• 17.317 nieuwsartikelen
  • 182.453 films
  • 12.574 series
  • 34.806 seizoenen
  • 656.472 acteurs
  • 200.480 gebruikers
  • 9.469.040 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

eRCee schreef:

Ik ben wel benieuwd hoe jullie, Naomi en dutchtuga, erbij komen om supporter van deze clubs te worden? Zelf heb ik juist een band met Nederlands voetbal.

Voor velen val ik in herhaling maar voor jou doe ik het nog dunnetjes over.

Bij mij komt het puur door mijn Spaanse roots. Daarnaast ben ik ook een fanatiek supporter van Feyenoord en het nationale team van Spanje (voor Oranje voel ik niks, ik ben zelfs anti-Oranje).

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Ajax .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik doe met je mee kos.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Will the pain never stop ?

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

ja inderdaad een lachertje hoeveel pech 1 team kan hebben in ALLES, maar ja na regen komt zonneschijn

nou maar hopen dat PSV kampioen wordt, want ik gun die andere 2 niks! nu het ineens in jaren 1 jaar (!) slechter gaat met Ajax hebben ze een grote mond

stinissen (crew films & series)

• 23818 berichten
  • 77583 stemmen

Wat een leed vermaak........ Alles maar dan ook alles zat tegen en dan nog Blind die Fran laat staan ipv Urby E. En laten we eerlijk zijn Lindenbergh..... Nee dat is on Ajax.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

Wat een leed vermaak........ Alles maar dan ook alles zat tegen en dan nog Blind die Fran laat staan ipv Urby E. En laten we eerlijk zijn Lindenbergh..... Nee dat is on Ajax.

alles zit tegen: coach is Blind

Galasek schiet normaal ALLES raak

scheidsrechter is een blinde kip en laat doorspelen bij de 1-3

altijd meer kansen dan de tegen team maar nooit wordt dit uitgedrukt in klinkende cijfers

en nog steeds geen NORMALE linksvoor aangekocht

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

damon schreef:

inderdaad een lachertje hoeveel pech 1 team kan hebben in ALLES, maar ja na regen komt zonneschijn

Weer duidelijk een uitspraak van een Ajacied, altijd die pech he?

nou maar hopen dat PSV kampioen wordt, want ik gun die andere 2 niks! nu het ineens in jaren 1 jaar (!) slechter gaat met Ajax hebben ze een grote mond

Ik proef hier pure frustratie. Ajax is gelukkig heel bescheiden, ook nooit een grote mond.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Weer duidelijk een uitspraak van een Ajacied, altijd die pech he?

(quote)

Ik proef hier pure frustratie. Ajax is gelukkig heel bescheiden, ook nooit een grote mond.

geniet maar van de 2e plek van Feyenoord, Naomi

zulke uitschieters maak je niet vaak mee

Alles zit Ajax op dit moment tegen, maar gelukkig zullen de grote jongens (Cruijff, vBasten, Rijkaard) in de toekomst ervoor zorgen dat Ajax weer terugkomt!

Hoe kan Blind zeggen dat "4 momenten Ajax de wedstrijd hebben gekost" ?!!

zo kan ik ook wel alle verloren wedstrijden analyseren

als die gast nou eens Huntelaar ALTIJD als spits opstelt dan kunnen we nog wat bereiken, en dan bedoel ik ook ALTIJD

en niet als Sneijder of wie dan ook wegvalt, een SPITS (!) 1 linie terug laten zakken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zou ik doen maar het afschuiven op pech vind ik wel onterecht. Er zit iets niet goed bij dat Ajax. Geen zelfvertrouwen, geen chemie, geen eenheid. Gebrek aan kwaliteit is het niet, dat is er genoeg.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

stinissen schreef:

Wat een leed vermaak

Leedvermaak hoort bij voetbal .

En wat een gejank van al die Ajax-supporters dat het tegenzit zeg, echt te zielig voor woorden. Hoe vaak hebben zij niet gemazzeld in de geschiedenis. Maar toen was het opeens 'afgedwongen' .

