- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
nu ineens bij Chelsea??
volgens mij vergis je je met Celtic
en @ moviefreak. Tuurlijk heb je werkers nodig, maar gravesen komt als werker tekort om mee te draaien in de spaanse top. Daar heb je idd types als Makalele, Viera of Davids nodig
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Volgens mij ook, hij heeft getekend bij Celtic.
Chelsea besteedt meer aandacht aan toptalenten.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
Vanavond van 20.00 tot 23.00 op Eurosport het K1-finale eindtoernooi van dit jaar. Allemaal kijken dus!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
w00t! Daar zat ik op te wachten. Goed dat je t even zegt anders had ik het gewoon keihard gemist. Dacht dat het pas met kerst uitgezonden werd. Heb al een paar partijen gezien maar de leukste nog niet.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5950 stemmen
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Vanavond van 20.00 tot 23.00 op Eurosport het K1-finale eindtoernooi van dit jaar. Allemaal kijken dus!
Ik zit aan de buis 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ik zat ook aan de buis, nu heb ik tenminste alles gezien. Paar mooie partijen en zeker een verdiende winnaar. Die finale was echt kort maar krachtig.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
Ik had die Semmy pas 1 keer eerder zien vechten en was niet erg onder de indruk toen, maar die gast was werkelijk onverslaanbaar!
Net een muur waar niets doorheen kon. Hij staat nu op 12 partijen gevochten in de K1 en ook 12 gewonnen: respect!
Jammer trouwens van mijn favorieten LeBanner en vooral Sefo (alhoewel Ray Sefo wel weer heerlijk irritant was
).
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Sefo was vooral erg dom bezig. Zo moet je natuurlijk niet gaan doen als je klappen krijgt en dik op verlies staat. Vond van Schilt vooral de halve finale tegen Bonjasky erg indrukwekkend. Als je zo de titelverdediger verslaat, petje af. Volgens mij kreeg hij in die partij nog geen klap te verduren.
Hij heeft trouwens 13 partijen gevochten en 12 gewonnen. 1 was een draw.
Partij tussen Aerts en Le Banner was misschien wel de beste. Twee vechters die er ook gewoon keihard op slaan en allebei een prachtige techniek in huis hebben. Voor Aerts is het trouwens wel tijd om te stoppen want helaas is hij elke keer geblesseerd.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Le banner - Aerts was zeker een bikkelharde partij , beide vochten gecontroleerd met af en toe een snoeiharde trap / en of trap.
Schilt natuurlijk een terechte winnaar , alhoewel het voornamenlijk door zijn lengte komt , hij hoeft zijn been maar op te tillen en je hebt een knie tegen je hoofd.
Maar natuurlijk heeft de man wel een geweldige techniek.
Dat zag je tegen Bonjaski ( die me overgens wel teleurstelde tegen Schilt. )
Wel jammer dat Feitosa de reserve was , had liever Hari gezien.
Sefo was inderdaad weer lekker dom bezig maar het past wel bij de man , hij is een geweldig vechter en doet het toch erg goed met zijn 1.80.
Overgens zie ik Karaev wel als een coming man , zijn snelheid en variatie is echt geweldig.
Choi vind ik dan weer een minder verhaal , enige reden dat hij meedoet is zijn lengte , van kickboxen heeft hij volgens mij nog nooit gehoord. En dan ook nog dom gaan doen in de ring , alsof hem onrecht word aangedaan.
Conclusie , redelijke finale met natuurlijk weer een Nederlandse winaar (H)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voetballegende Di Stefano in ziekenhuis na hartaanval
Real Madrid-boegbeeld Alfredo Di Stefano is vrijdag in een ziekenhuis opgenomen na een hartaanval. De dokters van het ziekenhuis in Sagunto nabij Valencia noemen de toestand van Di Stefano stabiel. De legendarische Argentijnse speler leidde Real Madrid naar vijf Europese titels tussen 1956 en 1960. Di Stefano werd met Real ook acht keer Spaans landskampioen. Di Stefano is 79.
hln.be
Alfredo Di Stefano (archieffoto uit 2003).
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Hij was zo een groot legende maar ik hoorde nooit iets over hem of zag hem nooit op tv.Bijv Pele Johan Cruijff zie je zo vaak..
Veel sterkte..
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Helaas een topper uit het verre verleden ik zou graag nog eens wat beelden van hem willen zien, moet echt een geweldenaar zijn geweest.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Tuurlijk heb je werkers nodig, maar gravesen komt als werker tekort om mee te draaien in de spaanse top. Daar heb je idd types als Makalele, Viera of Davids nodig
Dat is echt weer die nederlandse arrogantie om Davids erbij te zetten. De Davids van nu komt voor mijn gevoel nog niet in de buurt van die van een paar jaar geleden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hij was zo een groot legende maar ik hoorde nooit iets over hem of zag hem nooit op tv.Bijv Pele Johan Cruijff zie je zo vaak
Di Stefano vermeed de media na zijn carrière zoveel als mogelijk, terwijl eerlijk gezegd Pelé en Cruijff eerder mediageil te noemen zijn.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Nou ik zou ze niet mediageil willen noemen, want zij verdienen het wel om op tv te komen, kijk maar naar hun verleden, prestaties enz. en het is ook zo dat zij vaak worden uitgenodigd en ''gedwongen'' zijn om op tv te komen en dat verwachhtte ik ook bij Di Stefano. Hij werd noooit uitgenodigd voor een loting ofzo.Triest..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gedwongen word je nooit. Di Stefano vond het ook niet nodig zich voor elke camera te laten zien etc. Di Stefano hield zich lievr op de achtergrond buiten het veld en was liever bij zijn gezin dan hij zich liet zien op feestjes.
