• 17.311 nieuwsartikelen
  • 182.416 films
  • 12.574 series
  • 34.806 seizoenen
  • 656.470 acteurs
  • 200.475 gebruikers
  • 9.468.630 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Perfectly clear schreef:

Een speler als Perez zou inderdaad perfect bij Ajax passen maar Jaap Stam ???

De beste man is volgens mij net iets te veel P.S.V. net zoals Cocu b.v. .

Daarbij komt ook nog eens dat Stam de laatste tijd ook minder goed speelt (ouderdom), waarom geen Mathijssen en/of Opdam ??

Zo erg PSV-er is Jaap Stam niet, anders had die waarschijnlijk wel voor zijn oude ploeg gekozen want die was ook in de running. Qua spel is Stam precies wat Ajax nodig heeft in de verdediging.

Dat zijn niveau minder goed is, dat is ongetwijfeld de waarheid. Echter zijn niveau is momenteel nog goed genoeg voor in Italie. Dus verwacht ik niet dat hij problemen gaat krijgen in de Nederlandse competitie bij Ajax.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Perfectly clear schreef:

De beste man is volgens mij net iets te veel P.S.V. net zoals Cocu b.v. .

dan moet je z'n biografie maar eens lezen. Die is bij p$v niet lekker weggegaan. En wat denk je dat ie dacht toen eindhoven hem uitfloot toen ie met Milan rood kreeg in Eindhoven....

Perfectly clear schreef:

Daarbij komt ook nog eens dat Stam de laatste tijd ook minder goed speelt (ouderdom), waarom geen Mathijssen en/of Opdam ??

Kom nou toch. Die man speelt wekelijks in de serie A. Hoe slecht kan je dan zijn. Milan wilde maar al te graag zijn contract verlengen.... Bovendien brengt ie rust en ervaring mee waar die jonkies zich mooi aan op kunnen trekken.

Begint een aardig elftal te worden voor volgend jaar

- Rosenberg - Huntelaar - Rosales -

----------------- Perez - ------------------

------ Sneijder -------- Maduro -------

Emanuelson - Stam - Gryga - Heitinga

------------- Stekenleburg ----------------

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Gistermorgen had ik nog een advies, en Ajax heeft er blijkbaar naar geluisterd. Nu alleen nog Perez halen en AUB een goede keeper. Wat was Stekelenburg slecht tegen Utrecht..

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Hoe komt iedereen er toch bij dat Stam wekelijks speelt?

Als ie de helft van de wedstrijden speelt is het veel volgens mij.

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Voor alle Ajaxieden die Matthijsen en Landzaat willen kopen een tip: gewoon supporter van AZ worden.

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Daar ben je goed fout. Ik heb vroeger eens een Amerikaanse documentaire gezien van de eerste Amerikaanse ploeg Seven-Up en die ging alleen over de renners die als laatsten reden. De niet-klimmers hebben het veel moeilijker dan de klimmers.

Bij een bergetappe bedoel je? Allicht. Maar in de klassiekers ben je niets zonder goede sprint. Daarom winnen gluiperds als Rebbelin en Boonen veel meer dan een klasbak als Boogerd. Niemand die de afgelopen vijf jaar zo vaak tweede is geworden in LBL en de Amstel Gold Race als Boogerd. Echt heel triest.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

kos schreef:

Hoe komt iedereen er toch bij dat Stam wekelijks speelt?

Als ie de helft van de wedstrijden speelt is het veel volgens mij.

Dat is ook weer wat overdreven, Jaap Stam heeft volgens V.I. dit seizoen 17 van de 22 wedstrijden gespeeld in de serie A.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Waarvan ook een aantal als invaller.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Roulatiesysteem he, dat heb je bij topclubs. Grote wedstrijden speelt ie iig wel, CL, zelfs gescoord tegen Inter. Kortom, ligt niet aan gebrek aan kwaliteit.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Agony schreef:

Kan ik opzich mee leven, hopelijk zijn ze nog niet klaar. Vervanger voor Emanuelson is namelijk nooit weg. Een ervaren middenvelder die de wegvallende Galasek opvangt zou ook fijn zijn.

