- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Fans hebben een vlucht naar Brussel geboekt voor Advocaat las ik vandaag op teletekst. 
Zou hij er gebruik van maken? 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Fans hebben een vlucht naar Brussel geboekt voor Advocaat las ik vandaag op teletekst. 
Zou hij er gebruik van maken? 
Lees dit maar:
Advocaat denkt niet aan opstappen
20/6/2004 15:36
De dag na de nederlaag tegen Tsjechië moest Dick Advocaat toegeven met de wissel van Robben een inschattingsfout te hebben gemaakt. Maar de Oranje-bondscoach peinst niet over opstappen. 'Ik ben geen wegloper.'
Bron: vi.nl
Helaas niet dus!!
eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
Voor onderschatting ben ik nu juist niet bang meer!! IK denk zelfs eerder dat de Letten ons gaan onderschatten 
Wie weet, dan kan die 3-0 dus best 
Stephan
-
- 7911 berichten
- 1392 stemmen
Dat vond ik toch echt een Tsjech, zijn naam: Nedved.
Seedorf... die speelde een goede pot zeg!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Spanje eruit... 
Maar ja, we kunnen zo wel weer langer genieten van Ronaldo. Wat een prachtvoetballer is dat!
De Vries
-
- 97 berichten
- 1782 stemmen
Spanje eruit... 
Maar ja, we kunnen zo wel weer langer genieten van Ronaldo. Wat een prachtvoetballer is dat!
Ronaldo en Gomez dan he 
Wat een wedstrijd ook weer zeg super spannende en belangrijke pot. Maar een verdiende overwinning. En het thuis land door is vaak ook wel positief voor een tournooi.
PS. Ik hoop niet dat Frisk trouwens nog mag fluiten de volgende wedstrijden, dat heeft ie deze en bij Ned-Dui al genoeg voor het hele tournooi gedaan. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Geen kwaad woord over Frisk. Dat is tenminste een scheidsrechter. Hij floot erg goed. Stond alleen wel erg veel toe maar als dat consequent gebeurt is het niet erg.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ben ik trouwens de enige die hem op Michiel Romeijn vindt lijken??
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Geen kwaad woord over Frisk. Dat is tenminste een scheidsrechter. Hij floot erg goed.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Hoewel ik denk dat Collina Deco al lang met geel had beloond voor zijn buitelingen.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Nedved heeft hard gewerkt en redelijk goed gevoetbald, maar om hem nu tot man of the match te bombarderen...
Ik vond Robben toch echt de beste man van het veld. Vd Sar, Stam en Davids speelden ook erg goed.
Ik ben blij dat mijn vrienden van de VI er net zo over denken als ik.
Ook is hij bij de UEFA "Man of the Match geworden.
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13053 stemmen
Als oranje maar niet dezelfde fout gaat maken als Tjechië en Duitsland deden: de Letten onderschatten.
"Doen jullie toch nooit", zei de Belg 
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Er is weer veel kritiek op het Nederlands elftal, en dan doen ze het altijd goed, (remember schotland), dus ik denk dat Letland met 5-0 opgerold gaat worden.
ik heb gesproken....
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Ik ben blij dat mijn vrienden van de VI er net zo over denken als ik.
Ook is hij bij de UEFA "Man of the Match geworden.
Gefeliciteerd hoor
maar ik ben het er ondanks dit deskundige oordeel niet mee eens. Voor mij is het nog steeds Robben....
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ben gisterenavond laat terug gekomen uit Portugal, Aveiro. Super sfeertje! Alleen de uitslag was zwaar k*t natuurlijk. Advocaatje met zijn briljante wissels... maar goed, daar is inmiddels wel genoeg over gezegd lijkt me.
Complimenten alle deelnemers van de moviemeterpoule. Van de ruim 2300 subleagues staat de MM-League op de 15de !!! plaats. Mooie scores van Petey de laatste dagen. Zal straks effe een nieuw klassementje plaatsen.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Complimenten alle deelnemers van de moviemeterpoule.
Ach, het is een gave... 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Ok, mijn voorspellingen voor vanavond:
Kroatië - Engeland
2-1
Zwitserland - Frankrijk
0-2
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Kroatie - Engeland 1-1
Zwitserland - Frankrijk 0-3
Sorry Diesel 
De Vries
-
- 97 berichten
- 1782 stemmen
Voorspelling vanavond
beetje hetzelfde wel
KRO-ENG 1-0
ZWI-FRA 0-2
Ik heb nl. liever Kroatie door dan Eng vandaar
Maar de eerste lijkt me een veel leukere wedstrijd trouwens welke zenden ze direct uit ????
