• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.011 films
  • 12.557 series
  • 34.722 seizoenen
  • 655.105 acteurs
  • 200.355 gebruikers
  • 9.458.501 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

El Ninjo

• 329 berichten
  • 2327 stemmen

Spelen we eindelijk weer eens een goede wedstrijd, staat het elftal eindelijk tactisch ook eens goed vanaf het begin, moeten we eindelijk voor het eerst sinds tijden eens niet wisselen tijdens de rust om de beginopstelling cq taktiek te corrigeren....worden we genaaid door onze eigen DICKHEAD van een bondscoach.

Ik hoop nu echt dat die Duitsers van Tsjechie winnen, dan zijn we eindelijk verlost van Advocaat - tenminste dat mag ik dan toch wel hopen.

(want als we per ongeluk de kwartfinale toch halen dan blijft ie waarschijnlijk nog zitten ook tot 2006).

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Sowieso een beetje suf om alleen Advocaat de schuld te geven. Het is wel gewoon het team wat op het veld staat dat een 2-0 voorsprong zomaar weggeeft, dat ligt echt niet aan 1 wissel. Kijk naar de verdediging bij de 2-1, kijk naar de ontstellend slechte Cocu, het lage rendement van Van der Meyde.

Overigens is er ook nog zoiets als balans in een elftal. Wanneer de Tsjechen wisselen is het niet zo raar om te anticiperen. Er was meer kracht nodig op het middenveld, alleen had ik ook liever gezien dat Van Der Meyde eruit werd gehaald ipv Robben.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

LZA schreef:

Tja, dat lijkt me nou niet echt geniaal als je na 20 minuten met 2-0 achter staat.

Klopt, maar wel het omzetten als je eenmaal zo achter staat.

Los te laten

Robben was gewoon de enige die het veldoverwicht van de Tsjechen (en de deceptie) had kunnen stoppen.

Behalve als zij het hele middenveld gaan overnemen, wat precies gebeurde

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Mijn perspectief:

In de rust hadden we het in onze voetbalkantine nog over verhalen dat Nederland met dit spel (en overwinning) favoriet was met het vertoonde spel.

Ik met een aantal kenners van de club hadden het over een eventuele wissel na 20 minuten 2e helft: Seedorf eruit voor Bosvelt.

Robben eruit na 11 minuten, de hele kantine met een sik, want we zeiden meteen al dat de structuur eruit gaat met zo'n wissel. En ikke nog op dat moment denken dat Robben te geblesseerd was, dat ie daarom gewisseld is (tegen beter weten in).

Als dat zo was zet je toch Overmars in, voor de positionele bezetting in 't veld, die tot dan toe echt goed was. Bosvelt kon er niet veel aan doen.

Na die wissel, Seedorf zwerven, Davids - die fantastisch speelde - wist het ook niet meer.

TACTISCHE WISSEL, t' is toch dramatisch, zeg!

Vlak na de wedstrijd Robben: ik kon nog wel door, we zullen hier zeker over praten in de groep. Hij was voorzichtig met die opmerking.

Daarna van Gelder met onze Dick: "Waarom Robben eruit?"

Dick:"hij heeft 3 maanden niet gespeeld... (tot 3 maal aan toe zei ie dat).

Drogredenen daarna: vd Meyde en vd Vaart hadden nog kunnen scoren...

Tja....trek boetekleed dan aan, nee Advocaat volledig de weg kwijt ,met staart tussen de benen, alles goed praten.

Vanavond lag het als nooit tevoren NIET aan de spelers, coaching dramatisch ZWAK.

Avocaat en consorten kunnen dit gewoonweg niet goedpraten.

Als we vooruitkijken, moeten we erg blij zijn dat de Duitsers gelijk hebben gespeeld:

Oranje MOET winnen en hopen dat de verzwakte Tjechen (zonder Galasek en Nedved) minimaal een punt pakken tegen de vol-moraal-zijnde-Duutsers.

Was Dick Advocaat voor deze wedstrijd al de gebeten hond voor de pers e.d.

Nu is het niet anders: de bank ziet het echt verkeerd....

