• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.386 films
  • 12.570 series
  • 34.804 seizoenen
  • 656.346 acteurs
  • 200.461 gebruikers
  • 9.467.366 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77580 stemmen

100 % dat Ajax wint. Weddenschappen neem ik aan stuur maar een pm

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Maar je hoopt dus wel dat Ajax verliest zodat Blond ontslagen wordt?!

Sorry, maar dan noem ik je geen supporter...

Inderdaad, ik hoop dat Ajax verliest,alleen maar om het feit dat Ajax dan verlost is van Blind.

Kijk maar eens, fans ontevreden, ajax spelers ontevreden weg, slechte resultaten.

Ik wil niet nog maanden doorhobbelen op de weg van Blind.

Ik zie wel waarom je mijn mening excentriek vindt, maar ergens weet je dat ik gelijk heb.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

What about Winnen en die flapdrol eruit ?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Inderdaad, ik hoop dat Ajax verliest,alleen maar om het feit dat Ajax dan verlost is van Blind.

Kijk maar eens, fans ontevreden, ajax spelers ontevreden weg, slechte resultaten.

Ik wil niet nog maanden doorhobbelen op de weg van Blind.

Ik zie wel waarom je mijn mening excentriek vindt, maar ergens weet je dat ik gelijk heb.

Misschien al is ooit over nagedacht dat die spelers weg willen door die klote supporters! Die eigen spelers en trainers voor alles en nog wat uitmaken als het een keer slechter gaat!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ook wel extreem om te hopen dat Ajax verliest, alleen dan omdat Blind dan zou weggaan (wie zegt dat?) zeker in de klassieker tegen Feyenoord. Ik hoop dat Ajax gewoon wint, met of zonder blind. En dat rijmt ook nog eens!

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Hmm, een keertje slecht gaat ? Ajax is al een tijdje ver van z'n niveau.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

En wat is dan het niveau van Ajax. Sinds het Bosman-arrest hebben wij geen niveau meer. Hoe kun je nu ooit weer aan de top komen als alles en iedereen die een beetje tegen een bal aan kunnenn trappen worden gekocht door de rijkere clubs en we een scoutingapparaat van lek m'n vestje hebben ?

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Geen niveau meer ? Absolute bullshit. Iedereen vergeet, of wil de jaren onder Koeman vergeten. Onbegrijpelijk, zijn eerste twee jaren bij Ajax waren zeer succesvol. Beker, winnaar eredivisie en opvallend goed gepresteerd in de Champions League.

Dus kom alstublieft niet aanzetten dat Ajax geen niveau meer heeft sinds het bosman-arrest. Oké het is niet meer de ploeg uit 1995, maar dat is ook wel begrijpelijk aangezien alle topspelers weg willen/gaan naar het buitenland.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

Hmm, een keertje slecht gaat ? Ajax is al een tijdje ver van z'n niveau.

ach het kan altijd erger: Fey

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

damon schreef:

(quote)
ach het kan altijd erger: Fey

Ik vind dit al erg genoeg, hoop op een goed resultaat zondag, al verwacht ik niet echt veel

En Perez zal als linksbuiten spelen, zo meldde hij zelf.Dus toch geen concurrent voor Sneijder.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Perez linksbuiten

Die moet op 10 achter de spitsen spelen !

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ajaxspelers moeten de laatste paar maanden zowiezo op elke positie kunnen spelen. Het is niet voor niets dat Emanuelson als rechtsbuiten en Huntelaar op 10 spelen. Om nog maar te zwijgen over de manier waarop Nigel de Jong en Steven Pienaar zijn misbruikt dit seizoen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ja dat de Jong voor HSV heeft gekozen roept natuurlijk ook wel de twijfels op tot hoeverre hij het nog naar zijn zin had bij Ajax. Want het was dus geen Manchester united... Die Duitsers daar in het noorden gaan nog veel succes beleven aan deze jongens, wat inprincipe voor Ajax was weggelegd..

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Dat is wel zo, maar zijn 1e wedstrijd met HSV heeft hij verloren,terwijl het zo goed ging, en een gele kaart gekregen. Niet echt een goed begin te noemen...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

damon schreef:

Quote: Perez: "ik ben gehaald als linksbuiten"

Dan worden ze in amsterdam met de dag gekker. Je gaat met Huntelaar in de spts toch geen rechtsbenige linksbuiten halen die de achterlijn nooit haalt. Als nummer 10 een geweldige aankoop maar als linksbuiten lopen er vele betere rond.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Hij zegt wel dat hij ook als linksbuiten heel erg goed kan voetballen, we zullen zien.

