- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Tha Flow
-
- 283 berichten
- 854 stemmen
Dan nog maar een fotootje voor die andere held 

Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
ja ricardo fantastisch, met zoveel vertrouwen en dan zo strak in het uiterste hoekje schieten.
Tha Flow
-
- 283 berichten
- 854 stemmen
Ik zag trouwens net een herhaling van de penalty van Beckham (whahaha), maar daar gebeurde iets heel raars nét voordat hij de bal raakte. De bal bewoog net voordat hij de bal raakte. Iemand theorien? Mijn theorie is dat de penaltystip zo naar de mallemoer was dat Beckham met het neerzetten van zijn standbeen de grond deed schuiven en daarmee de bal omhoog deed gaan.
Conclusie: Beckham is niet de schuldige maar het veld 
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3276 stemmen
ja nouja ik ben al niet zo'n fan van de 'johan neeskens' style(nouja ieder geval keihard erin schieten, zonder enige beheersing), ik zie hem liever geplaats in het hoekje. Dus gewoon guilty in mijn ogen 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
@ Tha Flow
Ik zag het net bij Villa BvD. Beckham zette zijn voet neer en daardoor verschoof de penaltystip! Het was waarschijnlijk niet zijn fout want anders had ik die strafschop nog wel keihard in de hoek zien gaan.
Er was duidelijk wat met die stip aan de hand want de andere spelers stampten eerst de grond aan voordat ze de strafschop namen.
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Hij had toch, gezien de beelden, wel zeker het geluk niet aan zijn zijde. Het gebied rond de stip was dusdanig naar de klote, dat de bal door het neerzetten van zijn linkervoet net naast de stip, van zijn plaats ging. Daardoor wist Beckham de bal niet zuiver te raken.
Wat ik me nu afvraag is... Zal hij wederom aan de schandpaal genageld worden, evenals in 1998?? (misschien een retorische vraag)
Tha Flow
-
- 283 berichten
- 854 stemmen
Hij had toch, gezien de beelden, wel zeker het geluk niet aan zijn zijde. Het gebied rond de stip was dusdanig naar de klote, dat de bal door het neerzetten van zijn linkervoet net naast de stip, van zijn plaats ging. Daardoor wist Beckham de bal niet zuiver te raken.
Wat ik me nu afvraag is... Zal hij wederom aan deschandpaal genageld worden, evenals in 1998?? (misschien een retorische vraag)
lijkt me inderdaad wel logisch, maar waarom zou ik zeggen. Hij was niet de slechtste man van het veld en mr. Vassel is uiteindelijk toch degene die de beslissende penalty mist. Maar Beckham komt sowieso niet meer af van het 'Loossyndroom'. Jammer want Beckham speelt het hele jaar al niet echt geweldig terwijl het echt één van mijn favoriete spelers is.
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Of het 'Losesyndroom', het is maar hoe je het bekijkt 
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
ookal verschoof het veld een beetje bij de penalty van beckham, neemt hij ze nog steeds wel erg raar. Hij nam bijna het hele veld mee, was ook al het geval bij zijn penalty tegen frankrijk. Ligt toch ook een beetje aan hem zelf. Moet gewoon alleen die bal rammen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Net na de miljoenen-penalty (Waarom bewoog de grond onder mijn voeten?).

EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Cole is volgens mij ook Man of the Match want hij gaf echt niets weg aan Ronaldo, ijzersterk gespeeld. Of Ricardo is de Man of the Match want zijn penalty ging erg mooi in en hij stopte er nog een. En wat lul ik toch weer veel.
Man of the Match is Ricardo Carvalho en die vond ik zeer goed spelen vandaag.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Wat een wedstrijd!!
Man of the match is zeker Ricardo!! En dat stiftje bij die penalty....Hoe durft die gozer...wat een lef!!
Grooste loser van de partij vond ik Figo, hij speelde 3 wedstrijden als een draak, maar oh wee als je hem wisselt, dan wordt meneertje de vedette boos!! ik vond het mooi dat precies de man die voor hem inviel scoorde en ben benieuwd of Figo de volgende wedstrijd in de basis start...Scolari zou zichzelf belachelijk maken...
Voor Beckham vind ik het zielig, ik had echter al zo'n voorgevoel, hij speelt dit toernooi bepaald niet super en had de afgelopen 2 penalty's al gemist (waaronder 1 tegen Frankrijk dit toenooi)...en dan moet hij ook nog als eerste nemen....
