- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Hahahahahahahahahahahahahah die Duitsers hahahahahahahahahahaha
.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2415 stemmen
Haha idd. Schade Rudi alles ist vorbei!
Nu maar hopen dat NL het beter doet 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Opstelling volgens NOS-Journaal:
Seedorf Cocu Davids
v/d Meyde v. Nistelrooij Robben
Als ik het goed heb.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Duidelijk geval van jammer... Alles zat tegen.
MAAR WAT EEN DEBIELE WISSEL ADVOCAAT!
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
toch fijn dat de scheidsrechter zo op de hand van Nederland was.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Ik vond de scheidsrechter nogal partijdig (Tsjechië)
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Johan was lekker kritisch op het vertoonde spel zeg, zou Advocaat nu ontslagen worden??
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Johan was lekker kritisch op het vertoonde spel zeg, zou Advocaat nu ontslagen worden??
Hopelijk!!!
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Advocaat en de scheidsrechter waren duidelijk dé randdebielen van deze wedstrijd. Godverdomme zeg! 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Hëel veel kansen in de eerste helft en Robben Robben Robben Robben Robben. Wat een zekerheid coach, ongeloofelijk. Lekker verdedigen en wachten tot de Tjechen winnen.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
De grootste randdebiel is zonder twijfel scheidsrechter Mejuto Gonzalez, wat een vuile bedrieger zeg.
Man of the match: Edgar Davids.
titan
-
- 1617 berichten
- 4458 stemmen
Nu zul je zien dat de Tsjechen de wedstrijd tegen de Duitsers laten lopen (door bijvoorbeeld alle reservespelers te laten spelen en enkele basisspelers een wedstrijd rust te gunnen) en Duitsland de lachende derde wordt.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Denk dat Duitsland sowieso gaat winnen van Tsjechië.
Kenshin
-
- 168 berichten
- 101 stemmen
ik ben geen agressief persoon maar als ik die advocaat een keer tegen kom dan zal ik ik hem een paar goeie stoten verkopen. Hoe haalt hij het in zijn hoofd zeg. Eerlijk waar, ik schaam mij dat ik dezelfde nationaliteit heb als die conservatieve schijtlaars. Wat een eikel. En die klote spanjaard is waarschijnlijk nog gefrustreerd vanwge 1568/1649.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
En die klote spanjaard is waarschijnlijk nog gefrustreerd vanwge 1568/1649.