Dan begint Ajax toch wel vorm te krijgen.

Ow vergeet het belangrijkste, een nieuwe trainer!

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Interessante opstelling, maar wie is de inschuivende nummer 4 dan? Stam of Grygera zie ik daar niet zo in uitblinken.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Agony schreef:

toch een totaal ander elftal als het begin van dit seizoen:

- Babel - Charisteas - Pienaar -

-- Boukhari -- Galasek -- De Jong

Emanuelson - Escudé - Gryga - Trabelsi

----------------- Vonk--------------

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

PartyMarty schreef:

Interessante opstelling, maar wie is de inschuivende nummer 4 dan? Stam of Grygera zie ik daar niet zo in uitblinken.

Grygera vult die rol nu al behoorlijk in... met Stam achter zich krijgt ie misschien ook nog meer vertrouwen om in te schuiven.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Bij een bergetappe bedoel je? Allicht. Maar in de klassiekers ben je niets zonder goede sprint. Daarom winnen gluiperds als Rebbelin en Boonen veel meer dan een klasbak als Boogerd. Niemand die de afgelopen vijf jaar zo vaak tweede is geworden in LBL en de Amstel Gold Race als Boogerd. Echt heel triest.

Gluiperds als Boonen? Komaan man, die kerel heeft helemaal op z'n eentje Parijs-Roubaix, de Ronde van Vlaanderen en het WK (en zoveel meer) in stijl gewonnen. Een beetje serieus blijven. Dat je geen fan bent van Boonen, tot daar toe, maar ga hem niet afdoen als een gluiperd want dat is erg kinderachtig.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

'Grygera spoedig naar Juventus'

-----------------------------------------

Het ziet ernaar uit dat Zdenek Grygera Ajax zal gaan verruilen voor Juventus. Dat meldt de website Highlow.nl. De overgang zou op zeer korte termijn moeten worden afgerond, aangezien op dinsdag de internationale transfermarkt sluit. Het is echter ook mogelijk dat Grygera pas komende zomer de overstap naar Turijn maakt.

Sinds Ajax maandagavond bekendmaakte dat Jaap Stam komende zomer de club zal komen versterken is een overgang van Grygera naar Juventus niet langer onbespreekbaar. Volgens Highlow lijkt het erop dat Ajax een vertrek van de verdediger naar de Italiaanse topclub niet in de weg staat. Grygera, die zich de afgelopen seizoenen ontwikkelde tot een vaste waarde bij Ajax, speelt op dezelfde positie als Stam.

Inmiddels deed Ajax de international een aanbieding om zijn medio 2007 aflopende contract met de club te verlengen. Grygera heeft echter om bedenktijd gevraagd. Ajax wilde dinsdagochtend geen commentaar geven op het nakende vertrek van de 25-jarige Tsjech. "Hoewel dat niet wil zeggen dat er iets gaande is", aldus een woordvoerster tegenover Highlow.

Pijnlijk, is toch een behoorlijke domper wanneer dit doorgaat. Stam en Grygera kunnen een ijzersterk centrum vormen in de verdediging van Ajax. Laten we hopen dat het gewoon geruchten zijn, niet meer.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

das niet zo mooi.

Highlow.nl is doorgaans erg goed geinformeerd.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Klote: Ghaly van Feyenoord naar Tottenham. Ik wens deze toffe gast, harde werker en begaafde speler veel succes daar. Ik had hem er graag bijgehouden. Het voetbal van tegenwoordig is echt een apekermis. Je hebt er een parttime baan aan om alle transfers bij te houden...

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Grygera woont trouwens toevallig in mijn dorp (Ouderkerk aan de Amstel) en er waren zojuist verhuizers bezig met het leeghalen van zijn huis... Maar of dit iets met Juventus te maken heeft...

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Deze wintertransfers gaan wel een beetje te ver idd.

Ze hebben net allemaal halve seizoenkaarten verkocht voor de rest van het seizoen en iedereen begint als een gek te kopen/verkopen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Halcyon schreef:

Komaan man, die kerel heeft helemaal op z'n eentje Parijs-Roubaix, de Ronde van Vlaanderen en het WK (en zoveel meer) in stijl gewonnen. Een beetje serieus blijven.

