• 17.317 nieuwsartikelen
  • 182.453 films
  • 12.574 series
  • 34.806 seizoenen
  • 656.531 acteurs
  • 200.480 gebruikers
  • 9.469.067 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Alvast de sneak preview op de opstelling van over 2 weken :

op doel : Stekelenburg

verdediging vlnr : Babel, Heitinga, Juanfran en Boukhari

middenveld vlnr : Maduro, Rosales en Charisteas

aanval vlnr : Huntelaar, Grygera en Rosenberg

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

speedy23 schreef:

Groep B

Frankrijk

Italië

Oekraïne

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Voor alle Blind haters en liefhebbers :

Huntelaar vervanger Sneijder

Met alle potentiële nummers 10 geblesseerd, is Ajax-trainer Danny Blind genoodzaakt om Klaas Jan Huntelaar tegen FC Utrecht op die positie te laten spelen. Angelos Charisteas krijgt een kans in de spits. Markus Rosenberg en Mauro Rosales zullen opnieuw de vleugelposities bezetten.

en verder :

Aangezien Zdenek Grygera geschorst is en Thomas Vermaelen met een blessure kampt, zal Blind tegen Utrecht ook moeten schruiven in de verdediging. Hedwiges Maduro en Johnny Heitinga lijken centraal achterin te spelen.

Will the pain never stop

Hier kan Blind toch niks aan doen?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Hou toch op. Huntelaar moet in de spits, daar is hij goed in ! Dan speel je maar zonder "10" en met drie normale middenvelders (Lindenbergh, Galasek en Maduro om maar eens wat te noemen). 14 miljoen aan spitsen op het middenveld en op linksbuiten. Over wanbeleid gesproken ...

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Agony schreef:

Ik denk dat wij het in deze discussie nooit meer eens gaan worden

Ik wil nog wel even op bovenstaande reageren. Het scoutingsapparaat is er met name op gericht om jonge talenten te spotten en onbekende spelers (met veel potentie) te scouten.

Spelers als Charisteas of Mido worden echt niet gescout hoor. Die kennen ze in Amsterdam wel. Daar wordt de overweging om ze aan te trekken bij trainer en technisch directeur gelegd en hier komt geen scout aan te pas. Hier heeft Koeman dus zijn zin doorgedrukt (zo ook met de transfer van Sikora).

Denk dat je wel eens gelijk kunt hebben dat we het niet volledig eens gaan worden. Maar over dit deel, van scouten etc ben ik het toch wel met je eens. Had er niet aan gedacht.

Blijf voor de rest uiteraard wel bij mijn standpunt!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De jong per direct weg en Galasek verlaat Ajax ook na dit seizoen.

Diep triest maar er zijn nog genoeg alternatieven.

3:4:3 Formatie.

3 spitsen - Babel, Huntelaar & Rosenberg.

Sneyder als opkomende middenvelder achter Huntelaar.

Dat moet toch efficient genoeg zijn voor goals te produceren?

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Huntelaar vervanger Sneijder

Laat hem dan toch gewoon Pienaar opstellen (als deze tenminste niet geblesseerd is) of een andere echte middenvelder uit de jeugd zoals Sarpong.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Feyenoord en Spurs akkoord over Ghaly

Jammer dat Feyenoord één van z'n beste voetballers zo makkelijk laat gaan (/wegstuurd).

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Het zit Blind ook niet echt mee he en dat tegen Utrecht. Dit gaat wederom een pijnlijke nederlaag worden. Maar ja, hoe eerder die Blind weg is hoe beter!

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

pascal83 schreef:

(quote)

Laat hem dan toch gewoon Pienaar opstellen (als deze tenminste niet geblesseerd is) of een andere echte middenvelder uit de jeugd zoals Sarpong.

Die is geblesseerd inderdaad, daarbij als hij niet geblesseerd was had hij nu bij de Afrika Cup gezeten hoogstwaarschijnlijk.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

pascal83 schreef:

(quote)

Jammer dat Feyenoord één van z'n beste voetballers zo makkelijk laat gaan (/wegstuurd).

mee eens. Ghaly toch wel een stuk beter dan Schreuder, Pardo en Hofs. Erg jammer. Een speler die echt kan voetballen

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Doom schreef:

Het zit Blind ook niet echt mee he en dat tegen Utrecht. Dit gaat wederom een pijnlijke nederlaag worden. Maar ja, hoe eerder die Blind weg is hoe beter!

Tsss, hopen dat Ajax verliest zodat blind ontslagen wordt

Waar zijn de supporters?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Hou toch op. Huntelaar moet in de spits, daar is hij goed in ! Dan speel je maar zonder "10" en met drie normale middenvelders (Lindenbergh, Galasek en Maduro om maar eens wat te noemen). 14 miljoen aan spitsen op het middenveld en op linksbuiten. Over wanbeleid gesproken ...

