• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.897 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Ja ik ben het er gewoonweg niet mee eens. Litmanen en Bergkamp zijn misschien wel de enige die de laatste jaren echt geliefd waren de rest laten ze in de Arena net zo hard weer vallen als het even tegenzit.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zlatan was ontdekt door Ajax Kai, de grote clubs behalve Arsenal zagen nog niks in hem toen.

En relatief viel de kritiek wel mee, het is waarschijnlijk gewoon de arrogantie in hem die het teweeg brengt.

Toen Huntelaar vorig seizoen enkele weken droog stond bleef het publiek ook trouw.

En betreffende Perez?:

Als je dat een ras ajacied noemt vraag ik me af wat spelers als Bergkamp ,De boer en Cruijf waren.

Perez is gewoon te arrogant.

Interne problemen veroorzaakt door z'n eigen arrogantie, beginnen te mokken zodra hij op de bank wordt gezet.

Hij deed het bij Ten cate, nu weer bij Wouters.

Grow up.

Colin maak ik geen woorden aan vuil.

Jammer voor de knul dat hij waardeloos is, maar het is triest dat heel Amsterdam het ziet behalve Van geel.

Zal wel een aardige knul zijn, maar geen meerwaarde.

En ja, hij maakte grove fouten tegen Slavia. Reden genoeg voor mij om te gaan fluiten, hopend dat enkele mensen in de skybox wakker worden.

Waarschijnlijk is het Ajax publiek het meest rumoerige inderdaad.

Maar op ieder potje past een dekseltje, ik blijf m'n club trouw.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Zlatan ontdekt door Ajax? Heel Europa wou Zlatan hebben, Ajax betaalde €8 miljoen voor Zlatan een record, de enigste reden dat Ajax Zlatan binnenhaalde is omdat Zlatan dat zelf wou. Zelfs Stevie Wonder zag dat het een topper werd. En Zlatan is wel degelijk het mikpunt van fluitconcerten geweest. Zelfs als hij in het veld gebracht werd.

Perez is een echte Ajacied ja, zelfs nu hij voor PSV uitkomt zegt hij dat Ajax zijn droom was en dat Ajax de mooiste club van Nederland is. Hij was niet voor niets naast Stam en Heitinga publiekslieveling. Dat fluiten tijdens zijn afscheid was wel degelijk tegen hem gericht want ook tijdens zijn ere-ronde werd hij uitgefloten. En hij is naderhand ook bedreigd. Waarom vraag ik me dan af? Zing die jongen toe en geef hem een mooi afscheid.

Waar haal je die wijsheid over Colin/Van Geel vandaan. Van Geel wou Colin helemaal niet maar Colin is er door HTC doorheen gedrukt. Als die supporters zo ontevreden waren over Colin ben dan een vent en geef Jaap Stam ook een oorverdovend fluitconcert want om alleen Colin toen en nu nog uit te fluiten is wel lekker makkelijk. Stam bakte er zijn laatste halfjaar al weinig meer van.

Ach het zal wel aan mij liggen. Ik heb meer met Liverpool en Celtic publiek dan van dat irritante fluitpubliek. Over een halfjaar lopen ze echter wel weer lekker in de polonaise.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Iemand K1 nog gezien? Paar mooie partijen, maar toch jammer dat het weer Schilt moest zijn dankzij zijn enorme fysiek.. hij heeft wel aangekondigd te zullen stoppen. Wie zal het dan worden? De geweldige Aerts is dan denk ik toch echt over zijn top heen, of hij zou hier weer motivatie van moeten krijgen. Neig echter toch naar Le Banner, misschien zelfs Badr Hari of zou Bonjasky het weer flikken? Wordt zoals altijd weer een leuk seizoen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Ik heb het echt he-le-maal gemist en kwam er vandaag pas achter dat het afgelopen zaterdag was, nota bene door een stuk in de Volkskrant (!).

Het was niet zo'n heel boeiend toernooi heb ik gelezen en ik heb wat stukjes van de gevechten bekeken op YouTube. Schilt had het toch moeilijk tegen Feitosa maar ik zie hem toch niet echt snel verliezen. Wel erg jammer dat Aerts zijn knie verdraait want ik had hem die titel zeker gegund. Die Japanner was trouwens wel zielig in de eerste ronde, die had echt geen enkele kans. Hoe heeft hij zich ooit kunnen plaatsen?

Bonjasky lijkt me overigens over zijn top heen, ik heb niet heel de wedstrijd gezien maar hij maakte een veel te voorzichtige indruk op mij. Dat heeft hij toch wel eens beter gedaan.

