• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.070 films
  • 12.557 series
  • 34.727 seizoenen
  • 655.197 acteurs
  • 200.366 gebruikers
  • 9.459.204 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Niet zo happen op die speedy, hij zit vanavond lachend op de bank als neutrale supporter!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik ben helemaal niet neutraal hoor. Als België niet meespeeld ben ik wel degelijk supporter voor Nederland. Maar door scha en schande heb ik door de loop van de jaren geleerd dat je een beetje realist moet zijn in het leven. Als men uitgaat van het slechtste, kan men onmogelijk teleurgesteld zijn (ik ben helemaal geen pessimist hoor)...

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Who cares, toen waren beide landen al door!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Als men uitgaat van het slechtste, kan men onmogelijk teleurgesteld zijn (ik ben helemaal geen pessimist hoor)...

Dat vind ik een heel positieve gedachte, zo denk ik ook altijd. NEDERLAND GAAT NIET DOOR! Zo, nu kan het alleen nog maar meevallen .

De Tsjechen willen natuurlijk wel graag van de Duitsers winnen. Verloren ze niet in de finale van EK '96 van de Duitsers op een lullige manier?

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

speedy23 schreef:

Ik ben helemaal niet neutraal hoor. Als België niet meespeeld ben ik wel degelijk supporter voor Nederland. Maar door scha en schande heb ik door de loop van de jaren geleerd dat je een beetje realist moet zijn in het leven. Als men uitgaat van het slechtste, kan men onmogelijk teleurgesteld zijn (ik ben helemaal geen pessimist hoor)...

Ja, ik las vanochtend in de spits dat heel veel Belgen ook massaal naar de wedstrijden van de noorderburen keken.

Maar volgens mij was Nederland niet zo in pro Belgie stemming tijdens het vorige WK.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

BoordAppel schreef:

....

Verloren ze niet in de finale van EK '96 van de Duitsers op een lullige manier?

Ongetwijfeld, volgens mij verlies je meestal op een lullige manier van Duitsers

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

"Lucky" goal in verlenging.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

flipsen schreef:

Maar volgens mij was Nederland niet zo in pro Belgie stemming tijdens het vorige WK.

Hier wel bij gebrek aan Nederlandse afwezigheid, maar Z-Korea stond toch op nummer één. Wat was ik jaloers op hun spel. Zij hadden wat er bij Nederland ontbrak (ontbreekt).

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Nederlanders beloven Tsjechië forse winstpremie.

Nederlandse bedrijven in Tsjechië willen Dick en co een handje toesteken. Nederlandse bedrijven die in Tsjechië gevestigd zijn, hebben volgens de woensdageditie van het 'Algemeen Dagblad' het Tsjechische elftal een miljoenenpremie beloofd in geval van winst tegen Duitsland op het EK voetbal vanavond.

De Nederlandse handelskamer in Praag zou 4 miljoen euro veil hebben voor de doelpuntenmakers, als Tsjechië in het laatste duel in Groep D de Duitsers verslaat. Daarmee is al aan één voorwaarde voldaan voor de kwalificatie van Oranje, want de Nederlanders moeten zelf ook nog winnen tegen Letland natuurlijk. Geen sinecure, want Tsjechië deed dat met veel moeite, terwijl Duitsland op een draw bleef steken.

"Zowel de Tsjechische als de Nederlandse economie trekken profijt uit een Tsjechische zege", citeerde het blad een woordvoerder van de handelskamer. (belga)

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Nog goede hoop voor vanavond mensen??

ik weet het echt niet meer

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

we kunnen hopen wat we willen, maar we zijn toch echt afhankelijk van de Tsjechen, en als die er met hun pet naar gooien, is het liedje uit.

Hebben we daarna wel een andere bondscoach.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

petey schreef:

we kunnen hopen wat we willen, maar we zijn toch echt afhankelijk van de Tsjechen

Vind je het dan erg als ik hoop dat Tsjechie Duitsland op een gelijk spel houdt?

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Nee daar hoopt heel Nederland op.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

klote tsjechen, beetje met 1-0 achterstaan.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

hoera 1-1

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Hoop toch wel dat nederland doorgaat , blijft immers een sterke ploeg ondanks de tegenslagen.

neo

• 15440 berichten
  • 10068 stemmen

Ik heb het gevoel dat dadelijk een boel mensen ontzettend hun mond mogen gaan houden na al hun kritiek op een bepaald iets/iemand

DieGo

• 5808 berichten
  • 2415 stemmen

HUP TJECHIE HUP!!!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

1-2 voor de Tsjechen. Het zit goed...

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

voor mijn poule had het niet gehoeven, dan had ik beide uitslagen goed gehad.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

AAN ALLE NEDERLANDERS GEFELICITEERD: Met zo'n ingesteldheid kan men Europees kampioen worden...

(afbeelding)

neo

• 15440 berichten
  • 10068 stemmen

alles ist vorbei!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

LOL!

Natuurlijk net het plaatje van de misser van van Nistelrooij . Hulde voor Advocaat! Robben speelde de volle pot!

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Bedankt, Milan Baros en natuurlijk alle andere Tsjechen.

Totziens in de Finale. We blijven tenslotte Nederlanders.

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1077 stemmen

Te gek! /

DieGo

• 5808 berichten
  • 2415 stemmen

Die laatste zin is prachtig!

salvatore

• 1937 berichten
  • 3276 stemmen

Rudi heb jij mijn lama al gezien!!??

kos

• 46807 berichten
  • 8936 stemmen

Wat een mazzel

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Finale: Nederland - Tsjechië

Geloof mij nou maar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.