- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Als dat waar zou zijn , zou 99% van het wielerpeleton EPO gebruiken.
Maak daar maar 100% van... Ik ben er eigenlijk zeker van dat ze allemaal gebruiken, ze worden alleen niet allemaal ontdekt.
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Maak daar maar 100% van... Ik ben er eigenlijk zeker van dat ze allemaal gebruiken, ze worden alleen niet allemaal ontdekt.
Wat een onzin.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
En Lord of the Rings pakt goud!
Yuri van Gelder won in Melbourne op fenomenale wijze de wereldtitel bij het WK turnen op het onderdeel ringen. Het is toch wel duidelijk wie dit jaar gaan strijden om de titel Sportman van het Jaar. Het zal denk ik gaan, en zou eigenlijk geen discussie over moeten bestaan, tussen Rens Blom en Yuri van Gelder. Rens Blom werd de eerste Nederlandse wereldkampioen bij het WK atletiek en nu doet dus van Gelder het bij het moderne turnen. Magnifiek! 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Top prestatie van Van Gelder.
Nadat zijn eigen element te laag werd bevonden voor een E - Status , pakt hij dan toch de wereldtitel en verdient want bij de wereldbekerwedstrijden was hij bijna steeds de beste !
En voor de sportman van het jaar zou ik ook gaan voor Van Gelder , omdat Blom buiten die titel niet zo veel gepresteerd heeft.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Inderdaad een topprestatie van Van Gelder. Eindelijk heeft Nederland ook eens wat goede turners. Die meerkampers deden het ook boven verwachting en zijn nog erg jong. Kan wat worden dus de komende jaren.
Raar toch, schijnt het zwaarste onderdeel aan de ringen te zijn.
Wat mij betreft mag je daar Semmy Schilt nog aan toevoegen, maar helaas is de K1 een nogal onderschatte sport in NL
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
[/quote]
Wat mij betreft mag je daar Semmy Schilt nog aan toevoegen, maar helaas is de K1 een nogal onderschatte sport in NL
.[/quote]

Ik ben ook een groote fan van K-1 , je kan me er alles over vragen.
En inderdaad zo een fysieke prestatie die Schilt leverde is minstens even zwaar als die Van Gelder leverde.
Als we dit in japan zouden vragen zouden ze het wel weten ..
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Top prestatie van Van Gelder.
Nadat zijn eigen element te laag werd bevonden voor een E - Status , pakt hij dan toch de wereldtitel en verdient want bij de wereldbekerwedstrijden was hij bijna steeds de beste !
En voor de sportman van het jaar zou ik ook gaan voor Van Gelder , omdat Blom buiten die titel niet zo veel gepresteerd heeft.
Prima van Van Gelder en Blom, maar vergeet ook het prolongeren van de sprinttitel van Wennemars niet.
Wordt best spannend, die sportman-van-het-jaar verkiezing.
Ik ga toch voor Van Gelder.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Martina Hingis keert terug in profcircuit.
Spectaculair nieuws uit de tenniswereld: Martina Hingis keert volgend seizoen terug in het profcircuit. De Zwitserse, gewezen nummer één op de wereldranglijst, liet dat vandaag weten via haar managementbureau.
Martina Hingis won in haar carrière vijf Grand Slam-titels. Eind 2002 stopte ze wegens een aanhoudende enkelblessure.
Bron: hln.be
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Top, geweldig nieuws veel te vroeg gestopt natuurlijk.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Hey dat is leuk nieuws. Martina Hingis is toch degene geweest die voor meer animo bij het vrouwentennis heeft gezorgd. Ze doorbraak de traditionele top (Seles, Graf, Pierce, Sanchez, Martinez) en bracht het vrouwentennis weer op TV. Heel goed dat ze weer terugkomt, een grootheid als je het mij vraagt.
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
(Seles, Graf, Pierce, Sanchez, Martinez)
Je vergeet Sabatini, mmm. 
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8182 stemmen
Ah! Hingis terug!
Dat vond ik altijd een toppertje.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik hoop dat ze weer kan doordringen tot de top
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik vond het altijd maar een arrogant verwaand kind. Hopelijk is ze nu volwassen geworden.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ben benieuwd hoe ze het doet tegen de nieuwe lichting toppers, als Henin, Clijsters en Sharapova. En wat te denken van onze eigen Michaëlla?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Michaella word zeker weten een top 10 speelster , als je ziet hoe goed ze nu al speelt , en ze is pas 15 , 16 ?
