- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Feyenoord heeft zeker een goede verdediger nodig, maar of Vlaar daar de juiste man voor is....Het is tijd om Ostlund
te vervangen voor een echte verdediger.Vlaar is opzich niet slecht (vorig jaar in de Uefa Cup halve finales gezien) maar tegen Italie was hij erg slecht...
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ze kunnen natuurlijk ook Greene op de plaats van Östlund zetten en dan een centrum maken met Bahia en Vlaar.
De volgende stap : Ajax informeert naar Joris Mathijsen en Denny Landzaat 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Sorry?! Rosenberg en Charisteas beginnen nu te draaien maar die verdediging lijkt echt nergens op. Ajax - Groningen niet gezien? Als je met 3-0 voorstaat en nog moet vrezen dat het geen 3-3 wordt heb je een slechte verdediging.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
De volgende stap : Ajax informeert naar Joris Mathijsen en Denny Landzaat 
Zou van mij best mogen. Bij ajax schort het momenteel aan veel dingen.
Verdediging, middenveld en aanval zit het niet goed. Er mist de nodige ervaring in het team. Er missen ook spelers die het team echt leiden, met een Galasek aan ervaring kom je er niet. Laat staan dat die een leider is, hij wil nog niet eens aanvoerder zijn.
Nu er vele spelers vertrekken wordt het tijd voor ervaring en goede buitenspelers, anders zie ik het somber in. Iemand die z'n mannetje staat in de verdediging zou ook fijn zijn.
Ook ben ik als Ajax liefhebber niet echt gecharmeerd van Danny Blind, had zoveel liever Henk ten Cate gezien. Maar helaas, ze kozen voor Blind.....
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Blind heeft nog heel wat krediet om te verspillen bij Ajax.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Blind heeft nog heel wat krediet om te verspillen bij Ajax.
Ik weet het, ging dat maar iets sneller 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Waarom zeggen jullie dat? Ik vind dat hij het juist steeds meer onder controle krijgt.
Ik ben nieuwsgierig of hij weer voor 4-4-3 gaat kiezen, nu Huntelaar erbij komt..
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Hmm, ik ben nooit gechameeerd geweest van Danny Blind als trainer. Vanaf het eerste moment had ik eigenlijk al geen vertrouwen in hem, als trainer.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Danny Blind en Ronald Koeman waren allebei rond de 40 toen ze begonnen bij AJax en bij allebei ging het uiteindelijk fout.
Rinus Michels en Louis van Gaal waren toch wat ouder en hebben meer gepresteerd.Misschien heeft Ajax een wat oudere trainer nodig, zoals Hiddink.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Het kan allemaal goed uitpakken een onervaren trainer aannemen die een goede voetballer was. Maar ik vind het niet Ajax-waardig. Ajax is een topteam, moet dus ook goede coaches hebben die weten wat ze doen.
Geen debutanten. Het kan wel goed uitpakken, zoals bij van Gaal maar nee, mijn voorkeur geef ik toch echt aan ervaren trainers. Had Henk ten Cate genomen, of Dik Jol. Zit nu nog altijd te duimen om ten Cate. Het zou er wel nooit van komen maar van hem ben ik wel gecharmeerd. Zeer goede coach voor Ajax.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Alleen een ervaren coach kan Ajax nog redden vind ik.De meeste jongens bij Ajax zijn ''probleemjongens'' en daar heb je een ervaren coach voor nodig....
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Waarom zeggen jullie dat? Ik vind dat hij het juist steeds meer onder controle krijgt.
Ik ben nieuwsgierig of hij weer voor 4-4-3 gaat kiezen, nu Huntelaar erbij komt..
Eh... dat zou pas echt een sensatie zijn.....
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Alleen een ervaren coach kan Ajax nog redden vind ik.De meeste jongens bij Ajax zijn ''probleemjongens'' en daar heb je een ervaren coach voor nodig....
Aan de basis van elk internationaal Ajaxsucces stond een jonge coach. Ervaring zegt niet veel bij die jongens. Uitstraling en overwicht des te meer.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Wat bedoel je met overwicht? Als je daarmee ''pushen'' bedoelt, dat zou ook niet helpen denk ik..
