- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zojuist is de loting geweest voor het WK 2006.
Wat een zware loting zeg.. Al geen groepshoofd en dan nog de sterkste nummer 3 en 4 loten. 
Poule C:
ARGENTINIE
NEDERLAND
IVOORKUST
SERVIE EN MONTENEGRO
Pieter Montana
-
- 6681 berichten
- 2299 stemmen
Ik zie er wel een 2de plaats voor hen in zitten.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Best grappig die loting. Zonder twijfel de zwaarste poule. Toch, het moet te doen zijn groepswinnaar te worden.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Groep A
Duitsland
Costa Rica
Polen
Ecuador
Groep B
Engeland
Paraguay
Trinidad & Tobabo
Zweden
Groep C
Argentinië
Ivoorkust
Servië-Montenegro
Nederland
Groep D
Mexico
Iran
Angola
Portugal
Groep E
Italië
Ghana
Verenigde Staten
Tsjechië
Groep F
Brazilië
Kroatië
Australië
Japan
Groep G
Frankrijk
Zwitserland
Zuid-Korea
Togo
Groep H
Spanje
Oekraïne
Tunesië
Saoedi-Arabië
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Mooie loting voor Nederland. We zijn i.i.g. verzekerd van één topwedstrijd: Nederland - Argentinie. Ik heb ik nu al zin in!
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
Wat een boutloting zeg!
Ik denk dat Argentinie en Servie allebei mooi boven Nederland eindigen. En 'zelfs' Ivoorkust is gevaarlijk
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Wat een boutloting zeg!
Ik denk dat Argentinie en Servie allebei mooi boven Nederland eindigen. En 'zelfs' Ivoorkust is gevaarlijk
gelul.
Argentinë mag blij zijn met een punt tegen ons, en de andere zes hebben we.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Inderdaad, wat moeten wij op zo'n podium tegen Saudi-Arabië of Togo ? Geef mij dan liever deze loting. Weten we tenminste zeker dat Oranje geconcentreerd gaat spelen en er zeker 3 heel mooie wedstrijden aankomen. Ik denk dat Argentinië en Oranje allebei 6 punten hebben na de eerste 2 wedstrijden en ik hoop dat we er een spektakel van kunnen maken in de onderlinge partij. Bovendien hebben we ontzettend veel geluk dat we Brazilië pas in de finale kunnen treffen dus ik ben zeer content met deze loting. Nederland - Brazilië als finale, goh wat zou dat een mooie finale worden 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Heel die zaal ook toen bekend werd dat Nederland in deze poule zou zitten: "oooooo!"
.
Maar het levert inderdaad mooie wedstrijden op. Het kan op zich ook alle kanten op, iedereen kan van elkaar winnen. Ik weet alleen bijzonder weinig van Ivoorkust, maar Drogba is in ieder geval altijd gevaarlijk.
De laatste wedstrijd op een WK tegen Argentinië was er wel een om in te lijsten, met het mooiste doelpunt dat ik ooit live heb mogen aanschouwen.
El Ninjo
-
- 329 berichten
- 2327 stemmen
De laatste wedstrijd op een WK tegen Argentinië was er wel een om in te lijsten, met het mooiste doelpunt dat ik ooit live heb mogen aanschouwen.
Dennis Bergkamp 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dat was inderdaad prachtig. Die pass van de Boer ook...
Vind het een hele gave loting, zwaar, maar dan weten ze tenminste waar ze aan beginnen.
Toch hoop ik stiekum nog op de broertjes Kalou tegenover elkaar
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En zoals ik zie is het weer zoals altijd: de Nederlanders pakken weer eens die cup.

Jorick
-
- 8776 berichten
- 2359 stemmen
Zie ik Belgie nou over het hoofd of hebben die zich niet geplaatst? 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zie ik Belgie nou over het hoofd of hebben die zich niet geplaatst? 
Waar jij nu mee lacht hebben wij Belgen al een paar keer met de Nederlanders gelachen. Of ben je vergeten misschien dat de 'Belgskes' één van de weinige landen zijn die zes maal opeenvolgend naar het WK geweest zijn?