In de pers schrijven ze zelfs dat 'het scoreverloop niet meezat' .

Asjeblieft zeg, het is gewoon een matig team zoals iedereen het hele seizoen al kon zien.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

geniet er maar van Kos

ik snap ook best dat supporters van clubs die altijd onder Ajax staan nu de kans grijpen om erop in te hakken

volkomen logisch

kos schreef:

En wat een gejank van al die Ajax-supporters dat het tegenzit zeg, echt te zielig voor woorden. Hoe vaak hebben zij niet gemazzeld in de geschiedenis. Maar toen was het opeens 'afgedwongen'

ja we hebben niks te janken, we kunnen de voorronde CL halen en zitten nog in 2 bekercompetities (ik ken teams die dat niet kunnen zeggen)

vindt het trouwens zeer vreemd dat Ajacieden hopen dat Blind oprot, maar supporters van de vijanden het PRIMA vinden dat ie blijft. Het bestuur doet het echt hier verkeerd

en dan zegt die Blinde: Ook op de vraag of hij ontslagen wordt of zelf ontslag neemt was Blind resoluut: “Het laatste zeker niet en het eerste ga ik niet over. Duidelijk!”

met zulke coaches heb je geen vijanden nodig!

mogelijke nieuwe coaches:

Neeskens

ten Cate

Krol (tot einde seizoen om nieuwe coach te vinden) .....en hopelijk dat vBasten dan na WK het stokkie overneemt...

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

Haha, dat ajax Echt genieten dit seizoen.

5. FC Groningen

7. Ajax

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Goodfella_90 schreef:

5. FC Groningen

7. Ajax

FC Groningen staat waar het hoort.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

Alsjeblieft!

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Jezus, Huntelaar op het middenveld, dan ben je wel heel erg de weg kwijt. Weg met Blind! 4-1 in eigen huis, waar haalt hij de moed vandaan om nog door te gaan..

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Ik vind Huntelaar op 10 niet zo'n hele vreemde beslissing hoor.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Maar ik bedoel, is hij niet gekocht om doelpunten te maken..

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Dat kan toch ook vanaf nummer 10?

Sowieso is dat Huntelaar gedoe natuurlijk gewoon een domme actie, ze hadden beter fatsoenlijke verdedigers kunnen kopen.

Maar ja, het hele jaar loopt iedereen al te zaniken dat het aan de spitsen lag .

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Stekelenburg

Hetinga Vermaelen Grygera Juanfran

Galasek Sneijder Emanuelsson

Rosales Huntelaar Boerrichter/Goossens

klaar!

zo min mogelijk wisselen!

ben trouwens wel blij dat Ajax VERREWEG interessanter is dan ander clubs. Zelfs bij supportes van andere clubs....

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

damon schreef:

Juanfran

.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

volgens Hugo Borst komt Perez volgend jaar naar Ajax

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Maar ja, het hele jaar loopt iedereen al te zaniken dat het aan de spitsen lag

Wat in feite ook klopte. Alleen beginnen die, net als ze een nieuwe spits kopen, ineens een beetje (met nadruk op een beetje) te draaien. Vooral Rosenberg mist echt té veel kansen.

Ben benieuwd wanneer (of?) Ajax uit deze sportieve dip komt.

stinissen (crew films & series)

• 23818 berichten
  • 77583 stemmen

Perez van AZ volgend jaar naar Ajax.

Bron: Hugo Borst ( AD)

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

dus voorhoede:

Perez Huntelaar Jenner

????

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

En waar moet Perez staan dan?

Die zetten ze gewoon op links, waar ie vervolgens de achterlijn moet gaan halen, wat ie niet kan, want hij komt telkens naar binnen, dus dat wordt weer niks.

Ze moeten gewoon het systeem omgooien, maar nee, ze willlen per se met buitenspelers spelen. Dan heb je dus geen reet aan Perez.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

nee hoor, in Heerenveen speelt Samaras 'hangend' op links

zoiets zal Perez doen

Fey speelt ook zowat met 3 spitsen, en die halen toch ook niet de achterlijn (net als Heerenveen), maar het loopt prima

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.