• 17.235 nieuwsartikelen
  • 182.245 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.886 acteurs
  • 200.406 gebruikers
  • 9.462.567 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Rujar schreef:

Hak en zaagwerk

Waar spelen die dan ?? .

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Het wordt er allemaal niet mooier op bij PSV (kan beter zeggen BSV brasiliasportvereniging), nu staat hoog bovenaan hun lijstje ene Joao Pinto chavesis, van SK Lokeren uit belgie, een braziliaan, weer een braziliaan.

Na Farfan, Alex, Robert, Ferreyra, Carizzo, Heurilho Gomez en Beasley, de zoveelste (zuid-) Amerikaan.

Laten ze wat meer gaan winkelen in de eigen eredivisie, zoal AZ, en wat meer een Nederlandse status krijgen.

Zou zeggen laat wat meer aandacht schenken aan bijvoorbeeld, Jeroen Drost(heerenveen) Arnold Kruiswijk(groningen) Ricky Kruys(utrecht) of Michael Dingsdag(vitesse.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

CAPIpsv schreef:

Laten ze wat meer gaan winkelen in de eigen eredivisie, zoal AZ, en wat meer een Nederlandse status krijgen.

Zou zeggen laat wat meer aandacht schenken aan bijvoorbeeld, Jeroen Drost(heerenveen) Arnold Kruiswijk(groningen) Ricky Kruys(utrecht) of Michael Dingsdag(vitesse.

Zullen we dat even fijn niet doen! Zo krijg je alleen maar een mickey mouse competitie!!

T.O.

• 2468 berichten
  • 2855 stemmen

Rujar schreef:

het zogehte Rujar 2-4-4 syteem!

Sar

Boulahrouz en Heitinga

van Bommel (DM/R) en Davids (DM/L) Hak en zaagwerk

Van de Vaart en Sneijder

Kuijt (AM/F/R) en van Persie (AM/F/L)

van Nistelrooy Makaay

Gekopieerd vanuit Championship Manager?

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Rujar schreef:

(quote)

Zullen we dat even fijn niet doen! Zo krijg je alleen maar een mickey mouse competitie!!

Hoezo dat dan?

Komen wel spelers weer bij zulk soort clubs als Heerenveen en Groningen. Na Robben, hoogstrate, Sikora, Hofs, Greene, Boulahrouz, Castelen, Kuijt, Schaars,

En idd de beste oplossing is dan altijd nog DE JEUGDOPLEIDING ja, maar bij psv komt daar weinig uit, en wat daar uitkomt is vaak weer buitenlands.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

hehe! bijna goed Football Manager 2005.

Beter dan CM

@ Capipsv.

Alle spelers wat je wegtrekt bij Nederlandse clubs (buiten top 3) is een verzwakking voor het Nederlandse voetbal.

Trouwens voetbal is Mondiaal, Ik zit er niet mee als er alleen maar buitenlandse spelers bij mijn clubie spelen! Als ze maar winnen.

Wat er met het Nederlandse elftal gebeurd vind ik niet zo spannend.

Ik heb liever dat Ajax de CL wint dan dat Nederland een WK wint.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Aardige stelling; Feyenoord die de CL wint of Spanje die wereldkampioen wordt. Dan ga ik toch voor het wereldkampioenschap.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

Op het WK geef ik landen als Brazilie, Argentinie en Portugal meer kans. Nederland geef ik zelfs wel een klein kansje. Spanje zal het WK wel halen maar geen hoge ogen gooien, denk ik. Op het afgelopen EK presteerden ze ook belabberd en op dit moment zijn ze ook helemaal niet goed bezig in de kwalificatie.

De CL zal hopelijk een prooi worden voor FC Barcelona of Manchester United. Iig alles behalve Chelsea!

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Naomi Watts schreef:

Aardige stelling; Feyenoord die de CL wint of Spanje die wereldkampioen wordt. Dan ga ik toch voor het wereldkampioenschap.