Je voelde het al een beetje aankomen....jammer maar helaas, weer de schlemiel...
De tabloids geven echter niet Beckham of Vassel de schuld maar Maier....."idiot ref" "Robbed" en weet ik wat voor een teksten stonden er in o.a. The Sun, ze zijn boos dat het doelpunt van Eneland in blessuretijd werd afgekeurd (was trouwens volkomen terecht) en roepen zelfs op tot het sturen van hatemail naar de website van Maier....
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3723 stemmen
Ja vind ik ook raar dat de Engelsen dat doelpunt terecht vonden.
Leek me toch duidelijk obstructie van 2 spelers.
Prachtig ook hoe Figo er eindelijk uit werd gehaald en dat zijn invaller dan scoort 
Wat is die Figo slecht zeg.
kos
-
- 46808 berichten
- 8937 stemmen
Beetje mazzel wel van die Portugezen. Dat doelpunt van Campbell werd echt wel onterecht afgekeurd.

Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3723 stemmen
Ik vond die Engelse wat onsportief. Na het eerste doelpunt was het verdedigen verdedigen verdedigen, en dan weet je dat een bal altijd net goed kan vallen en de 1-1 kan worden gescoord.
Hadden ze wat aanvallender gespeeld dan was de 2-0 misschien wel gevallen en dat was het afgelopen. Dus eigen schuld dikke bult 
Dionysos
-
- 852 berichten
- 0 stemmen
Prachtig ook hoe Figo er eindelijk uit werd gehaald en dat zijn invaller dan scoort 
Wat is die Figo slecht zeg.
Inderdaad, die theatrale aftocht van hem langs de achterlijn, godallemachtig. SPEEL DAN GOED!
Als ik Scolari was, zou ik hem nu gewoon het elftal uitzetten.
De rest van Portugal gun ik wel een plek in de finale, alleen jammer dat wij voor die tijd gehakt van ze gaan maken.
kos
-
- 46808 berichten
- 8937 stemmen
Ik vond die Engelse wat onsportief. Na het eerste doelpunt was het verdedigen verdedigen verdedigen, en dan weet je dat een bal altijd net goed kan vallen en de 1-1 kan worden gescoord.
Hadden ze wat aanvallender gespeeld dan was de 2-0 misschien wel gevallen en dat was het afgelopen. Dus eigen schuld dikke bult 
Heeft niks met laf te maken.
LZA
-
- 474 berichten
- 1558 stemmen
Inderdaad. Na de 1-1 van Portugal kwamen ze ineens wel uit de verdediging (zij het sporadisch)
Als je in de 3e minuut scoort en de rest van de wedstrijd die stand gaat verdedigen mag je niet winnen.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Ben het met Macmanus eens, ik had tot de 1-1 totaal niet verwacht dat de Portugezen nog iets zouden laten zien, het leek een bloedeloze 1-0 te worden......maar daarna werd het een wereldpartij...Engeland was na het uitvallen van Rooney een zielloos en flets team..
Enige jammere is dat Portugal in de halve finale helemaal van de mat wordt gespeeld door het team van ons landje!!!! 
nog ff over Figo, wat een zielepiet is dat zeg.....Ik zou hem nooit meer selecteren als ik Scolari was..:
Vedette Figo keerde niet terug na wissel
Luis Figo had geen zin om feest te vieren met zijn ploeggenoten. De grootste vedette van Portugal had blijkbaar zo de pest in dat hij in de 74ste minuut van het veld moest, dat hij weigerde terug te keren op de bank van het Estádio da Luz.
Figo speelde een allesbehalve goede wedstrijd. De voormalig Galáctico van Real Madrid zwoegde over het hele veld, maar het lukte hem geen enkele om een succesvolle solo te maken of geslaagde aanval op te zetten.
Uitgerekend in de 74ste minuut, direct na zijn beste actie - hij dwong doelman David James tot een redding met een gevaarlijk schot - had bondscoach Luiz Felipe Scolari genoeg gezien: Figo moest eruit en Hélder Postiga kwam als vervanger.