Rosenberg was een logische aankoop en was al lang voordat Blind hoofdtrainer werd bij Ajax in beeld. Ajax scoorde weinig en Rosenberg heeft potentie. Huntelaar wordt naar mijn inziens nog wat overschat (9miljoen euro!). Voor de rest heeft blind geen aankopen gedaan dus is het niet helemaal eerlijk om het wanbeleid op Blind af te schuiven.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Net alsof Blind de eindverantwoordelijke voor de transfers is .

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Nee dat zeker niet. De aanstelling van Blind én de scouting én het feit dat half Ajax leegloopt omdat niemand wil verlengen. Dát bedoel ik met wanbeleid.

Er moet wel meer veranderd worden maar één van de belangrijkste dingen op het moment is een betere technische staf.

Quido

• 14649 berichten
  • 6141 stemmen

Met Van Geel komen we er weer bovenop Die is goed bezig, hoewel ik 9 miljoen euro voor Huntelaar ook veel te veel vind. Ik heb er alle vertrouwen in.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

moviefreak#1 schreef:

weeeer een makkelijke groep ?

Ik noem : Argentinië, Servië-Montenegro en Ivoorkust !

Ik heb het over EK-kwalificatie...Hoe kan ik ''alweer'' zeggen bij het WK, vorige keer deden ze niet eens mee.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

mee eens. Ghaly toch wel een stuk beter dan Schreuder, Pardo en Hofs. Erg jammer. Een speler die echt kan voetballen

Niet beter dan Pardo, hij is een toptalent en met hem boek je resultaten..

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Turkeyloverz schreef:

(quote)

Niet beter dan Pardo, hij is een toptalent en met hem boek je resultaten..

nou nou nou....mag ik even melden dat Pardo op zijn momenten goed is, maar zeker GEEN toptalent is

ik zie hem echt niet bij een grote club spelen in een leidende rol over een paar jaar

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Pardo en Hofs zijn zeker niet slecht maar Ghaly heeft toch wel de meeste potentie van de drie. Het is nu juist de kunst omdat eruit te halen. Daarnaast zien de scouts van de Spurs en ook Arsenal (die in een eerder stadium interesse toonden) ook wel degelijk potentie in Ghaly en dat zijn toch geen slechte scouts ...

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ik was altijd helemaal weg van Ghaly's techniek, maar vaak had hij ook balverlies omdat hij te ver ging. Ik denk dat dat de reden is dat Koeman hem soms niet opstelde en nu ik lees dat Arsenal interesse in hem had, ben ik toch wel verbaasd.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ghaly is top joh. Aardige knul, harde werker, past precies bij Feyenoord. Je moet er gewoon iemand naast zetten die wat extra vuil werk opknapt. En hij moet zelf misschien iets minder op de Seedorf-tour inderdaad Maar stomme zet als ze hem laten gaan, mijns inziens

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

damon schreef:

(quote)
nou nou nou....mag ik even melden dat Pardo op zijn momenten goed is, maar zeker GEEN toptalent is

ik zie hem echt niet bij een grote club spelen in een leidende rol over een paar jaar

idd Pardo aardige voetballer met een erg goede techniek, maar toch te licht voor het echte grote werk.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Australian Open is afgelopen. Heb eigenlijk niet echt een herhaling gezien, maar was die overrule van de umpire aan het einde van de 2de set nou terecht of niet? Was iig zeker beslissend.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Het zal velen mischien een worst zijn maar mijn club heeft gister een pijnlijke nederlaag geleden. En dat in een derby na 7 opeenvolgende overwinningen.

Benfica - Sporting Portugal 1-3

Koeman doet het goed maar gister leek het nergens op. Misschien teveel al met Liverpool bezig.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

PartyMarty schreef:

maar was die overrule van de umpire aan het einde van de 2de set nou terecht of niet? Was iig zeker beslissend.

Lieten ze ook in de herhaling niet zien

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

dutchtuga schreef:

Het zal velen mischien een worst zijn maar mijn club heeft gister een pijnlijke nederlaag geleden. En dat in een derby na 7 opeenvolgende overwinningen.

Benfica - Sporting Portugal 1-3

Koeman doet het goed maar gister leek het nergens op. Misschien teveel al met Liverpool bezig.

Mij interesseerd het zekr. Ik support ook een buitenlandse club (Atletico Madrid red.). Dat is een wedstrijd die je moet en wil winnen natuurlijk, aartsrivalen ook meen ik. Laat me raden, Liedson was weer eens lastig?

Het gaat met Benfica in ieder geval stukken beter dan met Atletico Madrid. Gister wel gewonnen met 3-2 van Deportivo trouwens.

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Ik ben wel benieuwd hoe jullie, Naomi en dutchtuga, erbij komen om supporter van deze clubs te worden? Zelf heb ik juist een band met Nederlands voetbal.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

Waarom zou je fan zijn van een buitenlandse club, wanneer FC Groningen in ons eigen land is.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Waarom zou je fan zijn van een buitenlandse club, wanneer FC Groningen in ons eigen land is.

omdat teams als groningen zo eens in de 10 jaar goed zijn, en supporters in dat jaar doen alsof ze altijd al zo gespeeld hebben...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.