• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.009 films
  • 12.557 series
  • 34.722 seizoenen
  • 655.103 acteurs
  • 200.350 gebruikers
  • 9.458.360 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Ik denk dat Yekezzez Dick in de zin van penis bedoelde GFM.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Ik ook...

Maar ff ter zaken...gaan het dit EK nog wat worden met oranje of niet??

Wat denkt men hier??

Wat moet Advocaat doen, of juist niet...een beetje meer daar over dan over evt. bijnamen voor een coach die de benaming coach niet eens waard is.....

Ik heb de laatste tijd eens zitten denken en waarom spelen we niet in de Ajax-variant van 1,5 jaar geleden, toen ajax t redelijk tot goed deed in de CL??......Heel verdedigend met 5 man verdedigend achter en lekker counteren???

Heb je geen ervaren mannen voor nodig (het Ajax team was geloof ik 13 gemiddeld) en verdedigend ingestelde spelers zijn er genoeg in Oranje. We hebben met robben, nistelrooy, vd vaart, sneyder en vd meijde genoeg frivoliteit, snelheid en creativiteit om een counter af te ronden!!!

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

'Als Dick weer eens opgewonden raakt, staat hij direct op om met een rood hoofd zijn gal te spuwen'

Het past wel bij hem

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

GFM schreef:

Ik heb de laatste tijd eens zitten denken en waarom spelen we niet in de Ajax-variant van 1,5 jaar geleden, toen ajax t redelijk tot goed deed in de CL??......Heel verdedigend met 5 man verdedigend achter en lekker counteren???

Lijkt mij gevaarlijk. Waar ik me juist aan ergerde tijdens de wedstrijd tegen Duitsland, maar ook gewoon in de gesprekken die je hoort van Dickie, is dat er zoveel word uitgegaan van de tegenstander. Als je met 5 man achterin gaat staan en Tsjechie het spel gaat laten maken is dat sowieso gevaarlijk. Daarbij komt dat Tsjechie een counterploeg is en die het spel niet wil maken.

Dus het credo voor Nederland moet wij mij betreft zijn; aanvallen. Met frisse mensen (Robben, Sneyder oa) die willen voetballen en niet steeds achteruit voetballen. En vechten voor de bal en gaan met die banaan want word de wedstrijd tegen Tsjechie niet gewonnen kunnen we het bijna wel shaken.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

GFM schreef:

Heel verdedigend met 5 man verdedigend achter en lekker counteren???

Ben ik absoluut niet met je eens!

Zoals we tegen de Duitsers hebben gespeeld was dramatisch, maar het was geen 4-3-3. Ik vond het spel juist te verdedigend. Zenden liep meer op zijn eigen helft dan op die van de tegenstander en vd Meyde kreeg nauwelijks een bal en heeft slechts 1 keer zijn man gepasseerd.

Ik denk dat we juist aanvallender moeten gaan spelen, daar ligt onze kracht. Ik denk aan een 3-4-3 systeem, met dus een extra man in het centrum voorin.

Als we dan ten onder gaan, dan maar strijdend, want dat halfzachte angstige voetbal van tegen Duitsland wil ik nooit meer zien!

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Ja goed idee FX met 3 verdedigers tegen de Tsjechen.........

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Ik herhaal:

Als we dan ten onder gaan, dan maar strijdend, want dat halfzachte angstige voetbal van tegen Duitsland wil ik nooit meer zien!

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

FX schreef:

Ik herhaal:

Dat kwam omdat ze al meteen onder de voet werden gelopen op het middenveld (hoe verrassend als je tegen Duitsers 4-3-3 wil gaan spelen ).

4-4-2 is de enige mogelijkheid uit de malaise en dan moeten nog een hoop spelers de vorm terug krijgen. We hebben toch geen buitenspelers die iets kunnen en 3 man op het middenveld is gewoon te weinig.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Mijn ideale Oranje zou het systeem van Spanje zijn. Snel, mooi, effectief en de spelers van Oranje kunnen daar ook goed in terecht, mits de juiste keuze wat betreft spelers wordt gemaakt.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

kos schreef:

3 man op het middenveld is gewoon te weinig.

Vandaar dat ik pleit voor 3-4-3! We moeten de tegenstander veel eerder storen, dat was namelijk het slechtste van de wedstrijd tegen Duitsland. Zij konden immers telkens ongestoord opbouwen. Als we de Tsjechen vroeg storen en we doen aanvallend ons werk (dus Dick: niet teveel linkspoten (zeker niet op rechts) en geen overmars en zenden) moet winst mogelijk zijn.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Ik heb ook liever 3-4-3 dan 4-3-3 , maar dat is dan de beste uit twee kwaden. Je hebt toch niks aan 3 aanvallers en de verdedigers van Oranje zijn nou ook niet zo betrouwbaar dat je er 1 weg kan halen. Ook al verdedigt je middenveld beter mee.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

kos schreef:

de verdedigers van Oranje zijn nou ook niet zo betrouwbaar dat je er 1 weg kan halen.

