• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.384 films
  • 12.570 series
  • 34.802 seizoenen
  • 656.285 acteurs
  • 200.456 gebruikers
  • 9.466.992 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Stekelenburg is echt aan het doorbreken dit jaar.

Maakt wat mij betreft nog te veel knullige fouten om van een geweldige keeper te kunnen spreken. Het is altijd afwachten of ie nu een klasse wedstrijd keept of een aantal knullige reddingen verricht (blunders/fouten maakt).

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik weet het niet. Hij is nog steeds jong dus hij kan groeien. We zoeken nog altijd een jonge opvolger voor Sar in Oranje dus misschien is de Steek het alsnog

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Ik vind Boy Waterman ook een kandidaat om de goalie te worden van Oranje

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Art schreef:

Ik vind Boy Waterman ook een kandidaat om de goalie te worden van Oranje

Absoluut, een heel groot talent maar wel wat blessureleed gehad de laatste tijd. Ik hoorde dat hij dit seizoen waarschijnlijk niet meer kan spelen

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Hij heeft inderdaad jammergenoeg veel blessureleed en hij zal waarschijnlijk ook dit seizoen aan zich voorbij moeten laten gaan Laten we hopen dat hem dit bespaard blijft in de toekomst want dit is echt een fantastische keeper!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Stekelburg word zeker weten de opvolger van , van der Sar. die jongen heeft geweldige kwaliteiten alleen gaat het denk ik pas echt opvallen als Ajax wat beter gaat lopen , want een 3-0 valt toch meer op dan een 0-0 ookal kan de keeper er dan weinig aan doen.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Maakt wat mij betreft nog te veel knullige fouten om van een geweldige keeper te kunnen spreken. Het is altijd afwachten of ie nu een klasse wedstrijd keept of een aantal knullige reddingen verricht (blunders/fouten maakt).
Vraag me af wat voor knulligheden je bedoelt. Ik heb 'm dit seizoen nog op geen foutje kunnen betrappen (en als Lobont"fan" ben ik kritisch op de Ajaxgoallies )

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Tegen Eindhoven kan ik me alleen herinneren dat ik daar 2x dacht 'wat doe je nou weer?', tijdens het Amsterdam Tournament staat me nog duidelijk die dwaze actie waar hij zichzelf en Trabelsi blesseerde bij. Daarbij heeft hij vaker een bal losgelaten en was hij voetballend in sommige wedstrijden onrustig (bal wild uitschieten als dat niet nodig is bijv.).

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Stekelenburg was er ook een hele tijd uit geweest, totdat Blind besloot hem weer nr1 keeper te maken.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Stekelenburg is momenteel nog niet de beste keeper ofzo maar het gaat om het feit dat zijn beste jaren nog moeten komen en hij blijft bijleren. Het kan echt wel een grote worden hoor

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ik denk dat Stekelenburg ook wel keeper van Oranje gaat worden, simpelweg omdat hij de enige behoorlijke keeper van zijn generatie is. Zodra Sar, Waterreus en Timmer zijn afgezwaaid, komt hij. Maar ik denk toch wel dat we dan binnen een paar jaar weer andere keeper hebben. Waterman lijkt me dan een goede idd.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ton Lokhoff ontslagen bij NAC..........

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

NAC is een prima clubje met voorin van Hooijdonk, Sikora en de talentvolle Jenner, als je dan nog slecht presteert wordt je idd ontslagen....

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Jenner is zeker een talent; volgens mij volgt Ajax hem ook. V. Hooijdonk brengt helemaal niks extra's dit jaar.... en volgens mij ligt dat ook niet aan Lockhof.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Kenneth Vermeer lijkt me de beste keeper voor de toekomst.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Turkeyloverz schreef:

NAC is een prima clubje met voorin van Hooijdonk...

Pierre van Hooijdonk is zelfs de zwakke schakel van NAC. Prima hoor...daar niet van.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Terecht dat Lokhof ontslagen is. Hij bakte er helemaal niks van en ligt altijd te jammeren in de pers. Daar komt bij dat hij en Hooijdonk grote vriendjes zijn, dat kan nooit goed zijn.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Redlop schreef:

(quote)

Pierre van Hooijdonk is zelfs de zwakke schakel van NAC. Prima hoor...daar niet van.

Misschien is hij de jongste niet meer, maar wel ervaren en zo een speler heeft een club als NAC wel nodig vind ik..

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

herman78 schreef:

Ik denk dat Stekelenburg ook wel keeper van Oranje gaat worden, simpelweg omdat hij de enige behoorlijke keeper van zijn generatie is. Zodra Sar, Waterreus en Timmer zijn afgezwaaid, komt hij. Maar ik denk toch wel dat we dan binnen een paar jaar weer andere keeper hebben. Waterman lijkt me dan een goede idd.

