• 17.317 nieuwsartikelen
  • 182.453 films
  • 12.574 series
  • 34.806 seizoenen
  • 656.472 acteurs
  • 200.480 gebruikers
  • 9.469.016 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23818 berichten
  • 77582 stemmen

Perez op 10 achter Huntelaar ( Volgens H. Borst)

Lijkt me een goed plan

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Voor de nummer 10 wel ja, misschien dat Sneijder dan weg gaat.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

damon schreef:

Fey speelt ook zowat met 3 spitsen, en die halen toch ook niet de achterlijn (net als Heerenveen), maar het loopt prima

Maar die spelen niet zoals Ajax.

stinissen (crew films & series)

• 23818 berichten
  • 77582 stemmen

kos schreef:

Voor de nummer 10 wel ja, misschien dat Sneijder dan weg gaat.

Sneijder is een parel die moet links op het middenveld

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

dus zo:?

??? Huntelaar Jenner/Rosales

Sneijder Perez ???

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Waarom is Perez een goede aankoop voor Ajax ...

1) De as van het elftal. We hebben met de komst van Perez een geweldige as tot onze beschikking. We hebben Grygera achterin, Maduro op 4, Perez op 10 en Huntelaar op 9.

2) Omdat we er maar niet in slagen een goede linkervleugelspits zijn we genoodzaakt Rosenberg of Babel daar te posteren. Deze twee komen wel heel vaak naar binnen. Perez kan de linkerflank opzoeken waardoor de linkervleugel bij de spits kan gaan spelen. Zo heb je twee man voor de goal en Perez heeft een goede voorzet in huis.

3) Perez is een echte nummer 10 als het komt op combineren met de spits. Als Perez en Huntelaar elkaar goed kunnen vinden is het een gegarandeerde doelpuntenmachine. Dit heeft Perez al met Arveladze bewezen bij AZ.

4) Hij spreekt vloeiend Nederlands.

Ik denk dat we de nieuwe Litmanen in huis halen

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

moviefreak#1 schreef:

...We hebben Grygera achterin, Maduro op 4...

De reden waarom Ajax nogal veel onnodige goals tegen krijgt.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Als je in dit seizoen drie goals kunt noemen waarbij Grygera fout zat vind ik het knap. Daarbij bedoel ik met Maduro op 4 dus Maduro als middenvelder met de punt naar achter en niet als centrale verdediger (wat hij niet is, ook al stelt Blind hem daar op). Er moet natuurlijk wel een bikkel naast Grygera staan en geen halfgaar broekie zoals Vermaelen.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Juanfran mag weer terug naar Turkije, want hij heeft het helemaal verknald gisteren, zoveel fouten in 1 wedstrijd en Huntelaar moet gewoon voorin spelen, waar hij hoort.

En in plaats van steeds spitsen te kopen (Jenner, Perez lees ik net) moet Ajax eindelijk eens een fatsoenlijke (ervaren) verdediger aankopen, net als op het middenveld, daar heb je iemand als Cocu nodig. Nu weet ik dat Galasek dat ook kan, maar na het missen van de penalty en nog slechte afstandsschoten, geloof ik ook niet meer in hem.

Toen ik de mooie assist (met hakje) en de doelpunt van Cocu zag, was ik al meteen jaloers.

Dus laat die jonge jongens even met rust en koop ervaren, iets oudere spelers is mijn advies.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Als je in dit seizoen drie goals kunt noemen waarbij Grygera fout zat vind ik het knap.

Nee kan ik zo niet, maar in het algemeen vind ik het een houterige verdediger die te vaak met zich laat sollen.

Maduro vind ik een beetje over het paard getild.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Persoonlijk denk ik dat Perez een goede aankoop is voor Ajax. Hij heeft ervaring, is constant en heeft een goed schot/voorzet in de benen.

Kan Ajax prima gebruiken. Nu moet Ajax alleen Charisteas even verkopen, of uitlenen want anders hebben ze gewoon te veel mogelijke spitsen rond lopen in het eerste.