En welke voetballer zorgde er met een kopgoal voor dat België zich ten koste van Nederland plaatste voor het WK '86 in Mexico? Of nog nooit van George Grun gehoord?
Laat de ouderen die het meegemaakt hebben eerst lachen. Maar ja, jij plaste toen nog in je luiers. 
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2359 stemmen
Van George Grun heb ik inderdaad nog nooit gehoord.
Aan je reactie te zien, heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dat de Belgen na 1986 niks meer hebben gepresteerd, zullen we voor het gemak maar vergeten. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
Wat een vertrouwen hier in Nederland zeg. Ik zou al blij zijn als ze de 1e ronde doorkomen, maar meer verwacht ik er ook niet van hoor. Zo verschrikkelijke goed zijn ze niet.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Duitsland heeft et weet lekker makkelijk 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Wat een genante vertoning was die uitzending met die Nederlandse bondcoaches gisteravond trouwens zeg. Dan heb je al die iconen aan één tafel, ga je alleen maar archiefbeelden uitzenden en wat was die Jack van Gelder irritant bezig.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Wat een vertrouwen hier in Nederland zeg. Ik zou al blij zijn als ze de 1e ronde doorkomen, maar meer verwacht ik er ook niet van hoor. Zo verschrikkelijke goed zijn ze niet.
Maar als je die eerste ronde doorkomt ligt het best wel open hoor. Als je eerste word krijg je eerst de nummer 2 van poule D (Mexico,Portugal,Iran of Angola), vervolgens Engeland,Zweden,Polen of Equador en in de halve finale Italië danwel Tjschië (outsiders daargelaten). Dan ontloop je dus verder Argentinië, Frankrijk, Brazilië en Duitsland tot in de finale. Lijkt me wel een goede loting dus.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
Stel dat ze doorgaan, dan zie ik het nog erg zwart in tegen Mexico of Portugal. Maar misschien ben ik wel te negatief over Nederland en verrassen ze mij. Dat hoop ik iig wel, want dan wordt het tenminste nog feest. 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Wat een gemanipuleerde loting. Sowieso al belachelijk dat Nederland geen groepshoofd is. (gezien de FIFA ranglijst)
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Hilarisch, speedy beledigt
Vind het een spannende loting en heb er alle vertrouwen in dat Nederland doorgaat. Eerste twee poule wedstrijden winnen ze en de derde spelen ze gelijk of winnen ze ook, mark my words...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Sowieso al belachelijk dat Nederland geen groepshoofd is. (gezien de FIFA ranglijst)
Inderdaad vreemd, waar dient die FIFA-ranglijst dan voor, als ze 'm niet gebruiken?
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
De resultaten tijdens de afgelopen twee WK's tellen ook mee, blijkbaar.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dat de Belgen na 1986 niks meer hebben gepresteerd, zullen we voor het gemak maar vergeten. 
En 1990, 1994, 1998, 2002?
Men is ook al vergeten dat de laatste campagne België MOEST uitgeschakeld worden door Brazilië door een zeer partijdige scheidsrechter die een onrechtvaardig doelpunt toekende. 
Hilarisch, speedy beledigt 
Helemaal niet jong. Als ik mij daardoor al beledigd moet voelen. Wij moeten nu helemaal niet tegen Duitsland spelen of niet tegen Brazilië spelen. En tegen Nederland is het normaal op een WK geen probleem, maar ook dat moeten we niet (of mogen) 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
En 1990, 1994, 1998, 2002?...
Hm, 2e ronde, 2e ronde, 1e ronde, 2e ronde. Blijkbaar hebben wij een andere definitie van 'presteren'. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Wat een gemanipuleerde loting.
Zeker, de Duitsers willen ons gewoon in de zwaarste poule hebben omdat ze zeven kleuren stront afscheiden voor ons 
En dan die Beckenbauer mooi zeggen dat ie blij is met de loting. Ja dat snap ik als je mag beginnen tegen Costa Rica 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.