• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.110 films
  • 12.558 series
  • 34.730 seizoenen
  • 655.254 acteurs
  • 200.369 gebruikers
  • 9.459.749 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Wat lees ik enorm veel onzin in één zo'n post.

Ronaldo was helemaal niet goed. Cole had m het grootste deel van de wedstrijd in zijn achterzak.

Tuurlijk had hij nog loopvermogen over, hij is het eerste uur niet een keer voorbij Cole geweest.

James is zeker niet mijn favoriet maar ook zekr niet de slechtste keeper dit toernooi. Die bal van Rui Costa was zo ongelofelijk snel en hard geschoten, daar hadden weinig keepers kans op gemaakt.

En Beckham ging in de verlenging nog enorm sleuren op t middenveld.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Nix tegen in te brengen EmDee, op 1 ding na... Kan ik concluderen uit je betoog dat je Beckham een positieve bijdrage vond leveren deze wedstrijd?

Ik ben van mening dat hij een van de mindere was bij de Engelsen. Hij kan sleuren op het middenveld tot hij net zoveel als Posh weegt, maar indruk heeft hij dit hele toernooi niet gemaakt!!

En dan heb ik het nog niet eens op de stumperige manier waarop hij 2 penalties heeft gemist!!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik vond Ronaldo ook (het hele toernooi eigenlijk, geweldige voetballer, gaan we nog van genieten) goed spelen, alleen voor de positie (vleugel) kwam hij te weinig langs Cole, wat ik één van de beste linksbacks van dit EK vind.

Sjoerd

• 999 berichten
  • 1349 stemmen

Idd, Ronaldo had HELEMAAL NIKS in te brengen tegen Cole. Fantastische pot voetbal van de Engelsman.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Op links kwam hij volgens mij wel langs Neville een paar keer.

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Phoenix schreef:

Op links kwam hij volgens mij wel langs Neville een paar keer.

Ach ja Neville, 1 van de gebroeders stumper. Jammer dat Robben niet tegen hem zou komen in plaats van (hoeheetieookalweer) van Portugal. Paolo Ferreira zijn vervanger zeg maar.

Maar Ronaldo speelde niet goed, maar dat komt omdat als het je lukt de angel uit zijn spel te halen, wat Cole echt ontzettend goed deed, dan is ook Ronaldo nog niet zo goed als nu ineens gedacht word. Maar hij is wel een jongen met superveel potentie. Let op mijn woorden het laatste hebben we van hem nog niet gezien. Ook leuk trouwens wat zijn reactie was na het raken van de penal. Hij is volgens mij nog te jong om te vatten wat die penalty betekende . En dan nog Cole die echt een superwedstrijd gespeelt en ook bijna de enige was met een fatsoenlijke penalty.

En dan vanavond Frankrijk-Griekenland. In principe loopt Frankrijk natuurlijk met groot gemak over Griekenland heen, maar ik hoop toch eigenlijk wel een beetje op een stunt. Frankrijk heeft alleen nog maar baggervoetbal laten zien terwijl het het beste team is van dit EK. Dus ik duim voor Griekenland en hoop dat het een leuke wedstrijd wordt.

Uitslag : 1-2 , Griekenland door naar de halve finale

niet echt realistisch maar goed

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Tha Flow schreef:

Ook leuk trouwens wat zijn reactie was na het raken van de penal. Hij is volgens mij nog te jong om te vatten wat die penalty betekende .

Dat was wel zo'n mooi moment. Hij deed zo zijn best om professioneel terug te lopen, maar stiekum was hij zo blij als een kind.

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Klopt helemaal, hij was zo blij als een kind ook terwijl zijn teamgenoten moesten. Hij zat de hele tijd te lachen. Echt heel grappig.

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

GO GRIEKENLAND!!! Ook al acht ik de kans op de overwinning erg klein

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

V schreef:

GO GRIEKENLAND!!! Ook al acht ik de kans op de overwinning erg klein

Acht die overwinning maar waar zou ik zo zeggen.

Griekenland naar de halve finale met een degelijke partij tegen een bedroevend Frankrijk. Spektakel!!

En een mooi uitgespeeld doelpunt :

(afbeelding)

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Ik zie de koppen al voor me:

Griekenland klopt ongeinspireerd Frankrijk

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Wat een vertoning van Frankrijk zeg. Waar waren ze mee bezig? Denk dat het ontbreken van Vieira ook veel scheelt.

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Phoenix schreef:

Wat een vertoning van Frankrijk zeg. Waar waren ze mee bezig? Denk dat het ontbreken van Vieira ook veel scheelt.

Ja, maar als zelfs deze man faalt.....

(afbeelding)

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Frankrijk was idd erg erg erg slecht. Niets lukte en er mag weer een vedette naar huis. Griekenland speelde trouwens ook niet echt goed, alleen die verdediging stond best goed. Tegen Tsjechie (of Denemarken) vliegen ze er wel zo ongenadig hard uit. En wat een acteurs zeg, ergerlijk gewoon.

