- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik heb me eens even verdiept in het WK van 2006 en dan vooral op de ploegen die daar hoogstwaarschijnlijk gaan deelnemen en ik schrok nogal van het aantal landen waarvan ik dacht : Hey spelen die ook voetbal en gaan ze misschien naar het WK ?
Zo is er nog het onderonsje tussen Bahrein/Oezbekistan tegen Guatamala/Trinidad & Tobago voor een startplaats waarvan ik van alle vier de landen niets weet.
In Afrika zie ik dat Togo ten koste van Senegal naar het WK gaat bij winst op Congo. Daar zie ik dat Angola komt in plaats van Nigeria. En daar zie ik dat het tussen Ghana en de Republiek Congo gaat voor een startbewijs in de poule van Zuid-Afrika.
Dus voor je het weet heb je bijvoorbeeld Angola, Republiek Congo, Togo en Oezbekistan op het WK.
Reacties ?
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8168 stemmen
Ach, is toch leuk? Elke editie heb je een paar verrassende landen erbij zitten. Als je altijd dezelfde landen hebt, is het ook maar saai. Daar komt bij dat ieder land een kwalificatie-reeks speelt en als ze dat overleven, dan is hun plek gewoon verdient. Die teams spelen op het WK hoogstwaarschijnlijk toch niet veel meer dan een bijrol.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als je tegen Angola moet moet je je wissels goed selecteren want die spelen heel erg grof.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja ik ben zo iemand die tijdens een WK zijn hele huis oranje verft en alle wedstrijden op dat WK kijkt (en dan bedoel ik echt alle wedstrijden). Dan vind ik het toch weer jammer dat dit soort landen weer komen en dat we dadelijk weer naar Guatamala tegen Polen moeten gaan kijken.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Ik net zo. Geen enkele wedstrijd die ik mis! 
En Trinidad & Tobago mag ook wel naar het WK, want Leo Beenhakker is daar de bondscoach. En volgens mij speelt ex-Manchester United spits Dwight Yorke ook nog altijd in het nationale team.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ze kunnen natuurlijk altijd nog voor verrassingen gaan zorgen, die kleine landen. Dat hebben Zuid-Korea en Griekenland inmiddels wel bewezen.
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2770 stemmen
Helaas wel ja. Dan krijg je een Europees Kampioen die een maandje daarna met 2-0 van Albanië verliest.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Vreselijk om dan te beseffen hoeveel prijzen Nederland met slim spel al binnen had kunnen hebben..
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
Ik net zo. Geen enkele wedstrijd die ik mis! 
En Trinidad & Tobago mag ook wel naar het WK, want Leo Beenhakker is daar de bondscoach. En volgens mij speelt ex-Manchester United spits Dwight Yorke ook nog altijd in het nationale team.
hij is inmiddels 58 maar speelt er nog steeds 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Helaas wel ja. Dan krijg je een Europees Kampioen die een maandje daarna met 2-0 van Albanië verliest.
En de 17de augustus verloren ze nog met 2-0 van België.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Griekenland was een eensdags ploeg .. een echte toernooiploeg , presteerde daar goed maar kan het daarbuiten niet klaarspelen .. Ik acht ze nu niet hoger in als landen als Bulgarije en Ierland bijvoorbeeld.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Ik vind het trouwens jammer in de groep van Oekraine, dat van Turkije, Denemarken en Griekenland er minstens 2 het WK niet zullen halen. Ik had ze allemaal graag op het WK gezien. (Turkije dan misschien nog het minst)
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ja dat is idd een hele sterke poule ..
Voor mij mogen Oekraine en Denenmarken door ( Oekraine is al zeker overgens )
Turkije heb ik weinig mee , en Griekenland speelt toch als een natte krant.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Stand wielerpools na de Fantastische 10de Etappe
.
1. Lucid Recyclings Pnt: 506
2. De bout hachelen Pnt: 460
3. Tims Epocentrale Pnt: 432
4. Fc Nistelrooi Pnt: 392
5. smurfinnekes Pnt: 209
6. Freude Pnt. 137
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
JAAAAA !!!
Dan eindelijk mijn toto goed
!
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nou Freud de bergen zijn daar maar nog steeds geen punten.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat jullie daar intresse voor hebben .. De Vuelta boeit mij nou echt voor geen meter..
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nee dat zie je ook wel aan het feit dat er maar 6 MM-figuren meedoen aan deze pool. Bij de Tour was dat toch wel ietwat meer.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ja ok daar heb je gelijk in .. Komt er overgens een WK - Poule want daar zou ik wel dolgraag aan willen mee doen !
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Potverdorie, dat Dopingkanon uit Texas denkt aan een terugkeer in het peloton
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Potverdorie, dat Dopingkanon uit Texas
Weetje dit zeker dan ? Anders vind ik het een behoorlijke klote opmerking.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Weetje dit zeker dan ? Anders vind ik het een behoorlijke klote opmerking.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Na Etappe 11 
1. Lucid Recyclings Pnt: 567
2. De bout hachelen Pnt: 477
3. Tims Epocentrale Pnt: 472
4. Fc Nistelrooi Pnt: 237
5. smurfinnekes Pnt: 209
6. Freude Pnt. 151
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hebje zijn urine getest dan ?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
-100 punten omdat mijn kluns ermee is gestopt.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
-100 punten omdat mijn kluns ermee is gestopt.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Haha wat een geweldig nieuws!!
Armstrong gaat misschien toch meedoen aan de Tour om die $@%# Fransen te laten zien dat hij ook kan winnen zonder drugs! Elke dag mag hij dan getest worden!
Wow!! Wat zou dat een mooie Tour worden! Heerijk ik hoop dat hij dan wint om voor eens en voor altijd die mondjes te snoeren van die #$%@# Fransen!
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Haha wat een geweldig nieuws!!
Armstrong gaat misschien toch meedoen aan de Tour om die $@%# Fransen te laten zien dat hij ook kan winnen zonder drugs!
Inderdaad mooi dat ie dan de mond kan snoeren van die Fransen, alleen ik was ook wel blij dat ie eindelijk stopte, ik hoop eigenlijk dat volgend jaar zonder armstrong, eens iemand anders wint, bovendien zonder Armstrong in het peloton, is de Tour veel mooier. Want als Armstrong er is , dan is het allemaal gecontroleerd, en dat is erg irritant.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.