- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
hahaha het heeft verschillende betekenissen 
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Wat ik dan echt weer belachelijk vind is dat ze wel de namen van de wielrenners noemen en niet de namen van andere sporters die op die lijst zouden staan. En tja, ik ga er nu toch wel echt vanuit dat 99% van de topwielrenners van de afgelopen 10 jaar doping gebruikte dus ook Boogerd, hoe sympathiek hij ook mag zijn. Dit soort verhalen zijn dus ook allang niet meer interessant, laat men zich op de toekomst richten om de sport schoon te krijgen.
Het ARD heeft excuses aangeboden voor deze ongefundeerde, wansmakelijke verdachtmakingen, stond in een miniem krantenberichtje. Ik hoop dat Boogerd een proces aanspant. En dan meteen ook tegen Zavo. 
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Maduro naar valencia 
hij heeft 1 goed jeugd toenooitje gespeeld
1 goeie interland tegen een loodgieters clubje
en 3 a 4 goeie wedstrijden gespeeld voor ajax, haal dan engelaar bijv. ik begrijp er in iedergeval niks van.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Maduro = 3 miljoen
Engelaar = 15 miljoen
Daarnaast is hij nog maar 22. Ben het met je eens dat ie nog niet veel heeft laten zien, maar ik denk wel dat ie over genoeg talent beschikt om een hele goeie te worden.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Die arme van Persie blijft ook maar sukkelen.. Als hij niet oppast loopt EK nog in gevaar. Had echt veel van hem verwacht dit jaar..
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Met het WK2006 hadden we toen ook een MM-competitie gestart waarin de meeste deelnemers allemaal een DVD inlegde. Dit vond ik erg leuk. Wordt dit weer gedaan met het EK2008?
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Roddick - Kohlschreiber 2-3
*Wat* een pot... 
stinissen (crew films & series)
-
- 23483 berichten
- 76996 stemmen
Met het WK2006 hadden we toen ook een MM-competitie gestart waarin de meeste deelnemers allemaal een DVD inlegde. Dit vond ik erg leuk. Wordt dit weer gedaan met het EK2008?
Tuurlijk doen we dat weer 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Mooie wedstrijd inderdaad. Volgens mij knakte Roddick mentaal in de op een na laatste game toen die bal wéér de netband raakte.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wanneer moet Federer weer? Heb zijn vorige 2 matches niet gezien maar als ik die uitslagen zo lees is hij weer oppermachtig.
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
Vanacht of morgenochtend. Normaal als 1ste reekshoofd moet hij als eerste op het terrein.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Federer - Tipsarevic 3-2
*Wat* een pot... 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Mjah, in de rally was Federer vaak de mindere maar ja, al die aces. Bijna net zoveel als Roddick.
Heb alleen de 5e set gezien, maar de statistieken spraken toch wel boekdelen. 3 uit 3 breakpoints benut door Tipsarevic.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Mjah, in de rally was Federer vaak de mindere maar ja, al die aces. Bijna net zoveel als Roddick.
Heb alleen de 5e set gezien, maar de statistieken spraken toch wel boekdelen. 3 uit 3 breakpoints benut door Tipsarevic.
Het waren toch niet alleen de aces hoor. Federer won 202 punten tegen 173 van Tipsarevic. Trek je het verschil van 30 aces eraf dan scoort Federer nog evenveel punten. Daarbij had Federer veel meer breakkansen.
Maar mooie tennisser die Tipsarevic. Een citaat van Dostojewski op je arm tatoeeren, wat een briljant idee! 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Goed, dan komt dat misschien omdat ik de eerste 4 sets niet heb gezien. Vond dat Federer in de 5e set in de rally geregeld Nadal-gewijs alle hoeken van de baan te zien kreeg.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Federer was in de vijfde set niet duidelijk beter dan Tipsarevic, maar het mag wel genoemd worden, dat Tipsarevic geen enkel break point heeft gekregen in de set. Oftewel, Federer had het moeilijk, maar stond niet aan de afgrond wat dat betreft. Tipsarevic speelde goed, maar kon geen beslissing forceren en dan is het wachten tot Federer wel die kans pakt.