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Kroatie - Engeland gelukkig. Kan een boeiende pot worden...
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen

Jordy had meteen de leukste al, maar even voor het totaaloverzicht 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Complimenten alle deelnemers van de moviemeterpoule. Van de ruim 2300 subleagues staat de MM-League op de 15de !!! plaats. Mooie scores van Petey de laatste dagen. Zal straks effe een nieuw klassementje plaatsen.
Aan mijn dramatische scores ligt het iig niet
. Echt ongelofelijk hoe ik iedere keer weer de gave lijk te hebben om alles zo slecht mogelijk te voorspellen en tóch in een poule te zitten die het retegoed doet. Bij voetbalpoules.nl sta ik met Xi zelfs in de top 10 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Nou, jij kan beter niet aan poules meedoen!! 
Die persconferentie gisteren was een stuk beter met die van Hanegem, die is veel opener en vriendelijker dan Advocaat....Leuk zo'n charme-offencief van former-Bea-regisseur Eef Brouwers!!
Een aanfluiting was echter Davids, wat een rare kwast is dat, paranoide als de pest en ik ken kroppen sla met meer verbale kwaliteiten!! Ga dan helemaal niet naar een persconferentie!!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ok, hierbij de nieuwe tussenstand.
12 17 Luc M.A. De Rop 58 (Speedy)
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
van Hanegem
Vraag: Nederland staat met 2-1 voor tegen Letland en de coach wisselt een aanvaller voor een verdediger, wat doe je?
Antwoord: Dan sla ik m neer.

Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Wie zijn Jos Verstopper en martin steggerda in de MM poule?!?!?
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Nieuwe stand:
1 1 Peter den Bok 96 Petey
2 3 Reno van der Looij 94 Agony
3 - martin steggerda 93 ???
4 2 Marcel Dalvoorde 92 EmDee
5 5 Jeffrey Stinissen 91 Stinissen
6 4 Dave Velleman 84 DaveV
7 6 Jeroen Poldermans 82 Redlop
8 8 Kos DeKoning 79 Kos
9 - Jos Verstopper 79 ??
10 7 Martijn van Bohemen 77 Art
11 10 Matthijs Bockting 74 Gotti
12 9 a mardon 71 ??
13 15 70 Kappeuter
14 13 Ronny Theeuwes 70 Tovenaar
15 14 Rogier van Veen 69 Rujar
16 12 Luc M.A. De Rop 68 Speedy23
17 11 Giedo Sloot 66 DieGo
18 16 Linda de Mooij 65 Linda
19 17 Joost Kortekaas 64 [email protected].
20 20 Guido Franken 64 Quido
21 21 Miechel De Paep 64 Freud
22 18 Theo van der Looij 61 Santana
23 22 Rick Nijhuis 59 ??
24 19 Fisher King 59 Fisher King
25 24 Berend Jan Bockting 55 Goodfella
26 23 Jordy de Jong 54 Jordy
27 25 Tim van Zoeren 47 Phoenix
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Mijn internet lag er een tijd uit, dus nu een grote berg mosterd na de maaltijd:
Beste man was Robben, maar daarna toch echt wel dhr. Davids. Hij beheerste het middenveld, zeker in de eerste helft!
Opvallend vind ik dat de naam van Seedorf in het rijtje ontbreekt. De boeman van NL-elftal speelde zowaar een briljante wedstrijd!
Ook vd Sar en Stam speelden een goede wedstrijd.
Mag ik er trouwens op wijzen, dat de beste wedstrijd van het NL elftal (tot Dick het systeem omgooide) werd gespeeld in een 3-4-3 opstelling, het systeem waar ik al pagina's lang voor gepleit heb (jammer GFM
)!
Het kwartet Advocaat, Hanegem, Wouters en Van Lingen mag wat mij betreft nu nog het vliegtuig pakken en opzouten!!Half Portugal zit vol met ex-voetballers en coaches, laat hun het lekker overnemen van deze 4 clowns!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Van Hanegem was tegen de wissel. Advocaat heeft alleen t laatste woord.
stinissen (crew films & series)
-
- 23804 berichten
- 77554 stemmen
Ga naar deze link http://villabvd.poule.nl/cgi-b...
voor Henk's EK-Poule tussenstand en beste mensen hier voor de laatste keer de link voor de MOVIEMETER TOUR de FRANCE POULE
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.