• 15.935 nieuwsartikelen
  • 178.873 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.227 gebruikers
  • 9.386.526 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

gotti schreef:

Ajax speelt al een half seizoen zonder Davids en Leonardo...

Wat je ook kon merken aan de prestaties en het niveau...

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Heerenveen heeft een nieuwe middenvelder.

Kijk en beef,

Het middenveld van SC Heerenveen heeft met Christiaan Grindheim aan kracht gewonnen. De Noorse international komt per direct naar Friesland.

(afbeelding)

.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Heerenveen keert terug naar het bikkelen?

Grindheim is ook echt dé naam voor zo'n gezicht.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

haha een beul.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

AZ droomt nog steeds van komst Alves

Hoogmoed komt voor de val.

Scheringa kan dadelijk zelf naar de schuldsanering.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Denk niet dat Alvez droomt van Az(67)

LZA

• 474 berichten
  • 1557 stemmen

Arjen robben alweer geblesseerd

Ga toch dammen man!

stinissen (crew films & series)

• 23483 berichten
  • 76996 stemmen

Robben daar heb je nou werkelijk niets aan, ik ben bang dat hij het niveau van de EK in Portugal nooit meer zal halen , de Miskoop van het jaar voor Real.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Even een oproepje, zoals ieder jaar:

Dit weekend begint de Australian Open, en u bent uiteraard allemaal hartelijk uitgenodigd om hiervoor gezellig een pooltje samen te stellen op www.sportpools.net ! U krijgt zelfs de eer dat te doen in de enige echte MovieMeter-subleague, nog steeds met de welluidende naam Moviemeter, en paswoord 'velo'.

DOEN, zou ik zo zeggen

www.sportpools.net[/url]

(Zoals u weet, of misschien niet, hebben we zelfs een reputatie hoog te houden als uitstekende tenniskenners, al was het vorig jaar iets minder dan het jaar ervoor Ik heb het even opgezocht: in 2006 waren we 4e, 2e en 1e (Roland Garros), in 2007 6e, 8e, 1e (wéér Roland Garros) en 9e. Hoe meer deelnemers, hoe meer kans trouwens!)

Nog wat aandachtstrekkers:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Op het gemalen baksteen zijn wij niet te verslaan zie ik wel weer. Een beetje de Rafael Nadal van de sportpools kun je de moviemeteraars wel noemen. Ik ga er vandaag maar weer eens over nadenken.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ik ben er weer bij

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Uitgegeven: 11 januari 2008 15:11

Laatst gewijzigd: 11 januari 2008 15:11

ALKMAAR - Trainer Louis van Gaal van AZ heeft nog steeds goede hoop dat hij binnenkort over Afonso Alves kan beschikken. "Ik reken nog steeds op hem. Het ligt ook niet aan hem dat hij er niet is. Dat komt door andere personen."

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik word zo moe van die Alves, kan die man niet gewoon in z'n eigen land geen voetballen dan hoef ik tenminste nooit meer iets van hem te horen. Altijd problemen rondom die kerel, maar het ligt nooit aan hem. Man wordt volwassen!!!

PS. Maduro vertrekt bij Ajax, erg jammer.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Dat was weer ouderwets lekker m'n strot schor schreeuwen in de Goffert. .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Lekker Haverkort toezingen zeker, met zijn mooie beslissingen?

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4899 stemmen

Kai schreef:

PS. Maduro vertrekt bij Ajax, erg jammer.

Strik eromheen en weg ermee

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

kos schreef:

Dat was weer ouderwets lekker m'n strot schor schreeuwen in de Goffert. .

En terecht maar ik heb toch wel even gejuichd voor de goal van Engelaar. VVV moet namelijk wel NEC op drie punten of meer achter zich houden.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Leland Palmer schreef:

Strik eromheen en weg ermee

Ajax gaat spijt krijgen, mark my words!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Wat een makkie net. Feyenoord had toch wel bijzonder weinig in te brengen. Zeker de tweede helft hadden het minimaal een nulletje of vier a vijf moeten zijn. Wat was Affelay trouwens briljant. Echt niet normaal die liep iedereen voorbij. Nu nog leren kansen afmaken en het kon wel eens een hele mooie tweede seizoenshelft worden.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Helaas Helaas.. maar psv (vooral Affelay idd) was echt sterk. Had stiekem gehoopt op een puntje of 3. Toch vreemd hoe goed Feyenoord bijvoorbeeld tegen Ajax was en hoe mat/slecht nu tegen psv.

