- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Wat een suffe wedstrijd zeg. Wel een briljante goal maar dat was ook het enige wat het genieten waard was. Als ik de andere tussenstanden in groep 1 zie zijn we vrijwel zeker 1e in de groep, dat dan weer wel
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Oh man die gekke Noorse scheidsrechter wou maar niet affluiten in Roemenië maar het maakt het niet. Roemenië wint, Tsjechië verliest en Nederland gaat gewoon naar Duitsland. (moeten we wel even thuis van Andorra en Macedonië winnen maar ach.... formaliteit.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
magere wedstrijd, maar het gaat om de 3 punten die weer behaald zijn. Nederland speelde beroerd, maar had geen enkele moeite tegen Armenië die over weinig tot geen kwaliteit bezitten. Slecht spel kan je permiteren tegen zo'n landje, maar je moet niet vergeten te scoren, wat wel bijna gebeurde.. Ik verwacht/hoop wel dat Robben, maar ook Davids opgesteld gaan worden tegen Tsjechië, dat nu verloren heeft van Roemenië 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Stand Wielerpools na Etappe 8;
1. De bout hachelen pnt. 378
2. Lucid Recyclings pnt. 368
3. Fc Nistelrooi pnt. 357
4. Tims Epocentrale pnt. 323
5. Freude pnt. 199
6. smurfinnekes pnt. 194
Subleague staat nog steeds 21ste maar het gat tussen de nummer 20 is nu toch wel aan het groeien
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Suffe wedstrijd ja van nederland .. Als ze dit spel blijven spelen en geen echte leider kunnen vinden zullen ze niet ver komen op het WK.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Elke Nederlander is wel zo positief over hun Nederland maar ik moet het nog zien als ze tegen de groten moeten.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zonder Robben hadden ze zelf van die slappe Duitsers verloren ..
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Dat zegt natuurlijk weinig, tegen Duitsland hadden ze voor hetzelfde geld gewoon weer sterk kunnen spelen.
Het lag voornamelijk gewoon aan Armenië dat het zon slappe wedstrijd was. Johan Cruijf heeft er ook weer een mening over 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk, aan Nederland ligt het nooit. Kom op zeg, hoe slap een tegenstander ook is, je kan ze altijd nog makkelijk wegspelen.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4457 stemmen
Vooral alles door het midden spelen, heel slim. Belachelijk slecht, en ik las dat Maduro mee deed, ik heb 'm alleen niet gezien. Gelukkig hadden we 4 verdedigers anders was het nog misgegaan want voorin heeft Armenie enkele balkunstenaars.. pfff
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Tuurlijk, aan Nederland ligt het nooit. Kom op zeg, hoe slap een tegenstander ook is, je kan ze altijd nog makkelijk wegspelen.
Het lag aan de Nederlandse mentaliteit en het Armeens voetbal, die extreem gingen verdedigen, en Nederland zonder Robben is 25% slechter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verkeerd begrepen, je ziet het dus toch niet door een gekleurde bril. Mijn excuses.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Het was inderdaad weer schandalig slecht, maar ook ik zou bijna vergeten dat het toch weer tijden geleden is dat een kwalificatie voor een toernooi zo soepel verloopt.
'De roep' om een spelmaker is naar mijn mening wel enerzijds terecht, goede aanvallen zijn er zelden laat staan dat een tegenstander overlopen word. Maar meer creativiteit zou denk ik wel ten koste gaan van 'de effectiviteit' die momenteel in dit Nederlands Elftal zit.
Minder gevaarlijk bedoel je vast, Robben creëert dan wel veel gevaar maar hij laat zijn medespelers niet bepaalt beter spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Misschien wat vroeg hoor maar verdient Serginho Greene geen voorselectie?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Nederland doet het wel vaker slecht tegen landen als Armenie. Tegen toplanden staan ze er vaak weer wel, we hebben niet voor niets met 2-0 van Tsjechie gewonnen.
Zonder Robben hadden we natuurlijk ook niet van Duitsland verloren omdat van Basten dan niet in de 2e helft ineens het hele elftal anders had laten doen spelen.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5945 stemmen
Ach ja, we kunnen ook al wel vast stellen dat NL door is. De twee wedstrijden thuis moeten geen probleem zijn en van Tsjechië mag zelfs verloren worden.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Misschien dat Macedonië nog voor problemen kan zorgen..
