• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.048 films
  • 12.557 series
  • 34.727 seizoenen
  • 655.148 acteurs
  • 200.362 gebruikers
  • 9.458.769 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

gotti

• 14091 berichten
  • 5944 stemmen

Alweer de laaste keer?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Zucht, ik word er ook een beetje lame van Henk... en moeten die mailtjes ook nog heel de tijd gestuurd worden?

stinissen (crew films & series)

• 23804 berichten
  • 77556 stemmen

Je hoort me niet meer............

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

(afbeelding) Iemand die er zich zo voor inzet, is iemand die voor mij respect verdient. Mij stoort het helemaal niet. Stuur mij er dan maar twee of drie Henk...

stinissen (crew films & series)

• 23804 berichten
  • 77556 stemmen

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Dagdag Italie, leer nu eerst maar eens voetballen dan mag je misschien wel een keer een ronde verder. Ook helemaal geen afgesproken werk van Zweden en Denemarken .

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

idd , zweden en denemarken hebben het slim gespeeld en Italië is er terecht uit. Onder de gure weersomstandigheden geen goede balcontrole ondanks een betere aanvallende tweede helft.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Spontaan genoeg voor mij . In ieder geval blij dat Italië eruit ligt. Go Scandinavië!

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Ik zie eerlijk waar de Portugezen dit EK nog winnen. Ze hebben grootmeester spanje er prachtig uitgespeeld en spelen erg goed en leuk- om-naar-te-kijken voetbal

over nederland : ik dacht dat voorstand van 2-0 transformeren naar achterstand van 2-3 enkel een gave voor de belgen was

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Zag je dat bordje in het publiek? '2-2, Nordic victory! Bye bye Italia!'

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

sn@ke schreef:

grootmeester spanje

Zo goed is Spanje anders nooit op toernooijen, raar genoeg.

soboer

• 359 berichten
  • 293 stemmen

Wat vandaag met Italie gebeurd zal morgen ook met Nederland gebeuren. Duitsland zal in de laatste minuten de winnende treffer maken.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

Het wordt natuurlijk een ramp morgen (vandaag). De volgende spelers van Tsjechië krijgen rust: Nedved, Koller, Poborski, Rosicki, Galásek en zelfs de keeper Cech!

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

PatrickL schreef:

Het wordt natuurlijk een ramp morgen. De volgende spelers van Tsjechië krijgen rust: Nedved, Koller, Poborski, Rosicki, Galásek en zelfs de keeper Cech!

Cech speelt wel en bij dat lijstje mag je wel Baros en Grygera neerzetten

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

Art schreef:

(quote)

Cech speelt wel en bij dat lijstje mag je wel Baros neerzetten

Ook nog! Volgens NOS teletekst krijgt Cech ook rust, wat natuurlijk belachelijk zou zijn.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Fijn, kan heel Europa zich verheugen op nog meer fantastisch "voetbal" van de Duitsers .

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

Het is toch compleet bespottelijk dat zo'n beetje het hele basiselftal niet speelt morgen. Dat je een paar topspelers spaart ok, maar dat je bijna het gehele basisteam op de bank/tribune laat plaatsnemen is gewoon competitievervalsing.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

PatrickL schreef:

Het is toch compleet bespottelijk dat zo'n beetje het hele basiselftal niet speelt morgen. Dat je een paar topspelers spaart ok, maar dat je bijna het gehele basisteam op de bank/tribune laat plaatsnemen is gewoon competitievervalsing.

Maar toch, ze hebben nu fitte spelers in de basis en die willen zich in de kijker spelen. Het blijft belachelijk wat Tsjechië van plan is te gaan doen maar toch ga ik er vanuit dat de Tsjechen niet gaan en ook niet willen verliezen.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

Art schreef:

(quote)

Maar toch, ze hebben nu fitte spelers in de basis en die willen zich in de kijker spelen. Het blijft belachelijk wat Tsjechië van plan is te gaan doen maar toch ga ik er vanuit dat de Tsjechen niet gaan en ook niet willen verliezen.

