• 17.278 nieuwsartikelen
  • 182.358 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.192 acteurs
  • 200.438 gebruikers
  • 9.466.254 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Nu zag ik het vandaag ook op de voorpagina van de krant, dus ik zou het sowieso wel weten nu.

Aha ok, voel ik me iets minder schuldig . Welke krant was dat eigenlijk. In de Volkskrant stond er volgens mij helemaal niets over in!

Wat heeft Fortes Rodriques nu eigenlijk precies gezegd, want juist dat heb ik even gemist?

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

BoordAppel schreef:

Wat heeft Fortes Rodriques nu eigenlijk precies gezegd, want juist dat heb ik even gemist?

Temmink zou volgens Fortes Rodriquez licht de uiterlijke kenmerken hebben van iemand met het downsyndroom.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8182 stemmen

Hij liep te zeken over de 2 kaarten die hij van Temmink gekregen had. Hij sloot af met: 'Maar ik heb wel respect voor die man dat ie zo veel bereikt heeft, als je namelijk goed naar hem kijkt, zie je gewoon dat ie het syndroom van Down heeft'. Zo ongeveer...

Hagele

• 184 berichten
  • 821 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Ik ben het helemaal met je eens hoor hagele, alleen was het niet ruim na de wedstrijd, want je hoorde het juichen op de achtergrond bij de tweede goal van Heracles. Fortes zij toen nog, o, er wordt gecoord.....

Doet niks af van het feit dat het een stupide uitspraak was....

Wilde het net gaan verbeteren. Je hebt helemaal gelijk.

Ik bedoelde natuurlijk, ruimschoots na de rode kaart.

PS: het houdt de gemoederen wel weer bezig. Zowat elk forum wat ik bezoek is het wel een ("topic") gesprek van de dag.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

ach man.....voorbeeldfunctie???

ouders zijn de voorbeeldfunctie, voetballers niet!

en ik probeer hem helemaal niet te verdedigen (hij moet gewoon zijn excuses aanbieden), maar die Temmink is zo een ontzettende outlul, zo inconsequent

en misschien moeten ze eens HEM straffen voor zijn foute optreden ipv ALTIJD de speler aanpakken en NOOIT de scheidsrechter

dit krijg je als een functie (zoals scheidsrechter) een soort immuniteit om zich krijgt BAH

en dan die Hugo Borst; ineens gedraagd ie zichzelf voorbeeldig tijdens de programma (omdat zun zoontje een ziekte heeft)

heeft ie het over voorbeeldfunctie en scheld ie meteen daarna Fortes uit (das lekker consequent, eerst over voorbeeldfunctie hebben en daarna uit gaan schelden)

als er iemand is die zijn mond moet houden is hij het wel, die een sport van heeft gemaakt om mensen te schofferen

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

BoordAppel schreef:

Oja, dat is wel een beetje lullig eigenlijk. Sorry . Maar ja wanneer zend Eurosport dit uit, over een jaar?

Zal wel weer in December zijn !

Jammer want ik kijk liever als ik de uitslag niet weer , maar zo lang kon ik niet wachten

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

damon schreef:

ach man.....voorbeeldfunctie???

ouders zijn de voorbeeldfunctie, voetballers niet!

Volgens mij heeft iedereen die in de schijnwerpers staat een voorbeeldfunctie.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

zet je tv op MTV en bekijk die clips van de rappers

als dat soort gespuis 24 h. per dag op tv zich mag laten zien, waar hebben we het dan nog over

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2629 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Aha ok, voel ik me iets minder schuldig . Welke krant was dat eigenlijk. In de Volkskrant stond er volgens mij helemaal niets over in!

Dagblad van het Noorden. Maar daar stond het ook alleen maar in, omdat de winnaar zelf uit het noorden komt. Geen enkele andere vechter werd genoemd en alle andere jaren dat de noordeling niet meedeed stond er niks in over de K1, dus..

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8182 stemmen

Die Fortes, weet je wat me opviel? Als je goed naar hem kijkt, zie je gewoon dat het een ontzettende domme gast is. Maar ik heb wel respect voor hem hoor dat ie toch nog het betaald voetbal heeft weten te halen .

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Jammer dat jullie geen tennisfans zijn...

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Hoezo dan?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Jammer dat jullie geen tennisfans zijn...

Anders had je ons kunnen vertellen dat ze de regels van het dubbelspel gaan veranderen.....!?

geef mij maar curling Geweldige sport, zeker hoe romano denneboom die schijven pas bij mekaar schoof !

T.O.

• 2473 berichten
  • 2860 stemmen

Wat heeft Romano met curling te maken?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Geef mij maar gewoon voetbal en K-1 !

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Art schreef:

Hoezo dan?

Omdat ik maandag een stuk heb geschreven over de Masters finale maar niemand erop gereageerd heeft. En dat vind ik jammer.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Ik tennis zelf maar om er naar te kijken vind ik niks aan, alleen sommige vrouwenduels.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Purmerend schreef:

Ik tennis zelf maar om er naar te kijken vind ik niks aan, alleen sommige vrouwenduels.

en dat is nou precies de reactie waar ik niet op zat te wachten. over de Kournikova's en de Sharapova's van deze wereld. het gaat toch om het spelletje, of niet soms?

