• 17.293 nieuwsartikelen
  • 182.365 films
  • 12.566 series
  • 34.789 seizoenen
  • 656.285 acteurs
  • 200.451 gebruikers
  • 9.466.861 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Dat is wel erg idioot

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

damon schreef:

in ieder geval moet feyenoord na het vertrek van Kuyt een buitenlandse spits kopen en dat zal niet meevallen (zij hadden zooooooooooooo graag Huntelaar gekocht)

Feyenoord heeft niet zoveel geld en Ajax zit gelukkig wat beter in de slappe was.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

@Redlop

Wat is volgens de Nijmegenaren nu de reden van deze volstrekt onverwachte actie van Lok?

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Purmerend schreef:

Feyenoord heeft niet zoveel geld en Ajax zit gelukkig wat beter in de slappe was.

Ze hebben 'Benji' en die Braziliaan (Coelho) uit België nog achter de hand.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

EmDee schreef:

@Redlop

Wat is volgens de Nijmegenaren nu de reden van deze volstrekt onverwachte actie van Lok?

Niet helemaal duidelijk. Lijkt een conflict tussen Lok en Looijen. Er is een groot verschil in salariëring tussen de spelers die via de investeerders zijn gehaald en de rest. Verder lijkt het erop dat Lok niet vrij was in zijn spelerskeuzes.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

pascal83 schreef:

(quote)

en de ceulaer

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Laat Ajax maar lekker in het 4-3-3 systeem spelen dat moet toch toch te doen zijn.

Dan zou mijn ideale opstelling er zo uitzien

Stekelenburg

Tabelsi Heitinga Grygera JuanFran

Maduro Galasek Sneijder Emanuelson

Babel Huntelaar Rosenberg

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Even kijken hoe dat speelt in pro evolution soccer.

T.O.

• 2473 berichten
  • 2861 stemmen

Respekked schreef:

en de ceulaer

Dat is Benji

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

mikoz schreef:

Laat Ajax maar lekker in het 4-3-3 systeem spelen dat moet toch toch te doen zijn.

Dan zou mijn ideale opstelling er zo uitzien

Stekelenburg

Tabelsi Heitinga Grygera JuanFran

Maduro Galasek Sneijder Emanuelson

Babel Huntelaar Rosenberg

Bestaat een elftal niet uit elf spelers..?

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

T.O. schreef:

(quote)

Dat is Benji

ooh haha, wat een feyenoord fan ik ben weer zeg

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

pascal83 schreef:

Ik blijf voor een terugkeer van Smolarek, hij heeft bewezen dat hij het kan en daarnaast heeft hij een echt Feyenoord hart. De enige club waar hij wilt spelen. Dus mocht hij het geweldig doen dan verlaat hij ons nooit.

Maar het zal wel weer niet gebeuren.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

hij heeft bewezen dat hij het kan en daarnaast heeft hij een echt Feyenoord hart. De enige club waar hij wilt spelen.

hehe ook toevallig de VI?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad.

Ik wist niet dat Ebi zoveel van Feyenoord hield.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Neej ik ook niet, maar van mij mag hij terugkomen!!

Ander nieuws van het feyenoord front

Markt Wotte gaat zo goed als zeker weg als technisch directeur, om weer terug te keren op het veld. Southampton wil hem hebben als opvolger van Redknapp.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nog een Smolarek fan. Ja, dat soort spelers kom je weinig tegen.

Daar ben ik ook heel blij om. Dag Wotte.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja en nu ? Eerste ronde UEFA-cup naar huis en de eerste ronde (voor Feyenoord dan) van de Gatorade-cup ook naar huis. Beide keren tegen ploegen waar Feyenoord van had moeten winnen. Hoe lang gaan de Feyenoord fans nog volhouden dat ze een goed seizoen draaien ?

Dit verlies in de beker kan Erwin Koeman aangerekend worden, spelen met een 3-3-4 met nota bene Pieter Collen in de verdediging en voorin alleen mensen die elkaar in de weg lopen is natuurlijk niet echt bevorderend. Over het wisselbeleid van deze wedstrijd zal ik nog maar zwijgen.

