- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Tha Flow
-
- 283 berichten
- 854 stemmen
vdMeijde zijn kans komt nog wel ook. Niet dat als hij goed speelde hij er niet in moest staat om deze reden, maar Overmars is er voor het laatst bij dus die moet er zeker in ipv vdMeijde. En dan gaan we die Zweden eens een poepie laten ruiken
trouwens nog die bal van Ballack op de paal gezien? Dat was nog niet zo erg maar dan het inschieten van Schneider? WTF was dat? Is die gozer omgekocht ofzo? Gewoon een open doel. Aiaiaiai.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
V.d Meyde heeft nog nooit voldaan, is één van de meest waardeloze voetballers ooit, ik zou hem bij Roda JC nog niet voor niks willen hebben.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Ik kijk net weer even de tv en ik zie voor de zoveelste keer de beelden van teleurgestelde en huilende Duitsers!! Wat een heerlijk beeld is dat... :evil
Check vanavond trouwens ook het nieuws m.b.t. de Italianen, de spelers moesten, terug in Italie, onder politiebegeleiding over het vliegveld....Woedende en schreeuwende Italianen...is ook lekker om te zien: Hoogmoed komt voor de val!!... :evil
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Gepost door een Nederlander die spreekt uit een jarenlange ervaring... :evil 
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
V.d Meyde heeft nog nooit voldaan, is één van de meest waardeloze voetballers ooit, ik zou hem bij Roda JC nog niet voor niks willen hebben.
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
en ja hoor , Portugal gaat door. Fantastische ploeg , was nipt maar toch .. ( wel onsportief gedrag van Figo zeg ...)
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Eindelijk dan, de hooligans zijn eruit!!!
Prachtig voetbal van Deco, wat een geweldige speler zeg en natuurlijk die poeier van Rui Costa, die was echt wonderschoon.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
gotti
-
- 14091 berichten
- 5944 stemmen
Figo was inderdaad ontzettend slecht, net als die strafschop van Beckham overgens. Portugal is dus de tegenstander van Nederland (de Zweden verliezen van ons met 3-2) en dan spelen we in de finale tegen Tsechië! (waar we uiteraard van winnen.....na strafschoppen)
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Finale: Nederland - Tsjechië
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
(waar we uiteraard van winnen.....na strafschoppen)
Dat moet je nu onderhand wel weten.
kos
-
- 46808 berichten
- 8937 stemmen
Prachtig voetbal van Deco
die speelde dus echt ruk.Beetje mazzel wel van die Portugezen. Dat doelpunt van Campbell werd echt wel onterecht afgekeurd.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Portugal een fantastische ploeg noemen gaat een beetje ver maar nu ze misschien Figo eens een keer niet opstellen kan het dat wel worden. In de aanval overtuigden ze niet echt vond ik, er werden niet echt grote kansen gecreerd. En Figo is een opgeblazen eikel die zijn beste tijd gehad heeft, 1 of 2 mooie acties en 63 keer de bal verliezen en dan nog verbaasd zijn dat je gewisseld wordt, ongelofelijk.
Toch volkomen terecht dat ze van die laffe Engelsen winnen. De eerste helft was erg leuk van beide kanten maar na de rust timmerden de Engelsen echt heel de goal dicht. Prachtig ook dat dan de invaller van Figo 1-1 scoort
. De strafschoppen van de Engelsen waren wel beneden alle peil, alleen die van Cole was goed.
Cole is volgens mij ook Man of the Match want hij gaf echt niets weg aan Ronaldo, ijzersterk gespeeld. Of Ricardo is de Man of the Match want zijn penalty ging erg mooi in en hij stopte er nog een. En wat lul ik toch weer veel.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Beetje mazzel wel van die Portugezen. Dat doelpunt van Campbell werd echt wel onterecht afgekeurd.
No way, Ricardo werd gehinderd door een Engelsman.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
kos
-
- 46808 berichten
- 8937 stemmen
No way, Ricardo werd gehinderd door een Engelsman.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Ricardo werd naar mijn mening wel degelijk gehinderd door Terry.
Hier kunnen we nog uren over discussiëren kos.
Tha Flow
-
- 283 berichten
- 854 stemmen
Natuurlijk werd de doelman wel gehinderd, maar wat doet het ertoe want Engeland verdiende het niet om door te gaan. Alhoewel, als we winnen van Zweden (en waarom niet
) dan was Engeland een gunstigere tegenstander geweest.
Maar weer een mooie wedstrijd gezien met een zeer spannend einde wederom. Leuk, leuk, leuk.....
en wat een penalty van deze man oei oei

Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
en wat een penalty van deze man oei oei
Rustig, gecontroleerd en stijlvol à la Henry.
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Die Ricardo (nooit eerder van gehoord trouwens) is echt een held. Bijgelovig als hij is keept hij tijdens de penaltyserie zonder handschoenen, stopt er 1, meldt dat hij wel even de beslissende strafschop neemt en schiet hem medogenloos binnen. De held van de avond, geen twijfel over mogelijk!!!!
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3276 stemmen
was dat die van dat stifje van die foto??
Want dat vond ik echt een nerd, als je het met een stifje doet (wat erg raar is met zo'n belangrijke wedstrijd) doe het dan goed, want deze bal ging bijna niet voorruit. Hij had zeer veel geluk gehad, want hij schoot hem gewoon slecht erin, hoewel ik een mooi stifje zeer kan waarderen!
kos
-
- 46808 berichten
- 8937 stemmen
Wat salvatore zegt.
Die penalty was echt te dom voor woorden.
Tha Flow
-
- 283 berichten
- 854 stemmen
was dat die van dat stifje van die foto??
Want dat vond ik echt een nerd, als je het met een stifje doet (wat erg raar is met zo'n belangrijke wedstrijd) doe het dan goed, want deze bal ging bijna niet voorruit. Hij had zeer veel geluk gehad, want hij schoot hem gewoon slecht erin, hoewel ik een mooi stifje zeer kan waarderen!
het was slecht en zeker onverstandig gedaan, maar wat een penalty op zo'n moment dat vraagt om ballen zal ik maar zeggen
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Dat stifje was dus zeker wel prachtig.
Erg beheerst genomen.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Want dat vond ik echt een nerd,
kos
-
- 46808 berichten
- 8937 stemmen
Dat stifje was dus zeker wel prachtig salvatore.
Erg beheerst genomen.
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Eens. Gedurfd, maar zeer onverantwoord. Voor hetzelfde geld was hij er niet in gegaan en was hij de schlemiel van de avond. Ricardo daarentegen... 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Beheerst? de keeper kon zowat weer uit z'n hoek komen en in de andere duiken, zo zacht was hij.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3276 stemmen
ja ricardo fantastisch, met zoveel vertrouwen en dan zo strak in het uiterste hoekje schieten. Daar heb ik bewondering voor
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.