- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Leno
-
- 5922 berichten
- 4457 stemmen
O sorry voor de spoiler, maar het is verholpen zie ik 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
Geweldig, eindelijk winnen we weer eens en ik vind ook dat veel zogenaamde voetbal kenners ons aardig onderschat hebben. Kalou die in de Feyenoord krant liet weten mogelijkheden ziet in een contractverlenging. Ik kan Kalou alles wel vergeven over de PSV zaak, hij is gewoon erg beinvloedt door velen mensen. Chapeau Feyenoord eindelijk winnen we weer eens van Ajax,
Kan het niet goed verwoorden nogal erg gehyped door het resultaatJarig en feyenoord wint van Ajax, mijn dag kan nu al NIET meer stuk!!! Hoe heftig. Ook gewoon beter dan Ajax. Ben nu al heel benieuwd naar de samenvatting
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
O sorry voor de spoiler, maar het is verholpen zie ik 
Ja, uit de positieve smileys van Feyenoord-liefhebbers, en de negatieve smileys van Ajax-liefhebbers kan ik ECHT niet halen wat er gebeurd is vanmiddag 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ook gewoon beter dan Ajax. Ben nu al heel benieuwd naar de samenvatting
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je wordt gebombardeert met die berichten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
niet dat ze BETER gevoetbald hebben. (tenminste niks van gehoord tijdens het live radioverslag)
Wel andere dingen gehoord die positief waren over Feyenoord. Kom ik evt. nog wel na de samenvatting op terug. Anders geven we nu misschien te veel weg (al zal iedere leek wel door hebben wie gewonnen heeft zoals Jordy
)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat beter hoorde ik wel degelijk. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Maar beter gevoetbald ? dat is de vraag. 
Maar goed, ik kom erop terug na de samenvatting.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind ik ook, wil het zelf ook eerst zien.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Smurfinnekes (wie is dat eigenlijk) heeft het beste team met Menchov als Kluns
.
Smurfinnekes is niemand van MovieMeter, maar een medestudent uit Leuven die ik heb uitgenodigd om ook maar mee te doen. Sympathieke jongen, hij volgt het wielrennen niet fanatiek maar een beetje zoals ik, uit interesse.
Vandaag heb ik trouwens weer niet veel, behalve McGee (verbaast me dat niet iedereen hem in zijn team heeft, zo zonder zwarte punten).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
staat wel op rtl teletekst...samenvattingen zeggen niets, laten vaak een zeer vertekend beeld van de wedstrijd zien.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Die samenvattingen zeggen ook niet veel. Iedereen dacht bijv. dat Ajax vorige week tegen RBC goed gevoetbald had, terwijl dat dus echt niet het geval was.
Bedoelde alleen dat ik erop terug zou komen als we hier weer vrij kunnen spreken, omdat iedereen dan weet wat het geworden is.
(Spoilers verwijderd:)
Maar ja, ik hoorde dus dat Feyenoord na de 2-0 niet meer gevoetbald heeft en Ajax de hele wedstrijd matig speelde. Geen tempo, geen stootkracht en slordig. Mijn vraag was daarom of je kunt zeggen dat Feyenoord beter gevoetbald heeft. Dat het daar organisatorisch op dit moment beter staat was duidelijk.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
de samenvatting van Talpa zegt dat ajax veel meer aanvallend speelde
maar feyenoord effectiever was
de samenvatting zegt dat ajax 30 schoot en fey 10x
conclusie: individuele klasse van Kuyt heeft fey vandaag laten winnen
knap dat een team zo afhankelijk is van 1 speler
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Tja, het laat weer zien dat Ajax teveel tekortkomingen heeft voorin en Feyenoord juist weer niet. Verder vond ik Ajax (gezien de samenvatting en stats) niet slecht voetballen. Is het zo moeilijk om een goede spits te vinden..? En wat zei Kalou nou precies..?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Samenvatting geeft meestal inderdaad een vertekend beeld maar gebaseerd op de samenvatting concludeer ik het volgende:
Ajax had wel meer balbezit en kansen maar ze werden zelden echt gevaarlijk. Feyenoord was erg solide, goed georganiseerd en zeer effectief in het benutten van de kansen. Beter gevoetbald durf ik ook niet te zeggen Quido maar organisatorisch stond het gewoon.
Dan kan je zeggen wat je wil maar Feyenoord komt dan wel terecht als winnaar naar voren. Ajax had veel kansjes maar werden nergens gevaarlijk. Wat een temperament heeft die Ghaly trouwens, en veel potentie in velen spelers die vorige seizoenen amper aan speeltijd kwamen zoals Ghaly, Pardo en dan nog geweldig spel van nieuwkomer Boussaboun en Greene en natuurlijk is de gevaarlijke dreiging van K2 gewoon erg fataal. We zijn ook totaal verkeerd ingeschat door velen kenners.