De zoveelste wanprestatie van dit seizoen en ik denk dat Feyenoord - PSV (1-0) de positie van Erwin Koeman red, als hij die ook had verloren, samen met puntverlies tegen RBC en ADO en de uitschakeling in beide bekers Lijkt me genoeg grond voor een ontslagprocedure.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Welnee, ze zijn gewoon niet zo heel goed. Hun sterkte is ook de aanval, vind ik niet zo'n rare opstelling dan, zeker bij Roda uit waar je moeilijk op de counter kunt gaan spelen.

Collen is overigens wel heel wat beter dan die Zweed.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

kos schreef:

Collen is overigens wel heel wat beter dan die Zweed.

Ja dat is duidelijk, maar als je nou echt 3-3-4 wil gaan spelen en je weet dat Roda geen vleugelspitsen heeft kun je beter een verdediging Greene-Saïdi-Bahia selecteren. Collen is beter dan die gekke Östlund maar niet beter dan Saïdi.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Feyenoord heeft een prima elftal, maar ze onderschatten hun tegenstanders altijd.Ik bedoel, zouden ze bijv tegen PSV met 3-3-4 spelen? Nee, omdat ze PSV beschouwen als een goed ploeg.Van hen winnen ze wel, maar tegen RBC, ADO, Roda en dat roemeens elftal verliezen ze.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

als ajax fan kan het me geen ene bal schelen wat fey doet, maar ik hoop nu ook eens dat PSV a la feyenoord voor een aantal jaren een inzinking krijgt.....

WAAROM NOOIT PSV!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Omdat PSV een heel sympathieke geen gezeur ploeg is zonder spelers die het te hoog in de bol krijgen maar met mensen die de touwtjes strak in handen hebben en houden.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Het lijkt me inmiddels duidelijk dat Kalou en Kuijt moeite hebben in de kleine ruimte te spelen. Gister hebben ze toch weer weinig laten zien. Als ze tegen een ploeg spelen die het initiatief neemt (Ajax, PSV) zijn ze erg gevaarlijk, maar als Feyenoord zelf het initiatief moet nemen zie je ze amper.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Met Real Madrid gaat het trouwens ook niet zo goed, het wordt tijd dat ze een nieuwe elftal kopen. Alleen zo kan die club groot blijven, het is natuurlijk geen Ajax, wat altijd zegevierde met spelers uit eigen jeugd.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Toch hebben ze altijd aardig wat jeugdspelers.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik krijg zelfs bij de jeugdspelers van Real Madrid altijd het idee dat het verwende nesten zijn. Echte werkers als Gravesen kunnen ze schijnbaar niet waarderen want die moet alweer weg

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

echt een voetballend hoogtepunt is die gravesen nou ook weer niet..

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Goed spelen kan iedereen wel bij Real, maar als het op presteren komt, ho maar...

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Respekked schreef:

echt een voetballend hoogtepunt is die gravesen nou ook weer niet..

Als er 11 man op het veld staan die alleen maar voor zichzelf voetballen kun je wel vergeten dat je succes gaat hebben, je hebt juist in dat team een paar types zoals Gravesen, Landzaat of zelfs Davids nodig.

Kijk maar naar de echte topteams :

Chelsea (Makalele houd alles tegen)

PSV (Simons staat altijd in de weg)

AC Milan (Gattuso en Pirlo)

Juventus (Vieira maakt iedereen gek)

Ik stel voor dat Real Madrid werkt maakt van Roy Keane

gotti

• 14091 berichten
  • 5950 stemmen

Keane heeft al getekend bij Chelsea.

En leuk detail: wereldspits Samuel Eto'o spelend bij Real's rivaal Barcelona komt oorspronkelijk uit de jeugd van Real. Jammerlijk genoeg verkochten zijn hem aan Real Mallorca, omdat ie te licht zou zijn voor het eerste van Madrid. Maar bij Mallorca ontpopte Samuel zich als een veel scorende spits en werd zo door Barcelona opgemerkt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.