Niet zeuren dat Advocaat alles over zich heenkrijgt:

Na vanavond verdient hij dat!

MAAR woensdag kan het nog goed goedkomen voor ons Nederlanders, maar wat onze bondscoach(en ook de staf) vanavond gepresteerd heeft, kan eenvoudigweg niet!

davidov

• 3473 berichten
  • 2218 stemmen

ik ben trouwens pro-advocaat, van alle mensen die denken dat ze wat van voetbal weten is hij verdomme gekozen en dan gaat iedere mafketel zeggen wat hij moet doen....pleur toch op man, ga patat bakken op de voetbal club ofzo

"de wissel" pakte idd niet goed uit, maar in theorie...let op he "in theorie" was het niet een domme beslissing...maar dat werd het dus wel...

Advocaat heeft iig wel laten zien dat Nederland behoorlijk kan spelen, zie 1e helft en hier en daar 2e helft....maarrrr ik denk dat we van alle wedstrijden dit EK zowel als de beste wedstrijd hebben neergezet, als de meeste pech gehad hebben.

We hadden horen te winnen vind ik, maarja niets gaat zoals het moet gaan bij alle landen dit EK...op tjechie na dan, zij blijken nergens last van te hebben

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

OK, dit was de actractiefste wedstrijd tot nu toe!

Er is alleen e e n woord voor deze avond dat voorop staat:

ADRENALINE

Robben had de adrenaline om de pot vol te maken, geloof mij dat ha 'ie

Op moment van wisselen viel er zowel in mijn kantine adrenaline weg, maar BELANGRIJKER op het veld des te meer, dat was erg duidelijk te zien.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

'Onze' Dick is gekozen door de KNVB en niet door het publiek.

@ davidov: laat ik het zo stellen: 99 % van de voetballers is het daar dus niet mee eens, begrijp echt niet waar jij deze logica op baseert.

PRO-Advocaat, dat kun je nu echt niet meer zijn, stellig dat je bent. De man is door de mand gevallen, elke voetbalkenner die ik heb gesproken was het daar roerend mee eens.

Davidov, kan me ECHT kwaad maken om jouw opmerking: wissel was goed??? Ga mij nu vertellen dat iedereen het er mee eens was op dat moment in jouw omgeving....kom op, zeg!

Iedere voetballer zag toch dat Dick weer superbehoudend ging spelen, verdrietig, dat is het gewoon de denkwijze van ons opperhoofd.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Waar lag de schuld? In de eerste plaats bij de spelers zelf. Een 2-0 voorsprong mag je natuurlijk nooit uit handen geven. Helaas gebeurt dat dan op een amateuristische manier door Cocu die een bal vrolijk inlevert bij de Tsjechen. Wat een enorm domme fout was dat zeg. Daar krijgen de Tsjechen natuurlijk zelfvertrouwen door.

De schuld ligt volgens mij ook bij Advocaat die Robben nooit had mogen wisselen en anders had Overmars in die plaats moeten spelen. Robben speelde de sterren van de hemel en hij had er overduidelijk zin in getuige zijn reactie op zijn wissel. Advocaat is passe, en mag met zijn debiele coaching heel erg hard oprotten. Na de wedstrijd tegen de Duitsers had ik er nog wel redelijk vertrouwen in maar die heeft hij nu verspeeld.

En de scheidsrechter gaat natuurlijk ook niet vrijuit (misschien wel de grootste schuldige aan het verlies). Wat een enorme amateur is dat zeg. Na de wedstrijd Denemarken - Italie had hij eigenlijk al niet meer in actie mogen komen maar als hij nu nog gaat fluiten is het vast en zeker een neef van iemand met veel invloed. Ik heb doofstomme blinde diepzeekomkommers met jicht nog beter zien fluiten dan die debiel. Bij Heitinga's 2e gele kaart was er echt he-le-maal NIETS aan de hand. Of het moeten nieuwe regels zijn dat je je tegenstander niet meer voorbij mag lopen. Ook had Nederland een rasechte penalty verdiend maar die werd ook al niet gegeven (al had ik er niet veel vertrouwen in gehad dat die er uiteindlijk in zou zijn gegaan). Verder hoefde een Tsjech maar te gaan liggen en ze kregen al een vrije trap mee. Wat een ongelofelijke wanvertoning.