Rosenberg is zich zeker positief aan het bewijzen, heb altijd vertrouwen in hem gehad terwijl de rest hem afkraakte. Zoals dat gaat bij elke spits van Ajax, volkomen onterecht. Kijk nu maar eens naar Rosenberg.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Verkoop/verhuur Rosenberg dan maar, Charisteas heeft ook ervaring en was volgens mij niet echt de slechtste (sowieso niet dit seizoen).

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Lieten ze ook in de herhaling niet zien

Da's toch wel een dubieuze regie dan toch?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Perez 31 jaar (volgend jaar 32) Dat gaat 'm worden! Misschien moet die samen met Huntelaar op het goal gaat staan.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Doom schreef:

Kijk nu maar eens naar Rosenberg.

Een spits die voor elke keer dat hij scoort, 10 kansen mist.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Echt negatief, sorry maar is niet terecht. Hij scoort tenminste en doet de laatste tijd goede zaken. Hij is er nog niet maar is toch zeker al een begin dit.

Hij doet hetgene iig al wat de meeste ajax-spits aankopen niet konden en dat is scoren. Komt vanzelf allemaal, vind het een zeer goede speler. Laat hem nog wat wennen en ervaring op doen.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

We mogen overigens het echte sportnieuws van dit weekend niet vergeten he.

(afbeelding)

Jos Verstappen wint Durban.

Wat een race! Wat een feest! 'Overtaking is an art' wordt weer in hoofdletters geschreven. Jos wint een zinderende race in de allerlaatste ronde. Daar waar het in de sprint race mis ging, liet hij nu zien wat de bedoeling geweest was.

Jos zijn eerste reactie: "Geweldig, ja ook voor mij, maar nog meer voor mijn fans en voor het team. Er spookte heel wat door mijn hoofd die laatste ronde. Ik rook de kans bij Zwitserland, maar natuurlijk besefte ik hoe de sprintrace was afgelopen. Maar mijn gevoel won het en ik dacht 'ik heb wat goed te maken'. Alleen al de teleurstelling bij het team over de sprintrace deed me besluiten Zwitserland toch te pakken. Dit is toch waar je het allemaal voor doet!"

Gewoon een prachtig resultaat van Jos Verstappen. Na al die pech had die dit meer dan verdiend. Mogen er nog vele volgen!

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Doom schreef:

Laat hem nog wat wennen en ervaring op doen.

Dat moet dan maar in Ajax 2 of een (andere) middenmoter, in Ajax 1 mag je meer verwachten.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Als je in dit seizoen drie goals kunt noemen waarbij Grygera fout zat vind ik het knap.

2 wedstrijden geleden nog; verkeerd instappen bij de actie van N'Kufo tegen Twente. (begrijp me overigens niet verkeerd; ik vind Gryga de beste centrale verdediger die Ajax momenteel heeft).

moviefreak#1 schreef:

Daarbij bedoel ik met Maduro op 4 dus Maduro als middenvelder met de punt naar achter en niet als centrale verdediger (wat hij niet is, ook al stelt Blind hem daar op). Er moet natuurlijk wel een bikkel naast Grygera staan en geen halfgaar broekie zoals Vermaelen.

Vermaelen gaat een uitstekende verdediger worden. Let op mijn woorden. Als 20-jarige staat ie nu al aardig zijn mannetje. Hij heeft wel (nog) een ervaren speler naast zich nodig, maar die gast komt er wel. Verdedigend in ieder geval een stuk sterker dan Maduro. Want die hoort absoluut niet in de verdediging. Geeft veel te veel ruimte weg...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Dat moet dan maar in Ajax 2 of een (andere) middenmoter, in Ajax 1 mag je meer verwachten.

Maar.....Ajax 1 is toch een middenmoter....

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Een spits die voor elke keer dat hij scoort, 10 kansen mist.