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:
Wat een makkie net. Feyenoord had toch wel bijzonder weinig in te brengen. Zeker de tweede helft hadden het minimaal een nulletje of vier a vijf moeten zijn. Wat was Affelay trouwens briljant. Echt niet normaal die liep iedereen voorbij. Nu nog leren kansen afmaken en het kon wel eens een hele mooie tweede seizoenshelft worden.

/overdrijfmodus. Wat meer nuance zou niet verkeerd zijn ..

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Ik wil die nuance best aanbrengen als daar reden voor is maar Feyenoord viel me gisteren enorm tegen en PSV enorm mee. Vond het verschil op het veld overduidelijk en er was maar één ploeg die het verdiende om te winnen.

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Ik zal ook niet ontkennen dat Feyenoord gisteren enorm ondermaats speelde, maar PSV gaf nou ook niet bepaald de indruk dat zij een titelkandidaat zou zijn. Het niveau van de overige wedstrijden was trouwens niet veel beter, wat zeg ik .. bedroevend slecht gewoon. Ik heb (helaas) weinig moois kunnen ontdekken. Willem II - Roda was al helemaal dramatisch! Maar goed terug naar de Kuip. Het was meer dat Feyenoord zo matig speelde dan dat PSV zo'n geweldig spel liet zien. Vooral de verdeding liet geregeld gaten vallen en stond gewoon te slapen. Achterin leek het dus nergens op. Heel de wedstrijd was trouwens rommelig. Waar de thuisploeg matig verdedigde lukte het PSV voorin niet om iets klaar te spelen. Tuurlijk kansen waren er en was het PSV die domineerde in de tweede helft, maar een goede afronding en mooi spel was ver te zoeken. Die goal van Bakkel stelde ook niks voor. Affelay goed? Nou dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Daaregentegen was ik wel onder de indruk van Dzsudzsák. Het type dat voor dreiging zorgt en het spel maakt. Zou Feyenoord ook goed kunnen gebruiken. Qua kansen heeft PSV verdiend gewonnen, maar qua scoreverloop had het net zo goed gelijk kunnen zijn.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dzsudzsák speelde gister inderdaad geweldig ja, daar kan PSV nog veel plezier aan beleven!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

cinema. schreef:

Die goal van Bakkel stelde ook niks voor. Affelay goed? Nou dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Daaregentegen was ik wel onder de indruk van Dzsudzsák. Het type dat voor dreiging zorgt en het spel maakt. Zou Feyenoord ook goed kunnen gebruiken. Qua kansen heeft PSV verdiend gewonnen, maar qua scoreverloop had het net zo goed gelijk kunnen zijn.

Nou ja kijk als ik deze dingen lees is verder discussieren natuurlijk overbodig. Als je Affelay gisteren niet de beste man van het veld vond dan heb je echt gewoon geen verstand van voetbal. Dan de goal. Goed inzakken van Dzsudzsak Bakkal die er op het juist moment overheen gaat. Lazovich die wegtrekt zodat Bakkal de ruimt uberhaupt inkan. Dan nog het mooiste de pass van Alcides met buitenkant rechts in de open ruimte. Ik bedoel als dat geen goede goal en goed voetbal meer is houdt het natuurlijk op. PSV stond gisteren gewoon erg goed. Verdedigend zelden in de problemen een middenveld dat Feyenoord op alle mogelijk manieren overtrof en dan nog een aantal grote kansen die inderdaad niet erg goed uitgespeeld werden. Daarbij komt nog dat PSV voor de 0-1 ook al twee levensgrote kansen had gehad en Feyenoord daar geen enkele kans tegenover stelde.(misschien het schotje van Makaay)

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

cinema. schreef:

IVooral de verdeding liet geregeld gaten vallen en stond gewoon te slapen. Achterin leek het dus nergens op.

Hofland liet gisteren bij de goal van Bakal nog maar eens zien dat hij niet met rechts kan verdedigen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Feyenoord was gisteren gewoon ontzettend zwak. PSV was ook niet al te best. Logisch dat er in de 2e helft een legio kansen voor ze ontstaat wanneer Feyenoord tracht aan te dringen (nooit gelukt overigens). Vond het maar een rommelige en saaie wedstrijd. Middenveld van PSV functioneert wel goed.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

PSV speelde gisteren uitstekend. Als je domineert in De Kuip en daar zoveel kansen creert en er zo weinig tegen krijgt heb je gewoon een goede wedstrijd gespeeld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.