• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.747 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.691 acteurs
  • 199.206 gebruikers
  • 9.384.381 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik ben het met Jordy en Brooklyn eens. Ik vind het damestennis veel minder leuk, het nivo is zichtbaar veel lager en het is erg voorspelbaar (als viel dat laatste dan deze week nog mee).

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind damestennis over het algemeen leuker, hou wel van wat frivoler dan keihard beuken (yep, de zusjes Williams zijn dus ook niet zo aan me besteed). Wordt door anderen meestal automatisch vertaald als 'geilen op korte rokjes' enzo, maar dat zegt uiteraard meer over die anderen. Overigens vind ik tennissende kinderen ook amusant en doet het me er over het algemeen weinig toe wie wint.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Menni schreef:

keihard beuken

Dat vind ik anders een hele goede beschrijving van het damestennis. Die vrouwen doen niks anders. Oke, de mannen slaan natuurlijk nog harder, maar die weten tijdens het hard slaan de bal toch een stuk beter te plaatsen en er een hoop spin aan mee te geven. Bovendien heb je bij de mannen veel verschillende speelstijlen terwijl de vrouwen eigenlijk allemaal min of meer hetzelfde spelen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Vrouwen tennis kijk je voor de vrouwen en Mannen tennis kijk je voor het tennis, zo simpel is het

gotti

• 14075 berichten
  • 5893 stemmen

Nou gaan we weer even over naar Hattrick.org. Na lang wachten (3 dagen ) heb ik nu ook mijn team...:D

Ik sta ingeschreven als Gotti-1 met het team FC Hummelo. Dus pas maar op!

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

in welke league/divisie zit je?

gotti

• 14075 berichten
  • 5893 stemmen

Ik zit in divisie VII.793 en ik sta 3e (zonder ook maar 1 wedstrijd gespeeld te hebben) .

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Macmanus schreef:

Vrouwen tennis kijk je voor de vrouwen en Mannen tennis kijk je voor het tennis, zo simpel is het

Zoals ik al zei: dat zegt inderdaad meer over 'die anderen'.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Zavo schreef:

Ik heb me trouwens de hele week al mateloos geërgerd aan de amateuristisch verslaggeving van de NOS op Roland Garros.

Niet mee eens, hij is tenminste niet (zo erg) chauvinistisch en geniet gewoon van het spelletje en laat ook de tegenstanders in zn waarde.
Gelukkig is Wimbledon gewoon weer via RTL5 en de BBC te volgen.
RTL5 is idd ook goed bezig met tennis.

en op de BBC is zelfs Fierljeppen nog een superkijksport.

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

Jammer van Verkerk...

Maar om te laten zien hoe cool die soms is, nog een stukje uit de persconferentie na afloop:

Q. Did you notice a Dutch top model was rooting for you? Did you notice her rooting for you?

MARTIN VERKERK: No, was she here? Something good about today and I don't see it (laughter).

Q. First row.

MARTIN VERKERK: Are you sure? She maybe will be tonight in Paris, so I'll find out where she is.

No, no, I haven't seen her.

Q. Can you talk about the expectation of what you thought it would be like to be in a Grand Slam final and what is it really like? I'm sure all tennis players try to imagine what it would be like. How did it compare with reality?

MARTIN VERKERK: One more time. I was thinking about the last question (laughter).

I mean...

Hier het hele interview:

Interview Verkerk

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Erg jammer dat Verkerk "het" vandaag niet had zoals ie "het" wel had in de 1/2 en 1/4 finale. Toch een uitstekende prestatie van een erg sympathieke gast!

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

gotti schreef:

Nou gaan we weer even over naar Hattrick.org. Na lang wachten (3 dagen ) heb ik nu ook mijn team...:D

Ik sta ingeschreven als Gotti-1 met het team FC Hummelo. Dus pas maar op!

Met 1-2 verloren Ik ben nu ook bezig met Hattrick.org (in de zelfde pool) Het is alleen jammer dat ik slechts een theoretische kans heb om te promoveren. Ik moet maar wachten op de volgende periode. Ik heb btw met 5-1 gewonnen.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

Yekezzez schreef:

Het is alleen jammer dat ik slechts een theoretische kans heb om te promoveren. Ik moet maar wachten op de volgende periode. Ik heb btw met 5-1 gewonnen.

Ja dat is zo'n onzin dat je gewoon in een poule wordt gedropt. Ik zit in een league met stinissen en we stonden 5e en 6e voor de eerste wedstrijd met een straatlengte achterstand op de top2. Wel allebei van de twee koplopers gewonnen trouwens

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Agony schreef:

Erg jammer dat Verkerk "het" vandaag niet had zoals ie "het" wel had in de 1/2 en 1/4 finale. Toch een uitstekende prestatie van een erg sympathieke gast!

Helemaal mee eens. Finale vond ik een anti-climax want ook Ferrero speelde niet zo goed als in voorgaande partijen.

De enige reden dat ik ben blijven kijken is Verkerk anders had ik deze saaie wedstrijd niet afgekeken.

Trouwens vreemd dat de Belg de mannenfinale niet rechtstreeks uitzond maar koos voor de vrouwendubbel-finale omdat één van de vier toevallig een belgisch paspoort heeft.

stinissen (crew films & series)

• 23473 berichten
  • 76983 stemmen

yosemite44 schreef:

(quote)

Ja dat is zo'n onzin dat je gewoon in een poule wordt gedropt. Ik zit in een league met stinissen en we stonden 5e en 6e voor de eerste wedstrijd met een straatlengte achterstand op de top2. Wel allebei van de twee koplopers gewonnen trouwens

Ik won met 1-3 en yosemite44 met 4-1 in theorie moet ik alle wedstrijden winnen en andere ploegen moeten punten laten liggen.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

stinissen schreef:

Ik won met 1-3 en yosemite44 met 4-1 in theorie moet ik alle wedstrijden winnen en andere ploegen moeten punten laten liggen.