Hando
-
- 1808 berichten
- 1435 stemmen
Inderdaad. Tipsarevic kwam niet in de buurt van een break in de vijfde set en zodoende ook nooit in de buurt van de overwinning. Hij mag dan wel vanuit het achterveld beter gespeeld hebben dan Federer. De briljante service van Federer nekte hem uiteindelijk. Veel breakkansen ook gemist door Federer. Heeft hij wel vaker last van. Hoe dan ook, goed gespeeld door beide spelers!!
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
De mooiste punten waren toch ook voor Federer, vond ik. Tipsarevic durfde goed druk te zetten in de rally's, maakte weinig fouten en sloeg vlakke winners. Maar de touch van Federer blijft superieur.
Hando
-
- 1808 berichten
- 1435 stemmen
Normaal moet Federer het ook wel kunnen winnen van Janko vanaf de baseline, maar vandaag moest zijn service toch echt de doorslag geven.
Jammer voor Nadal. Als Federer sneuvelt voor de halve finale kan hij de nummer 1 positie overnemen. Maar goed, hij mag niet klagen, zijn loting is veel makkelijker dan die van Federer. Hij hoeft waarschijnlijk maar 1 top tien speler te verslaan om in de finale te komen.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
En die speler zou dan Davydenko moeten zijn en laat dat net de man in vorm zijn. Kan een mooi duel worden 
Hando
-
- 1808 berichten
- 1435 stemmen
Ik zou het Davydenko wel gunnen, maar tegen de echte top komt hij vaak tekort. Hij is wel de enige samen met Youzny die Nadal nog van de finale kunnen afhouden. Ik kijk vooral uit naar een duel Djokovic vs Nalbandian.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Dan moet Nalbandian wel Ferrer van zich afhouden en dat is ook geen makkelijke klus. Denk dat het duel Hewitt - Baghdatis ook spetterend zal worden. Verwacht trouwens veel van Djokovic in dit toernooi, tip hem stiekem als winnnaar 
Hando
-
- 1808 berichten
- 1435 stemmen
Van Bagdathis, Nalbandian en Federer winnen en nog fit genoeg blijven om Nadal weg te slaan. Ik zie het niet gebeuren. Dan maakt die jonge Fransman meer kans.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Tja half 5 's nachts in Australië 
Maar ja het is wel Lleyton Hewitt natuurlijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Jammer voor Nadal. Als Federer sneuvelt voor de halve finale kan hij de nummer 1 positie overnemen. Maar goed, hij mag niet klagen, zijn loting is veel makkelijker dan die van Federer. Hij hoeft waarschijnlijk maar 1 top tien speler te verslaan om in de finale te komen.
Blijf dat ook altijd een bijzonder systeem vinden. Federer die bij een kwartfinale plaats ineens niet meer nummer 1 van de wereld staat. Je wordt bij die ATP lijst gewoon gestraft voor goede prestaties het jaar erna.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Vond ik wel meevallen. Ik vond onze kroaat ook erg op zijn service leunen. Federer snoepte bijna iedere service game wel twee puntjes af als die de service tenminste terugkreeg. Tipsarivic had dat veel minder.
Hando
-
- 1808 berichten
- 1435 stemmen
Blijf dat ook altijd een bijzonder systeem vinden. Federer die bij een kwartfinale plaats ineens niet meer nummer 1 van de wereld staat. Je wordt bij die ATP lijst gewoon gestraft voor goede prestaties het jaar erna.
Maar Nadal moet dan nog wel het toernooi winnen natuurlijk. En dat zou ook een goede prestatie zijn.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Dat systeem is toch redelijk logisch. Je wordt beoordeeld op het afgelopen jaar, daarin kan je niet de Australian Open van dit én vorig jaar meenemen. In jouw geval zal hij dan gewoon het aantal punten krijgen wat een kwartfinalist op een Grand Slam verdient en de punten van de winst van het voorgaande jaar verdwijnen logischerwijs. In wezen krijgt hij geen strafpunten, maar gewoon een nieuwe beoordeling.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.