Tegn Duitsland ging het anders stukken beter met 3 verdedigers. Maar idd, een speler als Bronckhorst hoort niet thuis in Oranje. Een verdediging van Cocu, Stam en Heitinga is m.i. betrouwbaar genoeg, vooral als je Davids laat bijspringen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Volgens mijn bescheiden mening zou men met de niet al te supergoede verdedigers een 4-4-2 kunnen spelen. De verdedigers krijgen steun uit het middenveld en kunnen de twee spitsen (waarvan Nederland er toch enkele goeie heeft) bedienen...

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Natuurlijk, alleen in Nederland snappen ze dat niet.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Ik lees net dat dit waarschijnlijk de opstelling wordt:

Sar, Reiziger, Stam, de Boer, Bronckhorst, Bosvelt, Cocu, Davids, vd Vaart, Kluivert, v Nistelrooy.

Ik ben niet geheel ontevreden.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

kos schreef:

Sar, Reiziger, Stam, de Boer, Bronckhorst, Bosvelt, Cocu, Davids, vd Vaart, Kluivert, v Nistelrooy.

Dit is toch wel een grap mag ik hopen?

DieGo

• 5808 berichten
  • 2415 stemmen

bosvelt

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

DieGo schreef:

bosvelt

De Boer, Kluivert

El Ninjo

• 329 berichten
  • 2327 stemmen

PatrickL schreef:

(quote)

Dit is toch wel een grap mag ik hopen?

Wel een hele slechte dan....

El Ninjo

• 329 berichten
  • 2327 stemmen

Gezien het feit dat Dick nogal eigenwijs is en precies het tegenovergestelde doet van wat iedereen roept, hadden we denk ik met z'n allen moeten al maanden van de daken moeten schreeuwen dat de Boer, Kluivert, Reiziger, Zenden, Overmars, Seedorf etc moeten spelen en dat hij Heitinga, Sneijder, Robben, Makaay etc absoluut op de bank moet houden. Wellicht dat er dan een kans bestaat dat ze opgesteld worden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

El Ninjo schreef:

(quote)

Wel een hele slechte dan....

Op basis van deze ploeg gok ik op 2-1 of 3-1! (winnen natuurlijk)

Sjoerd

• 999 berichten
  • 1349 stemmen

kos schreef:

Ik ben niet geheel ontevreden.

Waar heb je dat gelezen dan? Wat een k*tkeuzes weer van Dickie. Vooral Bronckhorst en Bosvelt horen niet thuis in het NL elftal. Ik had idd ook al ergens gehoord dat het legendarische spitsenduo Kluivert en Nistelrooy (kuch, kuch) weer samen opgesteld worden. Ik hou mijn hart vast...

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Opstelling was gebaseerd op de laatste trainingen.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Dick verwijt zijn team voor de slechte prestaties.

Dick luitser.

Jij bent de baas en jij bepaald in welke posities je spelers lopen. Begin nou niet met 4 verdedigers en 1 verdedigende middenvelder. DAT IS LAF VOETBAL.

2 mandekkers een 'libero'.

5 mans middenveld met een punt naar voren, waarbi uiteraard ook de vleugels naar voren kunnen spelen.

En zet a.u.b. in de spits makaay en Van Hooijdonk.

3-5-2 systeem. Je moet het middenveld hebben om te kunnen winnen van de Tjechen.

Makaay Hooijdonk

Seedorf

Van der Vaart Davids Cocu Sneijder

Heitinga Stam Reiziger

Sar

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

-----------------------Van Nistelrooij-----------------------

----------------------------------------------------------------

-------Robben----------vd Vaart---------------Makaay--

----------Davids----------Cocu-------------Sneijder------

--v Bronckhorst-----de Boer-----Stam-------Reiziger--

----------------------------vd Sar----------------------------

Davids knijpt wat naar binnen, kan Giovanni doorschuiven.

soboer

• 359 berichten
  • 293 stemmen

Ik hoop dat nederland van tsjechie verliest als Advocaat weer met zo'n klote opstelling komt. Dat behoudende voetbal leidt tot niks en Sneijder zal waarschijnlijk niet in de basis staan terwijl hij de beste speler op het middenveld is. Co Adriaanse heeft gewoon gelijk; met Advocaat wordt je geen Europees kampioen. Als je wilt winnen da moet je risico's durven nemen en mensen in de basis zetten die iets creatiefs kunnen doen. Daarom moeten Robben, Sneijder en van der Vaart zeker in de basis staan.

Als Sneijder niet in de basis begint dan is Advocaat afgeschreven voor mij.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Ik denk eerlijk gezegd dat van die drie spelers die je net noemde, soboer, dat vd Vaart de minste kans maakt te spelen.

FeZ

• 460 berichten
  • 3207 stemmen

Rujar schreef:

Makaay Hooijdonk

Seedorf

Van der Vaart Davids Cocu Sneijder

Heitinga Stam Reiziger

Sar

Hier zie ik ook wel wat in eigenlijk.

Jassie

• 398 berichten
  • 1095 stemmen

behalve seedorf dan...

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Fijn voor jullie, maar Ruud speelt natuurlijk ten alle tijde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.