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Omdat ik maandag een stuk heb geschreven over de Masters finale maar niemand erop gereageerd heeft. En dat vind ik jammer.

Niet gelezen Ik volg bijna elke sport. Dus ook tennis. En ik vind het leuk dat Federer record na record doet sneuvelen maar het is ook eens een keer leuk als een outsider, want dat was Nalbaldian toch wel een beetje in die finale, met de overwinning aan de haal gaat.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

BenicioDelToro schreef:

(quote)

en dat is nou precies de reactie waar ik niet op zat te wachten. over de Kournikova's en de Sharapova's van deze wereld. het gaat toch om het spelletje, of niet soms?

Nou partij tussen Golovin en Sharapova dan, die kunnen allebei aardig tenissen en zijn nog mooi ook .

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Ik heb de tv pas aangezet toen Evert ten Napel zijn veertiende cliché oprakelde. Maar op basis van de resterende 87 minuten was de nederlaag dik en dik verdiend. Om er één speler uit te lichten: Timmy Simons. Wat een modale anonieme meevoetballer is dat. Tegen Sparta of zo misschien wel aardig maar op dit niveau geen enkele toevoegende waarde. Hadden ze net zo goed de 18 karaats klasbak Jasar Takak kunnen houden.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Redlop schreef:

Hadden ze net zo goed de 18 karaats klasbak Jasar Takak kunnen houden.

Mag ik even hard lachen. Simons is gewoon een erg goede 'nuttige kracht', iemand die nooit echt opvalt maar bijna altijd wel een 6/7 haalt. Takak is absoluut niet geschikt om op een dergelijk toneel als de Champions League te ballen. Gewoon een aardige kracht voor een middenmoter in de eredivisie, niet meer.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Het zijn dus allebei nuttige krachten, dat bedoelde ik dus ook. Simons heeft gisteren absoluut niet laten zien dat hij meer dan modaal eredivisieniveau is.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Redlop schreef:

Het zijn dus allebei nuttige krachten, dat bedoelde ik dus ook. Simons heeft gisteren absoluut niet laten zien dat hij meer dan modaal eredivisieniveau is.

Maar er is wel een groot verschil: een nuttige kracht zijn bij NEC of bij PSV in de Champions League en in het Belgische elftal (waar hij geloof ik aanvoeder is). Makalele en Gatuso zijn bij respectievelijk Chelsea en AC Milan ook nuttige krachten en niet de smaakmakers die het verschil maken. Simons had een mindere dag, kan gebeuren. Maar hem met Takak vergelijken gaat wel heel erg ver, zelfs voor een NEC volger/supporter(?)

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Art schreef:

(quote)

Niet gelezen Ik volg bijna elke sport. Dus ook tennis. En ik vind het leuk dat Federer record na record doet sneuvelen maar het is ook eens een keer leuk als een outsider, want dat was Nalbaldian toch wel een beetje in die finale, met de overwinning aan de haal gaat.

Nalbandian is zo'n beetje de enige speler in het circuit met een positieve record tegen Federer (onderlinge stand 4-6). Ik hoopte dus stiekem al een beetje dat hij de finale zou halen tegen Federer, omdat je dan tenminste een echte wedstrijd krijgt. En niet zoals in de halve finale die ongelijke strijd met Gaudio (Federer speelde echt niet z'n beste tennis, Gaudio was gewoon dramatisch slecht).

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

B-Staal Heras ook Positief

Slecht nieuws voor Roberto Heras: het B-staal van z'n positief plasje tijdens de Vuelta is ook positief bevonden. De Spanjaard riskeert nu een schorsing van twee jaar. Volgens de UCI regels zou hij nooit meer mogen uitkomen voor een ProTour ploeg.

De 31-jarige Heras won dit jaar voor de vierde keer de Vuelta. Z'n positief plasje liet hij achter in de voorlaatste rit, een tijdrit, waar hij verrassend tweede in werd.

Door dit resultaat zou de Vuelta-eindzege wel eens naar de Rus Denis Menchov kunnen gaan. Er volgt vanavond nog een persconferentie.

Bron: wieleruitslagen.be

Oud ploegmaat van Armstrong

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik vind dat dat dopinggedoe bij het wielrennen wel doorslaat .. ik bedoel natuurlijk moeten ze het goed controleren maar als er met een van je honderd plasjes al een klein beetje iets mis is , kan je je wielercarriere eigenlijk al vergeten.

Ik durf ook te wedden dat je door andere producten bepaalde stoffen in je lichaan krijg die misschien verboden zijn.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

mikoz schreef:

Ik vind dat dat dopinggedoe bij het wielrennen wel doorslaat .. ik bedoel natuurlijk moeten ze het goed controleren maar als er met een van je honderd plasjes al een klein beetje iets mis is , kan je je wielercarriere eigenlijk al vergeten.

Ik durf ook te wedden dat je door andere producten bepaalde stoffen in je lichaan krijg die misschien verboden zijn.

Heras en Armstrong hebben dus EPO gebruikt, dat kan maar op 1 manier in je lichaam komen...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Als dat waar zou zijn , zou 99% van het wielerpeleton EPO gebruiken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.