- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Wel vroeg. Niedzielan doet weer eens niet mee, als er een interland van Polen in aantocht is knapt hij altijd verdacht snel op. Zal er flink opgaan.
Zuiderpark
-
- 75 berichten
- 86 stemmen
dat hebben wij ook met een zekere John O'Brien...
T.O.
-
- 2473 berichten
- 2860 stemmen
Winnen en hopen dat Ajax wint van RKC, dan staan we vierde 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
dat hebben wij ook met een zekere John O'Brien...
Wel leuk voor Polen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Wat vinden jullie nu van Jefferson Farfán. Ik twijfel niet aan zijn kwaliteiten maar dit is nu al de derde keer dit jaar dat hij een strafschop krijgt voor een overduidelijke schwalbe. Ik word persoonlijk echt kotsmisselijk van dit soort naaierij
En dat die scheidsrechters er in blijven trappen is mij een raadsel 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Je moet wel toegeven dat hij ze ontzettend goed maakt. Hier kon ik niet echt goed zien of hij geraakt werd of niet maar het leek me ook een schwalbe.
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Je moet wel toegeven dat hij ze ontzettend goed maakt.
Bewondering?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Aan de ene kant wel aan de andere kant niet. Het is natuurlijk niet echt/echt niet sportief maar aan de andere kant moet je natuurlijk wel vol voor de winst gaan, by any means necessary.
Het komt er eigenlijk op neer dat als 'mijn' ploeg wint door een schwalbe ik blij ben en je me er niet echt over zal horen en als de tegenpartij het op zo'n manier doet ik loop te kankeren.
Lekker hypocriet dus
.
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Tsja, ok, dan ben ik eigenlijk ook een hypocriet. Bedankt voor de spiegel. 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Vader Krajicek was niet aanwezig bij het dubbel van zijn beide kinderen omdat "het te kostbaar was". Had Richard makkelijk kunnen betalen, maar die ouwe zal wel te trots zijn geweest om het te vragen of aan te nemen
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Kostbaar is wat anders als te duur 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Romario:
- 
Hoewel ik de sterkte van de Braziliaanse competitie betwijfel, maar dit terzijde, het blijft een prachtige prestatie
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Romario:
- 
Hoewel ik de sterkte van de Braziliaanse competitie betwijfel, maar dit terzijde, het blijft een prachtige prestatie
Die competitie is erg sterk , geloof me iedereen kan voetballen daar.
En als je ook ziet hoe dicht alles bij elkaar zit ..
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ja maar ik denk het voor Romario wel essentieel is dat het tempo daar lekker laag ligt... 
Apart trouwens dat de man na 1 succesvol seizoen Barcelona al de rug toekeerde en daarna alleen bij Valencia zijn gezicht nog even aan Europa toonde. Weet iemand nog de toedracht hiervan?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja hij blijft wel Carlos Tevez voor, die overigens meer wedstrijden heeft gespeeld. Dat is toch op z'n minst erg knap. Daarbij zijn er zoveel spitsen daar die zo ontzettend goed zijn. Echt chapeau voor Romario 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Niet in pot 1! Een keer geen Tsjechië dus!
Effe voorspellinkje:
Duitsland
Ivoorkust (Kalou tegen Kalou?)
Nederland
Trinidad
Duitsland en Don Leo na 1ste ronde eruit.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Duitsland zie ik er niet zo snel uitliggen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Duitsland zie ik er niet zo snel uitliggen.
Zeker niet , ik denk dat ze heel ver gaan komen.
Ze leven altijd op op een wereldkampioenschap , en dan nog in eigen land ..
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Maar dat doen wij ook, daarnaast zie ik Ivoorkust wel als outsider én ik vind Duitsland niet zo heel goed.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Het komt echt zelden voor dat het organiserende land er in de eerste ronde uitgaat. Ik kan me in elk geval alleen België op Euro2000 herinneren maar op een WK moet je heel ver terug denk ik.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Applaus voor PSV 
En voor Anderlecht dan? Na twaalf opeenvolgende verliespartijen eindelijk nog eens gewonnen. Het was al van 4 november 2003 tegen Lyon geleden.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Haha ja zeker een goede prestatie van Anderlecht , en dat tegen Betis die nog won van Chelsea 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Het komt echt zelden voor dat het organiserende land er in de eerste ronde uitgaat. Ik kan me in elk geval alleen België op Euro2000 herinneren maar op een WK moet je heel ver terug denk ik.
Japan toch?
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Japan toch?
Nee.
Japan verloor in de tweede ronde met 1-0 van Turkije.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ook leuk voor Waterreus dat hij eens een keer de tweede ronde bereikt
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.