Hebben we wel nodig ook .. het is niet veel soeps de laatste jaren , zeker bij onse Nederlandse vrouwen niet.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Michaella word zeker weten een top 10 speelster , als je ziet hoe goed ze nu al speelt , en ze is pas 15 , 16 ?
Hebben we wel nodig ook .. het is niet veel soeps de laatste jaren , zeker bij onse Nederlandse vrouwen niet.
Op haar leeftijd mag ze wel eens serieuze progressie maken. Anders wordt het top 50 maximaal.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
AZ ook weer door.
Maar echt blij was van Gaal er niet mee. De score iig 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Woohoo, mijn mannen zijn door naar de derde ronde van de UEFA Cup! Toppertje!

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Erg leuk voor AZ !
Alhoewel de wedstrijd niet al te best was ..
Zuiderpark
-
- 75 berichten
- 86 stemmen
ik zie dat mijn voetbal topic al verwijderd is ...:(
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
ik zie dat mijn voetbal topic al verwijderd is ...:(
Ik had er nog net op tijd neergezet dat AZ natuurlijk dé club is, en dat ik daar al sinds 1979 uitermate van gecharmeerd ben.
Ondanks de koude avondjes op de Cambuur of Heerenveen tribune, ploeterend in de middenmoot van de eerste divisie.
Kan me nog een Heerenveen - AZ herinneren, ergens eind jaren 80, begin jaren 90. Toen speelde Mario Been bij Heerenveen.
Heerenveen kwam op 2-0, maar met rust was het al 2-3, en na rust liep AZ uit naar 2-4. Vlak voor tijd scoorde Heerenveen de gelijkmaker, en in blessuretijd maakten ze met een lullig buitenspelgoaltje nog de 5-4...
Balen was dat, maar oh wat was dat genieten!
Gelukkig zijn de kaasboeren nu weer waar ze horen.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik had er nog net op tijd neergezet dat AZ natuurlijk dé club is, en dat ik daar al sinds 1979 uitermate van gecharmeerd ben.
Ondanks de koude avondjes op de Cambuur of Heerenveen tribune, ploeterend in de middenmoot van de eerste divisie.
Kan me nog een Heerenveen - AZ herinneren, ergens eind jaren 80, begin jaren 90. Toen speelde Mario Been bij Heerenveen.
Heerenveen kwam op 2-0, maar met rust was het al 2-3, en na rust liep AZ uit naar 2-4. Vlak voor tijd scoorde Heerenveen de gelijkmaker, en in blessuretijd maakten ze met een lullig buitenspelgoaltje nog de 5-4...
Balen was dat, maar oh wat was dat genieten!
Gelukkig zijn de kaasboeren nu weer waar ze horen.
Leuke anekdote!
Enne, kaasboeren is een geuzennaam! 
Ben sinds 1996 fan, toen ik met mijn toenmalige vriendje (ik was vijftien ofzo) regelmatig naar De Hout ging. Toen AZ nog moest ploeteren voor de punten. En meneer Bociek de topscorer was! Helaas degradeerden ze dat seizoen... Maar als supporter door dik en dun blijf je ze steunen hè, of ze nu naar De Kuip moeten of naar De Koel! 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Leuke anekdote!
Maar hij klopt niet. In werkelijkheid ging het scoreverloop heel anders, bijna totaal andersom zeg maar... maar niet minder spectaculair.
Ach, na 14 jaar vergeet je wel eens van dat soort dingen.
Enne... de maker van de 0-1 speelde afgelopen woensdag weer gewoon mee. Niemand anders dan Buskermolen is "Mister AZ"!!
20-09-1991 SC Heerenveen-AZ 5-4
7.Buskermolen 0-1
10.Van Roon 0-2
12.Hesp 1-2
30.M.de Jong 2-2
32.L.van Dijk 3-2
62.Goulooze 4-2
68.Van Roon 4-3
79.Van Roon 4-4
83.Camataru 5-4
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Van Goulooze hebben ze bij NEC nog steeds slapeloze nachten
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.