- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bron: Studio Sport 
Maar 't is idd een vreemde regel.
Ik moet trouwens even terugkomen op mijn vorige post. Nederland is waarschijnlijk geen groepshoofd (staan nu 9e op de lijst) wat jammer is. Je zou dus een poule a la dit kunne krijgen:
1. Brazilië
2. Nederland
3. Portugal
4. Ivoorkust
Even speculeren:
Nederland dik eruit...hoewel ik altijd optimistisch ben, zie ik dit niet echt zitten, mocht het zo zijn.
Hoezo dik eruit, Portugal zal het moeilijke tegen Brazillie hebbendan wij en ivoorkust is ook voor portugal minder bekend dan voor ons...dus een gelijk spel tegen portugal en je bent door (hangt er ook af wie al laatse tegen Brazillie moet) daarbij kan het ook het volgende zijn
Engeland
Nederland
Zwitserland
Trinidad
Makkie
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2628 stemmen
Onderschat Zwitserland en vooral Engeland niet 
Hagele
-
- 184 berichten
- 821 stemmen
Wilde net zeggen. Als Engeland eens gaat draaien maken ze zelfs kans op de titel. Zwitserland moet Nederland idd kunnen hebben. T&T kan lastig worden als Beenhakker aanblijft als trainer daar, maar dan nog zou je daarover heen moeten walsen 
Mocht het mijn scenario worden: Portugal; heeft Nederland het altijd lastig tegen en is gewoon een team met kwaliteiten. Brazilië spreekt voor zich en Ivoorkust is een gevaarlijke outsider i.m.o. Dus dan krijg je het moeilijk.
Overigens ben ik nog altijd optimistisch gestemd dat we eind juni begin juli 2006 vrolijk met de cup uit Duitsland lopen
Die reactie van "Nederland dik eruit" was natuurlijk overdreven, maar ik krijg soms het idee dat mensen de rest van de deelnemers flink onderschat.
Over die lijst: die gaat over de afgelopen 3 WK's als ik het goed heb + ranglijst. En dat allemaal dankzij Jason McAteer(?) 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Beetje voorbarig om op voorhand op allerlei mogelijke pouleindelingen te gaan reageren toch? Er zijn 8x8x8=512 mogelijke poules waar Nederland in zou kunnen komen als ik goed opgelet heb met wiskunde vroeger. Beetje onzin dus om er daar zomaar twee uit te halen en de kansen voor Nederland uitvoerig te gaan bespreken....
Hagele
-
- 184 berichten
- 821 stemmen
True, maar feit is gewoon dat "we" het niet makkelijk zullen krijgen en dat ploeegn als Ivoorkust m.i. onderschat worden.
8³ is idd 512, maar het is zelfs 8^4 als ik het goed heb.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nederland zit zelf in een pot waar geen tegenstander uit komt. Vandaar tot de derde en niet tot de vierde macht als we het alleen over de poules van Nederland hebben. Als je het over het totaal aantal mogelijkheden hebt is het inderdaad tot de vierde macht....
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Turkije gestraft??? Deze zaak gaat precies nog een serieus staartje krijgen.
Hagele
-
- 184 berichten
- 821 stemmen
Nederland zit zelf in een pot waar geen tegenstander uit komt. Vandaar tot de derde en niet tot de vierde macht als we het alleen over de poules van Nederland hebben. Als je het over het totaal aantal mogelijkheden hebt is het inderdaad tot de vierde macht....
Sorry, je hebt gelijk.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Turkije gestraft??? Deze zaak gaat precies nog een serieus staartje krijgen.
Zal wel gebeuren en ook nog terecht zijn, maar bij de beelden die ik zag ging iig 1 Zwitser ook behoorlijk in de fout. Die mag van mij het WK ook wel vergeten.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Kan iemand die 4 groepen hier posten ?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kan iemand die 4 groepen hier posten ?
Wel per continent. 
EUROPA (14)
Duitsland (organiserend land)
Oekraïne
Nederland
Polen
Engeland
Kroatië
Italië
Portugal
Zweden
Servië-Montenegro
Frankrijk
Spanje
Tsjechië
Zwitserland
ZUID-AMERIKA (4)
Argentinië
Brazilië
Equador
Paraguay
AZIE (4)
Japan
Iran
Zuid-Korea
Saudi-Arabië
OCEANIE (1)
Australië
CONCACAF (4)
Verenigde Staten
Mexico
Costa Rica
Trinidad en Tobago
AFRIKA (5)
Angola
Ivoorkust
Ghana
Togo
Tunesië
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
De eerste groep is :
*Duitsland
Brazilië
Argentinie
Frankrijk
Engeland
Italië
Spanje
Mexico
De tweede groep :
Nederland
Tsjechië
Zwitserland
Zweden
Kroatië
Servië en Montenegro
Polen
Portugal
Oekraïne
De derde groep :
Paraguay
Ecuador
Togo
Angola
Ivoorkust
Ghana
Tunesië
Australië
De vierde groep :
USA
Costa Rica
Trinidad & Tobago
Zuid-Korea
Japan
Iran
Saudi-Arabië
1) Één van de landen uit pot 2 gaat naar pot 4
2) Er mogen niet meer als twee Europese landen bij elkaar
3) Brazilië en Argentinië kunnen niet in dezelfde groep als Paraguay en Ecuador
4) Mexico kan niet bij USA, T&T of Costa Rica
5) Duitsland zit in groep 1
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8182 stemmen
Op basis van wat voor ranglijst hebben ze deze indeling eigenlijk gemaakt?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
De 8 beste teams van de laatste WK's in pot 1
De rest van Europa in pot 2
Zuid-Amerika, Oceanië en Afrika in pot 3
Noord-Amerika en Azië in pot 4
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Zo héé!