Erg tevreden met mijn Feyenoord dus. 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Huntelaar zou ik een goeie spits vinden voor Ajax
en ja, na Arveladze (ooit 24x gesc. in 1 seizoen) hebben we geen goede veelscorende (Zlatan scoorde niet veel => 14 goals max)) spits meer gehad bij Ajax (Babel is er nog te jong en onervaren voor)
Gewoon Huntelaar in winter naar Ajax
en Naomi vindt dat Fey verdien gewonnen heeft
dat betekent dat als een club die een wedstrijd wint dat ALTIJD verdiend is?
ik blijf wel herhalen: knap dat 1 speler van Feyenoord een topper kan maken ipv een middenmoter! Hulde aan Kuyt
by the way: grappig dat VI de winst van Fey NET NA de wedstrijd verdiend noemde op de site en nu ineens
De uitslag was allesbehalve conform het spelbeeld. Ajax had het betere positiespel, creëerde de meeste mogelijkheden maar slaagde er amper in te scoren. Feyenoord leunde op de defensie en gokte op de twee toppers in de voorhoede: Dirk Kuijt en Salomon Kalou.
ach ja.....fouten kan je maken en wedstrijden kan je verliezen...
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Toch weer erg knap van Heracles Almelo(2-1 tegen FC Groningen gewonnen).
Ze hebben een erg sterk collectief, individueel stelt het eigenlijk niet erg veel voor, en ik hoop dat ze daar in Almelo ook niet op een roze wolk gaan leven, en het te makkelijk gaan vinden, want ik denk dat het gewoon toeval is 3 wedstrijden 7 punten, betekend nog zo'n 25 punten en ze zijn bijna alweer zeker van lijfsbehoud, zover is het uiteraard nog niet
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Beter gevoetbald durf ik ook niet te zeggen Quido maar organisatorisch stond het gewoon.

En ze hebben ook gewoon verdiend gewonnen hoor. Niks ten nadele van Feyenoord. Snapte dat pessimisme ook niet. In de competitie speelden ze de vorige twee wedstrijden gewoon degelijk (op de eerste helft tegen Sparta na). Al blijf ik erbij dat Ajax op dit moment verder is en op voorhand de betere papieren had. Des te knapper van Feyenoord dus dat ze winnen (of juist des te zwakker van Ajax dat ze verliezen
)
Wat me op viel was dat wanneer Sneijder wat dieper ging spelen (2e helft) er ook meteen meer aanvoer naar de spitsen (in dit geval Charisteas) was. Hij werd zo 2x via een steekpass vrij voor Lodewijks gezet. Misschien moet Ajax toch maar eens met een '10' gaan voetballen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ajax is inderdaad veel verder dan Feyenoord. We zijn het dus compleet eens en ook ik snap het pessimisme niet zo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Naomi vindt dat Fey verdien gewonnen heeft
dat betekent dat als een club die een wedstrijd wint dat ALTIJD verdiend is?
Nee.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Feyenoord heeft helemaal niet verdient gewonnen , dat zeg ik niet als Ajax - Supporter maar als realist , Ajax heeft meer kansen gehad en had ook het veldoverwicht ( Ja ik was erbij ) .
Alleen krijgen ze weer een lesje in effectiviteit , Ajax die meer kansen krijgt mist bijna alles , vooral omdat onze slappe spitsen niks in te bregen hebben , dat is bij K2 toch wel anders.
Alsje ziet wat voor kans Rosenberg kreeg , ongelovelijk.. en dan mag de slappe Griek nog wel scoren maar hij mist ook weer een etmaal van kansen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Wat heb je aan een veldoverwicht als je verdediging een kaartenhuis is, als je middenveld het spel niet naar zich toe kan trekken en als de spitsen niet eens een bal kunnen controleren/kaatsen, laat staan in het doel kunnen schieten ?
Feyenoord stond gewoon goed. Voetbalde nagenoeg niet, maar als ze eruitkwamen was het ook meteen gevaarlijk. En zoveel hebben ze niet weggegeven, niet meer dan normaal (pas na de rode kaart van Snoyl kwamen er wat meer kansen voor Ajax).
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Stand Wielerpools na etappe 2.
1. Tims Epocentrale Pt.104
2. Fc Nistelrooi Pt.68
3. De bout hachelen Pt.59
4. smurfinnekes Pt.49
5. Freude Pt.48
6. Lucid Recyclings Pt.41
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Dat is een hel van een voorsprong die je daar al hebt, Tim
.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Ik ga de bietenberg op zie ik al, had niet gedacht dat Menchov toch zo goed was.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Bouma staat ook op het punt te vertrekken bij PSV las ik net op de site van de VI. Mocht hij weg gaan dan zijn er al 5 basisspelers vertrokken: Mark van Bommel, Johann Vogel, Ji-Sung Park, Young-Pyo Lee en dan Wilfred Bouma.
Zo zie je maar dat het moeilijk is om in Nederland iets op te bouwen. Draai één goed seizoen (in Europa) en je halve team wordt leegegekocht. Jammer.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Begrijp je nou echt niet dat dit te maken heeft met de capaciteit van het stadion??? In de Hout passen maar 8000 supporters. Je kunt het beter in verhouding bekijken.
Een hele oude quote maar ben je wel helemaal lekker ? Dus AZ heeft alleen maar 8000 toeschouwers omdat er geen groter stadion is, als ze in de arena zaten van Ajax hadden ze zeker opeeens elke week 47000 supporters zoals ajax..
Kom op man, denk is na! 
Wrom heeft Ajax een grotere stadion ? Nou probeer is in te denken, heeel misschien omdat het wel degelijk meer supporters heefT!!!!!!!!! 
kos
-
- 46814 berichten
- 8938 stemmen
Een hele oude quote maar ben je wel helemaal lekker ? Dus AZ heeft alleen maar 8000 toeschouwers omdat er geen groter stadion is,
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.