• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.085 films
  • 12.557 series
  • 34.727 seizoenen
  • 655.202 acteurs
  • 200.368 gebruikers
  • 9.459.443 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Diesel schreef:

Nederland gaat Letland van de mat spelen, geloof mij nou maar.

Dat gebeurde toch ook wel zeker op bepaalde momenten in de wedstrijd. Dus, ik had gelijk!

kos

• 46807 berichten
  • 8936 stemmen

Goh, Nederland gaat Letland van de mat spelen.

Misschien moet je jezelf Nostradamus noemen.....

kappeuter (crew films)

• 74734 berichten
  • 5988 stemmen

Ja iedereen dacht dat we van de Letten zouden verliezen.

gotti

• 14091 berichten
  • 5944 stemmen

Zo zie je maar:

Voetbal is een spelletje met 22 man en aan het eind verliezen de Duitsers

salvatore

• 1937 berichten
  • 3276 stemmen

maar je heb pas van de duitsers gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Ik kom net uit de kroeg en de euforie is groot, wat hebben die Duitsers een kansen gehad (in mijn kroeg: 2 tv's met Nederland en 1 met Duitsland, niet goed voor je hart). Ondanks de Duitse kansen toch een overwinning, de defibrillator heeft zijn werk gedaan!!!! Ik leef nog Kampioen zullen wij worden

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Helemaal geweldig dat we toch nog (jaaaa toch nog) door zijn. Gelukkig heb ik niet de wedstrijd van Duitsland gezien want dat zou inderdaad niet goed zijn voor mijn hart. Maar wat een spanning en wat een climax. Voetbal zo als het hoort te zijn.

HOOOOLLAND!!!!

(afbeelding)

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Een enorme afgang is ons bespaard gebleven, maar we moeten toch eerlijk zijn en toegeven dat we door het oog van de naald zijn gekropen en onze kwartfinaleplaats voornamelijk aan de Tsjechen te danken hebben.

Laten we hopen dat Holland in de wedstrijd tegen Zweden met dezelfde werklust doorgaat als in de laatste twee partijen en we nu op eigen kracht door kunnen stomen. Het EK begint immers nu pas de glans te krijgen waarop we met z'n allen hadden gehoopt, en waar de spelers onze hooggespannen verwachtingen beginnen waar te maken.

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Prachtige foto

Van Nistelrooij rules big time!!!!

Wat ben ik blij dat Tsjechie toch een wedstrijd heeft gespeeld, en dat wij door hebben mogen gaan. Ondanks het matige spel hebben die Oostblokkers er voor gezorgd dat wij die Zweden treffen zaterdag!!

Mijn voorspelling: 2-0 (voor NL uiteraard)

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

en onze kwartfinaleplaats voornamelijk aan de Tsjechen te danken hebben.

Beetje onzin natuurlijk. Ze hebben toch ook van ons gewonnen? Wat dat betreft gunde Tsjechië ons die kwartfinale plaats helemaal niet. Net of Duitsland meer recht had om de kwartfinale te bereiken, niet dus. Ze hebben het gewoon zelf verspeeld door niet van Letland te winnen.

Sjoerd

• 999 berichten
  • 1349 stemmen

V schreef:

Prachtige foto

Van Nistelrooij rules big time!!!!

Zo goed vond ik hem ook weer niet spelen. Hij scoort een penalty (hoewel dit voor een Nederlander wel een prestatie is) en een werkelijk niet te missen kans. Verder heeft ie een paar dotten van kansen gemist... Net niet helemaal scherp dus. Makaay krijgt 1 kans en scoort, 100% rendement, zo wil ik dat zien .

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Zelva schreef:

Beetje onzin natuurlijk.

Van die wedstrijd tussen Tsjechië en Duitsland hing veel meer af van de wedstijd tussen Holland en Letland. Dat de Tsjechen ondanks hun zogenaamde 'b-team' niet over zich heen hebben laten lopen, heeft Nederland gered. Natuurlijk droeg onze winst daaraan bij, maar het was niet het voornaamste.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Waarom zouden ze wél over zich heen laten lopen? Lijkt mij een vrij rare instelling.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Precies dus wat ik wil zeggen: we hebben onze kwartfinaleplaats aan de Tsjechen te danken. Die voor de absolute winst gingen, 9 punten uit 3 wedstijden scoorden en het Nederlands elftal daarmee op sleeptouw konden nemen naar de volgende ronde.

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Zelva schreef:

Waarom zouden ze wél over zich heen laten lopen? Lijkt mij een vrij rare instelling.

Ja, inderdaad. Met 10000 tsjechen in dat stadion willen ze echt wel winnen hoor. En voor de Ruud kritikasters :

(afbeelding)

want ook Makaay verdient het, sjappooo!

