- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Alleen een verdediger, misschien wel 2 ja
Aanvallers zijn goed,maar vaak geblesseert.
Maar dan nog, met zoveel verdachte pech door scheids en grensrechters.
Dan is de weg naar Rome geen peuleschil 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik vind dit echt onzin. AZ is gewoon geen schim van de ploeg die ze de afgelopen seizoenen waren. Voetballend zijn ze veel minder dan de afgelopen twee jaar. Dat iedereen nu ineens met Van Gaal mee gaat lopen roepen dat ze zo'n pech hebben is gewoon zwaar overdreven.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik overdrijf niet.
Ik constateer. 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Australian Open: Haase stunt tegen Ljubicic
Robin Haase heeft voor een enorme stunt gezorgd tijdens de Australian Open. De Nederlander versloeg de als zeventiende geplaatste Kroaat Ivan Ljubicic. Evenals vorig jaar ligt Ljubicic er na één ronde al uit.
De huidige nummer 103 van de wereld versloeg Ljubicic in bijna drie uur met 6-7(2) 6-3 6-0 en 7-6(1). Beide spelers sloegen zestien aces. Opvallend was het grote aantal breakpoints voor Haase. De Nederlander benutte zes van de veertien breekkansen tegen het servicekanon uit Kroatië.
Haase speelt in de tweede ronde tegen de Fransman Sebastien Grosjean, die in zijn eerste ronde-partij de Italiaan Filippo Volandri met 7-6 6-3 7-6 terugwees.
Netjes hoor
.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Inderdaad een prachtige overwinning. Het lijkt erop dat Haase echt de weg naar de top 50 is ingeslagen.
Hando
-
- 1808 berichten
- 1435 stemmen
En de Federer bakkerij is weer open. Twee Diego Bagels 
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
En de Federer bakkerij is weer open. Twee Diego Bagels 
voor de niet tennis kenners, het betekent 2 keer een set gewonnen met 6-0
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zucht 
Michael Boogerd is één van de ongeveer 30 sporters die op de klantenlijst staat van een dopinglaboratorium in de Oostenrijkse hoofdstad Wenen. Dat meldt het Duitse TV-station ARD. Naast Boogerd zouden onder meer Michael Rasmussen en Dennis Mentsjov een vermelding op de lijst hebben.
Het Weense lab zou de sporters hebben geholpen met bloeddoping. Daarbij krijgen sporters bloed toegediend waar al dan niet kunstmatig rode bloedlichaampjes aan zijn toegevoegd. De lijst met 'klanten' van het laboratorium zou zijn ontdekt door Dick Pound, de voormalige baas van antidopingbureau WADA.
De Rabo-ploeg doet het ARD-verhaal af als een gerucht. "De wielerwereld staat bol van het moddergooien," zegt interim-directeur Henri van der Aat van de ploeg. Hij gelooft in de onschuld van Boogerd, Rasmussen en Mentsjov: "Wij kennen de bloedwaarden van onze renners en die zijn altijd normaal geweest."
Mentsjov is de enige van de drie die nog actief is als wielrenner. Boogerd is gestopt en Rasmussen werd na zijn leugens tijdens de Tour vorig jaar ontslagen.
===
Ook hij al?! Ongeloofelijk, als dit tenminste waar is.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
De ARD kan zoveel zeggen. Eerst maar eens afwachten. Alleen vervelend dat de media zo bloeddorstig op geruchten af gaat.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Is het wielerseizoen weer begonnen dan?

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik vind dit ook maar dubieus. Het bericht zou van het WADA komen maar het WADA zelf komt er niet mee. Verder beweren ze bij dat instituut dat ze technisch niet eens is in staat zijn tot bloeddoping toedienen met de apparatuur die ze daar hebben. Iets wat niet al te ingewikkeld uit te zoeken moet zijn. ik geloof hier dus bijzonder weinig van.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Nog een dag of 10 dan begint het weer.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Wat ik dan echt weer belachelijk vind is dat ze wel de namen van de wielrenners noemen en niet de namen van andere sporters die op die lijst zouden staan. En tja, ik ga er nu toch wel echt vanuit dat 99% van de topwielrenners van de afgelopen 10 jaar doping gebruikte dus ook Boogerd, hoe sympathiek hij ook mag zijn. Dit soort verhalen zijn dus ook allang niet meer interessant, laat men zich op de toekomst richten om de sport schoon te krijgen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Wat constateer je dan?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Wat constateer je dan?[/quote]
De scheidsrechters nemen vaak onterechte beslissingen
tegen Az op vaak cruciale momenten van de wedstrijd.
