• 17.290 nieuwsartikelen
  • 182.361 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.232 acteurs
  • 200.446 gebruikers
  • 9.466.478 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Shampoo

• 181 berichten
  • 2244 stemmen

Nou uhh jongens, de bal is rond hoor.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

damon schreef:

alhoewel ze wel net gisteren voor het eerst verloren hebben in de nationale competitie

De angst voor PSV zit dus nu al in de koppies.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Loting valt me zwaar tegen, PSV treft dus weer Lyon, en weer Barcelona - Chelsea.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik vind dat alle vier de Nederlandse teams kans hebben. Alleen moeten AZ, Heerenveen en PSV de selectie bij elkaar houden en moet Ajax buiten deze 3 clubs versterkingen gaan zoeken.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

AZ rekent wel af met Betis, ze staan weliswaar ook laatste in de Primera Division, ook al is het een grote club, ze bakken er wel degelijk helemaal niks van dit seizoen. Dus kan het gewoon niet wat zijn, kortom twee keer winst voor AZ.

Heerenveen krijgt het wel heel erg moeilijk in Boekarest.

fifty-fifty.

PSV zal het natuurlijk ook niet makkelijk krijgen tegen Lyonais, die op revanche uitzijn, plus bovendien in grootse topvorm verkeren. Dus Lyon is favoriet in de twee onderlinge duels.

Ajax is denk ik kansloos tegen het grote Inter Milaan.

Thuis hebben ze nog wel een reele kans op de doelpunt verschil winst. Maar uit zal het niet mogelijk zijn, en verliezen ze met 2-0 of meer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Laatste staan in de primera Division zegt heel weinig. Ze gaan het lastig krijgen maar ik hoop dat Betis wint en aangezien de andere Nederlandse clubs geen SPaanse tegnstander hebben, heb ik vertrouwen in en hoop ik op een goede afloop voor hun.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Dus je zegt eigenlijk dat de Nederlandse clubs niet kunnen winnen van Spaanse clubs? Dat is onzin natuurlijk AZ had het beter kunnen treffen maar ik denk dat ze toch wel gaan winnen van Real Betis. Heerenveen heeft een taaie tegenstander en ze zullen alles uit de kast moeten halen maar ze zijn zeker niet kansloos. Dat kan eigenlijk wel gezegd worden van Ajax. Ajax moet een hoop verbeteren willen ze winnen van Inter. Zeker de voorhoede van Inter is levensgevaarlijk en daar kan de Amsterdamse verdediging niet tegenop boksen. Ik hoop dat ik mij vergis maar ik vrees voor de AFC dat dit het eindstation is voor dit jaar. En PSV? Die speelt wel tegen een van de favorieten maar ze zijn zeker met de versterking na de winterstop, niet kansloos. Het blijft wel een pittige loting maar ze wisten dat ze een topper zouden treffen. Kijken of PSV ook dit jaar kan verrassen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat niet maar als een Nederlandse club (op Feyenoord en Willem II na) tegen een Nederlandse club moeten, dan ben ik voor de Spaanse club.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat niet maar als een Nederlandse club (op Feyenoord en Willem II na) tegen een Nederlandse club moeten, dan ben ik voor de Spaanse club.

Ah, het is me nu duidelijk En die liefde voor Willem II is ook van de laatste tijd, of niet soms?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Altijd al mijn tweede Nederlandse club geweest maar dat is nu door mijn regelmatige bezoeken in Tilburg alleen maar sterker geworden.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Excuses, dat wist ik dus niet

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

Naomi Watts schreef:

maar dat is nu door mijn regelmatige bezoeken in Tilburg alleen maar sterker geworden.

Ze zijn dan ook lekker bezig de laatste tijd.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat niet maar als een Nederlandse club tegen een Nederlandse club moeten, dan ben ik voor de Spaanse club.

Dan ben ik altijd voor de Duitse...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een Spaanse club tegen een Nederlandse bedoel ik. My bad.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Ze zijn dan ook lekker bezig de laatste tijd.

Heel erg bedroevend idd.

WardT

• 274 berichten
  • 3181 stemmen

Ik ben als groot PSV-fan zeker niet blij met de loting. Ik denk dat Lyon de beste ploeg van Europa heeft, maar we zijn zeker niet kansloos. Zeker nu Koné en Culina mee kunnen doen. Ik ben erg benieuwd en heb er al veel zin in.