Verder was het (zeker voor de neutrale toeschouwer) een enorm vermakelijke wedstrijd, maar goed, wat koop je daar voor? Nu maar hopen dat de Tsjechen de Duisters keihard inmaken en Nederland wint van Letland. Dat laatste zie ik nog wel gebeuren als ze weer zoals vandaag spelen, dat eerste helaas niet.

Meestal waag ik me trouwens niet aan die ik-weet-het-beter-berichten maar bij deze wedstrijd heb ik me echt op zitten vreten en me kapot geergerd aan die blinde keeshond van een scheidsrechter. AAARGH! Ik erger me er nu nog aan .

soboer

• 359 berichten
  • 293 stemmen

Advocaat moet gewoon ontslag nemen. Van Hanegem derbij. Deze mannen moeten door pers hard worden aangepakt. Co Ariaanse riep het al: met Advocaat win je geen Ek. Jan Mulder irriteerde zich ook al heel lang aan het behoudende voetbal dat Advocaat zo graag speelt. Eindelijk wordt je gestraft voor je fouten. Ik heb 1 woord voor Advocaat en van Hanegem; EIGENWIJSHEID-dat is de reden waarom er verloren werd.

Zonde, zonde en nog eens zonde. Met een andere bonscoach, die van aanvallend voetbal houdt waren we veel verder gekomen.

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Wat een gigantische deceptie. Wie haalt het in godesnaam in zijn bolle kop (goh, wie zou het zijn) om de beste en meest dreigende speler van het veld, Robben, van het veld te halen. Dag dreiging, dag goed voetbal en dag wedstrijd. En dan achteraf met dat debiele gelul komen van 'nou, uhm, het was niet zo'n gelukkige wissel (understatement van het jaar) en men zal me nu wel weer de zwarte piet toespelen en boehoe Dick, mijn vertrouwen heb je niet meer (Bosvelt trouwens ook niet).

Maar alleen Dick de schuld geven mag natuurlijk niet, dus..... Wat een verschrikkelijke scheids. Wederom weet een arbiter het te presteren om toch vooral geen pingel toe te kennen aan Nederland, ook al was het overduidelijk dat Ruud vast werd gehouden. En kan iemand mij uitleggen waarom Heitinga zijn tweede geel kreeg. Ik zag namelijk geen overtreding.

Maar goed, dat die eikel na Italie-Denemarken toch nog een kans kreeg is natuurlijk ook te idioot voor woorden.

Nu wachten tot woensdag en maar hopen dat die Duitsers niet winnen. Of wij winnen van de Letten is natuurlijk nog geen zekerheid, maar als met dezelde basis gestart wordt (zonder Heitinga helaas) en die lul van een Dick geen rare wisseltechnieken gaat hanteren zie ik nog wel een kans op het halen van de kwartfinales.

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Hoezo wij kunnen slecht tegen ons verlies....

El Ninjo

• 329 berichten
  • 2327 stemmen

kos schreef:

Overigens is er ook nog zoiets als balans in een elftal. Wanneer de Tsjechen wisselen is het niet zo raar om te anticiperen.

Er was tot de wissel balans in het elftal...en niks anticiperen op een wissel: wij wisselden eerst !!! (wissel halverwege de 1e helft van de Tsjechen niet meegerekend)

Het beroerde was dat die Tsjechen 4 minuten later met een wissel onmiddellijk zeer goed anticipeerden op die ontzettend domme tactische omzetting van Advocaat.

kos schreef:

Sowieso een beetje suf om alleen Advocaat de schuld te geven.

Klopt, er lagen ook grote individuele fouten ten grondslag aan alle 3 de tegendoelpunten. Blunder Cocu, Bosvelt liet bij de 2e Nedved alle tijd en ruimte om die bal voor te geven op Koller en bij de 3e had van Bronckhorst had nooit mogen gaan lopen met die bal.

