• 17.235 nieuwsartikelen
  • 182.242 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.842 acteurs
  • 200.406 gebruikers
  • 9.462.476 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Dat deel kan ik bij inkomen, maar als ze dan ineens bij het aantal van Ajax komen, das vette bull!

Ze zijn heus niet ineens een 'topploeg' hoor....

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

Doom schreef:

Ze zijn heus niet ineens een 'topploeg' hoor....

Zijn ze al 2 jaar..

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

De problemen stapelen zich ineens erg snel op voor PSV, ik zie het niet zo erg meer zitten voor hun komend seizoen, of ze moeten in een erg kort tijdsbestek, woensdag 12:00 nog een paar goede verdedigers aantrekken, want na Lee, is het een kwestie van tijd dat Wilfred Bouma in Birmingham voetbalt, bij Aston Villa, de clubs zijn het al overeens, en Bouma heeft een clausule in zijn contract dat hij met een vaste transfersom mag vertrekken.

Dus AZ (wel degelijk een topploeg of topclub, wat je wilt), grootste gegadigde voor de titel eind volgend jaar mei.

AZ heeft op zich zeker meer kwaliteit dan Ajax, en Feyenoord, hoewel die met Kuijt en Kalou na de winterstop, als die er dan nog zijn, niet tegenvallen. Feyenoord speelt ook allerminst slecht.

Ajax en psv zijn mij tot nu toe erg tegengevallen.

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

Eerlijk gezegd vind ik AZ ook veruit de sterkste indruk maken. Ik zou niet weten waarom ze niet voor het kampioenschap zouden kunnen gaan (met PSV).

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Kun je nog weinig over zeggen. Zolang de transferperiode nog open is kan er van alles gebeuren. Henk Timmer en Danny Landzaat zouden nog kunnen vertrekken net als inderdaad Bouma bij PSV. Aan de andere kant van het verhaal hebben de clubs ook nog wat tijd om zich nog wat te versterken, iets wat me bij PSV toch wel een must lijkt.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

kos schreef:

Eerlijk gezegd vind ik AZ ook veruit de sterkste indruk maken. Ik zou niet weten waarom ze niet voor het kampioenschap zouden kunnen gaan (met PSV).

Ja mee eens! Eigenlijk is Ajax toe nu toe de meest zwakke van de 4! en dit zeg ik met pijn in mijn hart.

Maar ik denk ook als Ajax zich herpakt en snel een team wordt dat ze dan gewoon kampioen worden.

Voorlopig heeft AZ de beste papieren, die spelen het meest met zelfvertrouwen!

PSV is bijzonder degelijk!

Feyenoord heeft Kuijt en Kalou.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

CAPIpsv schreef:

AZ heeft op zich zeker meer kwaliteit dan Ajax

AZ heeft opzich zeker niet meer kwaliteit dan Ajax, maar functioneerd veel beter als team, dit allemaal door Co Adriaanse.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Stand Wielerpools na Etappe 3:

1. Tims Epocentrale pt. 159

2. Fc Nistelrooi pt. 139

3. De bout hachelen pt. 113

4. Lucid Recyclings pt. 108

5. smurfinnekes pt. 87

6. Freude pt. 78

algemeen Subleague klassement 26ste .

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Nou raakt PSV op een dag Lee en Bouma kwijt. Overmorgen is de internat. markt gesloten.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Zo jammer he .

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Timmy757 schreef:

6. Freude pt. 78

Wacht maar tot de bergen komen .

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Freud schreef:

(quote)

Zit ik ook al op te wachten .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dirk Kuijt hakt de knoop door: 'Ik blijf'

'Ik heb mijn definitieve besluit genomen, ik blijf bij Feyenoord', maakte Dirk Kuijt maandagmiddag via de website van zijn club bekend. Daarmee moet een einde komen aan de al maanden durende geruchtenstroom van clubs die interesse in hem hebben.