En een goede nieuws voor Ajax-fans: Feyenoord gaat misschien spelen met Kuyt op het middenveld en van Hooijdonk als spits..

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Feyenoord gaat misschien spelen met Kuyt op het middenveld en van Hooijdonk als spits..

Haha, hebben ze Blind als adviseur?

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Jammer dat dat niet meer doorgaat:

Feyenoord:

Lodewijks, Greene, Vlaar, Bahia, Bosschaart, Hofs, Paauwe, De Guzman, Castelen, Kuyt en Kalou.

Ajax:

Stekelenburg, Grygera, Maduro, Vermaelen, Emanuelson, Galasek, Sneijder, Lindenbergh, Rosales, Huntelaar en Rosenberg.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Dan worden ze in amsterdam met de dag gekker. Je gaat met Huntelaar in de spts toch geen rechtsbenige linksbuiten halen die de achterlijn nooit haalt. Als nummer 10 een geweldige aankoop maar als linksbuiten lopen er vele betere rond.

Inderdaad.

Perez op 10 en laat Rosenberg maar lekker werken op de linksbuiten.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Rosenberg op linksbuiten ? Nee liever niet. Rosenberg is een pure spits, laat hem als reserve staan achter basis speler Huntelaar.

Charisteas verkopen, of gratis weggeven. Perez op nummer 11 en een goede Sneijder die wel in vorm is op nummer 10 achter de spitsen.

• 23817 berichten
  • 77580 stemmen

Wat maken jullie je eigen toch druk Perez kan prima hangend op links spelen en Wesley op 10 en ik weet niet of jullie de laatste wedstrijden van Ajax hebben gezien maar daar was Charisteas juist een van de betere samen met Rosales.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Misschien al is ooit over nagedacht dat die spelers weg willen door die klote supporters!

Wat n bullshit

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

stinissen schreef:

Wat maken jullie je eigen toch druk Perez kan prima hangend op links spelen en Wesley op 10 en ik weet niet of jullie de laatste wedstrijden van Ajax hebben gezien maar daar was Charisteas juist een van de betere samen met Rosales.

Ik maak me ten eerste niet druk want hoe meer missers ajax maakt hoe beter. Maar het getuigt niet van veel inteligentie om een diepe spits te kopen die fantastisch presteerde op het moment dat hij voorzetten van de achterlijn kreeg en dan om deze te bedienen een hangende linksbuiten koopt die de achterlijn niet kan helen. Ik bedoel je kunt vooraf al zien dat dit niet gaat functioneren omdat de spelers niet op elkaar zijn afgestemd. Maar nogmaals van mij mogen ze.

• 23817 berichten
  • 77580 stemmen

Bij AZ speelt Perez zo vaak links op het middenveld maar ja laten we de spelers en ( nieuwe) Trainer eerst het voordeel van de twijfel geven.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Als Milan Sneijder koopt, kan Perez gewoon mooi op 10 spelen. Die Boerigter kan dan met Mitea om de linksbuitenpositie strijden.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ajax zou eigenlijk Sneijder ruilen voor Stam, maar dat is dus niet gebeurt.. Ik hoop dat hij nog blijft, hji is een van de weinigen met een goed afstandsschot..

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Sneijder heeft toen straks nog zijn contract verlengd tot 2009. Lijkt mij dat ze die dus niet zomaar de deur uit laten lopen, zoals bijv. hem (als speler van de toekomst) ruilen tegen Stam (die nog even heeft)

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Nee dat lijkt mij ook een domme ruil. Sneijder tegen Stam. Dat is pas kapitaalvernietiging

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

pascal83 schreef:

Als Milan Sneijder koopt, kan Perez gewoon mooi op 10 spelen. Die Boerigter kan dan met Mitea om de linksbuitenpositie strijden.

Dan kan Rosenberg er niet in.

Neej dankje Mitea mag op de bank , Rosenberg zal het wel leren.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

timbo_ schreef:

een hangende linksbuiten koopt die de achterlijn niet kan helen.

Hebben ze daar geen terreinmeester voor?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.