Ajax heeft misschien wel een van de makkelijkere geloot denk ik, maar ik denk toch niet dat ze door komen. Inter is gewoon net te slim en te professioneel voor Ajax.

Heerenveen heeft denk ik wel een kans en AZ gaat denk ik wel door ook al hebben ze zeker een hele zware tegenstander geloot.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Naomi Watts schreef:

Waar slaat dat nou weer op ?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Even over de Loting :

Ajax treft in Internationale een tegenstander van formaat , maar als je kijkt naar wie de andere clubs waren hoef je toch niet te klagen. Dat het moeilijk gaat worden is natuurlijk een feit.

PSV treft in Lyon misschien wel de beste club van europa.

Voor wie wel eens naar eurosport kijkt , de top 24 clubs uit europa , bou Lyon staat dus mooi 1e , winnen bijna alles in Frankrijk en in de groepsronde van de CL is het ook erg makkelijk gegaan.

Verder is Barca - Chelsea natuurlijk de zwaarste wedstrijd.

Jammer dat een van deze giganten er vroegtijdig uitgaat want beiden landen domineren in eigen land en zijn toch ook wel de 2 grootste kanshebbers.

AC Milan - Bayern , en Real Madrid - Arsnenal zijn natuurlijk ook twee gigantische toppers. Clubs met een rijke historie.

Liverpool - Benfica ook misschien wat minder maar is natuurlijk ook een geweldige pot. JE moet je natuurlijk bedenken dat Liverpool wel de winaar was van vorig jaar en Chelsea achter zich liet. Verder speelde Benfica - Man Uinited er uit.

En dan de laatste Villareal - Glasgow , natuurlijk de minste wedstrijd , maar wel leuk dat een van deze twee erg ver kan komen. Natuurlijk wel respect voor deze twee clubs want hier had net zogoed Man United - Porto kunnen staan.

gotti

• 14091 berichten
  • 5949 stemmen

Huntelaar en Ajax zijn het eens

Ajax en Klaas Jan Huntelaar zijn het

eens geworden over de voorwaarden van

een overgang in de winterstop.Nu moeten

de Amsterdammers nog een akkoord zien

te bereiken met Heerenveen,de huidige

club van de spits.

De huidige topscorer van de eredivisie

stond in de belangstelling van Ajax,AZ,

Feyenoord en HSV.De 22-jarige aanvaller

denkt echter in Amsterdam het beste tot

zijn recht te komen.

Huntelaars verbintenis met de Friezen

loopt tot het eind van volgend seizoen.

Struikelblok voor de overgang is dan

ook de transfersom die Heerenveen eist.

Vorig jaar wilde het e.6 miljoen voor

Huntelaar,maar dat zal nu meer zijn.

bron: NOS Teletekst

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Ben nog niet écht onder de indruk van Huntelaar. In de competitie maakt hij inderdaad erg knappe en mooie goals maar op het internationale podium valt hij toch wat tegen.

gotti

• 14091 berichten
  • 5949 stemmen

Hij heeft wel de potentie om een grote te worden, denk ik...

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

BoordAppel schreef:

Ben nog niet écht onder de indruk van Huntelaar. In de competitie maakt hij inderdaad erg knappe en mooie goals maar op het internationale podium valt hij toch wat tegen.

Ehem, hij was toch degene die zoveel doelpunten maakte voor Jong Oranje...?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Volgens mij heb ik m daar niet vaak zien spelen. Doelde meer internationaal op clubniveau. Misschien zag ik net de verkeerde wedstrijden maar ik ben in ieder geval nog niet zo lyrisch als iedereen schijnt te zijn.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Daar heb je dan wel weer gelijk in, in de 4 groepduels in de Uefa Cup maakte hij 0 doelpunten.

Alleen in de voorrondes tegen Banik maakte hij er 2..

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Het punt is dat Klaas Jan Huntelaar bij Heerenveen een topspits is omdat :

1) Hij veel goede assists krijgt van voornamelijk Pranjic en Yildirim

2) Hij alle vertrouwen krijgt van de technische staf, de andere spelers en de aanhang.

Gaat zo'n jongen naar Ajax krijgt hij

1) Zelden een goede assists omdat Ajax geen buitenspelers heeft en een stelletje éénheidsworsten op het middenveld.