Koud hoor, erg koud.
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Tja, van scheidsrechters moet je niet uitgaan.
Advocaat heeft helaas gekozen voor een mietjesoplossing tegen de enorm sterke tactische keuzes van de Tsjechische bondscoach. Geniaal van hen om alleen maar meer druk uit te oefenen (hoewel ze in principe weinig andere keuzes hadden, maar toch, zo vroeg in de wedstrijd al), en om de enige gevaarlijke man, Robben, los te laten en daardoor het hele systeem van Oranje te ontregelen
chapeau.
Dick besloot helaas om zich wederom aan te gaan passen en de Tsjechen de wedstrijd te laten maken, erg dom. Al met al erg veel pech voor Nederland, maar na de zoveelste keer is het echt geen toeval meer.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3723 stemmen
Wie wisselt nou weer Robben, het is al 1 miljoen keer gezegd, maar wie doet dat.
Zelfs mijn kat miauwde al dat dat een slechte beslissing was.
Als je dan ook nog de scheidsrechter tegen hebt, als dat een overtreding was van Heitinga dan stonden de keepers alleen nog op het veld, dan kun je alleen maar verliezen.
En wat deed Cocu, was er iemand jarig bij Tsjechië ofzo.
Ook erg ironisch dat als we slecht spelen we 1-1 spelen en als we goed spelen we verliezen met 3-2.
Advocaat eruit en Adriaanse erin, en we winnen het WK van 2006 
davidov
-
- 3473 berichten
- 2218 stemmen
ben in geen tijden zo razend geweest.
Van een scheids moet je niet uitgaan nee, maar als we er 1 hadden gehad die niet blinder was dan stevie wonder dan had het ons niet zoveel fouten gekost wat misschien ons wel 1 of zelfs 2 punten hadden kunnen opleveren....immers het zijn die momenten, die overtredingen die zo vaak de wedstrijd bepalen.
En owja...ga ff rood geven voor 1 van de lichtste overtredingen van de avond...tuurlijk jonge...en dat is de beste scheids van de UEFA?
trouwens die bastardo zag ook al het spugen en de gigantische andere overtreding van totti over het hoofd... wat een aap
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
wat die spelers nu moeten doen, is gewoom zeggen: advocaat bekijk het je, jij rot nu op, of wij rotten op.
wat een absolute , belachelijke, idiote wissel van die vent.
maar ook dat troetelbeer van de pers en publiek Van hanegem gaat ook niet vrijuit, en die mag ook eens flink aangepakt worden, die vent moet ook eens oprotten, wat voegt die toe, hij is het blijkbaar met advocaat zijn wissel eens, anders doet een echte vent wel zijn muil open, en behoedt een gestoorde en duidelijk verwarde man, van een gruwelijke fout.
advocaat en van hanegem allebei nu per direct oprotten !!
(iets wat ze al lang geleden hadden moeten doen) 
LZA
-
- 474 berichten
- 1558 stemmen
Geniaal van hen om alleen maar meer druk uit te oefenen (hoewel ze in principe weinig andere keuzes hadden, maar toch, zo vroeg in de wedstrijd al),
Tja, dat lijkt me nou niet echt geniaal als je na 20 minuten met 2-0 achter staat.
en om de enige gevaarlijke man, Robben, los te laten en daardoor het hele systeem van Oranje te ontregelen
chapeau.
Los te laten
Robben was gewoon de enige die het veldoverwicht van de Tsjechen (en de deceptie) had kunnen stoppen.
Oranje kan alleen consequent verdedigen als het aanvalt. Wanneer het Nederlands Elftal geen veldoverwicht heeft gaat het 9,9 van de 10 keer fout.
welke *****idioot gaat dan een linksbuiten, die notabene ook nog eens een dijk van een wedstrijd speelt, wisselen voor een verdedigende middenvelder...
....juist 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Wel gvd!! ik excuseer me bij voorbaat voor mn taalgebruik, maar wat een klotecoach heben wij!!! wie wisselt in vredesnaam de beste man van het veld,,,Arjen Robben (linksbuiten) voor de oudste en slechtste speler (rechts middenveld!!!!!) ....
WAAAAAAAROM IN VREDESNAAM?? ADVOCAAT IS EEN SCHANDE, WAT EEN MONGOOL!! WEG MET DIE GAST!!!! Dankzij onze coach hebben wij de angel uit onze eigen aanvallen gehaald en daarna nog de andere vleugelspeler (vd meijde eraf, zodat we helamaal geen vuist voorin meer konden maken!!).......wat denkt die draak wel niet?? DANK U vriendelijk ADVOCAAT!!!!!!!
ps. mijn excuses voor taal, maar ik meen het wel, we zijn genaaid door onze eigen bondscoach, en niet eens lekker!!

Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Kan het alleen maar eens zijn met de reacties hierboven.
Hoe grof ze ook zijn.
LZA
-
- 474 berichten
- 1558 stemmen
Die scheidsrechter zal trouwens wel een Tsjechische oma of zo hebben
Dat paspoort komt dan wel goed lijkt mij

GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
de scheids was kut, maar liever 10 van die scheidsrechters dan 1 Advocaat!!

Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Die scheidsrechter zal trouwens wel een Tsjechische oma of zo hebben
Een Letse achterneef kan ook natuurlijk. 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Je kan zeiken op de scheids, hij heeft zeker slecht gefloten....misschien heeft hij zelfs een tjechische adoptie-pony...maar die Advocaat moet OPROTTEN!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.