- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Niet zo happen op die speedy, hij zit vanavond lachend op de bank als neutrale supporter! 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik ben helemaal niet neutraal hoor. Als België niet meespeeld ben ik wel degelijk supporter voor Nederland. Maar door scha en schande heb ik door de loop van de jaren geleerd dat je een beetje realist moet zijn in het leven. Als men uitgaat van het slechtste, kan men onmogelijk teleurgesteld zijn (ik ben helemaal geen pessimist hoor)... 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Who cares, toen waren beide landen al door!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Dat vind ik een heel positieve gedachte, zo denk ik ook altijd. NEDERLAND GAAT NIET DOOR! Zo, nu kan het alleen nog maar meevallen
.
De Tsjechen willen natuurlijk wel graag van de Duitsers winnen. Verloren ze niet in de finale van EK '96 van de Duitsers op een lullige manier?
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Ik ben helemaal niet neutraal hoor. Als België niet meespeeld ben ik wel degelijk supporter voor Nederland. Maar door scha en schande heb ik door de loop van de jaren geleerd dat je een beetje realist moet zijn in het leven. Als men uitgaat van het slechtste, kan men onmogelijk teleurgesteld zijn (ik ben helemaal geen pessimist hoor)... 

Maar volgens mij was Nederland niet zo in pro Belgie stemming tijdens het vorige WK.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
....
Verloren ze niet in de finale van EK '96 van de Duitsers op een lullige manier?
Ongetwijfeld, volgens mij verlies je meestal op een lullige manier van Duitsers
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Maar volgens mij was Nederland niet zo in pro Belgie stemming tijdens het vorige WK.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nederlanders beloven Tsjechië forse winstpremie.
Nederlandse bedrijven in Tsjechië willen Dick en co een handje toesteken. Nederlandse bedrijven die in Tsjechië gevestigd zijn, hebben volgens de woensdageditie van het 'Algemeen Dagblad' het Tsjechische elftal een miljoenenpremie beloofd in geval van winst tegen Duitsland op het EK voetbal vanavond.
De Nederlandse handelskamer in Praag zou 4 miljoen euro veil hebben voor de doelpuntenmakers, als Tsjechië in het laatste duel in Groep D de Duitsers verslaat. Daarmee is al aan één voorwaarde voldaan voor de kwalificatie van Oranje, want de Nederlanders moeten zelf ook nog winnen tegen Letland natuurlijk. Geen sinecure, want Tsjechië deed dat met veel moeite, terwijl Duitsland op een draw bleef steken.
"Zowel de Tsjechische als de Nederlandse economie trekken profijt uit een Tsjechische zege", citeerde het blad een woordvoerder van de handelskamer. (belga)
Tha Flow
-
- 283 berichten
- 854 stemmen
Nog goede hoop voor vanavond mensen??
ik weet het echt niet meer
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
we kunnen hopen wat we willen, maar we zijn toch echt afhankelijk van de Tsjechen, en als die er met hun pet naar gooien, is het liedje uit.
Hebben we daarna wel een andere bondscoach.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
we kunnen hopen wat we willen, maar we zijn toch echt afhankelijk van de Tsjechen
Vind je het dan erg als ik hoop dat Tsjechie Duitsland op een gelijk spel houdt?
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
klote tsjechen, beetje met 1-0 achterstaan.
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Hoop toch wel dat nederland doorgaat , blijft immers een sterke ploeg ondanks de tegenslagen.
neo
-
- 15440 berichten
- 10068 stemmen
Ik heb het gevoel dat dadelijk een boel mensen ontzettend hun mond mogen gaan houden na al hun kritiek op een bepaald iets/iemand 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
1-2 voor de Tsjechen. Het zit goed... 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
voor mijn poule had het niet gehoeven, dan had ik beide uitslagen goed gehad.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
AAN ALLE NEDERLANDERS GEFELICITEERD: Met zo'n ingesteldheid kan men Europees kampioen worden... 

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
LOL! 
Natuurlijk net het plaatje van de misser van van Nistelrooij
. Hulde voor Advocaat! Robben speelde de volle pot!
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Bedankt, Milan Baros en natuurlijk alle andere Tsjechen.
Totziens in de Finale. We blijven tenslotte Nederlanders.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2415 stemmen
Die laatste zin is prachtig!
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3276 stemmen
Rudi heb jij mijn lama al gezien!!??
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Finale: Nederland - Tsjechië
Geloof mij nou maar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.