Bovendien was de scheidsrechter een drama. Heeft ons een penalty onthouden en Heitinga's 2e gele kaart was absoluut een lachertje.

Tsja , Spaanse scheidsrechters en Nederland : Dat zal wel nooit samengaan - is geloof ik begonnen met die Lopez Nieto die vanwege een persoonlijke vete met Cruijff altijd tegen alles wat Nederlands was floot.

Maar ik blijf erbij dat het desondanks toch aan Advocaat's wisselbeleid en m.n. z'n tactische omzetting na de wissel van Robben, te danken is dat we de wedstrijd uit handen gegeven hebben.

Het elftal stond namelijk (eindelijk) gewoon goed voor die tijd. Dan kun je wel de poppetjes veranderen maar niet het systeem. Overmars voor Robben was in dat opzicht nog te billijken geweest - er waren echt tal van mogelijkheden om te wisselen en het systeem in tact te laten...maar NIET BOSVELT VOOR ROBBEN !!!

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Het zou nu heel makkelijk zijn om in een mooi betoog Advocaat voor lul te zetten, want dat kan hij, getuige gisteravond, zelf het beste!

Toch ga ik proberen nog een emmer stront over deze man uit te kiepen, want het Nederlands voetbal verdient veel en veel beter dan haagse Dickie....

Je zag in interviews met de spelers (RVN/Robben) dat ze het absoluut oneens waren met de wissel en dat ze kotsen van de beslissingen en onbetrouwbaarheid van onze eeuwig twijfelende Bondscoach.....

Normaal is het de gewoonte van Dick een compleet belachelijke opstelling het veld in te sturen waarna hij noodgedwongen zijn fouten moet herstellen...Nu was dit totaal anders....Nu sta je op voorsprong tegen de tjeggen met de beste 45 minuten voetbal die Nederland ooit onder Advocaat heeft gespeeld, het liep, er was dreiging en we waren gewoon beter, door ons gedurfde opportunistische spel, onze kracht!!!....

Wat ga je doen?? Je haalt de meest dreigende speler eraf, voor een behoudende en verdedigende middenvelder, daarna haal je vd Meijde eraf voor nog een verdediger.... Nee met bosvelt win je het EK!!

Dit alles deed Dick om de voorsprong te VERDEDIGEN, laat iddaad de tjeggen het spel maken en aanvallen...wij holllanders kunnen zo goed verdedigen ....waarna alles, maar dan ook alles de soep indraaide...

RVN staat daarna moederziel alleen zonder enige aanvoer voorin... met in de laatste 10 minuutjes vd vaart achter hem... Wil Advocaat niet winnen ofzo?

Maar genoeg gezeken op Advocaat, laten we hopen dat Nederland verliest tegen de Letten of dat Duitsland wint van Tjeggie B dan zijn we eindelijk van deze belachelijke en arrogante klotecoach af!!!!

Ik kan inderdaad heel slecht tegen mijn verlies!

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

GFM schreef:

Maar genoeg gezeken op Advocaat, laten we hopen dat Nederland verliest tegen de Letten of dat Duitsland wint van Tjeggie B dan zijn we eindelijk van deze belachelijke en arrogante klotecoach af!!!!

Wat heb je nu liever? Dat Nederland door gaat naar de volgende rond of dat Advocaatje oprot? Kom op zeg, hopen dat die moffen winnen, schande....

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Was het met GFM helemaal eens....tot zijn laatste paar zinnen....

Het kan toch nog altijd? Ik zie Duitsland echt niet zo snel winnen vd Tjechen.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Natuurlijk wil ik liever dat we doorgaan.....ik zat even mn frustraties weg te tikken op mn toetsenbord...

Meen het ook niet, kan mn opmerking alleen niet meer verwijderen want was al gequote door DHR. V!

Vol goede moed naar woensdag....we winnen, ondanks Dick, heus wel van de letten...Ben wel erg bang voor de Duitsers..die ruiken bloed en Tjeggie speelt natuurlijk niet in sterkste 11 (Nedved heeft zelfs al aangegeven dat hij sowieso niet speelt!)... maar duitsland heeft een ding niet, scorend vermogen en dat is misschien ons geluk!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

De Knip schreef:

Het kan toch nog altijd? Ik zie Duitsland echt niet zo snel winnen vd Tjechen.