Wat heb jij eigenlijk met Spanje? Ben je er geboren of heb je er gewoond? Ik ben er nu wel nieuwsgierig naar geworden

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

@ Capipsv

Ik denk dat de verklaring voor de vele brazialen bij PSV heel simpel is: Brazilianen doen het in Eindhoven vaak heel goed...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Art schreef:

Wat heb jij eigenlijk met Spanje? Ben je er geboren of heb je er gewoond? Ik ben er nu wel nieuwsgierig naar geworden

Madrileense roots. Ik ben hier gewoon geboren en heb hier ook gewoond maar heb gewoon meer met de Spaanse cultuur en trots voor het land.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Okido, dan weet ik nu waar die Spaanse intresse vandaan komt

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Stand Wielerpools na Etappe 3,

1. Fc Nistelrooi pt. 210

2. Tims Epcentrale pt. 192

3. De bout hachelen pt. 179

4. Lucid Recyclings 162

5. smurfinnekes pt. 121

6. Freude pt. 115

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Art schreef:

Okido, dan weet ik nu waar die Spaanse intresse vandaan komt

Dat maakt alles wel wat duidelijker voordat ik wordt aangezien voor een landverrader.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Tja PSV schijnt Michael Reiziger al binnen te hebben. Dat is misschien wel een goede aankoop voor de Eindhovenaren. Ik was gisteren weer bij Jong PSV en heb wel gezien dat de opvolgers van Bouma en Lee niet in de jeugd zitten. Ze speelden met Lamey, Marcelis, Addo en Feher achterin en nog kregen ze twee goals tegen van het nietige Jong NEC.

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

Ja, Tegen Pothuizen waren ze niet opgewassen .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Ik ben altijd een fan van Reiziger geweest, zou leuk zijn als hij inderdaad bij PSV ging voetballen.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

dat zal leuk worden als ze tegen Ajax spelen

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Jaa !

Winnen we niet met 2-0 maar met 3-0

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

BoordAppel schreef:

Ik ben altijd een fan van Reiziger geweest, zou leuk zijn als hij inderdaad bij PSV ging voetballen.

Volgens de berichten maakt AZ een grotere kans, komt door Louis van GAal natuurlijk. Ook de rechtsback positie heeft AZ nodig omdat Kromkamp is verkocht.

PSV zoekt voornamelijk centrum en linksback.

Dus de kans op AZ is groter

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Doom schreef:

(quote)

Volgens de berichten maakt AZ een grotere kans, komt door Louis van GAal natuurlijk. Ook de rechtsback positie heeft AZ nodig omdat Kromkamp is verkocht.

welke berichten ik lees op iedere betrouwbare site psv en nergens az.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

mikoz schreef:

Jaa !

Winnen we niet met 2-0 maar met 3-0

Kreeg Ajax in de ArenA geen voetballes van PSV?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

van Van Bommel zelfs.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

welke berichten ik lees op iedere betrouwbare site psv en nergens az.

Het stond net nog op de VI site, ik zie dat het is aangepast dat ze bijna rond zijn met PSV..

Maar meen het dat er eerst stond dat AZ meer kans maakte en dat vond ik eigenlijk ook wel gezien de positie die PSV zoekt en AZ..... Ik hoop nog altijd op AZ....

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Hoop dat Reiziger aan de slag gaat bij PSV, en geen AZ. speelt reiziger komend seizoen tegen ajax in arena, wordt het dacht ik geen 0-2 maar maar liefst 0-3, helaas wel zonder stervoetballer Mark Van Bommel.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Moeten niet ineens te groot gaan denken he PSV fans, eerst moeite hebben met degradatie kandidaat Heracles en nu alweer in de Arena bij Ajax willen gaan winnen...

Effe chill zeg

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heracles heeft thuis 1 groot voordeel; dat pokke kunstgras.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Doom schreef:

(quote)

Als Michael Reiziger back gaat spelen kan Andre Ooijer naast Alex in het centrum gaan spelen dus PSV kan Michael Reiziger zeker wel goed gebruiken. Het mooie is dat Michael Reiziger nog geen twee weken geleden aankondigde weer voor het Nederlands Elftal uit te willen komen, ik denk dat San Marco ook ergens in dit plaatje past want waar kun je je beter in de kijker spelen dan in de Nederlandse competitie.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

moviefreak#1 schreef:

want waar kun je je beter in de kijker spelen dan in de Nederlandse competitie.

Bij Ajax... Van Basten he

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Psv komt vandaag ook nog zeker met 1 aankoop heb ik begrepen. Het gerucht wordt ook steeds sterker dat dit ron vlaar zou zijn. Ik weet niet wie het wordt maar benieuwd ben ik inmiddels wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.