- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Alvast de sneak preview op de opstelling van over 2 weken :
op doel : Stekelenburg
verdediging vlnr : Babel, Heitinga, Juanfran en Boukhari
middenveld vlnr : Maduro, Rosales en Charisteas
aanval vlnr : Huntelaar, Grygera en Rosenberg

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Groep B
Frankrijk
Italië
Oekraïne

Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Voor alle Blind haters en liefhebbers :
Huntelaar vervanger Sneijder
Met alle potentiële nummers 10 geblesseerd, is Ajax-trainer Danny Blind genoodzaakt om Klaas Jan Huntelaar tegen FC Utrecht op die positie te laten spelen. Angelos Charisteas krijgt een kans in de spits. Markus Rosenberg en Mauro Rosales zullen opnieuw de vleugelposities bezetten.
en verder :
Aangezien Zdenek Grygera geschorst is en Thomas Vermaelen met een blessure kampt, zal Blind tegen Utrecht ook moeten schruiven in de verdediging. Hedwiges Maduro en Johnny Heitinga lijken centraal achterin te spelen.
Will the pain never stop 
Hier kan Blind toch niks aan doen?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Hou toch op. Huntelaar moet in de spits, daar is hij goed in ! Dan speel je maar zonder "10" en met drie normale middenvelders (Lindenbergh, Galasek en Maduro om maar eens wat te noemen). 14 miljoen aan spitsen op het middenveld en op linksbuiten. Over wanbeleid gesproken ...
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Ik denk dat wij het in deze discussie nooit meer eens gaan worden 
Ik wil nog wel even op bovenstaande reageren. Het scoutingsapparaat is er met name op gericht om jonge talenten te spotten en onbekende spelers (met veel potentie) te scouten.
Spelers als Charisteas of Mido worden echt niet gescout hoor. Die kennen ze in Amsterdam wel. Daar wordt de overweging om ze aan te trekken bij trainer en technisch directeur gelegd en hier komt geen scout aan te pas. Hier heeft Koeman dus zijn zin doorgedrukt (zo ook met de transfer van Sikora).
Denk dat je wel eens gelijk kunt hebben dat we het niet volledig eens gaan worden. Maar over dit deel, van scouten etc ben ik het toch wel met je eens. Had er niet aan gedacht.
Blijf voor de rest uiteraard wel bij mijn standpunt! 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De jong per direct weg en Galasek verlaat Ajax ook na dit seizoen.
Diep triest maar er zijn nog genoeg alternatieven.
3:4:3 Formatie.
3 spitsen - Babel, Huntelaar & Rosenberg.
Sneyder als opkomende middenvelder achter Huntelaar.
Dat moet toch efficient genoeg zijn voor goals te produceren?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Huntelaar vervanger Sneijder
Laat hem dan toch gewoon Pienaar opstellen (als deze tenminste niet geblesseerd is) of een andere echte middenvelder uit de jeugd zoals Sarpong.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Jammer dat Feyenoord één van z'n beste voetballers zo makkelijk laat gaan (/wegstuurd).
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Het zit Blind ook niet echt mee he en dat tegen Utrecht. Dit gaat wederom een pijnlijke nederlaag worden. Maar ja, hoe eerder die Blind weg is hoe beter! 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Laat hem dan toch gewoon Pienaar opstellen (als deze tenminste niet geblesseerd is) of een andere echte middenvelder uit de jeugd zoals Sarpong.
Die is geblesseerd inderdaad, daarbij als hij niet geblesseerd was had hij nu bij de Afrika Cup gezeten hoogstwaarschijnlijk.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Jammer dat Feyenoord één van z'n beste voetballers zo makkelijk laat gaan (/wegstuurd).
mee eens. Ghaly toch wel een stuk beter dan Schreuder, Pardo en Hofs. Erg jammer. Een speler die echt kan voetballen
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Het zit Blind ook niet echt mee he en dat tegen Utrecht. Dit gaat wederom een pijnlijke nederlaag worden. Maar ja, hoe eerder die Blind weg is hoe beter! 
Tsss, hopen dat Ajax verliest zodat blind ontslagen wordt 
Waar zijn de supporters?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hou toch op. Huntelaar moet in de spits, daar is hij goed in ! Dan speel je maar zonder "10" en met drie normale middenvelders (Lindenbergh, Galasek en Maduro om maar eens wat te noemen). 14 miljoen aan spitsen op het middenveld en op linksbuiten. Over wanbeleid gesproken ...