Zo hebben onder meer Tottenham Hotspur en Everton nog deze maand een bod uitgebracht, terwijl clubs als Newcastle United en Liverpool ook lieten merken de Katwijker aan de selectie te willen toevoegen.

Kuijts standaardreactie bestond uit twee delen. Het eerste was dat hij heel graag bij Feyenoord zou willen blijven. Maar in deel twee voegde hij daaraan toe dat als er een grote club tot een akkoord kwam met Feyenoord, hij daar ook wel oren naar zou hebben.

Kuijt zegt na de gewonnen klassieker tegen Ajax de knoop te hebben doorgehakt. 'Het gevoel was niet goed om op het laatste moment zo'n mooie en fantastische club te verlaten.'

'Voor dit seizoen gaat het helemaal niks meer worden met andere clubs. Mocht er nu nog een geweldige club komen, dan zal ik het aanhoren, maar ook meteen aangeven dat het pas voor volgend seizoen is.'

Bron: VI.nl

Geweldig nieuws, ik had het hem ook niet kwalijk genomen als hij wegging maar ik vind deze beslissing en argumentatie echt klasse van hem nog voordat de transfermarkt sluit en er veel interesse is, Kuyt een speler die altijd een plaats zal hebben in mijn Feyenoord hart. Zijn liefde en loyaliteit naar de supporters toe en naar de club vind ik van grote klasse. Dirk

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Heel erg goed nieuws voor Feyenoord..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat kan je wel zeggen, aangezien K2 en vooral Dirk Feyenoord draaiend houdt.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Freud schreef:

(quote)

Of het moet zijn dat je net als in de vorige ronde weer in verlof gaat. :evil

Respekked

• 6286 berichten
  • 1234 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dirk Kuijt hakt de knoop door: 'Ik blijf'

'Ik heb mijn definitieve besluit genomen, ik blijf bij Feyenoord', maakte Dirk Kuijt maandagmiddag via de website van zijn club bekend. Daarmee moet een einde komen aan de al maanden durende geruchtenstroom van clubs die interesse in hem hebben.

Zo hebben onder meer Tottenham Hotspur en Everton nog deze maand een bod uitgebracht, terwijl clubs als Newcastle United en Liverpool ook lieten merken de Katwijker aan de selectie te willen toevoegen.

Kuijts standaardreactie bestond uit twee delen. Het eerste was dat hij heel graag bij Feyenoord zou willen blijven. Maar in deel twee voegde hij daaraan toe dat als er een grote club tot een akkoord kwam met Feyenoord, hij daar ook wel oren naar zou hebben.

Kuijt zegt na de gewonnen klassieker tegen Ajax de knoop te hebben doorgehakt. 'Het gevoel was niet goed om op het laatste moment zo'n mooie en fantastische club te verlaten.'

'Voor dit seizoen gaat het helemaal niks meer worden met andere clubs. Mocht er nu nog een geweldige club komen, dan zal ik het aanhoren, maar ook meteen aangeven dat het pas voor volgend seizoen is.'

Bron: VI.nl

Geweldig nieuws, ik had het hem ook niet kwalijk genomen als hij wegging maar ik vind deze beslissing en argumentatie echt klasse van hem nog voordat de transfermarkt sluit en er veel interesse is, Kuyt een speler die altijd een plaats zal hebben in mijn Feyenoord hart. Zijn liefde en loyaliteit naar de supporters toe en naar de club vind ik van grote klasse. Dirk

echt goed nieuws! ik had het heel jammer gevonden alstie toch nog weg gegaan zou zijn, dus dit is wel heel relaxed om te horen/lezen

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Voor het Nederlands voetbal was het beter geweest als hij naar Tottenham was vertrokken. Daar word zo'n jongen hard van en dat is iets wat hij zeker moet worden met het oog op het WK.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Nou geweldig Kuyt blijft .. wat een arrogant mannetje vind ik dat , maar ik moet toegeven het is iets wat Feyenoord heeft en Ajax niet .. Een Scorende Spits !

