- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
Op basis van deze ploeg gok ik op 2-1 of 3-1! (winnen natuurlijk)
Speedy hoort dit niet bij het Just a joke topic? 
DaveV
-
- 327 berichten
- 5210 stemmen
Optimisme van Kos is natuurlijk gebaseerd op de altijd aanwezige chemie tussen het spitsenkoppel Kluivert-Van Nistelrooy.
DaveV
-
- 327 berichten
- 5210 stemmen
En niet te vergeten het acceleratievermogen van sprintkanon De Boer.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ik vind de opstelling die De Knip hierboven neerzet eigenlijk wel goed. Wie in de spits staat, maakt me niet zoveel uit.
DaveV
-
- 327 berichten
- 5210 stemmen
Ik vind de opstelling die De Knip hierboven neerzet eigenlijk wel goed. Wie in de spits staat, maakt me niet zoveel uit.
Niet slecht inderdaad, maar ik geloof dat advocaat er maar 11 mag opstellen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
12e man is nooit weg ...
Dan is het wat mij betreft kiezen tussen Robben en Davids/Cocu.
DaveV
-
- 327 berichten
- 5210 stemmen
De Boer eruit en Cocu naar achteren. Robben moet altijd spelen en Davids en sneijder hebben tegen Schotland thuis bewezen het ideale centrale duo te vormen.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Ik lees net dat dit waarschijnlijk de opstelling wordt:
Sar, Reiziger, Stam, de Boer, Bronckhorst, Bosvelt, Cocu, Davids, vd Vaart, Kluivert, v Nistelrooy.
Als dit werkelijk zo is ga ik niet eens kijken morgen,,, dit kan niet waar zijn!! Heeft Advocaat nou werkelijk zo een groot blok beton voor zn toch al bolle kop?? schandalig!!!
Reiziger okee maar de Boer
, Bosvelt
en Kluivert
!!!!!!
maar dit wordt niet de opstelling, dit moet iddaad bij het just a joke topic!! Heb je me toch ff laten schrikken KOS!
Wat een coach hebben wij.....
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Optimisme van Kos is natuurlijk gebaseerd op de altijd aanwezige chemie tussen het spitsenkoppel Kluivert-Van Nistelrooy.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Niet slecht inderdaad, maar ik geloof dat advocaat er maar 11 mag opstellen.
Eindelijk iemand met een eksteroog.
DaveV
-
- 327 berichten
- 5210 stemmen
[
Eindelijk iemand met een eksteroog.[/quote]
Wat weet jij van mijn voeten?
soboer
-
- 359 berichten
- 293 stemmen
Ik geloof gerust dat Bosvelt in de basis staat met als argument dat hij met zijn fysiek een betere mandekker is voor Nedved dan Sneijder. Onzinargument natuurlijk. Advocaat MOET VAN EIGEN KRACHT uitgaan. De beste spelers moeten in de basis staan. Als je angst voor de tegenstander hebt dan sta je al met 1-0 achter voordat de wedstrijd begonnen is. Kroatie bewees maar eens dat durfvoetbal loont.
Tsjechie gaat op de counter spelen en dan stel je de langzaamste spelers op Bosvelt en de Boer. Kan iemand mij dit uitleggen.
soboer
-
- 359 berichten
- 293 stemmen
Kluivert pas een kans gunnen tegen Letland. Tegen Tsjechie moeten de beste 11 spelen en daar hoort Kluivert niet bij.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Wat ik niet begrijp is dat Van Hooijdonk bij zijn clubs in het verleden altijd wel 90 minuten in de basis stond en daar matige ploegen regelmatig liet winnen, maar in oranje schijnt hij volgend de meesten alleen maar goed voor de laaste 12 minuten te zijn.
Met Pierre dwing je oppurtunisch voetbal af en krijgen de spelers om hem heen meer ruimte. In mijn team is Van Hooijdonk met Stam de enige zekerheid.
Tha Flow
-
- 283 berichten
- 854 stemmen
In mijn team is Van Hooijdonk met Stam de enige zekerheid.