Schilt was vanavond trouwens bij Holland Sport en daar gaf hij aan nog wel een jaar of 4 mee te kunnen.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

FC Brussels heeft een reglementaire 5-0 nederlaag aan zijn broek gekregen. De Belgische club wordt verantwoordelijk gehouden voor het staken van de wedstrijd.

Op 8 december moest scheidsrechter Vervecken het duel met RC Genk afgelasten, omdat vanwege het uitvallen van de lichtinstallatie spelen onmogelijk was.

Volgens het Sportcomité van de Belgische bond heeft FC Brussels niet kunnen aantonen dat er sprake is geweest van overmacht. Een reglementaire 5-0 nederlaag volgde op de uitspraak.

Toch staat de uitslag nog niet vast. 'Brussels kan nog in beroep gaan', zegt Genk-woordvoerder Erik Gerits. 'Ik denk echter dat dat weinig zal uithalen want het vonnis was vrij waterdicht.'

-------------------------------

Het wegens lichtuitval gestaakte duel tussen Stormvogels Telstar en MVV moet in zijn geheel worden overgespeeld. Beide clubs treffen elkaar op maandag 14 januari 2008 opnieuw in IJmuiden.

De ontmoeting van vrijdag kon na vijftig minuten geen verdere doorgang vinden omdat de lichtinstallatie op sportpark Schoonenberg het had begeven. MVV leidde op dat moment met

0-1 door een doelpunt van Ole Tobiasen.

-----------------------------------

Dit is toch BELACHELIJK. Dus als Feyenoord thuis na 50 minuten spelen met 0-1 achter staat en met veel geblesseerden kampt kunnen ze de stekker eruit trekken zodat ze drie weken later met een schone lei opnieuw kunnen beginnen....

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Er was bij MVV dus blijkbaar wel sprake van overmacht.

En Tobiasen, leeft die nog!?

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Oleee, Oleee, Olee Oleee

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2168 stemmen

Kenneth Perez gaat hoogstwaarschijnlijk weer terug naar Ajax

Bronnen: www.elfvoetbal.nl

www.vi.nl

www.ajaxshowtime.com

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik hoorde het, verrassend. Op zich wel goed, kwaliteit heeft ie en speeltijd zal hij heel veel krijgen. Ajax is en blijft zijn club, dat zei hij zelfs nog in PSV shirt.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Kenneth Perez gaat hoogstwaarschijnlijk weer terug naar Ajax

Bronnen: www.elfvoetbal.nl

www.vi.nl

www.ajaxshowtime.com

Bij Ajax zijn ze definitief het spoor bijster. Ik ben benieuwd hoe de donkere spelers (Davids) op de terugkeer reageren. Het was destijds toch echt niet alleen Ten Cate die het niet al te goed kon vinden met Perez, maar ook zeker een aantal donkere spelers.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik heb gehoord dat het vooral HTC en Babel waren en die zijn weg, dus dat is geen probleem. Verder neem ik aan dat de rest er ook geen problemen mee heeft anders haalt Ajax hem echt niet terug.

ON: Perez is een goede voetballer al hoop ik wel dat het maar tijdelijk is, volgend seizoen wil ik een jong supertalent op "10" en geen Perez. Voor nu is het een prima oplossing!

Echter wat Jack van Gelder afgelopen zondag in Studio Voetbal zei vond ik nog veel interessanter. Guus Hiddink als technisch directeur naar Ajax, dat zou toch wel een stunt zijn.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Wat een clubhoer.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Of carriereman.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Hiddink naar Ajax geloof ik niks van. Zou ajaxcied Van Gelder willen. Die man houdt trouwens zelfs niet meer de schijn van onpartijdigheid op. Mooiste is nog dat als hem dat wordt verweten de wereld te klein is maar dat terzijde. Perez naar Ajax is voor PSV beste denk ik. Affelay, Aisatti, Perez en Bakkal dat zijn er gewoon te veel voor dezelfde positie. Kun je je niet permiteren. Zeker omdat Perez en Affelay gewoon standaard niet mee terug verdedigen. Dus Affelay spelen en Aisatti erbij. Die corrigeert verdedigend ook nog. Veel meer balans dan met Perez. En van het geld van Perez een verdediger kopen. De Fauw lijkt me wel wat.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zeg t maar:

Ajax - Az over 2 weken.