Dan is het niet te hopen dat we ooit corners tegen krijgen

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Heerenveen - Ajax 4-2

Ja dat is toch een domper voor Stekelenburg !

Natuurlijk wel mooi voor Huntelaar , hopen dat hij de volgende keer scoort tegen Heerenveen

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Agony schreef:

(quote)
Vraag me af wat voor knulligheden je bedoelt. Ik heb 'm dit seizoen nog op geen foutje kunnen betrappen (en als Lobont"fan" ben ik kritisch op de Ajaxgoallies )

Nou, krijg mijn eigen opmerking binnen een paar dagen om mijn oren. Goddomme wat was Steek aan het doen tegen Heerenveen.

3 corners en 3x zit ik naar Stekelenburg te kijken en vraag ik me af wat ie aan het doen is.... Bij de eerste staat ie langs (!) zijn goal als een volleyballer die een blok wil zetten met zijn armen te zwaaien. Bij de 2de zit ie zo'n beetje op zijn hurken voordat de bal er is... en bij de derde zit er echt totaal langs.... onvoorstelbaar.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Het is trouwens toch van de zotte dat deze wedstrijd wordt gespeeld... er lag in de tweede helft ongeveer 10 cm sneeuw. In alkmaar dezelfde omstandigheden en die wordt afgelast.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Enorm pijnlijke nederlaag voor Ajax. Ze leken de vorm een beetje terug te krijgen, er werden weer wedstrijden gewonnen en dan wordt je zo met 4-2 afgestraft door Heerenveen.

Please, ontsla Blind en neem een goede ervaren coach aan als Henk ten Cate.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

Please, ontsla Blind en neem een goede ervaren coach aan als Henk ten Cate.

ten Cate wil niet en Blind ontslaan omdat hij een besneeuwde wedstrijd verliest? dacht het niet ...

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

damon schreef:

(quote)
ten Cate wil niet en Blind ontslaan omdat hij een besneeuwde wedstrijd verliest? dacht het niet ...

Erg zwak om de sneeuw de schuld te gaan geven.

Had Heerenveen evenveel last van als Ajax.

Blind ontslaan omdat hij een wedstrijd verliest? Nee omdat de prestaties van Ajax zeer beneden maats blijkt te zijn en het voetbal ook niet echt over naar huis te schrijven is.

Ten Cate wil niet ? Hij heeft niks afgewezen, wou het jaar eerst afmaken bij Barcelona om zijn prijs op te halen. Denk wanneer Ajax hem nu zou vragen in de winterstop dat hij wel komt. Mocht je overigens gelijk hebben, dan moeten we opzoek naar een andere ervaren trainer. Alles beter dan Blind.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Ajax heeft nou eenmaal matige centrumverdedigers die geen ondersteuning van middenvelders hebben. Daar begint en eindigt de ellende toch? Als je de treffers van Heerenveen nakijkt zijn het simpele treffers op basis van een beetje meer concentratie. Zwaar matige keeper daarbij. Dus dan maakt het niet eens uit wat of wie er voorin loopt. Huntelaar zal weinig uitmaken vrees ik.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Zo is het.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

'T is heel simpel als de keeper de goal uitkomt moet hij de bal hebben anders is het zijn fout... klaar!

En gun die jongens als Heitinga gewoon wat tijd i.p.v. ze constant met de grond gelijk te maken. Hij is jong en heeft nu al een zware verantwoordelijk, dat er op die leeftijd ooit fouten gemaakt worden moet je hem niet zo hard aanrekenen.

Maar het is weer typisch Ajax dat eigenspelers gewoon keihard worden uitgejouwd zo gauw het wat minder gaat (geen wonder dat ze allemaal weg willen, en niet meer terug willen komen) ze zouden is wat vaker achter hun club mogen staan wanneer het wat minder gaat.

Ik geef toe de verdedeging op dit moment is niet best, maar dat heeft ook te maken met het wegvallen van Grygera. Toch een langzamerhand één van de belangrijkste spelers van het elftal.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Ajax verliest dergelijke wedstrijden op onbespeelbaar veld altijd. Diepe analyses zijn niet nodig, behalve dat Stekelenburg bijzonder slecht keepte.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Transfernieuws:

László Bodnar van Roda naar SV Salzburg. Maar belangrijker ...NEC huurt voor de rest van het seizoen David Jones van Manchester United. Momenteel speelt hij op huurbasis bij Preston North End.

Kan haast niet anders dan dat er een speler gaat vertrekken bij NEC anders kan hij gelijk naast die andere huurling (Takak) op de bank plaatsnemen. Wellicht een transfer van Barreto dus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.