- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heeft Bodnar's transfer te maken met zijn uitbarsting van de afgelopen keer?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Volgens mij was er langer interesse.
NEC huurt voor de rest van het seizoen David Jones van Manchester United. Momenteel speelt hij op huurbasis bij Preston North End.
Aan dergelijke mensen heb je ook niet veel, weer een onzinnige aankoop. Met Barreto, Boutahar, vd Doelen, en Takak heb je genoeg mensen voor centraal op het middenveld.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Onzinnige aankoop en alleen te verklaren als Barreto al is verkocht. (Torpedo Moskou wordt genoemd)
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Daar was al langer sprake van. In Kerkrade waren ze nog steeds niet gecharmeerd van meneer Bodnar. Terecht lijkt mij want naast zijn prachtige vrije trappen en afstandschoten is het een losse stier die af en toe rood voor zijn ogen ziet en hij is daarnaast ook niet echt de meest technisch begaafde speler allertijden.
Overigens lijkt Roda JC ook afscheid te gaan nemen van Predrag Filipovic. De back die nog in de belangstelling stond van PSV na het vertrek van Lee gaat hoogstwaarschijnlijk naar SC Lokeren.
Daarnaast is het zeer waarschijnlijk dat Gregor van Dijk naar FC Utrecht vertrekt en Charlie van den Ouweland wil ook nog weg. Het zijn dus knotsgekke uitverkoopdagen in Kerkrade.
Pluspunt is dat ze wel Saeijs van ADO den Haag krijgen 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Nederlandse clubs moeten niet zo veel spelers verkopen, dan wordt het misschien nog spannend in de Eredivisie..
Als Heerenveen Huntelaar nog had of Roda nog Kone had was het zeker leuker geweest vind ik.
Dat geldt ook voor de Topclubs, als bijv. PSV nu Robben nog had of Ajax nog Ibrahimovic..
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Dat weet ik, vind het alleen jammer...
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Des te knapper dat een club als PSV nu weer meedoet in de Europese top. Ze verkopen in twee jaar bijna al hun toppers (Waterreus, Bouma, Lee, Park, Robben, Kezman, Vogel, van Bommel) en toch zijn we schijnbaar in Nederland zo goed dat zo'n club toch gewoon kan blijven meedraaien. Als je kijkt wat er gebeurde met Leeds United toen al hun topspelers vertrokken (en wat er nu gebeurd met Kaiserslautern en Parma) kun je alleen maar concluderen dat de Nederlandse topclubs een stuk beter zijn in het zoeken van vervangers.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Feyenoord heeft nog geen ''echte'' topspelers verkocht (voor zover ik weet) en Ajax vindt niet altijd een goede vervanger, maar wat PSV betreft geef ik je gelijk.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Feyenoord heeft nog geen ''echte'' topspelers verkocht (voor zover ik weet)
..Hoe zou dat toch komen...?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
..Hoe zou dat toch komen...?
Het is in elk geval niet omdat ze geen topspelers hebben. Kuyt en Kalou vind ik beiden topspelers.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Kuyt gaat dan ook weg en Kalou als ie een NL paspoort heeft.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja dat idee krijg ik ook. Kalou wacht eerst dat hij dat paspoort heeft en verkast dan naar een andere competitie 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Ja dat idee krijg ik ook. Kalou wacht eerst dat hij dat paspoort heeft en verkast dan naar een andere competitie 
Eigenlijk best minder. Misschien die Verdonk toch maar gelijk geven dan
Hoef Kalou ook helemaal niet in Oranje, zijn helemaal niet afhankelijk van hem. Genoeg spitsen 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Hoef Kalou ook helemaal niet in Oranje, zijn helemaal niet afhankelijk van hem. Genoeg spitsen 
Het kan nooit kwaad om iemand als Kalou mee naar Duitsland te nemen..
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
En dan tegen Ivoorkust zeker
We worden het lachertje van het WK
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik vind het ook maar onzin, wil die Kalou nou zo graag Nederlander worden of wil hij gewoon een Nederlands paspoort zodat hij makkelijker bij Europese topclubs aan de bak kan komen? Ik vermoed het laatste. En als hij zo graag naar het WK wil kan hij ook gewoon voor Ivoorkust spelen.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
En dan tegen Ivoorkust zeker
We worden het lachertje van het WK
Hoezo dat? Nederland dwong Kalou toch niet, hij wilde zelf voor Nederland spelen..
Maar van Nistelrooy heeft een vaste basisplaats, dus Kalou zou alleen een paar invalbeurten krijgen..
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Dat heeft daar niks mee te maken.
Geen buitenspelers.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
[
Maar van Nistelrooy heeft een vaste basisplaats, dus Kalou zou alleen een paar invalbeurten krijgen..
Andere positie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kalou hoort gewoon niet in oranje. Als Nederlander mag je Nederland vertegenwoordigen anders niet. Wat en verloedering van het landenvoetbal zou dat zijn. 
Verdonk verdient zeker credits door voet bij stuk te houden wat voor kritiek ze ook van buitenaf en van collega's krijgt. Eindelijk een politici die ergens voor staat en niet wijkt van haar standpunt. 
gotti
-
- 14091 berichten
- 5951 stemmen
Laat Kalou idd lekker voor Ivoorkust voetballen. Denkt iedereen nou echt dat hij zo graag voor NL wil voetballen? Hij wil alleen zo snel mogelijk naar Engeland, Spanje of Italië...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Wat een onzin. Dit is toch al jaren aan de gang? Met een Nederlands paspoort is het ook gewoon een Nederlander en mag hij lekker uitkomen voor het Nederlands elftal.
Dat kan nu toch ook al?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik hoef Kalou ook niet.
Hij is geen Nederlander , dus hoort hij ook niet voor het Nederlands-elftal uittekomen.
Wel treurig voor hem. Als hij niet bij het Nederlands-elftal aan de slag kan , worden het geen interlands meer voor hem omdat nu het Ivooriaans-elftal hem uitkotst , ze zien hem als een verrader.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Dat ie eigenlijk geen Nederlander is boeit me vrij weinig, maar ik zie niet echt wat ie toevoegt.
Goede spitsen hebben we zat en als buitenspeler vind ik 'm minder.
Buiten dat wil ik helemaal geen buitenspelers zien in oranje, dat is nu precies de reden dat het altijd niks wordt
.
Net als verdedigers die de achterlijn moeten halen
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik denk dat we Kalou ook niet nodig hebben. We hebben Robben en Nistelrooij die een vaste plek hebben en aan de andere kant kunnen zowel Kuyt als Van Persie spelen. Die vind ik op die positie allebei beter. Als tweede spits hebben hem al helemaal niet nodig. Kuyt, Makaay, Huntelaar, Vennegoor... We hebben Kalou dus gewoon niet nodig.
Daarbij vind ik gewoon dat voetballers voor hun vaderland uit moeten komen. Daar gaat interland voetbal wat mij betreft om.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja precies, daarom vraagt Maxwell ook een Nederlands paspoort aan 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daarbij vind ik gewoon dat voetballers voor hun vaderland uit moeten komen. Daar gaat interland voetbal wat mij betreft om.
Helemaal mee eens.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Onzin. Het Nederlands elftal moet bestaan uit Nederlanders. Als Kalou in Nederland woont, zich Nederlander voelt, zijn kinderen hier grootbrengt, dan is hij net zo Nederlander als Edwin van der Sar. 'Vaderland' is een leeg begrip.
Ubi bene, ibi patria!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.