Ik heb jullie poule bekeken, maar het lijkt me wel moeilijk met de resterende vier wedstrijden.

Ze kunnen beter (als alle poules gelijk moeten lopen qua wedstrijden) de behaalde punten gelijk stellen. Iedereen heeft dan nog evenveel kans om te promoveren. Aan de andere kant vind ik het ook nog niet zo erg om nog een periode in dezelfde divisie te spelen. De kans om eruit te vliegen in een hogere divisie is nu nog vrij hoog. Ik kan het team nu goed opbouwen en volgende periode laten promoveren. Dan maak ik in de zesde divisie tenminste nog een kans.

Ik heb zojuist wat vierde divisie teams uitgedaagd voor een oefenduel. Ik ben benieuwd of ze happen

mister blonde

• 12700 berichten
  • 5837 stemmen

Gaat dit over sport of over een computerspel? Was eigenlijk geen vraag. kan dit niet in een ander topic, heeft verder niets met sport te maken...

• 23473 berichten
  • 76983 stemmen

mister blonde schreef:

Gaat dit over sport of over een computerspel? Was eigenlijk geen vraag. kan dit niet in een ander topic, heeft verder niets met sport te maken...

Dit is top sport en wie daagt me uit stinissen (211834)

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Kom maar op, Stenissen hoe daag je iemand uit? ben net begonnen.

• 23473 berichten
  • 76983 stemmen

Macmanus schreef:

Kom maar op, Stenissen hoe daag je iemand uit? ben net begonnen.

Je moet mijn uitdagen ik heb al iemand uit gedaagd.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Ja ik had je al uitgedaagd, maar er stond dat het niet kon omdat jij al iemand had uitgedaagd.

Mijn club heet trouwens de Runnerssss

(211800)

renske

• 1105 berichten
  • 926 stemmen

Het hangt van de spelers af. Als op

Wimbledon (want harde baan) Krajicek tegen Philippousis speelt, ga ik de afwas doen en houd ik op die manier wel bij wie er wint, want al die serve/punt (lees: ace/punt) duels zijn supersaai. Dan vind ik vaak juist het damestennis leuker omdat die dan nog meer met effect spelen. Bijv. Chanda Rubin ofzo, zo'n nét niet top tien tennister vind ik dan fijn om te kijken. Graf heb ik ook altijd prachtige tennister gevonden (haar spel dus, haar benen laten me koud).

Ik vind sommige mannen zo houterig, bijv. Schalken als hij serveert. Gatverdamme, het lijkt wel een plank met een scharniertje! Siemerink vind ik ook niet zo aantrekkelijk om naar te kijken. En Hewitt vind ik eng, wat een macho'tje zeg.

Het verschilt gewoon heel erg per tennisser en per baansoort.

Ben het trouwens heeeeeelemaal met Zavo eens dat de NOS-verslaggever irritant is. Waar was Marcella Mesker(s?) deze Roland Garros?

Ik was trouwens ook voor Henin en niet voor Clijsters, hoewel ik Clijsters ook een mooie sportvrouw vind. Ik las dat de wedstrijd tussen Henin en Williams heel mooi was (heb niet kunnen kijken). Kan iemand dat bevestigen (begin in godsnaam niet over de tranen tijdens de persconferentie want dat kan me werkelijk geen donder schelen)?

Jammer trouwens dat Haarhuis heeft verloren. Ik las dat het aan Kafelnikov lag.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Serve/Volley levert imho juist het mooiste tennis op. Opslaan (af en toe een ace), naar het net en daar het punt proberren af te maken.

Vooral Stefan Edberg was een kei in dat spelletje.

Ben het wel met je eens over oa Rubin maar toch is de damestop op dit moment te smal.

De groten vliegen er niet zo snel uit als bij de heren. Het krachttennis overheerst en daarom is het prachtig dat juist een finesse speler als Henin het toernooi wint.

Nu Hingis gestopt is wellicht de mooiste tennister van het circuit.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

EmDee schreef:

Serve/Volley levert imho juist het mooiste tennis op. Opslaan (af en toe een ace), naar het net en daar het punt proberren af te maken.

Vooral Stefan Edberg was een kei in dat spelletje.

Ik was vroeger een grote fan van Edberg. Helaas zijn er nu niet zoveel serve-volleyers meer. Eigenlijk is Henman nog de beste (technisch gezien), maar ik wil niet dat hij Wimbledon wint want dat gun ik die irritante Engelsen niet

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Mwoaaah, oefenwedstrijdje met 7-1 gewonnen. Wie durft mij nog uit te dagen

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Yekezzez schreef:

Mwoaaah, oefenwedstrijdje met 7-1 gewonnen. Wie durft mij nog uit te dagen

Tegen wie speelde je?

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Oh link werkt niet zie ik, maar ik speelde tegen game_on. Ken ik verder niet.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

O jaa 0-2 gewonnen van FcRISTI

gotti

• 14075 berichten
  • 5893 stemmen

Hahaha. Ik moet het yosemite44 toc nog even inpeperen dat ik mijn eerste overwinning tegen hem gehaald heb (4-1).

(En yosemite44, hou nog even geheim dat dit een oefenwedstrijd was. Ik heb ook mijn trots )

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

gotti schreef:

Hahaha. Ik moet het yosemite44 toc nog even inpeperen dat ik mijn eerste overwinning tegen hem gehaald heb (4-1).

(En yosemite44, hou nog even geheim dat dit een oefenwedstrijd was. Ik heb ook mijn trots )

volgens mij was het 4-2 hoor en een prima kans voor mijn reserves om ook eens te spelen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.