Kansloze opmerking. Rosenberg is echt aan het groeien en wordt met de week beter. Bovendien loopt ie, de laatste 3 wedstrijden, 1 op 1 als linksbuiten nota bene. Eén van de weinigen die echt venijn in zijn spel heeft. Zorg voor veel gevaar en onrust bij de tegenstander.

T.O.

• 2475 berichten
  • 2863 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Toen ik de mooie assist (met hakje) en de doelpunt van Cocu zag, was ik al meteen jaloers.

Inderdaad, zie hier het grote verschil tussen Ajax en PSV

Ik denk dat PSV toch wel wat puntjes minder had gehad zonder Philip.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Maar.....Ajax 1 is toch een middenmoter....

Je moet maar goed lezen, tussen haakjes staat 'andere', beetje suffe opmerking dus: spot na de zelfspot?!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

PartyMarty schreef:

Dat moet dan maar in Ajax 2 of een (andere) middenmoter, ..................in Ajax 1 mag je meer verwachten.

Als je de zin goed ontleed slaat andere op Ajax 2.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Onzin, bovendien weet iedereen dat Ajax 2 niet in de zelfde competitie uit komt. Anyway, toch maar goed lezen volgende keer en niet andermans (slechte) grap overnemen. Blijft nl. een suffe actie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Stond vanochtend in de Telegraaf:

Gevraagd voetbaltallent m/v

Wegens een grote leegloop bij onze club roepen we iedere zaterdagamateur of zaalvoetballer op om te solliciteren voor een plaats in onze basis elf.

We zijn een club met een rijke historie en een mooi stadion. De laatste tijd gaat het wat minder, maar onze bijgestelde doelstelling, een plaats in het linker rijtje, moeten we dit jaar kunnen behalen.

Heb je interesse om een beetje te ballen en kennis te maken met je nieuwe collega's uit Griekenland, Heerenveen, en Madurodam, schrijf dan naar Danny Blind, Arena Amsterdam.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Agony schreef:

Kansloze opmerking.

Nou, nee hoor.

Rosenberg is echt aan het groeien en wordt met de week beter.

Dat hij aan het groeien is, daar twijfel ik niet aan. Inmiddels kan hij het doel wel vinden maar of hij ooit een echt grote gaat worden... ik denk het niet. Hij verprutst echt té veel kansen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

eRCee schreef:

Ik ben wel benieuwd hoe jullie, Naomi en dutchtuga, erbij komen om supporter van deze clubs te worden? Zelf heb ik juist een band met Nederlands voetbal.

Haha ik ben portugees. Is dat misschien een reden?

Naomi Watts schreef:

Dat is een wedstrijd die je moet en wil winnen natuurlijk, aartsrivalen ook meen ik. Laat me raden, Liedson was weer eens lastig?

Goed geraden Naomi, Liedson was weer eens ERG lastig. 2 keer gescoord. Maar gelukkig heeft Adriaanses Porto gister ook weer punten laten liggen dus schade is beperkt gebleven

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Doom schreef:

We mogen overigens het echte sportnieuws van dit weekend niet vergeten he.

Zeker niet.

(afbeelding) Erwin Vervecken kroonde zich -net als in Tabor 2001- in het Nederlandse Zeddam tot wereldkampioen.

Twee op twee voor Boonen.

Tom Boonen (Quick.Step-Innergetic) heeft de eerste rit gewonnen in de Ronde van Qatar. De 25-jarige wereldkampioen haalde het na 141 km tussen het Khalifastadion van Doha en Al Khor Corniche in de spurt voor de Duitser Erik Zabel en de Zuid-Afrikaan Robert Hunter. De Balenaar is meteen de eerste drager van de gele leiderstrui.

Voor Boonen is het al zijn tweede zege van het seizoen. Vrijdag was hij ook al de beste in de International GP van Doha (1.1). Toen werd Hunter tweede en was Zabel derde.

(afbeelding)

Bron: hln.be

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Boonen:

Een van de weinige wielrenners die arrogant is. Pus van het peloton, echt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.