Groot gelijk. Eerst de E3-prijs Harelbeke alleen aangekomen, de week nadien in de Ronde van Vlaanderen weer alleen, en weer een week later Parijs-Roubaix, met drie naar de finish op de piste en winnen. Onuitgegeven. Zoiets lukt alleen de sterksten.

Ik volg Boonen al vanaf zijn eerste profjaar in 2002, toen hij nog voor de ploeg US Postal van Armstrong reed en nog nooit heb ik deze jongen kuunen betrappen op verwaandheid, egotripperij of grootspraak. Hij heeft wel een zeer goed gevoel voor humor. Ik denk dat iedere weldenkende wielerliefhebber aan Boonen nog veel plezier zal beleven, of het nu een Belg is of niet.

En zo te zien heeft hij dit jaar alweer 'de forme' te pakken: drie op drie voor Tom Boonen.

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Nogmaals: Boonen is zeker een goeie wielrenner. En ik vind het mooi dat hij het niet alleen op z'n sprint laat aankomen. Ook dan is het natuurlijk nog een voordeel: zijn tegenstanders rekenen minder snel op een demarrage.

Het WK heeft Boonen toch wel een beetje in de schoot geworpen gekregen. En dan spreek ik als fan van Boogerd, die 500 meter voor de streep nog op kop lag.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Ik volg Boonen al vanaf zijn eerste profjaar in 2002, toen hij nog voor de ploeg US Postal van Armstrong reed en nog nooit heb ik deze jongen kuunen betrappen op verwaandheid, egotripperij of grootspraak. Hij heeft wel een zeer goed gevoel voor humor. Ik denk dat iedere weldenkende wielerliefhebber aan Boonen nog veel plezier zal beleven, of het nu een Belg is of niet.

Ik ben nu niet bepaald een kenner, maar ik volg toch zeker de belangrijke wedstrijden. En inderdaad, die jongen is nooit of te nimmer arrogant. Hij weet zichzelf zo goed te relativeren zonder dat hij daarbij vals bescheiden is. Altijd een plezier om naar hem te kijken en te luisteren.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

Nogmaals: Boonen is zeker een goeie wielrenner. En ik vind het mooi dat hij het niet alleen op z'n sprint laat aankomen. Ook dan is het natuurlijk nog een voordeel: zijn tegenstanders rekenen minder snel op een demarrage.

Het WK heeft Boonen toch wel een beetje in de schoot geworpen gekregen. En dan spreek ik als fan van Boogerd, die 500 meter voor de streep nog op kop lag.

Mja, erg voor Boogerd, maar dat wil niet zeggen dat Boonen een gluiperd is. Trouwens, respect voor Boogerd. Die vind ik altijd heel sympathiek in interviews enzo, maar over z'n kwaliteiten als renner kan ik me niet echt uitspreken omdat ik hem niet genoeg opvolg.

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Halcyon schreef:

Ik ben nu niet bepaald een kenner, maar ik volg toch zeker de belangrijke wedstrijden. En inderdaad, die jongen is nooit of te nimmer arrogant. Hij weet zichzelf zo goed te relativeren zonder dat hij daarbij vals bescheiden is. Altijd een plezier om naar hem te kijken en te luisteren.

Ok, ok, ik geef hem nog een kans.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Ok, ok, ik geef hem nog een kans.

Haha, dat apprecieer ik .

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Officieel: Perez per 1 juli naar Ajax voor 3 jaar WOOHOO!

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

En Mark de Vries naar Heerenveen. Leuke, verrassende aankoop

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Sneijder blijft trouwens op 10 spelen ipv Perez, schijn het.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Waarom Stam en Perez pas vanaf 1 juli? De Jong, Maxwell en de rest gaan toch ook gelijk weg?

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Perez wil eerst nog minimaal bij de eerste twee eindigen met AZ. Met Ajax zal hem dat dit seizoen niet meer lukken...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.