordt kampioen!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Nou maar hopen dan dat het allemaal goed uitpakt voor Ajax.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik krabbel niet terug hoor. Feyenoord wordt kampioen!

LoL

Feyenoord moet hopen dat het niet word ingehaald door Groningen of Ajax , dan kunnen ze misschien nog derde worden. Maar kampioen ....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gewoon een optimistische fan. Feyenoord heeft zich wel bewezen als je deze post nou van de zomer had geplaatst.

Ajax Feyenoord nog inhalen? dat is het meest belachelijke wat ik ooit gehoord heb maar je hebt in ieder geval gevoel voor humor.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Ik geef Feyenoord meer kansen dan Ajax. Sterker nog, Ajax mag blij zijn als ze de play offs nog halen. PSV wordt natuurlijk kampioen, dat lijkt me duidelijk .

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Ik geef Feyenoord meer kansen dan Ajax. Sterker nog, Ajax mag blij zijn als ze de play offs nog halen. PSV wordt natuurlijk kampioen, dat lijkt me duidelijk .

tuurlijk wordt PSV kampioen

ook nog eens omdat fey nog UIT bij PSV moet spelen

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Maar Feyenoord wint juist vaak van PSV

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Arie Haan 5de Nederlandse bondscoach op WK in Duitsland?

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Nee, hij gaat aan de slag bij een Iraneze club

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Wie volgt de Africa Cup??

Guinee verslaat titelhouder Tunesie met 3-0 en wordt groepswinnaar, niet de geloven..

Trouwens, Kone scoort wel erg vaak, terwijl hij bij Psv nog niet echt in vorm is, vind ik.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

jordybeukeboom schreef:

Nee, hij gaat aan de slag bij een Iraneze club

niet bij een club uit Iran, maar Iran zelf, hij wordt bondscoach..

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

En dat is 5

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Iraneze club; Persepolis.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Perspolis is de nieuwe uitdaging van Arie Haan. De Nederlandse oud-international, die al meer dan een jaar niet meer werkte als trainer, gaat aan de slag bij de nummer negen in de Iraanse competitie.

Perspolis is sinds kort in handen van de miljardair Hossein Sabet. De Iraniër heeft zich gewend tot Haan om zijn ambities met de club waar te maken, nadat onder meer de toenadering tot Lothar Matthäus op niets was uitgelopen.

Bij Perspolis tekende Haan een contract voor anderhalf jaar. Bij de club uit Teheran krijgt Theo de Jong, evenals bij Haans verblijf in China, de rol van assistent. 'Iran heeft een grote voetbalpotentie. De Iraanse spelers in Europa zijn daar een goed voorbeeld van', zei Haan bij zijn presentatie. 'Ik ga daar gebruik van maken om perspolis naar een hoger niveau te tillen '

Haan (54) stond niet meer als trainer op het veld sinds zijn ontslag als bondscoach van China. In november 2004 moest de Nederlandse oud-international het veld ruimen. In februari begint hij aan zijn werkzaamheden in Teheran.

VI.nl

Club dus... itt eerdere berichtgeving bij Telegraaf.nl bijv.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ik klikte op de link van Speedy en las toch wel iets heel anders, maar oke..

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Volgens de Telegraaf gaat Quincy Owusu-Abeyie van Arsenal naar Spartak Moskou voor 3 seizoenen voor circa 4 mln euro.

Kan hij mooi de bevroren velden de schuld geven als zijn pingelacties mislukken..

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ik vind het wel een stoere actie. Volgens mij wordt je daar als jonge speler echt een bikkel van: onbekende competitie, kou, armoede in het land, verdedigende teams

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

De enige reden dat hij daar gaat spelen is dat hij een leuk jaarsalaris zal gaan verdienen. Want de competitie stelt niks voor en het weer is al helemaal niet om over naar huis te schrijven.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Nou, hij heeft ook wel om sportieve gronden gekozen: hij heeft daar meer kans op speeltijd dan bij Arsenal. En in Engeland betalen ze erg hoge salarissen hoor, hoewel ik wel denk dat hij er inderdaad wat op vooruit is gegaan, maar niet heel veel denk ik

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Sorry hoor maar dan ga je toch niet naar Spartak Moskou, is er dan in heel Europa geen geschikte club te vinden. In landen zoals Frankrijk, Spanje, Italie, Duitsland of een andere club in Engeland. Dat geloof ik niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.