Tegen een B Tsjechie? En vergeet niet: uiteindelijk winnen de Duitsers altijd.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Prachtig, die directe emotie na zo'n wedstrijd!

Maar ik zie het allemaal nog best positief in hoor. Als we zó spelen tegen de Letten winnen we makkelijk en ik acht de kans groot dat die Tsjechen de Duitsers wel op een gelijkspelletje houden.

En ach, om nou allemaal weer over de kootsj heen te vallen vind ik wat makkelijk. Ok, die wissel pakte ongelukkig uit, maar stel dat Robben 10 minuten later weer geblesseerd raakte ofzo.. dan riep iedereen dat Dickie teveel risico met 'm heeft genomen. Die man kan het gewoon nooit goed doen.

Ik roep het eigenlijk bijna nooit, maar de scheids heeft ons de punten afgepakt. Waardeloze vent, echt in- en inslecht. Werkelijk schokkend dat Van Nistelrooij een paar keer keihard onderuit werd geschoffeld terwijl het spel gewoon doorging.. kwam er zo'n Tjech die letterlijk tegen een Nederlander aanVIEL.. wordt er gefloten. Absurd.

2-2 was een mooie, terechte uitslag geweest. Het waren 2 attractief voetballende teams met beiden fantastische individuele klasse. Dat het dan 1 minuut voor tijd weer zo zuur moet aflopen........ Blergh

stinissen (crew films & series)

• 23804 berichten
  • 77553 stemmen

Om de frustratie van het Nederlands elftal en vooral Advocaat kwijt te raken kunnen de sport liefhebbers onder ons mee doen aan het Stinissen's Moviemeter Tour spel.

Meedoen is simpel en kost niets volg de link:

http://www.tourcompetitie.nl/s...

Speel je mee of weet je iemand die ook wil meespelen stuur hem of haar dan de link.

neo

• 15440 berichten
  • 10068 stemmen

davidov schreef:

ik ben trouwens pro-advocaat, van alle mensen die denken dat ze wat van voetbal weten is hij verdomme gekozen en dan gaat iedere mafketel zeggen wat hij moet doen....pleur toch op man, ga patat bakken op de voetbal club ofzo

"de wissel" pakte idd niet goed uit, maar in theorie...let op he "in theorie" was het niet een domme beslissing...maar dat werd het dus wel...

Hier ben ik het toch in zekere zin mee eens. Stel dat het gewoon goed was gegaan wie had je dan gehoord... Maar ja dat is altijd het geval het ''what if'' net als met de rode kaart en de niet gegeven penalty. Op veilig proberen te spelen met een meer defensieve houding, het had kunnen werken, maar dat deed het helaas niet. Ik ben denk ik een van de weinige die niet kwaad is op Advocaat. Ben dan ook een een achter achter neef van van Advocaat En nu zelfs nog vestig ik mijn hoop op woensdag, hoe klein de kans ook is...

• 23804 berichten
  • 77553 stemmen

1 Reno van der Looij 75

2 Henk Stinissen 72

3 Sander de Jong 72

4 Marcel Dalvoorde 70

5 Dave Velleman 70

6 Jeffrey Stinissen 70

7 Jeroen Poldermans 68

8 mario piu 66

9 Liberato Santoro 63

10 Erminio Kegels 63

De jackpot gaat voorals nog naar me zelf....

davidov

• 3473 berichten
  • 2218 stemmen

Het is gewoon de nieuwe nationale volkssport geworden: kankeren op de coach, en ik heb er schijt genoeg van....bij ieder elftal of het nou een club is of gewoon NL team iedereen zit te zeiken op de coach als het eventjes niet goed loopt.

ALs je het mij vraagt heeft Dick anders laten zien deze wedstrijd dat hij best weet hoe het moet, robbe eruit was niet een debiele actie gezien het ook met een blik was op de toekomst....De fout zat er echter in dat hij de verkeerde speler erin duwde en dus behouden ging spelen (iets wat advocaat en zn vriendjes maar iets te graag doen maar wat niet zo ideaal is voor het elftal om het licht uit te drukken).