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Waarom zouden de Tsjechen niet voor absolute winst gaan? Zeker als een paar spelers zich in de picture willen spelen.

Bij elke wedstrijd ging Tsjechië voor de winst, óók tegen Nederland. Duitsland haalt minder punten dan Nederland, haalt ook geen punten tegen een op papier minder Tsjechisch team. Nederland pakt meer punten dan Duitsland en heeft het dus béter gedaan dan Duitsland. Nederland is door omdat Duitsland faalt. Daar heeft Tsjechië niets mee te maken.

Bedankt Duitsland!

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

En nog aan 1 iemand bedankt natuurlijk, want dankzij hem en dankzij Heinz is Nederland door naar de kwartfinale,

(afbeelding)

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Wow, wat een feest zeg, ongelofelijk!

Aangezien dit toch een filmsite blijft (ook al lijkt het soms niet zo ) wil ik toch even al mijn lof uitspreken over de timing en montagekunsten van de NOS. Die switch naar de 2-1 voor Tjechië was werkelijk fe-no-me-naal. Wát een avond!

davidov

• 3473 berichten
  • 2219 stemmen

salvatore schreef:

Rudi heb jij mijn lama al gezien!!??

http://www.adformatie.nl/image...

srry kon het niet laten

zo ontzettend melig met dat muffe beest op de voorgrond, leuk bedacht opzich.....

maargoed HOERA voor nederland....nooit aan Dick getwijfeld en ook niet aan of we door zouden gaan of niet (maar ik kreeg wel 2x bijna een hartaanval van die duitsers)

ach kvind rudi en kahn wel cool, van die enge oer duitsers best leuk...maargoed...we zijn dooooooorrrrrrr

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Villa BvD Poule:

15 Berend Jan Bockting 131

16 Matthijs Bockting 131

Het zit dus toch in de familie blijkbaar! Jammer dat jouw naam niet met een A begint, hé broertje!

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Und jetzt gegen die Ikea-Bomber aus Schweden...

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Als www.moviemeter.nl doen we het toch niet verkeerd.

Ranglijst staan we op plaats 118 van 2314.

We kunnen best een beetje trots zijn.

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

FisherKing schreef:

Und jetzt gegen die Ikea-Bomber aus Schweden...

En daar walsen we gewoon overheen!

We maken ze AF! AF!

Zaterdag 26 juni 2004: De Dag Dat Zweden Bloedde.

(afbeelding)

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Even objectief bekeken: Die zweden kunnen we hebben, en daarna de portugezen of de engelsen, die kunnen we ook hebben.

Objectief gezien kunnen we gewoon de finale halen.

Alleen dan komen we tegen Lucky Frankrijk (altijd mazzel, zij mogen zwakker broeder griekenland nu op gaan rollen, niet eerlijk) of Tjechie denk ik.

kappeuter (crew films)

• 74734 berichten
  • 5988 stemmen

Rujar schreef:

Als www.moviemeter.nl doen we het toch niet verkeerd.

Ranglijst staan we op plaats 118 van 2314.

We kunnen best een beetje trots zijn.

Hmmm, we stonden 13e.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

davidov schreef:

maargoed HOERA voor nederland....nooit aan Dick getwijfeld en ook niet aan of we door zouden gaan of niet

Nooit aan Dick getwijfeld?? Gisteren had 'ie normaal gecoached, tenminste.

Geen lof voor Dick uiteraard. Ook geen kritiek op de wedstrijd van gisteren.

Eerlijk gezegd denk ik dat Advocaat niet de volmacht meer heeft op de bank. Na zijn geniale ingeving tegen de Tjechen zal hij wel 3 maal aan de bank vragen wie hij wisselt. 't Is te hopen in ieder geval....

De Zweden: spelen vrij behoudend - Dickie-stijl. Ach, een ieder heeft het gevoel dat we niemand hoeven te vrezen.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Goodfella schreef:

wil ik toch even al mijn lof uitspreken over de timing en montagekunsten van de NOS. Die switch naar de 2-1 voor Tjechië was werkelijk fe-no-me-naal.

Op dat moment stond het al 2-1, en daarna hebben ze die goal pas laten zien. Dus nix geen timing.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

De Knip schreef:

Eerlijk gezegd denk ik dat Advocaat niet de volmacht meer heeft op de bank. Na zijn geniale ingeving tegen de Tjechen zal hij wel 3 maal aan de bank vragen wie hij wisselt. 't Is te hopen in ieder geval....

Voor de wedstrijd zei Van Hanegem dat hij het met 1 positie niet eens was, maar hij zei niet om wie het ging.

En die Robben kan de slechtste wedstrijd ooit afleveren. Advocaat haalt hem echt nooit meer naar de bank.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

salvatore schreef:

maar je heb pas van de duitsers gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn

Inderdaad, opletten met die jongens. Want die durven met veel meer volk terugkomen...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.