Figo verliet het veld via de achterlijn en niet zoals gebruikelijk de middellijn, en toog direct door na de kleedkamer, zonder ook maar een blik te werpen op de Portugese bank. De 31-jarige aanvoerder keerde niet meer terug, noch tijdens de verlenging, noch tijdens de strafschoppenserie, noch tijdens de festiviteiten na de succesvolle afloop van die penaltyreeks.
bron: vi.nl
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
DAt maakt t makkelijk voor Scolari. Gewoon uit de selectie zetten.
eerdekes
-
- 1529 berichten
- 587 stemmen
Met spelers als figo weet je nooit.
De ene wedstrijd speelt hij zo sterk .. en de andere keer weer niet ..
Zou 'n groot risico zijn
De Vries
-
- 97 berichten
- 1782 stemmen
Enige jammere is dat Portugal in de halve finale helemaal van de mat wordt gespeeld door het team van ons landje!!!! 
Loop je nou niet een klein beetje vooruit op de feiten......eerst zweden nog he...
Onderschatting kan erg duur komen te staan
Niet dat we zweden niet inpakken 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Alsof Nederland slechter gaat spelen als een mannetje van 23 achter zn pc'tje een beetje zit te bluffen.... 
De Vries
-
- 97 berichten
- 1782 stemmen
Nej maar toch hoor ik het wel meer, zolang Advocaat maar Zweden niet onderschat....... nou ja Advocaat....laten we zeggen de spelers.....wie luistert er nu nog naar Advocaat.
Die 2 Zweedse spitsen kennen de Nederlanders maar al te goed.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Laten we ze niet onderschatten...na de bak stront die Nederland over zich heen heeft gekregen en de uitschakeling van enkele grote landen zal er van onderschatting geen enkele sprake zijn, naar mijn mening....
Het vertrouwen komt voort uit het besef dat deze Zweden te pakken zijn en dat is naar mijn mening geen onderschatting, want dat ze kunnen ballen staat buiten kijf.....
Daarnaast, 2 topspitsen??? Zlatan doet t voetballend goed hoor, maar scoort ook maar 12 keer in de Nederlandse competitie.....
Larsson was geen topper in Nederland en kan een beetje ballen in Schotland......en Schotland is nog minder dan onze competitie..... de beste verdediger heet Edman en die speelt bij SC Heereveen...dus een topploeg is het allerminst.... (wij ook niet, maar wij hebben meer scorend vermogen, meer kwaliteit en meer ervaring.... conclusie::: WIJ WINNEN!!!)
soboer
-
- 359 berichten
- 293 stemmen
Portugal-Engeland
Ricardo vond ik tijdens de strafschoppenserie erg slecht keepen. 3 keer door het midden en geen 1 keer houdt hij de bal tegen.
Man of the match: zonder enig twijfel, Ronaldo. wat een loopvermogen heeft die jongen zeg. Tijdens de verlenging maakte hij nog acties waarvan je dacht is die gast net ingevallen. Links Rechts overal te vinden en aanspeelbaar en nog terugverdedigen ook. Klasse.
David Beckham zat er al na 60 minuten doorheen. Heel de Engelse ploeg bekant op Cole en Vassel na.
Meesterlijke wissels. Ruie Costa de gouden wissel. (zo moet het nou Dick). Ruie Costa had het door dat Engeland over de slechtste keeper van het EK beschikt. Hij begreep dat je gewoon op goal moet schieten met zo een keeper.
De trainers: Scolari krijgt van mij een 8. Hij hheft tactisch hele goede wissels toegepast al mog Figo er wel wat eerder uit.
Erricson een 4. Bange coach lijkt veel op Dick Advocaat, heeft in 3 wedstrijden dezelfde fout gemaakt. Brazilie Engeland. Engeland komt op 1-0 voor, maar verliest omdat met de voorsprong wilt behouden. Engeland-Frankrijk hetzelfde verhaal. Engeland-Portugal idem dito.
Conclusie: Aanvallend voetbal loont en wie kan het beter weten dat Scolari, de man die Brazilie wereldkampioen maakte.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Conclusie: Aanvallend voetbal loont en wie kan het beter weten dat Scolari, de man die Brazilie wereldkampioen maakte.
Je verhaal was leuk hoor!! Maar ik weet niet of je het WK 2002 hebt gezien, want als er 1 team berekenend en zeker niet aanvallend heeft gespeeld was het Brazilie....Dat spel deed toen pijn aan je ogen!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.