Advocaat deed het prima, de spelers deden het prima....de scheids pikte een paar punten bij ons weg en maakte het lastiger (10 man voor ons), advocaat maakte een foutje door behouden te gaan spelen, maar de spelers gingen ook stuntelen....cocu...dat had niet gemogen...en dat laatste punt had ook gewoon niet gemogen...

Alleen aan Advocaat had het niet kunnen liggen want het ging al vroeg in de wedstrijd langzaam de verkeerde kant op, en het bleef zo gaan.

Maarja op wie gaan we zeiken? bah...ik heb liever goede hoop voor woensdag

neo

• 15440 berichten
  • 10068 stemmen

Davidov grote vriend Ik zelf ben dan ook iemand die gewoon achter Nederland blijft staan. Ik zal de laatste zijn die er zo onzettend kwaad om kan worden.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3723 stemmen

Natuurlijk zijn staan we nog allemaal achter Nederland, maar deze wedstrijd was wel verdomde zuur

En Davidov, hij had Robben voor Overmars erin moeten doen, maar dat heeft die niet gedaan, en alle dreiging uit het veld gestuurd, dat vind ik toch wel een aardig debiele actie of op zijn minst een kolossale fout.

En we geven Dickie niet alleen de schuld hoor de scheids en Cocu krijgen er toch ook van langs

• 23804 berichten
  • 77553 stemmen

davidov schreef:

Het is gewoon de nieuwe nationale volkssport geworden: kankeren op de coach, en ik heb er schijt genoeg van....bij ieder elftal of het nou een club is of gewoon NL team iedereen zit te zeiken op de coach als het eventjes niet goed loopt.

ALs je het mij vraagt heeft Dick anders laten zien deze wedstrijd dat hij best weet hoe het moet, robbe eruit was niet een debiele actie gezien het ook met een blik was op de toekomst....De fout zat er echter in dat hij de verkeerde speler erin duwde en dus behouden ging spelen (iets wat advocaat en zn vriendjes maar iets te graag doen maar wat niet zo ideaal is voor het elftal om het licht uit te drukken).

Advocaat deed het prima, de spelers deden het prima....de scheids pikte een paar punten bij ons weg en maakte het lastiger (10 man voor ons), advocaat maakte een foutje door behouden te gaan spelen, maar de spelers gingen ook stuntelen....cocu...dat had niet gemogen...en dat laatste punt had ook gewoon niet gemogen...

Alleen aan Advocaat had het niet kunnen liggen want het ging al vroeg in de wedstrijd langzaam de verkeerde kant op, en het bleef zo gaan.

Maarja op wie gaan we zeiken? bah...ik heb liever goede hoop voor woensdag

Advocaat deed het helemaal niet PRIMA < Advocaat is een trainer die totaal niet geschikt is voor het top voetbal.

Advocaat is een trainer die nooit van zijn eigen kracht uit gaat en het liefst altijd van de oudere ervaren spelers uit gaat om zo Niet afgerekend te worden op een negatieve uitslag maar het lekker op de zo genaamde oudere spelers kan afschuiven.

Iedereen heeft het altijd maar weer over de discussie Robben ( terecht) maar ik wil het een keer hebben om de eeuwige breed spelende COCU die gewoon een cloon is van de nog mindere Johan Vogel van PSV, als er 1 speler is die niet in dit Nederlands elftal thuis hoort dan is het wel Cocu.

Gelukkig stoppen spelers als Cocu met hun interland loopbaan zodat we ons kunnen richten op de kwalificatie voor het WK in Duitsland.

Op de plaats van Cocu had Davids moeten spelen en op de plaats van Davids Wesley Sneider.

En verder heeft Holland al een goede stand-in voor Stam namelijk Heitinga en op de rechtsachter plaats Nigel de Jong.

En we hebben 1 van de beste linksbuiten 's van de wereld ROBBEN een diamant voor Nederland en voor de Voetbal wereld.