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kuyt arrogant? ben ik het zeker niet mee eens. Ook wel grappig een Ajax fan die zulke statements in zijn mond neemt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Kuijt is een van de sympathiekste spelers die ik ken (niet persoonlijk natuurlijk ).

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Laat ik eens een stelling in de groep gooien :

Ik heb het idee dat het Nederlands Elftal zaterdag tegen Armenië eens moet proberen met twee spitsen te spelen. Ruud van Nistelrooij met Roy Makaay eromheen bijvoorbeeld. En dan met een echte nummer 10 erachter in de persoon van Robin van Persie of Rafael van der Vaart. Nu dat Arjen Robben bijna zeker aanvalt en we eigenlijk geen goede vleugels meer hebben lijkt het me wel een nuttig expiriment. Wat denken jullie daarvan ?

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ja prima idee! Maar Van Basten is een Ajax man, dus er wordt stug uitgegaan van drie spitsen!

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

mikoz schreef:

Nou geweldig Kuyt blijft .. wat een arrogant mannetje vind ik dat

.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Ben Ajacied in hart en nieren, maar dat is natuurlijk klinklare onzin. Kuyt is ok. Vind overigens dat ze hem vaak te kort doen door slechts zijn werklust zo te prijzen. Is wel waar, maar hij kan ook wel goed voetballen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik heb het idee dat het Nederlands Elftal zaterdag tegen Armenië eens moet proberen met twee spitsen te spelen. Ruud van Nistelrooij met Roy Makaay

Lijkt me ook een prima idee. Van Nistelrooij en zeker Makaay vallen toch altijd een beetje tegen en zijn zeker niet zo goed in het Nederlands elftal zoals bij hun club.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1234 stemmen

mikoz schreef:

Nou geweldig Kuyt blijft .. wat een arrogant mannetje vind ik dat , maar ik moet toegeven het is iets wat Feyenoord heeft en Ajax niet .. Een Scorende Spits !

lollige onzin

Respekked

• 6286 berichten
  • 1234 stemmen

@stelling

vind het wel een goed idee om met 2 spitsen te gaan, maar dan wel v.nisterlrooy en kuyt. Makaay hoe goed hij het ook doet bij bayern munchen, in oranje heeftie het nog niet laten zien. En van persie achter de spitsen lijkt me wel wat!

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Lijkt me zeker geen goed idee om met Van Nistelrooij en Makaay samen in de spits te gaan spelen, ondanks dat het twee superspelers zijn.

waarom niet?

Zijn aleebei hetzelfde soort type spitsen, en lopen elkaar daardoor alleen maar in de weg, bovendien is Roy Makaay altijd wel wat ruimte nodig om tot scoren te komen, als Van Nistelrooij erbij loopt, loopt die nounet die ruimte dicht om zelf ook kansen te creeren.

En Kuyt samen met van nistelrooij moet ik nog zien, als ze Kuyt nou maar niet als rechtsbuiten posteren, want dat wekt vind ik ook niet.

Van Persie maar eens van links, Van Nistelrooy in de spits, en als alternatief Kuyt als inlopende rechterspits.

Middenveld gewoon met Cocu, Maduro en landzaat(ik had liever Van Bommel maarja,de bondscoach liever niet).

De twee opkomende backs Kromkamp(rechts) en de cler(of emanuelsson) en twee centrumverdedigers:

Boulahrouz en Opdam(of de Zeeuw).

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

mijn opstelling aangeizen Armenie gewoon een keer opgerold moet worden.

Ik neem aan dat Armenie max met twee spitsen speelt lijkt mij meer dan logisch dat je ook maar twee echte verdedigers neerzet!

het zogehte Rujar 2-4-4 syteem!

Sar

Boulahrouz en Heitinga

van Bommel (DM/R) en Davids (DM/L) Hak en zaagwerk

Van de Vaart en Sneijder

Kuijt (AM/F/R) en van Persie (AM/F/L)

van Nistelrooy Makaay

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.