• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.114 films
  • 12.561 series
  • 34.733 seizoenen
  • 655.254 acteurs
  • 200.370 gebruikers
  • 9.459.824 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

petey schreef:

(quote)

Zullen niet veel mensen zijn die de Grieken hebben, dus met ons zijn er velen anderen die geen enkel punt meer zullen scoren.

Had ik maar meegedaan...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

V schreef:

En flink verdiend trouwens...

Ook alleen maar omdat Frankrijk er niets van bakte. Zo goed speelden de Grieken niet, ze lagen toch meer voor de goal waardoor de wedstrijd zo mogelijk nog saaier werd. En die verdediging houdt het echt niet tegen Denemarken of Tsjechie.

Maar goed, Frankrijk had zeker niet verdiend een ronde verder te gaan.

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Frankrijk zeg maar dag met je handje

(afbeelding)

altijd fijn zo'n Duitser die het goed doet

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Wat heeft die Rehagel het toch fantastisch voor elkaar! Griekenland wordt het Zuid-Korea van dit toernooi. Finale Griekenland-Nederland en NL wint!

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Griekenland is al het Zuid-Korea van dit toernooi Finale wordt trouwens Tsjechie-Nederland, dat je het even weet

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Lijkt me een mooiie finale! Als we maar winnen V !

eerdekes

• 1529 berichten
  • 587 stemmen

Hmm, ik zie nederland niet direct winnen van portugal eerlijk gezegd !

De finale wordt volgens mij Portugal - Denemarken.

Gedurfde gok hé

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Ik hoop dat de geschiedenis van '88 zich herhaalt en Nederland opnieuw de organisator van het toernooi in de halve finale naar huis stuurt, in dit geval Portugal. (wel eerst ff winnen van Zweden vanavond, zal nog lastig worden)!

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

FX schreef:

Griekenland wordt het Zuid-Korea van dit toernooi.

Niet mee eens.

Terwijl Zuid Korea door werkelijk belachelijke scheidsrechterlijke dwalingen van Italie en Spanje won, heeft Griekenland nog geen overwinning gestolen. Sterker nog, de scheids neigde gister meer naar de Fransen.

Tha Flow schreef:

Ja, maar als zelfs Zidane faalt.....

Was volgens mij samen met Lizarazu de beste Fransman op het veld. Maar hij kan het niet alleen. Henry viel een beetje tegen en hed dit keer ook pech bij de afronding.

En Trezeguet: je hebt spitsen die je 85 minuten niet ziet en dan ineens scoren. Trezeguet liet zien dat je ook in 90 minuten geen fluit kunt uitvoeren.

Waar Advocaat duidelijk voor één spits heeft gekozen, hield Santini vast aan het weinig rendabele duo Henry/Trezeguet.

En die pools worden helemaal leuk.

Bij op ons het werk heeft een jonge dame Griekenland als kampioen gezet omdat ze daar zo graag op vakantie gaat.

Maandag lacht ze ons wel uit.

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

Zidane was echt niet zo best hoor...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

kos schreef:

Zidane was echt niet zo best hoor...

Ik zei ook de beste Fransman samen met Lizarazu. Zegt misschien meer over die andere negen.

Ik geef toe dat er meer ballen van zijn voet sprongen als anders maar daar staan ook genoeg goede voortzettingen tegen over.

Maar als dan vooral Trezeguet en Pires daar geen fuck mee doen, dan is dat niet hem aan te rekenen.

En je hebt bij hem uiteraard ook een hoger bverwachtingspatroon.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

EmDee schreef:

Bij op ons het werk heeft een jonge dame Griekenland als kampioen gezet omdat ze daar zo graag op vakantie gaat.

Maandag lacht ze ons wel uit.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

EmDee schreef:

Was volgens mij samen met Lizarazu de beste Fransman op het veld.

En dat zegt wat over het spel van de andere Fransen. En Griekenland komt echt geen ronde verder, of er moet ineens iets gruwelijk mis gaan met Tsjechie of Denemarken.