Kato!
34.30!!!
Hoe lang nog voor de 33 gepasseerd wordt!
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Het oude record van Shimuzu stond op 34.32 en dat was gereden in 2001. En het zal denk nog wel een lange tijd duren voordat ze onder de 34 seconden gaan rijden.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Sven Kramer pakt 5 km in een nieuw wereldrecord! Blijft jammer dat de NOS het niet wilde uitzenden, want het schijnt een fantastische rit te zijn geweest tussen Verheijen en Kramer.
Uitzending begint pas tegen de klok van één uur....
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Het oude record van Shimuzu stond op 34.32 en dat was gereden in 2001. En het zal denk nog wel een lange tijd duren voordat ze onder de 34 seconden gaan rijden.
Denk het niet. Zo vroeg in het olympisch seizoen al wereldrecords, dat gaat nog wat worden.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Onder de 34 wordt het voorlopig nog niet. Dan moet er weer een ontwikkeling in het ijs komen of i.d.
Je zult nu met 9.5 moeten openen en vervolgens een ronde 24.5 rijden. Is mogelijk, gezien op de 1000m een ronde 24.5 haalbaar is. Helaas lig je niet op topsnelheid na 100m om zo'n ronde te rijden.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Onder de 34 wordt het voorlopig nog niet. Dan moet er weer een ontwikkeling in het ijs komen of i.d.
Je zult nu met 9.5 moeten openen en vervolgens een ronde 24.5 rijden. Is mogelijk, gezien op de 1000m een ronde 24.5 haalbaar is. Helaas lig je niet op topsnelheid na 100m om zo'n ronde te rijden.
Een goede ijspreparatie, een goede baan en goed weer (luchtdruk). Verder een vent met talent en supervorm.
Ik weet alleen niet of er nog een belangrijk toernooi op een goede baan gereden gaat worden, dit seizoen. Is er al iets bekend over de baan van Turijn? De verhoudingen van de baan zijn niet overal hetzelfde. Als de baan iets minder lang en iets breder wordt is, kan de snelheid in de bochten hoger zijn.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik zal hier geen aparte tread over maken , omdat ik denk dat er weinig animo voor is maar ik wou er toch even op wijzen dat dit jaar een Nederlander ALWEER de k-1 (Vechtsport) finale heeft gewonnen.
Toch een prachtige prestatie als je je bedenk dat deze sport toch de populairste vechtsport is en vooral in Japan miljoenen fans heeft.
voor meer informatie www.k-1.co.jp
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Semmy Schilt
. Snelle finale ook
. Hoost heeft trouwens gezegd de winnaar uit te dagen voor een gevecht, dus dat wordt weer een erg mooie partij.
Hier staan trouwens een zooi links naar de wedstrijden. Wel spoilergevoelig.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2628 stemmen
Kut dat ik dat lees! Ze zijn nog niet op tv geweest...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Oja, dat is wel een beetje lullig eigenlijk. Sorry
. Maar ja wanneer zend Eurosport dit uit, over een jaar?
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Van Velde is zijn record kwijt... jammer.
Volgen er nog mensen het tennis? Geweldige finale van de Masters met verrassenderwijs Nalbandian als winnaar. Hij is een van de weinige actieve spelers met een positieve 'record' tegen Federer (staat nu 6-4 in onderlinge ontmoetingen), dus hij mag zich met recht een Angstgegner noemen! De wedstrijd was echt reclame voor het tennis! 
En wat loopt die Fortes Rodriguez nou weer te mummelen!? Wat is dat toch een ongelooflijk domme vent! Dan mag ie wel een Alkmaarder zijn, en oud-AZ'er, maar dit kan echt niet door de beugel! 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2628 stemmen
Oja, dat is wel een beetje lullig eigenlijk. Sorry
. Maar ja wanneer zend Eurosport dit uit, over een jaar?
Nu zag ik het vandaag ook op de voorpagina van de krant, dus ik zou het sowieso wel weten nu. Gisteravond vond ik het even lullig, maar het boeit me eigenlijk al niet zo meer dat ik het weet, dus maakt niet uit. 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Robert Maaskant bij Willem II ontslagen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
En Fortes Rodriques bij RBC Roosendaal ontslagen.
Hagele
-
- 184 berichten
- 821 stemmen
Ontslagen?
Non-actief toch?
Ik zou het overigens niet meer dan terecht vinden als het wel zo is. Wat een malloot. Al gefrustreerd vanaf de dag dat Co hem naar de tribune gestuurd heeft. Staat lekker te kletsen met Theo Janssen, die daarna vrolijk weg kan lopen bij Fortes en kan scoren etc. Dit soort uitspraken doe je niet! Het feit dat W. Genee erbij vermeldde dat het ruim na de wedstrijd was, en niet enekele minuten, zei voor mij genoeg. Wat een laag figuur.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ontslagen?
Non-actief toch?
Ik zou het overigens niet meer dan terecht vinden als het wel zo is. Wat een malloot. Al gefrustreerd vanaf de dag dat Co hem naar de tribune gestuurd heeft. Staat lekker te kletsen met Theo Janssen, die daarna vrolijk weg kan lopen bij Fortes en kan scoren etc. Dit soort uitspraken doe je niet! Het feit dat W. Genee erbij vermeldde dat het ruim na de wedstrijd was, en niet enekele minuten, zei voor mij genoeg. Wat een laag figuur.
Ik ben het helemaal met je eens hoor hagele, alleen was het niet ruim na de wedstrijd, want je hoorde het juichen op de achtergrond bij de tweede goal van Heracles. Fortes zij toen nog, o, er wordt gecoord.....
Doet niks af van het feit dat het een stupide uitspraak was....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.