- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Trouwens, is dit niet niet off-topic in dit toch al off-topic topic 
vdc
-
- 825 berichten
- 619 stemmen
doe mij maar twee andere vrouwen in de finale, want nu valt er weinig van vrouwelijk schoon te genieten
Sabine Appelmans nog gekend ? Dàt was pas een knappe verschijning.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Sabine Appelmans nog gekend ? Dàt was pas een knappe verschijning.
Yes, wat is er met haar gebeurd? Gezinnetje ?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Henin is net Wiske uit Suske en Wiske. Klein iel meisje met een eierhoofdje. 
Zei een collega gister ook al 
vdc
-
- 825 berichten
- 619 stemmen
Gezinnetje, jawel. Ze is nog eventjes TV-presentatrice op VRT geweest ; maar doet nu enkel nog gastcommentaar (zal waarschijnlijk wel op Canvas te horen zijn straks), en verzorgt een rubriek in een sportprogramma. Brak onlangs nog beide polsen bij één of ander item met een motorfiets.
Ze haalde in '97 de kwartfinale in de Australian Open, net zoals Dominique Van Roost. Wij Belgen wisten niet waar we het hadden : 2 Belgen bij de laatste 8 ! Nooit eerder meegemaakt. En nu... Zoiets is nu een minimum vereiste geworden...
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Zoiets is nu een minimum vereiste geworden...
Klinkt bijna als gewenning 
Wij hadden in de jaren 70 ook zo'n voetbal-team dat alles versloeg maar geen prijzen kreeg,
ik lig er nog steeds wakker van 's nachts 
vdc
-
- 825 berichten
- 619 stemmen
Troost je ; wij moeten vannavond in Bulgarije gaan knokken om nog uitzicht te houden op barragewedstrijden.
Eén lichtpuntje : de ref is Colina ; altijd een aardige verschijning gevonden.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
altijd een aardige verschijning gevonden.
ja jullie wel ja 
vdc
-
- 825 berichten
- 619 stemmen
Was het toen geen 0-0 ?
Netjes verdeeld toch ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
schandalig laf voetbal, rode kaarten aansmeren... kan me er nog kwaad om maken
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Oranje kaart!
Hahahahahahahaha! 
Ik kan me er trouwens ook nog steeds aan ergeren, ik weet niet wat die Belg(weet zijn naam nie meer) toen zei, maar het schijnt een zeer grove opmerking te zijn geweest. Colina gaf ons hier de rode/Oranje
kaart, maar tegen Tsjechie gaf ie ons wel mooi een penalty die we eigenlijk niet verdienden!
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Ik kan me er trouwens ook nog steeds aan ergeren, ik weet niet wat die Belg(weet zijn naam nie meer) toen zei, maar het schijnt een zeer grove opmerking te zijn geweest.
. Om over Frankie Vercauteren maar te zwijgen
vdc
-
- 825 berichten
- 619 stemmen
Toch maar even bekennen : de rode kaart was duidelijk uitgelokt door Staelens ; deed alsof ie een mep kreeg (duidelijk te zien in herhaling).
Vele Belgen waren er nadien beschaamd door, geloof me (ikzelf ook).
Bij dezer : mea culpa !
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ook bij deze: Vergeven en vergeten
. Ik hoop trouwens dat België vanavond wint. Wanneer was ook alweer België -Nederland? 20 aug/sept? wee nie meer.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Troost je ; wij moeten vannavond in Bulgarije gaan knokken om nog uitzicht te houden op barragewedstrijden.
als de oud-speler van roda jc joos valgaeren en de huidige linksbuiten van roda jc tom soetaers meedoen dan winnen jullie wel.
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
God god, wat gaan we weer voor de lekkere dames hoor... 
Iedereen voor Clijsters, maar ik ben potverju voor Henin hoor. Samen met Hingis (
)het enige meiske met echt wat techniek...de anderen zijn alleen maar hardhitters hoor. 
Blij dat ze allemaal opgerot zijn, die spierballentrutjes.
En de Fransen hebben Verkerk mooi aangemoedigd, dan moet ik die Franstalige toch ook eens helpen he?
En Verkerk...potverdorie!

kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
over hattrick: heb nu mijn team... ik ben higuita44 
stinissen, ik zit bij jou in de league! wel minder dat je coach wordt van een bestaand team 
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
nou na het zien van deze partij krijg ik de behoefte om wat krajicek en mcenroe uitspraken over het vrouwentennis te quoten hier. zal me maar even inhouden... maar wat was dit slecht zeg!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik snap de aandacht en waardering voor vrouwentennis (of de meeste vrouwensporten in het algemeen, for that matter) echt niet. Wat kan mij het nou schelen dat dit de beste vrouwen zijn, ik wil gewoon goed tennis zien, tennis door de beste mensen! Ik ga toch ook niet uren live naar kindertennis of rolstoeltennis kijken! En nog zeuren dat ze minder verdienen ook...
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ik snap de aandacht en waardering voor vrouwentennis (of de meeste vrouwensporten in het algemeen, for that matter) echt niet. Wat kan mij het nou schelen dat dit de beste vrouwen zijn, ik wil gewoon goed tennis zien, tennis door de beste mensen! Ik ga toch ook niet uren live naar kindertennis of rolstoeltennis kijken! En nog zeuren dat ze minder verdienen ook...
Ohhh, Jordy wat zeg je nu...vrouwendiscriminatie... maar wel leuk
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
waarom discriminatie? ik vind het juist onterecht dat ze niet gelijk behandeld worden!
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
?? ik volg het niet helemaal meer volgens... eerst vraag je je af waar de waardering voor vrouwentennis vandaan komt en nu moeten ze gelijk behandeld worden... maakt mij niet uit hoor, maar ik heb het gevoel dat je jezelf een beetje tegenspreekt...
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
saaie finale trouwens tussen Henin en Clijsters...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Goed, misschien drukte ik me niet helemaal correct uit (heb ook geen zin in een discussie van 30 pagina's over wat het beste geslacht is ofzo).
Als (ALS....) mannen beter zijn dan vrouwen in tennis vind ik het vreemd dat ze toch bijna even veel aandacht, geld en waardering krijgen. Dat was een beetje mijn point (teleurgesteld na anderhalf uur slecht tennis).
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
Vrouwen spelen ook minder sets dus het zou oneerlijk zijn als ze evenveel verdienden 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.