Naast en legendarisch voetballer ook een geweldig mens.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
en het is ook zo dat zij vaak worden uitgenodigd en ''gedwongen'' zijn om op tv te komen en dat verwachhtte ik ook bij Di Stefano...
Gedwongen? Zeg dat ze het gratis moeten doen en je ziet die heren niet meer.
Di Stefano weigerde op die 'commerciële shows' aanwezig te zijn. Hij was gestopt met voetballen en daarmee was zijn publieke optreden ten einde. Niet triest, maar respect voor diegene die alles zo achter zich kan laten.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Gedwongen heb ik niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet, ik bedoelde ermee: als zij worden uitgenodigd, dan zeggen ze (bijna) nooit nee en verschijnen ze er ook.
Ik heb zeker respect voor hem, maar ik vond het triest dat ik hem nooit bij zo een speciale gelegenheid gezien heb, want dat had ik graag gewild.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
ik bedoelde ermee: als zij worden uitgenodigd, dan zeggen ze (bijna) nooit nee en verschijnen ze er ook.
Natuurlijk zeggen ze haast nooit neen. Ik denk dat hun verloning niet van de minste zal zijn.
Denk nu aan Pelé: vliegtuig heen en terug, vervoer, hotelkamer en een bepaalde som 'zakgeld'. En dan gaan we nog zwijgen van de extraatjes.
Ik ook, maar hij vond dat hij nu eenmaal niets te vertellen had. 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Opmerkelijk:
''Feyenoord wint de race en legt Vlaar vast''
Bron: VI
Ik had veel verwacht, maar niet dat Vlaar voor Feyenoord zou kiezen. Goed dat hij niet naar Ajax gaat, daar zou hij te veel concurrentie hebben. PSV zou misschien wel de beste keuze zijn ... zeker met het oog op de toekomst. Hij zou daar Alex kunnen opvolgen, bij Feyenoord moet hij echter wel zonder veel moeite de concurrentiestrijd winnen met Bahia en de uit de gratie geraakte Saïdi.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Ai ai, wat een misser van Feyenoord.
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ook in België grote krantenkop:
Ron Vlaar kiest voor Feyenoord.
Ron Vlaar zet zijn voetbalcarrière voort bij Feyenoord. De Rotterdamse club maakte woensdag bekend dat de 20-jarige verdediger van AZ een contract heeft ondertekend voor 3,5 jaar. Dat gaat op 1 januari in.
AZ ging ervan uit dat de neo-international naar Engeland zou verhuizen, nadat overeenstemming was bereikt met Tottenham Hotspur over de transfer. Tottenham-trainer Martin Jol liet echter weten niet op Vlaar te zitten wachten omdat hij genoeg defensieve spelers tot zijn beschikking heeft.
Vlaar wilde weg bij AZ omdat hij de laatste tijd weinig speeltijd kreeg. Zelf dacht hij dat Louis van Gaal hem op de bank hield omdat hij had geweigerd bij te tekenen. Ajax had belangstelling, maar het bod van 1 miljoen euro werd door de Alkmaarse clubleiding resoluut van de hand gewezen. Met de Spurs werd vervolgens wel overeenstemming bereikt over de transfersom, die naar verluidt rond de drie miljoen euro ligt. Vandaag bleek Feyenoord verrassend de club van zijn keuze te zijn.
28/12/05 21u33
Bron: hln.be
Ron Vlaar, niet naar Tottenham, wel naar Feyenoord.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Vlaar koos niet voor Feyenoord. AZ wilde hem niet laten gaan naar Ajax en Ajax wilde hem niet graag genoeg om alles uit de kast te trekken. Terecht, vind ik.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Onvoorstelbaar dat 1 persoon (Dirk Scheringa) een tranfser zo kan blokkeren/frustreren omdat ie zonodig een persoonlijke vete met Martin van Geel moet uitvechten, waardoor Vlaar niet naar Ajax kan. Misselijk wordt je daarvan...
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
3 miljoen voor de meest overschatte speler van de laatste 5 jaar
.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Mwah, dat lijkt me ook wel weer wat overdreven. Volgens mij wordt het een uitstekende verdediger, al doet men alsof hij nu al even goed en betrouwbaar is als Jaap Stam. En dat moet natuurlijk nog maar blijken.
Hij doet me denken aan Heitinga, zoals die twee jaar geleden voetbalde. Bijzonder getalenteerd, maar hij zal vast nog wel een paar terugslagen krijgen. Maar uiteindelijk worden beiden vast en zeker erg goede verdedigers.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
leuk....voetballen voor de vijand van de club waar je ECHT naar toe wilde gaan. Totaal geen feyenoord type
maar bij Ajax hadden we hem niet echt nodig. Er lopen nu wel genoeg goede verdedigers rond en wij (Ajax) hebben vooral ervaring nodig op dit moment
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ajax heeft met Vermaelen een jongen voor de toekomst idd. Grygera heeft zich dit jaar uitstekend ontwikkeld. Verder heeft Ajax nog Heitinga (die weer steeds beter begint te spelen) en Escude. Verder kan ook Maduro prima vanuit de achterste linie spelen. Opties genoeg dus...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ajax wilde gewoon geen 3 miljoen betalen voor een speler voor de toekomst (want Ajax heeft 'm momenteel niet nodig, de problemen bij Ajax liggen niet in de verdediging). Feyenoord heeft dat er blijkbaar wel voor over.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.