Robben?? Ja ok misschien niet echte zekerheid. Maar moet je nou kijken hoe we met zijn allen zitten te ouwehoeren over de opstelling. Het is toch volledig belachelijk dat wij niet weten wat onze opstelling is? Bij andere landen zijn er een paar posities waarop je nog een beetje kan switchen maar bij ons zijn er dus echt maar 2 spelers zekerheden en dat zijn vdSar en Stam. De rest is allemaal maar een beetje onzeker en iedereen zegt iets anders. Dat is toch schunnig? Waarom is er geen vast team? Twee woorden: Dick Advocaat........
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Waarom niet met Van Nistelrooij-Makaay en Seedorf erachter.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Grappig dat de Tjechische coach vrolijk meldt dat hij zijn team aanpast aan de tegenstander, doet ie altijd.....
En dan hebben wij onze Dick, die zo'n beetje hetzelfde verkondigt....agghhh!!
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Wiskundig gezien zitten we in een erg moeilijke situatie op die manier. Gelukkig is het maar voetbal 
citybird
-
- 4964 berichten
- 4157 stemmen
Voor wie graag Totti nadoet volgend spelletje
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
hm-hm
een nogal bedenkelijk en vooral slecht spelletje als je het mij vraagt. En ook nog te moeilijk, die spuug doet er veel te lang over voor hij beneden is 
El Ninjo
-
- 329 berichten
- 2327 stemmen
Gebaseerd op de laatste trainingen schijnt dit het te gaan worden tegen de Tsjechen.
vd Sar
Heitinga - Stam - Cocu - van Bronckhorst
Bosvelt - Seedorf - Davids
vd Meijde - van Nistelrooij - Robben
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
We keren terug in de tijden van de 14e eeuw. Tsjechie wint met 3-1
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
Gebaseerd op de laatste trainingen schijnt dit het te gaan worden tegen de Tsjechen.
vd Sar
Heitinga - Stam - Cocu - van Bronckhorst
Bosvelt - Seedorf - Davids
vd Meijde - van Nistelrooij - Robben
Dat lijkt er meer op. Ik zou alleen wel Sneijder in plaats van Bosvelt neerzetten. Advocaat lijkt eindelijk iets verstandigs te gaan doen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Tjechen winnen niet als ze net zo lam spelen als tegen de Letten. Het zal wel weer een gelijkspel worden, 1-1 of zo.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
volgens de Telegraaf vandaag de opstelling:
----------------Sar--------------------
Heitinga---Stam---Bouma----Bronck
--------Cocu----------------Davids------
---------------Sneijder-----------------
Seedorf------------------------Overmars
------------------RVN----------------------
Wéér Cocu op rechts....:N
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
volgens de Telegraaf vandaag de opstelling:
----------------Sar--------------------
Heitinga---Stam---Bouma----Bronck
--------Cocu----------------Davids------
---------------Sneijder-----------------
Seedorf------------------------Overmars
------------------RVN----------------------
Wéér Cocu op rechts....:N
Erger vind ik Overmars op links, hij moet gewoon Robben opstellen. Advocaat kennende zal hij Zenden weer inbrengen als Overmars het niet goed doet. Wéér Seedorf op rechts, dat heeft nooit goed gewerkt. Dan kan hij nog beter Seedorf centraal zetten en Sneijder op rechts. Seedorf kennnende zal hij echter toch weer gaan spelen waar hij zelf zin in heeft dus het maakt eigenlijk niet zoveel uit waar je hem opstelt.
soboer
-
- 359 berichten
- 293 stemmen
Ik geloof echt niet dat seedorf op rechts gaat spelen. Hij heeft zelf aangegeven om daar niet te willen spelen. het is bijna mijn ideale opstelling. ik zou alleen Robben laten beginnen. En wat is er mis met 1 vleugelspits, zo speelt Frankrijk ook. dus mijn voorhoede ziet er zo uit.
Cocu opkomend
-
-
- ------------------- Sneijder----------------------
-
-
niemand ------------------- ---------------- Robben
- -------=========== vd Vaart=====----------------
-
--------------======= v Nistelrooij-------------------
Stephan
-
- 7911 berichten
- 1392 stemmen
Gewoon Kluivert erin... Klaar is kees.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.