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
Misschien wat vroeg hoor maar verdient Serginho Greene geen voorselectie?
ik denk datie beter is dan barry opdam die gister toch af en toe erg opzichtig de fout in ging. Gelukkig voor hem en Oranje dat Armenië zo'n pruts team heeft, vele andere teams hadden het afgestraft. Denk dat Greene best een aanwinst kan zijn. In ieder geval tot Matthijsse weer terug is van blessure. In Opdam zie ik het niet echt zitten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tegen toplanden staan ze er vaak weer wel, we hebben niet voor niets met 2-0 van Tsjechie gewonnen.
Als ik het me goed herinner was dat onterecht, niet dat het veel uitmaakt nu de Tjechen van Roemenie hebben verloren.
Nederland heeft zich nog nooit zo makkelijk geplaatst (ik ga ervan uit dat we thuis tegen Andorra en Macedonie geen punten laten liggen), daar gaat het om.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Troost jullie, voor de Belgen is het WK afgelopen. Vorige week speelden ze met drie spitsen tegen Griekenland en wonnen met glans! Nu opnieuw met twee en een ploeg die niets anders deed dan afwachten terwijl er moest gewonnen worden.
Enfin, Nederland zal volgend jaar een pak suppoters meer hebben in Duitsland. 
Je moet ook even de commentaren onder het artikel lezen: vernietigend.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Post van een belg uit die krant.
Wat een afgang! Geen enkele kans in gans de wedstrijd. En al die Anderlecht-vedetten kunnen niet mee. Steek de Belgen in een groep van Andorra, Liechtenstein, SanMarino, Luxemburg, Faroereilanden en Kazachstan en ze winnen de groep nog niet !!!!!! Zulte-Waregem heeft nogal een beter georganiseerde ploeg of die Belgen. O dierbaar België en nu maar supporteren voor Orange dat is nogal wat anders

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Troost jullie, voor de Belgen is het WK afgelopen.
Niet te zuinig zeg dat artikel en die reacties, was het echt zo slecht? Opvallend veel reacties ook over Belgie zelf, een scheiding leeft nogal als ik het zo lees.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Oekraine heeft zich ook voor het eerst in de geschiedenis voor een eindtoernooi geplaatst, wat betekent dat Svjetsjenko eindelijk eens op een WK zal spelen! 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Spanje wint EK Hockey van Nederland.
Nederland verliest de finale door in de laatste 3 minuten 3 goals tegen te krijgen.
Spanje - Nederland 4-2
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Met dank aan de scheidsrechter, die laatste twee beslissingen sloegen natuurlijk nergens op!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spanje wint EK Hockey van Nederland.
Nederland verliest de finale door in de laatste 3 minuten 3 goals tegen te krijgen.
Spanje - Nederland 4-2

Daar was ik nog niet van de ophoogte, bedankt voor deze nieuwsflash. Knap gedaan 3 goals in 3 minuten.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Nederland heeft zojuist op het WK-Honkbal met 6-2 van Zuid-Korea gewonnen .
Dit is de eerste keer dat dit gebeurde op een WK.
10 keer eerder verloor het van Zuid Korea.
Nederland maakt nu een grote kans op het berijken van de volgende ronde.
1. Nederland - China 13-3
2. Nederland - Zweden 18-0
3. Nederland - Zuid Korea 6-2
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Niet te zuinig zeg dat artikel en die reacties, was het echt zo slecht? Opvallend veel reacties ook over Belgie zelf, een scheiding leeft nogal als ik het zo lees.
Och man, om het op zijn Vlaams te zeggen: goed om het vliegend schijt van te krijgen.
Geef al die mannen een basisloon en laat ze voetballen voor extra geld. Hoe beter voetbal, hoe beter betaald.
Ik durf wedden dat, zoals ze gisteren speelden, ze nog verloren van de veteranenploeg van Nederland. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Erg jammer van Belgie. Nu nog hopen dat ze ook zo brak spelen tegen Spanje. Spanje doet het ook al niet te best, proberen de tweede goal te maken voordat de eerste erin ligt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.