- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Op PSV netwerk schijnen mensen aan Frank de Boer te denken 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Frank De Boer, hmmm echt een verstandige keuze lijkt me dit niet voor PSV.....
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Een pure linksback zou idd beter zijn denk ik. In ieder geval qua snelheid, want Lee was ook rechtsbenig.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Op PSV netwerk schijnen mensen aan Frank de Boer te denken 
dat zou wel een drama zijn. Nee laten we maar gewoon vlaar of dede halen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Vandaag was Robert Maaskant weer op de Herdgang. Dat is nu drie keer deze week. Ik denk dat Maaskant een verdediger zoekt omdat ze daar bij Willem II een beetje doorheen zijn momenteel. Hopelijk halen ze Eric Addo weg bij PSV want die gast kost een vermogen aan salaris.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Of Maaskant komt voor Takak, want dat is ook zonde dat zo'n attractieve speler op de maandagavonden z'n potjes afwerkt.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Of Maaskant komt voor Takak, want dat is ook zonde dat zo'n attractieve speler op de maandagavonden z'n potjes afwerkt.
Die heeft vandaag al bij NEC een contract getekend.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Uistekende speler maar daar hadden we er al drie van. Ik dacht dat ze aanvallers tekort kwamen. Compleet onbegrijpelijk beleid van Looijen.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Az heeft weer een nieuwe rechtback gevonden in de persoon van Gretar Steinsson.
Lijkt mij een erg goede keus, hij komt van Young Boys uit Zwitserland, en heeft zeker wel kwaliteit. Ze hebben hem bovendien verkozen boven die van Glasgow Rangers, Zuran Khizanishvilli, ook zeker niet verkeerd, dacht ik.
Dus AZ heeft wel degelijk een goede opvolger gevonden voor Kromkamp.
Ben wel benieuwd of Reiziger het gaat maken bij PSV, ik had toch liever Drost van heerenveen gehaald, of een afgedankte speler die bij een topclub niet meer aan spelen toekomt zoals, bijvoorbeeld Wes Brown van Manchester United of Kakahber Kaladze van AC Milaan.
Moeten overigens wel los te weken zijn bij die clubs natuurlijk.
kos
-
- 46814 berichten
- 8938 stemmen
Az heeft weer een nieuwe rechtback gevonden in de persoon van Gretar Steinsson.
Lijkt mij een erg goede keus, hij komt van Young Boys uit Zwitserland, en heeft zeker wel kwaliteit. Ze hebben hem bovendien verkozen boven die van Glasgow Rangers, Zuran Khizanishvilli, ook zeker niet verkeerd, dacht ik.
Dus AZ heeft wel degelijk een goede opvolger gevonden voor Kromkamp.
.
Dat noem jij waardige vervangers van Kromkamp
.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Ik ken hem niet, dus kan er niet over oordelen... 
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Ik heb zeker Khizanishvilli wel eens zien voetballen, was zeker niet slecht, heb hem liever dan bijvoorbeeld een rene Bot ofzo, En het lijkt mij dat AZ die wel een goed beleid voert met het in en verkopen van spelers, wel weet wie ze als opvolger moeten aantrekken voor Kromkamp, die zeker niet te overtreffen is maar eventueel wel te evenaren, want Kromkamp is ook geen Javier Zanetti hoor.
T.O.
-
- 2468 berichten
- 2855 stemmen
Uistekende speler maar daar hadden we er al drie van. Ik dacht dat ze aanvallers tekort kwamen. Compleet onbegrijpelijk beleid van Looijen.
Inderdaad. Nu blijft Grot zeker de standaard vervanger van Van den Eede 
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Ben wel benieuwd of Reiziger het gaat maken bij PSV, ik had toch liever Drost van heerenveen gehaald,...
Die jongen is tot nu toe echt een lachtertje en komt ruim tekort voor de top. Laat hem eerst maar eens 2 seizoenen bij H'veen bewijzen dat hij het eredivisieniveau aan kan. Hij is nog geen 20 dus tijd genoeg om te rijpen.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
NEC heeft zelden zo'n sterk middenveld gehad met Barreto en de linksbenige Boutahar en Tininho. Maar ook zelden zo'n onervaren falende aanval met Grot/Prent en Werkhoven. Wie halen ze erbij...de linksbenige middenvelder Takak. Ja zo wordt het nooit iets.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
He verdomme de Ridder weg ! .. zat er aan te komen maar ik vind het erg jammer .. niet om rasistisch te doen maar het was nog een van de weinige echte Nederlandse jongens bij Ajax .. en hij had nog kwaliteiten ook ..
Zonde !
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die talentvolle jongen verdient ook veel meer speeltijd, met een basisplaats zouden ook wel wat meer vrouwen naar het stadion komen. 
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
de linksbenige middenvelder Takak.
Ben nagenoeg zeker dat-ie rechtsbenig is, maar even goed ben ik het met je eens. Denk dat NEC meer behoefte heeft aan een creatieve, beweeglijke aanvaller dan aan een (overigens uitstekende) middenvelder.
Tijdens de voorbereiding las ik dat de technische staf niet zo tevreden zou zijn over Boutahar. Weet jij daar meer van? Zou hij uit de basis gaan?
Andere gedachte: tijdens de samenvattingen kreeg ik de indruk dat Tininho tegenwoordig aanvallende middenvelder is. Is dat ook zo? Want dan zou ik zeggen dat Takak wel een verbetering zal betekenen.
kos
-
- 46814 berichten
- 8938 stemmen
Boutahar is al een jaar uit vorm. Takak zal voor hem in de plaats spelen vermoed ik. Tininho speelt niet echt als aanvallende middenvelder.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4457 stemmen
Raar dat Boutahar bij NEC niet kan brengen wat hij bij RKC wel bracht. In aanleg een goede voetballer, misschien ligt het aan de trainer die hem teveel (of te weinig) zijn gang laat gaan. Maar ach, de trainer de schuld geven is natuurlijk altijd wel erg makkelijk..
Kijken wat Takak laat zien, voor iedere middenmoter een aanwinst vind ik.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Stand wielerpools na Etappe 6;
1. Lucid Recyclings Pt. 283
2. De bout hachelen Pt. 280
3. Fc Nistelrooi Pt. 261
4. Tims Epocentrale Pt. 259
5. Freude Pt. 156
6. smurfinnekes Pt. 141
In het Subleague klassement staat MM op plaats 22
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
De dosis pech die mijn ploeg blijft overvallen is gewoon te groot, daar kan zelfs een groot wielergenie als ik niet tegen op
.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Gouden zet vandaag met de nummers 1 t/m 4 in de etappe vandaag
.
Heras, Menchov, Blanco en Garcia Quesada !
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
2 fouten heb ik toch iig wel gemaakt, geen Menchov en Mercado als klungel, dat kan geen topprestatie worden helaas.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
He de Vuelta .. dat vind ik echt oersaai .. lol
Alleen de Tour is leuk de rest is bagger imo.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
De Vuelta is in elk geval iéts minder voorspelbaar dan de Tour. Als je Heras even buiten beschouwing laat dan toch
.
Weet je wat ik bagger vind? Het Nederlandse voetbal, dat interesseert me echt geen zak
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
1 De bout hachelen 333
2 Lucid Recyclings 303
3 Fc Nistelrooi 298
4 Tims Epocentrale 284
5 smurfinnekes 180
6 Freude 156
Vandaag heb ik nul punten gehaald. Goe bezig
.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Gelukkig voetbalt het Nederlands elftal, helemaal niet bij stil gestaan dat er dan geen competitie is.. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.