• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.011 films
  • 12.557 series
  • 34.722 seizoenen
  • 655.142 acteurs
  • 200.358 gebruikers
  • 9.458.592 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Henk zullen we afspreken dat dit de laatste keer is dat je dit bericht plaatst? En nu ook echt?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

(afbeelding)

stinissen (crew films & series)

• 23804 berichten
  • 77553 stemmen

Jordy schreef:

Henk zullen we afspreken dat dit de laatste keer is dat je dit bericht plaatst? En nu ook echt?

Is goed Jordy..

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Was gisteren gewoon een vervelende samloop van omstandigheden waardoor Nederland verloor.

1) Scheidsrechter tegen

2) Een blunder van een terugspeelbal van Cocu, eerst schieten, dan kijken, gaat niet goed.

3) Een aantal gemiste kansen

4) Een compleet onbegrijpelijke wissel. De beste man eruit, en Bosvelt of all people erin.

Even de mogelijkheden hoe we nog doorgaan naar de volgende ronde:

1) Nederland wint van Letland. Tjechie speelt gelijk tegen, of wint van Duitsland. Niks aan de hand verder, dan gaan we door op punten.

2)Nederland speelt gelijk tegen Letland, Duitsland moet nu verliezen.

Dan komen er 3 landen op 2 punten. Het gaat dan om onderlinge doelpunten. Duitsland heeft er dan 1, nederland heeft er ook al 1, en letland 0 + het aantal doelpunten tegen nederland (dan staan wij dus boven Letland). Als we dan gelijkspelen tegen letland met 1-1 of meer, dan gaan we op onderling gemakte doelpunten door. Mocht het 0-0 worden, dan gaat het tussen Nederland en Duitsland, beide 1 doelpunt als je de wedstrijd tegen Tjechie niet meerekend, dan wordt het doelsaldo van alle wedstrijden er weer bijgehaald, ook die tegen Tjechie. Dus dan moet duitsland met 2 doelpunten verschil of meer verliezen, verliezen ze met 1 doelpunt verschil van Tjechie, dan wordt het aantal gemaakte doelpunten er bij gehaald, inclusief die tegen tjechie dus, dus dan moet Duitsland minder dan 2 doelpunten maken tegen tjechie. Speelt Nederland 0-0 tegen Letland en verliest Duitsland met 3-2 van tjechie, dan telt de plaatsing voor WK 2002, dus dan kunnen we het vergeten.

Genoeg mogelijkheden dus!

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Klopt helemaal flipsen!

eeflien

• 383 berichten
  • 261 stemmen

Maar aangezien Tjechië het rustig aan gaat doen tegen Duitsland wordt het al een stuk lastiger...

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

even een edit: Als Ned-let 0-0 wordt en Tjechie wint met 3-2, dan gaan wij door, want er wordt naar de uefa coefficient gekeken, en dan staan wij boven duitsland!

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

eeflien schreef:

Maar aangezien Tjechië het rustig aan gaat doen tegen Duitsland wordt het al een stuk lastiger...

Dit kun je alle kanten op redeneren, de wisselspelers van Tjechie zullen ook wel eens wat willen laten zien. En ik denk niet dat die Tjechen van duitsland willen verliezen, volgens mij is dat ook een aardig rivaliteit tussen die twee landen

Kortom, je kunt er niks van zeggen!

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Nee das waar, die Duitsers moeten nog wel winnen van de tjeggen.

Gezien de schandalig slechte en hemeltergende wedstrijd van gisteren tegen de Letten zal dit nog niet zo makkelijk zijn.

De Duitsers hebben veel geluk gehad (Letland had minstens 3 keer een penalty moeten krijgen) en wij hadden enorm veel pech!!

Ondanks dat Tjeggie B speelt is dit team sterker dan Letland...De Duitsers spelen gelijk, en wij winnen gewoon van Letland!!!! MET ROBBEN EN ZONDER BOSVELT!!

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

En DickieDik moet het stokje doorgeven aan van Hanegem en naar huis gaan. Die man is incapabel, niet alleen op voetbalgebied, maar ook de manier waarop hij met de pers omgaat.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Nee Flipsen..... er zijn 4 bondscoaches: Dick, Hanegem, Wouters en een waar de naam me even van ontschoten is....

Zij doen het met zn 4-en en moeten alle 4 het veld ruimen en het liefst vandaag nog!!

Het grote probleem is echter, misschien kijk ik wel te ver vooruit hoor, de opvolging.....

Wie in vredesnaam moet Advocaat opvolgen??? de namen die ik hoor om me heen: Adriaanse (lijkt me een slechte keus: geen int. ervaring en nooit succes/ervaring bij topclub), Koeman (wordt t niet, blijft nog 2 jaar bij AJAX) en dan?? Zeg het maar, want ik zou het niet weten wie er binnen Nederland een geschikte man is Dick en zn crew op te volgen...

eeflien

• 383 berichten
  • 261 stemmen

flipsen schreef:

(quote)
Dit kun je alle kanten op redeneren, de wisselspelers van Tjechie zullen ook wel eens wat willen laten zien. En ik denk niet dat die Tjechen van duitsland willen verliezen, volgens mij is dat ook een aardig rivaliteit tussen die twee landen

Kortom, je kunt er niks van zeggen!

Dat is waar, maar Duitsland is voor mijn gevoel beter in het op het laatste nippertje winnen/scoren dan Nederland, en als ze dan ook nog tegen het B-team van Tjechië spelen..