Dat was afgelopen weken dus weer het geval.
De scheidsrechters komen gelukkig nu met oortjes in het veld.
Dit werd gemeld een aantal dagen na het afgelopen weekend
(toevallig?)
Ik vind het gewoon jammer dat het voetbal nog steeds op zo'n
ouderwetse manier geleidt wordt.
Ijzeren Rinus bestaat nu toch al een hele poos...
Wat wordt het vanavond Ajax-NAC ?
Ik gok 3-2
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
De scheidsrechters nemen vaak onterechte beslissingen tegen Az op vaak cruciale momenten van de wedstrijd.
Onzin. Dat doelpunt van AZ had gewoon afgekeurd moeten worden wegens buitenspel. Daarnaast was het gewoon ontzettend dom van De Zeeuw om die bal uit het doel te slaan. De grensrechter had (buiten zijn schuld) gewoon slecht zicht op die situatie, daarnaast gebeurde alles zo snel dat hij en de scheidsrechter de hele situatie niet anders konden beoordelen dan is gedaan. AZ wordt zeker niet stelsel matig benadeelt door het arbitrale trio.
Van Gaal zoekt gewoon te veel naar randoorzaken om de huidige situatie en positie te verklaren. Het is echter gewoon een feit dat zijn ploeg veel slechter is gaan voetballen en veel minder goede de vrije man kan vinden, belangrijke spelers al dan niet tijdelijk mist (Arveladze, Koevermans, Schaars, en tot voor kort Mendes), en dat AZ verkeerd heeft ingekocht.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
@Erwinner
Ik had 2-3 voorspeld met de Toto Score. Het ziet er echter naar uit dat NAC zijn scoren gaat uitbreiden aangezien ze al 1-0 voor staan en Ajax ondermaats presteert.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
NAC verdiend door.
Jong Heerenveen bakte er niks van in de penaly shootout waardoor Quick door is 
Volgende ronde:
Quick Boys - NAC
Feyenoord - Zwolle
Dordrecht - Roda JC
Haarlem - Heracles
Mijn voorspelling; alle eredivisieclubs gaan door en uiteindelijk is het toch Feyenoord die er met de beker vandoor gaat.
Wie net trouwens de samenvatting van Graafschap - AZ heeft gezien had waarschijnlijk met net zulke grote ogen zitten kijken als ik toen Haverkort wéér geen penalty gaf terwijl de man keihard onderuit werd gehaald. Wéér stond hij er 2 meter vanaf maar zag er niks in. Ditzelfde gebeurde afgelopen vrijdag bij NEC - Twente.
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Ik (als Feyenoorder) vrees toch wel een beetje voor Roda ..
edit: had stiekem toch wel gehoopt op een finale tegen Ajax 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Wat echt om je te bescheuren overigens, was de opmerking van 'die commentator' na de penalty winst van de Quik Boys.
Fans stormen het veld op:
"Daar lopen ze, de elektriciens en stukadoren" (in ieder geval iets in de die richting)

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
'Loodgieters' 
Ook lachen van die vuurpijl die de scheidsrechter bijna raakte 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Achja wint Feyenoord ook weer eens de beker.. Vind het helemaal niet zo erg dat Ajax is uitgeschakeld, de beker is een troostprijs.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
alves 3 contracten!!
Dus de ene week speelt ie voor heerenveen, de volgende week voor az en de week daarna gaat ie even de sfeer proeven in engeland, kan je zeggen wat je wilt maar een sleur word het niet.
MXO
-
- 1449 berichten
- 532 stemmen
Ik ben ook ontzettend blij dat ik NAC gisteren live in het stadion heb mogen bezichtigen. Wat een duel en wat een sfeer. Ik vond het vooral prachtig dat het NAC-clublied, gelijk na de 1-1 werd ingezet. Het NAC publiek is ook redelijk gevarieerd en origineel in zijn liederen. Wat blijft het toch een prachtige club. Kevin Blom had het overegens flink te verduren met de spreekkoren.
P.s. Misschien ging het spreekkoor over Suárez een beetje te ver, maar de jongen heeft het misschien wel een beetje aan zichzelf te wijten. Zijn reactie na de 4-2 was daarom redelijk begrijpelijk.
Jagen, jagen, jagen op Suarez
Schop hem hier, schop hem daar, schop hem helemaal in elkaar
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Forget about it. 
''Forget about it is like if you agree with someone, you know, like Raquel Welch is one great piece of ass, forget about it.'' 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.