Ik geloof best dat Tsjechië niet persé hoeft te verliezen, maar niet op basis van de capaciteiten van hun B-elftal maar op basis van het vertoonde spel van de Duitsers.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb er weinig geloof in, maar er is 1 hoopvol punt;

Ook Tsjechie is door de Duitsers binnengevallen in 1939.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Het B-elftal van Tsjechië heeft ook een behoorlijke verdediging, Jankulovski en Ujfaluši spelen als het goed is morgen en zijn vaste waarde van het Tsjechisch elftal. Maar we zullen morgen wel zien hoe dit uitpakt. Ik ben benieuwd hoe dat tweede elftal gaat spelen. Ik gok op een verdedigende opstelling. En dan zul je zien dat Tsjechië zijn sportieve plicht vervuld en dat wij dan de bietenbrug opgaan tegen de Letten

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Daar ben ik idd nog het meest bang voor. Duitsland-Tsjechie wordt wel 0-0, maar wij moeten nog maar even van Letland zien te winnen...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Letland naar de kwartfinale!

Dat zou pas een stunt zijn.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Nederland gaat Letland van de mat spelen, geloof mij nou maar.

Seedorf twee keer in ieder geval.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

sn@ke schreef:

over nederland : ik dacht dat voorstand van 2-0 transformeren naar achterstand van 3-2 enkel een gave voor de belgen was

Nederland en België blijven hoe dan ook met elkaar verbonden...

Wie denkt dat Tsjechië alles uit de kast zal halen tegen de Duitsers heeft het goed mis. Krachten sparen, want groepswinnaar zijn ze sowieso al. In een toernooi noemt men dat vooruit denken. Spijtig voor de Nederlanders, maar ze zullen hun koffers mogen pakken. Hopelijk maken ze er een afscheid in stijl van tegen de Letten...

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

^O^ Voor Denemarken en Zweden!

Hadden die ***** Italianen ze maar niet van tevoren moeten beschuldigen.

Nog even voor de rekenaars onder ons, ik vind dat gerekend echt prachtig werk, ik had gisteravond een prachtavond, 2-2! En voor vanavonde geldt:

flipsen schreef:

Even de mogelijkheden hoe we nog doorgaan naar de volgende ronde:

1) Nederland wint van Letland. Tjechie speelt gelijk tegen, of wint van Duitsland. Niks aan de hand verder, dan gaan we door op punten.

2)Nederland speelt gelijk tegen Letland, Duitsland moet nu verliezen.

Dan komen er 3 landen op 2 punten. Het gaat dan om onderlinge doelpunten. Duitsland heeft er dan 1, nederland heeft er ook al 1, en letland 0 + het aantal doelpunten tegen nederland (dan staan wij dus boven Letland). Als we dan gelijkspelen tegen letland met 1-1 of meer, dan gaan we op onderling gemakte doelpunten door. Mocht het 0-0 worden, dan gaat het tussen Nederland en Duitsland, beide 1 doelpunt als je de wedstrijd tegen Tjechie niet meerekend, dan wordt het doelsaldo van alle wedstrijden er weer bijgehaald, ook die tegen Tjechie. Dus dan moet duitsland met 2 doelpunten verschil of meer verliezen, verliezen ze met 1 doelpunt verschil van Tjechie, dan wordt het aantal gemaakte doelpunten er bij gehaald, inclusief die tegen tjechie dus, dus dan moet Duitsland minder dan 2 doelpunten maken tegen tjechie. Speelt Nederland 0-0 tegen Letland en verliest Duitsland met 3-2 van tjechie, dan telt volgens teletekst de uefa coeffiecient en dan kunne we het schudden heb ik begrepen. Genoeg mogelijkheden dus!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En als Duitsland wint?

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Don't ask...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

(afbeelding)

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

speedy23 schreef:

Wie denkt dat Tsjechië alles uit de kast zal halen tegen de Duitsers heeft het goed mis. Krachten sparen, want groepswinnaar zijn ze sowieso al. In een toernooi noemt men dat vooruit denken. Spijtig voor de Nederlanders, maar ze zullen hun koffers mogen pakken. Hopelijk maken ze er een afscheid in stijl van tegen de Letten...

Statistisch gezien onzin, want de afgelopen 20 jaar heeft een EKteam dat na twee poulewedstrijden al door was slechts één keer niet thuis gegeven, alle andere keren gingen ze ook de laatste wedstrijd er vol tegenaan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.