Maar nu Blind 3 spitsen heeft, die volgens hem toch wel een basisplaats verdienen (Rosenberg en Charisteas spelen steeds beter en Huntelaar, ja die kennen we al) krijgt hij misschien weer de verleiding om 4-3-3 te spelen.
Ik hoop zelf dat hij zo doorgaat met Huntelaar in plaats van Charisteas..
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Eh... dat zou pas echt een sensatie zijn.....
Zonder keeper, bedoel je....?
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Wat bedoel je met overwicht?
Dat de jongens ontzag voor hem hebben
Maar nu Blind 3 spitsen heeft, die volgens hem toch wel een basisplaats verdienen (Rosenberg en Charisteas spelen steeds beter en Huntelaar, ja die kennen we al) krijgt hij misschien weer de verleiding om 4-3-3 te spelen.
Maar daar wordt het probleem van buitenspelers toch niet door opgelost?
Ik hoop zelf dat hij zo doorgaat met Huntelaar in plaats van Charisteas..
Ik ook.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Natuurlijk niet, in plaats van 4 ,3 middenvelders.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Sorry?! Rosenberg en Charisteas beginnen nu te draaien maar die verdediging lijkt echt nergens op. Ajax - Groningen niet gezien? Als je met 3-0 voorstaat en nog moet vrezen dat het geen 3-3 wordt heb je een slechte verdediging.
Klopt, maar heb je ook gezien welk duo centraal achterin stond?! De Jong/Vermaelen.
Als Heitinga en Grygera (of voor mijn part Escude/Maduro) daar samen hadden gestaan was het een heel ander verhaal geweest. Maar die waren allen niet fit.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Natuurlijk niet, in plaats van 4 ,3 middenvelders.
Ik had hem wel door, hoor. Vond je foutje wel geestig.
Ik hoop dat ie inderdaad weer 4-3-3 gaat spelen, maar dan wel met echte buitenspelers. Ik zie Babel ook als centrumspits, dus wat mij betreft heeft Ajax er momenteel vijf.
Die buitenspelers blijft het probleem. Al jaren.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Wat een verrassing trouwens dat Ajax nu wel redelijk draait sinds ze van het 'Ajax-systeem' zijn afgestapt en het toch niet aan de spelers/spitsen lag. Wie had dat kunnen denken
.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Mwah, dat lijkt me ook wel weer wat overdreven. Volgens mij wordt het een uitstekende verdediger,
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Makkelijk? Vergeten we dan niet al die klotewedstrijden van hem te snel?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Onzin, dit is gewoon nonchalance, gebrek aan ervaring, denken dat je het wel even uitspeelt bij 3-0, heeft niks met kwaliteit te maken. Ajax heeft 16 tegengoals gekregen, alleen PSV kreeg er minder tegen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Het is ook erg overdreven om Vlaar (nu al) te bestempelen als een miskoop. Prima verdediger in een mindere periode maar met wel degelijk potentie om uit te groeien tot een goede verdediger.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Ik heb 'm een paar leuke europacup wedstrijden zien spelen en daarna een stuk of 3 aardige competitiewedstrijden, maar daarna vooral fouten zien maken. Ik snap niet waar de hype helemaal op gebaseerd is.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Vlaar naar Feyenoord wat een grap !
Denken ze wat voor Ajax hun neus weg te kapen , nou gelukkig ! Vlaar is nog veel te jong en onervaren dat kan Ajax absoluut niet gebruiken op het moment.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Makkelijk? Vergeten we dan niet al die klotewedstrijden van hem te snel?
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Onzin, dit is gewoon nonchalance, gebrek aan ervaring, denken dat je het wel even uitspeelt bij 3-0, heeft niks met kwaliteit te maken. Ajax heeft 16 tegengoals gekregen, alleen PSV kreeg er minder tegen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja dat gebeurt wel eens als je Nigel De Jong als centrale verdediger op gaat stellen 
Ajax heeft een uistekende verdediging en een geweldige keeper. Stekelenburg is echt aan het doorbreken dit jaar. Hij heeft in 10 duels in de Eredivisie 5x de nul weten te houden. In totaal 6 doelpunten tegen in 10 wedstrijden. 
Daarmee blijft hij zelfs Gomes voor (12 tegendoelpunten in 17 wedstrijden).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.