Een finale Tsjechie - Nederland zou trouwens wel ongelofelijk mooi zijn. En hadden we in '88 ook in de groepswedstrijden al niet van de latere finalist verloren om in de finale ervan te winnen? De geschiedenis herhaalt zich!

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

BoordAppel schreef:

En Griekenland komt echt geen ronde verder, of er moet ineens iets gruwelijk mis gaan met Tsjechie of Denemarken.

Dat zeiden ze ook tegen Spanje, Portugal en Frankrijk. De Grieken spelen een beetje als de Duitsers. Ze ontregelen volledig het spel van de tegenstanders en laten hen slechter spelen. De controle op het middenveld en de verdediging zijn erg oke. Juist een team als Nederland bijvoorbeeld kan er nog een zware kluif aan hebben.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Ik schat Denemarken en zeker Tsjechie hoger in dan Frankrijk, Portugal en Spanje. Tegen een echt goed team maken ze weinig kans denk ik. Het slechte spel van de Fransen lag zeker niet geheel aan Griekenland. En in de aanval overtuigden ze ook al niet op die ene counter na dan, maar dat was ook erg slecht verdedigd.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

BoordAppel schreef:

En hadden we in '88 ook in de groepswedstrijden al niet van de latere finalist verloren om in de finale ervan te winnen? De geschiedenis herhaalt zich!

Alleen schat ik dit Tsjechische team hoger in dan de Russen en dit Oranje lager dan 1988.

Maar als Oranje echt in de finale van de Tsjechen zullen winnen, zullen ze zich nog wel een keer achter de oren krabben waarom ze de Duitsers niet door hebben laten gaan.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Op 14 juni.....

mister blonde schreef:

wie zei ook alweer dat Zidane over zijn top heen was...?

Dat zei ik!!! en heel Frankrijk eigenlijk............

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Gezien de huidige overgebleven landen gok ik op een finale tussen nederland en portugal. Dat zou een erg spannende match zijn ...

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

sn@ke schreef:

Gezien de huidige overgebleven landen gok ik op een finale tussen nederland en portugal. Dat zou een erg spannende match zijn ...

Dat wordt dan een spannende halve finale

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Noge even een leuk weetje:

Basketballer op rij Q vangt penalty Beckham

Hij had gehoopt 'zijn' Spanje in Estadio da Luz in de kwartfinale te kunnen zien, maar door het falen van de Spaanse spelers werd het Portugal-Engeland. Spanjaard Pablo Corral hield wel een bijzonder aandenken over aan het duel.

De basketballer uit Galicië ving de bal namelijk waarmee David Beckham de strafschoppenreeks opende. De Engelse aanvoerder produceerde een enorme afzwaaier en schoot hoog over, lag dat aan de stip, zo claimde Becks.

Gezeten op rij Q plukte Corral de bal - naar eigen zeggen met één hand - uit de lucht, stopte hem onder zijn shirt en nam hem mee naar huis. vi.nl

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Vanavond Oranje dus.

Het wordt 3-1.

27' Seedorf 1-0

44' Seedorf 2-0

57' Ibrahimoviç 2-1

67' Robben 3-1

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Het wordt 3-1..... maar Ruud scoort 2x in plaats van Seedorf!!

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

We shall see... :evil

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Maakt me eigenlijk geen drol uit....Als we maar winnen!!!

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

5' Hansson 0-1

7' Larsson 0-2

41' Robben 1-2

54' Nistelrode 2-2

109' van Hooijdonk 3-2

Nederland wint dus via de 'Silver Goal'

Inderdaad: als we maar winnen.....

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

De Knip schreef:

54' Nistelrode 2-2

zie ik hier een grap over het hoofd??

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

GFM schreef:

Maakt me eigenlijk geen drol uit....Als we maar winnen!!!

Zo is het maar net.

SillyWilly

• 382 berichten
  • 648 stemmen

stukje info voor GFM:

Nee, Nistelrode is juist erg goed! Ik heet zelf ook van Nistelrooij van achter ( ben overigens geen familie, of misschien een verre achter-achter-achterneef ofzo ) maar de naam komt van het plaatsje Nistelrode. Dan moet je het dus op z'n Brabants uitspreken.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Weer wat geleerd..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.