Dan hebben we ook nog Van der Vaart die na een minder seizoen WEL een goede toekomst bij het Nederlands elftal heeft.

Ik pleit voor een aanvallend team met als trainer een type Cruiyff of met andere woordenl Co Adriaanse.

De wissel....... ik persoonlijk had Robben nooit en te nimmer uitgewisseld............. waarom??????

Omdat hij een tijd uit de roulatie was????????

Ieder nadeel heeft zijn voordeel ( Johan) als het een nadeel zou zijn dat hij een tijd niet heeft gespeeld, dan is het voordeel dat hij niet vermoeid aan dit toernooi begint......waarom neem je hem dan in godsnaam mee???

Als je hem dan toch wisseld dan had je nooit het SYSTEEM moeten veranderen.....

Maar ik blijf er bij dat Advocaat, Robben niet had moeten wisselen.....

• 23804 berichten
  • 77553 stemmen

Brücker: 'Rust voor Nedved en anderen'

20/6/2004 13:48

Tsjechië treedt niet met het sterkste elftal aan tegen Duitsland. In ieder geval is aanvoerder Pavel Nedved er woensdag niet bij.

'Ik zal Nedved en wat andere spelers rust geven', zei bondscoach Karel Brückner na de 3-2 overwinning op Nederland, waarmee kwalificatie voor de kwartfinale werd binnengehaald.

Waarschijnlijk blijft ook Tomás Galásek aan de kant. De Ajax-middenvelder liep tegen Nederland tegen een gele kaart aan en staat zodoende op scherp. Uit voorzorg zal de Tsjechische bondscoach Galásek niet laten spelen tegen Duitsland.

Brückner ziet het buiten de ploeg laten van enkele basiskrachten niet als probleem. 'We hebben genoeg goede spelers in de selectie.' Nederland is afhankelijk van het resultaat van Tsjechië-Duitsland. In het geval dat Duitsland de laatste groepswedstrijd wint is Oranje uitgeschakeld.

Bron VI.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

Je gelooft je oren gewoon niet! Advocaat zegt net dat Robben niet om fysieke redenen gewisseld is! Hij is gewisseld omdat hij al drie maanden niet gespeeld heeft en hij geen balrimte heeft. Advocaat moet gewoon terplekke ontslagen worden. Wat een ongelooflijke idioot is die vent. Die scheidsrechter heeft ons trouwens ook aardig genaaid.

• 23804 berichten
  • 77553 stemmen

PatrickL schreef:

Je gelooft je oren gewoon niet! Advocaat zegt net dat Robben niet om fysieke redenen gewisselt is! Advocaat moet gewoon terplekke ontslagen worden. Wat een ongelooflijke idioot is die vent. Die scheidsrechter heeft ons trouwens ook aardig genaait.

Nu nog ontslaan is een goed idee, ook omdat de spelers groep niet meer geloven in Advocaat.

Davids heeft gelijk bij de wissel van Robben forse kritiek op Advocaat ge-uit.

Bron ARD sport.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Nu nog ontslaan is een goed idee, ook omdat de spelers groep niet meer geloven in Advocaat.

Davids heeft gelijk bij de wissel van Robben forse kritiek op Advocaat ge-uit.

Bron ARD sport.

Ik ben er voor. Ik begijp echt niet dat er mensen zijn die de man durven te verdedigen. Het was gewoon een compleet debiele actie om Robben te wisselen. Deze actie gaat ons het EK kosten. De Tsjechen gaan met een B-elftal aantreden, de spelers van Oranje zijn gedemotiveerd en zullen het waarschijnlijk nog erg moeilijk krijgen tegen Letland.

• 23804 berichten
  • 77553 stemmen

Om de frustratie van het Nederlands elftal en vooral Advocaat kwijt te raken kunnen de sport liefhebbers onder ons mee doen aan het Stinissen's Moviemeter Tour spel.Meedoen is simpel en kost niets volg de link:

http://www.tourcompetitie.nl/s...

Speel je mee of weet je iemand die ook wil meespelen stuur hem of haar dan de link.

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.