2) Een hoop lawaai als hij één kans mist, dan vallen de media en de supporters over hem heen als D-Day. De Nederlandse pers vind niets zo leuk als een spits van Ajax die een kans mist en schijnbaar zijn de supporters daar erg gevoelig voor. Dan komt onzer allen Danny Blind weer die zijn team nooit wil veranderen maar dat toch elke wedstrijd weer doet ... enfin .. de verhalen zijn bekend.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Nederland 3de, België pas 55ste.

De Rode duivels hebben het jaar 2005 als nummer 55 van de ranglijst van wereldvoetbalbond FIFA afgesloten, de slechtste plaats ooit sinds het ontstaan van de FIFA-ranking in augustus 1993. In vergelijking met de eindrangschikking van vorig jaar is België 10 plaatsen gezakt.

Brazilië is voor de vierde keer op rij de beste ploeg aan het einde van het jaar. De regerend wereldkampioen heeft 840 punten. Tsjechië volgt met 796 punten. Nederland saat dede met 791 punten.

Ghana kreeg de eer van grootste stijger van het jaar toebedeeld. Het Afrikaanse land kwalificeerde zich voor het eerst voor het WK voetbal. De ploeg boekte een winst van 27 plaatsen en sluit het jaar af als nummer vijftig op de lijst.

De FIFA-ranking die maandag werd vrijgegeven (tussen haakjes de positie in november):

1. (1) Brazilië 840 ptn

2. (2) Tsjechië 796

3. (3) Nederland 791

4. (4) Argentinië 772

5. (7) Mexico 768

. (6) Spanje 768

. (5) Frankrijk 768

8. (8) Verenigde Staten 767

9. (9) Engeland 757

10. (10) Portugal 754

11. (11) Turkije 748

12. (12) Italië 741

13. (13) Denemarken 733

14. (14) Zwede 732

15. (15) Japan 715

16. (16) Duitsland 708

. (17) Griekenland 708

18. (18) Uruguay 706

19. (19) Iran 703

20. (20) Kroatië 701

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

ALS ie in de winterstop komt:

Stekelenburg

Trabelsi - Heitinga - Grygera - Juanfran

de Jong(Rosales) - Galasek(Maduro) - Sneijder - Emanuelsson

Rosenberg - Huntelaar

waarbij dus de Jong (Trabelsi) + Emanuelsson bij de aanval als vleugelspitsen fungeren

misschien dat Ajax van plan is om van Rosenberg een nummer 10 te maken (wel DICHT bij Huntelaar dan) of een rechterspits

in ieder geval moet feyenoord na het vertrek van Kuyt een buitenlandse spits kopen en dat zal niet meevallen (zij hadden zooooooooooooo graag Huntelaar gekocht)

grappig feit: Ajax is PSV bij een transfer van KJH een vergoedingssom verschuldigd vanwege de opleidingskosten. Vraag me dan wel af of PSV dat ook heeft betaald voor Culina en Lamey

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Zou wel stom zijn als Ajax, nu ze waarschijnlijk eindelijk een '4-3-3 spits' gaan kopen, in een 4-4-2 systeem gaat voetballen. Dat 4-4-2 is tijdelijk, Ajax gaat intensief op zoek naar goede buitenspelers, om sowieso volgend jaar weer 4-4-3 te spelen, met Huntelaar in de spits. Harry is dan overbodig en Rosenberg een goede reserve.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Rosenberg als nummer 10 lijkt me niets, hij is geen controlerende speler, verre van. Sneijder hoort gewoon op die plek, no doubt about it.

Btw, Pienaar gaat waarschijnlijk naar Borussia Dortmund, dat noem ik niet bepaald een vooruitgang ivm Ajax.

Ronaldhino opnieuw uitgeroepen tot wereldvoetballer van het jaar, tja niemand doet het beter dan hem dus logisch.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Cees Lok opgestapt?

Voor de kerstborrel werd de spelersgroep bij elkaar geroepen. Daar las Lok zijn ontslagbrief voor. Daarna schudde hij ieders hand en vertrok. De selectie bleef verbijsterd achter. Er zou structureel iets niet lekker zitten tussen Lok en de clubleiding. Maar een duidelijke reden voor het opstappen van Lok is er niet. Op 8 december is er nog een gesprek geweest tussen Lok en de clubleiding. dit was naar verluid een goed gesprek. Bij NEC was maandag niemand bereikbaar.

Omroep Gelderland

Bizar...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.