Ben trouwens wel blij dat ze geen 1-1 meer scoorden want het kijken naar deze wedstrijd deed af en toe gewoon pijn.

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Tha Flow schreef:

En een mooi uitgespeeld doelpunt

Idd, geweldig doelpunt, maar wat hebben die Fransen toch een onverwacht dramatische wedstrijd gespeeld zeg! Onbegrijpelijk...

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

En weeral een verassing in dit Ek waar alle grote landen zich niet meer waar maken en plaats ruimen voor de " underdogs" .Griekenland speelde erg agressief en verdedigend en gaven spelers als Zidane vrijwel geen ademruimte. Met een paar aanvallende spelers kunnen ze dan toch goed scoren maar hun spel was erg defensief. Frankrijk was niet in goede doen , toch wist Henry enkele keren te verassen maar hij kreeg de bal er niet in. Toch wel een punt van kritiek voor de Grieken : ik vond het erg irritant hoeveel blessures ze wel niet fakten , om de minuut lag er weer één op de grond. Dit alles diende overduidelijk om Frankrijk te vertragen. Zoals boordappel zegt : acteurs ... Toch een erg verassende wedstrijd. Beiden speelden niet echt op het niveau van een kwartfinale , al gunde ik het meer aan Frankrijk.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Inderdaad, slechte acteurs. Die 3 minuten hadden makkelijk verdubbeld kunnen worden. Gelukkig gebeurde dit niet.

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

Fantastisch

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Is het niet een beetje een tendens in het nationale voetbal van de laatste jaren? Ik weet niet of de mensen nog het WK van 2 jaar geleden kunnen herinneren? Maar dat toernooi werd ook al het toernooi van de verassingen genoemd. Zuid-Korea, Senegal.. Dat waren toch ook relatieve underdogs en kwamen ook ver. Plus dat de toch grote landen er vroeg uitvliegen tegen de op papier mindere landen.

Wat is hier gaande

Wel heel leuk trouwens

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Voetbalnivellering?

Ik ga trouwens een schandalig lage score halen in de poule nu Frankrijk eruit is .

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

tja , misschien heeft dit te maken met de grote druk op de schouders van die landen. Er wordt van hun verwacht goed voetbal te spelen , de underdogs kunnen enkel maar verassend uit de hoek komen ... Toch vind ik het spijtig voor Frankrijk , want een aantal acties toonden echt nog wat wel wat de ploeg waard was .. en ze hadden ook redelijk wat pech met de kopballen. Er had veel meer dan 3 minuten moeten bijgevoegd worden trouwens. Al de wissels en "blessures" namen onnoemelijk veel tijd in.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Prachtig doelpunt van Charisteas.

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

sn@ke schreef:

Toch vind ik het spijtig voor Frankrijk , want een aantal acties toonden echt nog wat wel wat de ploeg waard was .. en ze hadden ook redelijk wat pech met de kopballen. Er had veel meer dan 3 minuten moeten bijgevoegd worden trouwens. Al de wissels en "blessures" namen onnoemelijk veel tijd in.

Ja, maar om nu te zeggen dat Griekenland onverdiend door is? Nou nee

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

sn@ke schreef:

Beiden speelden niet echt op het niveau van een kwartfinale , al gunde ik het meer aan Frankrijk.

Eerste zinsgedeelte eens, tweede absoluut oneens. Griekenland verslaat Frankrijk, fantastisch

En flink verdiend trouwens...

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Griekenland is idd niet onverdiend gewonnen . Hun doelpunt was van hoge klasse en hun verdediging blokvast. Ik gunde het Frankrijk enkel wat meer ( wegens wat pech voor frankrijk en irritant speelgedrag van de grieken ...) Al bij al is dit toch een uiterst genietbaar EK vol verassingen .^o^ Mijn favorier blijft portugal.

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Ja kan, maar daar verschillen we van mening

Griekenland olé olé olé olé

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

Griekenland behoort nu gewoon tot de beste 4 van Europa! Geweldig dat ze hebben gewonnen (én van Portugal én van Frankrijk...). Ga zo door! Nederland-Griekenland als finale lijkt mij ook wel wat...

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Menghini schreef:

Griekenland behoort nu gewoon tot de beste 4 van Europa! Geweldig dat ze hebben gewonnen (én van Portugal én van Frankrijk...). Ga zo door! Nederland-Griekenland als finale lijkt mij ook wel wat...

Dan worden we zeker Europees Kampioen. Dus ik ben voor

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Phoenix schreef:

Voetbalnivellering?

Ik ga trouwens een schandalig lage score halen in de poule nu Frankrijk eruit is .

Zullen niet veel mensen zijn die de Grieken hebben, dus met ons zijn er velen anderen die geen enkel punt meer zullen scoren.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ook waar, maar ik stond al zo laag .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.