Rosenberg was een logische aankoop en was al lang voordat Blind hoofdtrainer werd bij Ajax in beeld. Ajax scoorde weinig en Rosenberg heeft potentie. Huntelaar wordt naar mijn inziens nog wat overschat (9miljoen euro!). Voor de rest heeft blind geen aankopen gedaan dus is het niet helemaal eerlijk om het wanbeleid op Blind af te schuiven.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Net alsof Blind de eindverantwoordelijke voor de transfers is
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nee dat zeker niet. De aanstelling van Blind én de scouting én het feit dat half Ajax leegloopt omdat niemand wil verlengen. Dát bedoel ik met wanbeleid.
Er moet wel meer veranderd worden maar één van de belangrijkste dingen op het moment is een betere technische staf.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Met Van Geel komen we er weer bovenop
Die is goed bezig, hoewel ik 9 miljoen euro voor Huntelaar ook veel te veel vind. Ik heb er alle vertrouwen in.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
weeeer een makkelijke groep ?
Ik noem : Argentinië, Servië-Montenegro en Ivoorkust !
Ik heb het over EK-kwalificatie...Hoe kan ik ''alweer'' zeggen bij het WK, vorige keer deden ze niet eens mee.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
mee eens. Ghaly toch wel een stuk beter dan Schreuder, Pardo en Hofs. Erg jammer. Een speler die echt kan voetballen
Niet beter dan Pardo, hij is een toptalent en met hem boek je resultaten..
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Niet beter dan Pardo, hij is een toptalent en met hem boek je resultaten..
ik zie hem echt niet bij een grote club spelen in een leidende rol over een paar jaar
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Pardo en Hofs zijn zeker niet slecht maar Ghaly heeft toch wel de meeste potentie van de drie. Het is nu juist de kunst omdat eruit te halen. Daarnaast zien de scouts van de Spurs en ook Arsenal (die in een eerder stadium interesse toonden) ook wel degelijk potentie in Ghaly en dat zijn toch geen slechte scouts ...
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ik was altijd helemaal weg van Ghaly's techniek, maar vaak had hij ook balverlies omdat hij te ver ging. Ik denk dat dat de reden is dat Koeman hem soms niet opstelde en nu ik lees dat Arsenal interesse in hem had, ben ik toch wel verbaasd.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ghaly is top joh. Aardige knul, harde werker, past precies bij Feyenoord. Je moet er gewoon iemand naast zetten die wat extra vuil werk opknapt. En hij moet zelf misschien iets minder op de Seedorf-tour inderdaad
Maar stomme zet als ze hem laten gaan, mijns inziens
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
ik zie hem echt niet bij een grote club spelen in een leidende rol over een paar jaar
idd Pardo aardige voetballer met een erg goede techniek, maar toch te licht voor het echte grote werk.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Australian Open is afgelopen. Heb eigenlijk niet echt een herhaling gezien, maar was die overrule van de umpire aan het einde van de 2de set nou terecht of niet? Was iig zeker beslissend.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Het zal velen mischien een worst zijn maar mijn club heeft gister een pijnlijke nederlaag geleden. En dat in een derby na 7 opeenvolgende overwinningen.
Benfica - Sporting Portugal 1-3
Koeman doet het goed maar gister leek het nergens op. Misschien teveel al met Liverpool bezig.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
maar was die overrule van de umpire aan het einde van de 2de set nou terecht of niet? Was iig zeker beslissend.
Lieten ze ook in de herhaling niet zien
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het zal velen mischien een worst zijn maar mijn club heeft gister een pijnlijke nederlaag geleden. En dat in een derby na 7 opeenvolgende overwinningen.
Benfica - Sporting Portugal 1-3
Koeman doet het goed maar gister leek het nergens op. Misschien teveel al met Liverpool bezig.
Mij interesseerd het zekr. Ik support ook een buitenlandse club (Atletico Madrid red.). Dat is een wedstrijd die je moet en wil winnen natuurlijk, aartsrivalen ook meen ik. Laat me raden, Liedson was weer eens lastig?
Het gaat met Benfica in ieder geval stukken beter dan met Atletico Madrid. Gister wel gewonnen met 3-2 van Deportivo trouwens. 
eRCee
-
- 13454 berichten
- 1982 stemmen
Ik ben wel benieuwd hoe jullie, Naomi en dutchtuga, erbij komen om supporter van deze clubs te worden? Zelf heb ik juist een band met Nederlands voetbal.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Waarom zou je fan zijn van een buitenlandse club, wanneer FC Groningen in ons eigen land is. 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Waarom zou je fan zijn van een buitenlandse club, wanneer FC Groningen in ons eigen land is. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.