• 17.234 nieuwsartikelen
  • 182.233 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.841 acteurs
  • 200.404 gebruikers
  • 9.462.289 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

En dan het nieuws dat de Braziliaanse spits Fred heeft getekend bij Olympique Lyon. Lyon betaald 12 miljoen voor de spits. Leuk nieuws ? Ach.

Nu komt het leuke gedeelte. Feyenoord bezit 10% van deze speler en krijgt dus 1,2 miljoen. Hey dat is leuk voor Feyenoord.

Nu komt het allerleukste gedeelte. Feyenoord had 100% van deze speler maar heeft destijds 90% van deze speler ingeruild voor Gerson Magrão.

Een simpel rekensommetje leert ons dus dat Feyenoord eigenlijk 10,8 miljoen heeft betaald voor Gerson Magrão. Als dat geen humor meer is weet ik het ook niet meer.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Feyenoord bezit 10% van deze speler

Welke 10% precies?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Oh ja dat is een beetje raar geformuleerd inderdaad. Dat is gewoon 10 % van de spelersrechten.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

moviefreak#1 schreef:

En dan het nieuws dat de Braziliaanse spits Fred heeft getekend bij Olympique Lyon. Lyon betaald 12 miljoen voor de spits. Leuk nieuws ? Ach.

Nu komt het leuke gedeelte. Feyenoord bezit 10% van deze speler en krijgt dus 1,2 miljoen. Hey dat is leuk voor Feyenoord.

Nu komt het allerleukste gedeelte. Feyenoord had 100% van deze speler maar heeft destijds 90% van deze speler ingeruild voor Gerson Magrão.

Een simpel rekensommetje leert ons dus dat Feyenoord eigenlijk 10,8 miljoen heeft betaald voor Gerson Magrão. Als dat geen humor meer is weet ik het ook niet meer.

Hehe tja, das wel pijnlijk achteraf, maar dat kun je natuurlijk niet weten.

Het is goed voor Feyenoord dat ze weer 1,2 miljoen krijgen, want volgens mij staan ze er financieel niet meer zo best voor als je kijkt naar het aankoopbeleid van de afgelopen jaren.

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Oh ja dat is een beetje raar geformuleerd inderdaad. Dat is gewoon 10 % van de spelersrechten.

Iemand met een beetje verstand van voetbal weet wel wat je bedoelt hoor . .

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

duh

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja voor je het weet krijg je flauwe grappen dat Feyenoord een bepaald lichaamsdeel van de speler in het bezit heeft

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Wielerpools stand na proloog

1 Tims Epocentrale pt. 59

2 Fc Nistelrooi pt. 43

3 smurfinnekes pt. 29

4 Lucid Recyclings pt. 29

5 De bout hachelen pt. 28

6 Freude pt. 28

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Ja ruime voorsprong al meteen voor de nummer 1. Gelukkig pakte geheime wapen danielson al meteen veel punten en dat gaat niet de laatste keer zijn deze vuelta

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

timbo_ schreef:

Gelukkig pakte geheime wapen danielson al meteen veel punten

Gelukkig ging mijn geheime wapen al meteen in de eerste bocht onderuit .

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Ben er niet meer aan toegekomen om een ploeg samen te stellen... Helaas.

Maar succes aan de deeelnemers.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

NEC verliest van RKC omdat men denkt dat je met onervaren overschatte jeugdspelers van RKC kan winnen. Ze verkopen Ebbinge om vervolgens een peperdure kopie terug te halen, maar vergeten dat er ook zoiets als een aanval bestaat. Vandaag met prutsers als Grot, Prent en Werkhoven moeten spelen in een verder miljoenenteam. Het Leen Looijen-circus doet volgende week Feijenoord aan...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Wat een actie van Babos zeg .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Blij dat hij ons shirt niet meer draagt. Heeft iemand Babos als keeper opgesteld bij profcoach trouwens?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja ik als reservedoelman. Maar de eerste ronde had ik hem opgesteld en had ik pardoes 6 punten erbij.

Trouwens ik ben het wel eens met Redlop want die aanval van NEC is echt bedroevend. Niedzielan is wel ok en hij zal er vast wel 8 of zo ingeschieten dit jaar maar de rest is echt niets waard.

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Die wegkopactie van Babos. Hilarisch zo slecht. Ik heb het moment een aantal keer in de herhaling gezien en vraag me nog steeds af hoe hij dat geflikt heeft. Bijzonder knap.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

en toch heeft hij verder prima gekeept. Aan hem lag het niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kan hij nog wel prima keepen met zo'n actie zijn al je goede daden weer vergeten. Zelfs een cruciale actie.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Best oneeerlijk, maar Babos heeft het een paar jaar niet meer, in z'n tijd bij NAC was die goed, maar daarna helaas wat minder

Respekked

• 6286 berichten
  • 1234 stemmen

Naomi Watts schreef:

Blij dat hij ons shirt niet meer draagt. Heeft iemand Babos als keeper opgesteld bij profcoach trouwens?

hehe, laat lodewijks maar tot z'n 50ste staan, daar komen ze zelfs dan nog niet voorbij

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

hehe, laat lodewijks maar tot z'n 50ste staan, daar komen ze zelfs dan nog niet voorbij

Met het aankoopbeleid van Feyenoord wel ja

Respekked

• 6286 berichten
  • 1234 stemmen

zzzip it

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Timmy757 schreef:

Wielerpools stand na proloog

1 Tims Epocentrale pt. 59

2 Fc Nistelrooi pt. 43

3 smurfinnekes pt. 29

4 Lucid Recyclings pt. 29

5 De bout hachelen pt. 28

6 Freude pt. 28

Heb nog net op tijd Menchov als kluns vervangen . Ben trouwens benieuwd hoever ik zal raken met mijn ploeg, was totaal gokwerk eigenlijk. Voorlopig lijken enkele keuzes al radikaal fout te zijn, maar erg veel kun je daar natuurlijk nog niet over zeggen.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Smurfinnekes (wie is dat eigenlijk) heeft het beste team met Menchov als Kluns .

Leno

• 5922 berichten
  • 4457 stemmen

Ajax - Feyenoord: 1-2
Volgens radio 1 speelde Feyenoord aardig en was Ajax bagger. Ben benieuwd naar de samenvatting, al moeten we daarvoor waarschijnlijk tot 20.00 uur wachten.
Wel balen i.i.g., mijn goede voorgevoel was onterecht blijkbaar..

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Doe dat effe tussen spoilertags Leno, sommige mensen willen dit nog niet weten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldig, eindelijk winnen we weer eens en ik vind ook dat veel zogenaamde voetbal kenners ons aardig onderschat hebben. Kalou die in de Feyenoord krant liet weten mogelijkheden ziet in een contractverlenging. Ik kan Kalou alles wel vergeven over de PSV zaak, hij is gewoon erg beinvloedt door velen mensen. Chapeau Feyenoord eindelijk winnen we weer eens van Ajax, Kan het niet goed verwoorden nogal erg gehyped door het resultaat

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

.

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Timmy757 schreef:

.

Ik huil efef met je mee :

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.