Maar we moeten natuurlijk positief blijven en Tjechië zal inderdaad niet zomaar een winst tegen Duitsland uit handen geven!

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

GFM schreef:

Het grote probleem is echter, misschien kijk ik wel te ver vooruit hoor, de opvolging.....

Wie in vredesnaam moet Advocaat opvolgen???

Als ik de KNVB was dan zou ik elke week een aangetekende brief naar Johan Cruijf sturen om te vragen of ie niet nog zin heeft om nog 1 keer iets te laten zien.... Maar, daar heeft Cruijf geen zin in.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Dat klopt, dan kan hij zijn naam als orakel te grabbel gooien, dus ook Cruijff kun je doorstrepen.... Wie o Wie?? Ik ben bang dat er binnen NL niemand is die het zou kunnen...

Misschien is het een idee om een buitenlandse coach aan te trekken, die ons team een beetje effectiviteit en teamgeest bijbrengt. Dat we on-hollands gaan voetballen ( niet meer het mooiste spel en verliezen maar counteren en winnen!!)

Ps. ik weet dat ik vloek tegen den kerk....

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3723 stemmen

van Basten moet in ieder geval mee als assistent.

En ten Cate als hoofdcoach die lijkt me echt perfect, dat Barcelona een redelijk goed seizoen achter de rug heeft is zeker deels aan hem te danken.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Ik ben van mening dat ten Cate nog een aantal jaartjes ervaring moet opdoen...maar over een aantal jaar een goed idee!!

Van Basten als assistent

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

GFM schreef:

Misschien is het een idee om een buitenlandse coach aan te trekken, die ons team een beetje effectiviteit en teamgeest bijbrengt. Dat we on-hollands gaan voetballen ( niet meer het mooiste spel en verliezen maar counteren en winnen!!)

Precies, Rudi Völler of zo

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Daar zat ik nou net niet aan te denken....zou wel humor zijn

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Misschien best een goed idee want dat behoudende van meneer Advocaat komt me letterlijk de neus. Gadverdamme wat een laffe hond. Ik ben eigenlijk nog steeds pissig van gisteravond. Eindelijk gaat het een keer goed en dan.....

Ach er is genoeg over gezegd. Als je het maar blijft herhalen word je alleen maar saggerijnig van. Ik ga me lekker op Wimbledon richten ofzo want mijn voetbalenthousiasme heeft een behoorlijke deuk opgelopen. En dan is het EK nog maar net een week bezig. Bah.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Adriaanse als bondscoach is misschien wel een goed idee.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Wel makkelijk om nou advocaat de schuld te geven (ik geef toe domme wissel) maar, schiet vd vaart die bal der vlak voor tijd in is er niks aan de hand.

En ook van Nistelrooy en vd Meyde hadden goeden kansen.

En met een goeie scheidsrechter was er ook niks aan de hand geweest.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Diesel schreef:

Man of the match: Edgar Davids.

Dat vond ik toch echt een Tsjech, zijn naam: Nedved.

De Vries

• 97 berichten
  • 1782 stemmen

EmDee schreef:

(quote)

Ej wel partijdig blijven he

Maar Robben was het natuurlijk ....spreekt toch voor zichzelf

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

EmDee schreef:

Op acteergebied was hij idd zeker de beste man, de scheidsrechter tuinde er met open ogen in...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

V schreef:

(quote)

Op acteergebied was hij idd zeker de beste man, de scheidsrechter tuinde er met open ogen in...

Heitinga sprak zich in een interview zelf tegen, dus hij heeft m wel geraakt. Neemt niet weg dat Nedved zich makkelijk liet vallen.

Maar hij was de absolute aanjager van een geweldig Tsjechisch team. Als ze zo blijven spelen, staan ze 4 juli rond elf uur met de beker in hun handen.

De Vries

• 97 berichten
  • 1782 stemmen

EmDee schreef:

(quote)

Heitinga sprak zich in een interview zelf tegen, dus hij heeft m wel geraakt. Neemt niet weg dat Nedved zich makkelijk liet vallen.

Maar hij was de absolute aanjager van een geweldig Tsjechisch team. Als ze zo blijven spelen, staan ze 4 juli rond elf uur met de beker in hun handen.

Hmmmm Nederland speelde beter en die zie ik ook nog niet daar staan laat staan Tsjechie. Ik denk eerder dat het gewoon twee ploegen waren die erg aan elkaar gewaagd waren....met natuurlijk een verkeerde afloop. En dat het daarom een ontzettend goede wedstrijd was.

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Waarom zouden de Tsjechen de beker krijgen als Nederland het EK wint?? Weer iets nieuws van de UEFA?

Nedved heeft hard gewerkt en redelijk goed gevoetbald, maar om hem nu tot man of the match te bombarderen...

Ik vond Robben toch echt de beste man van het veld. Vd Sar, Stam en Davids speelden ook erg goed.

Woensdag winnen we van die Letten met 3-0 en verliezen de Duitsers met 0-1. Nederland gaat door, bereikt de finale, treft Tsjechie, Dick wordt de finaledag gedrogeerd dus geen idiote wissels, en dan pakken we die Tsjechen in

De Vries

• 97 berichten
  • 1782 stemmen

Daar teken ik voor V

eeflien

• 383 berichten
  • 261 stemmen

Als oranje maar niet dezelfde fout gaat maken als Tjechië en Duitsland deden: de Letten onderschatten.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Voor onderschatting ben ik nu juist niet bang meer!! IK denk zelfs eerder dat de Letten ons gaan onderschatten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.