Perez aan de bal. applaus / fluitconcert ?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Oh op zeker applaus

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

En het wanbeleid gaat door. Laat ze eerst de problemen achterin maar eens oplossen alvorens nieuwe aanvallers te halen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zit enige waarheid in, dramatisch hoeveel tegengoalen ajax heeft geincasseerd vergleken met psv en feyenoord.

Daar tegenover scoren ze er wel op los.

Ik zie trouwens wel brood in de selectie naar de winterstop.

Vd - Ogararu - Heitinga - .......... - Emanuelson.

Mid: gabri - perez - davids.

Av - Kennedy - Huntelaar - Suarez.

Vindt kennedy een onderschatte waarde, zeer technisch bekwaam en balvast ook al is het niet z'n oorspronkelijke positie.

Jammer voor Rommedahl en Luque, maar bij hun komt het er nog niet uit zoals ik gehoopt had. '' vooral bij de laatste niet''.

Geruchten gingen de rond dat ze bouhlarouz wilde halen, die jongen krijgt sowieso belachelijk weinig speeltijd.

Zou het een versterking vinden, ook voor het nederlands elftal.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik zou Emanuelson onmiddelijk uit de basis gooien, zodra er weer wat verdedigers terug zijn (vd Wiel, Vermaelen en misschien een nieuwe). Hij speelt echt dramatisch slecht dit seizoen. Vertonghen doet het goed, die kan linksback.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Wat een sukkel die Perez .

Och ja, nu krijgen de talenten wel een betere kans om zich te bewijzen en te ontwikkelen.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Als Perez een beetje op dreef is hoort hij tot de beste voetballers van de Nederlandse competitie naar mijn mening. Zou een topaankoop zijn voor Ajax. Hij is dan misschien niet meer de jongste, maar geef die gast zijn vertrouwen en hij betaald het terug!

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Zavo schreef:

Ik zou Emanuelson onmiddelijk uit de basis gooien, zodra er weer wat verdedigers terug zijn (vd Wiel, Vermaelen en misschien een nieuwe). Hij speelt echt dramatisch slecht dit seizoen. Vertonghen doet het goed, die kan linksback.

Emanuelson hoort ook op middenveld thuis.

Materny schreef:

Ik zie trouwens wel brood in de selectie naar de winterstop.

Vd - Ogararu - Heitinga - .......... - Emanuelson.

Mid: gabri - perez - davids.

Av - Kennedy - Huntelaar - Suarez.

Van der Wiel in het centrum, Vermaelen linksback, (Ajax-onwaardige) Kennedy naar de bank, Perez in de aanval, en Maduro (aan de hand van Davids) of anders Vertonghen op het middenveld.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Heitinga moet weer terug naar het middenveld, samen met Gabri en Davids. Dan Perez daarvoor in een vrije rol met twee centrumspitsen zoals Huntelaar en Suárez. Suárez en Huntelaar zijn nu wel genoeg misbruikt door Ajax. Het wordt misschien zelfs nu echt tijd voor Co Adriaanse !

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

pascal83 schreef:

(quote)

Emanuelson hoort ook op middenveld thuis.

(quote)

Van der Wiel in het centrum, Vermaelen linksback, (Ajax-onwaardige) Kennedy naar de bank, Perez in de aanval, en Maduro (aan de hand van Davids) of anders Vertonghen op het middenveld.

Perez in de aanval was vorig jaar ook geen succes. Achter de spitsen komt hij beter tot zijn recht.

stinissen (crew films & series)

• 23485 berichten
  • 76998 stemmen

Jullie vergeten allemaal Leonardo dat wordt de verrassing na de winterstop

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Leonardo is ook Ajax-onwaardig.

stinissen (crew films & series)

• 23485 berichten
  • 76998 stemmen

Echt niet hoort samen met Suarez , Hetinga , Stekelenburg en Huntelaar tot de beste spelers

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Toch als ze bij Ajax Huntelaar, Leonardo, Suarez en Perez gaan opstellen gaat Ajax dezelfde fout maken als PSV. Vier man die niet mee terug verdedigen is gewoon te veel.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

AZ haalt dan toch Afonso Alves binnen . 18 miljoen euro, volgens mij de duurste aankoop van een Nederlandse club ooit ?

Maar toch, AZ staat nu 11 punten achter op PSV, dat was vorig jaar ook zo tijdens de winterstop. En nu heeft AZ wél de spits die er nog een stuk of 15 in gaat schieten. Ik denk serieus dat AZ weer volop mee gaat doen om de Champions League voorronde en misschien zelfs het kampioenschap.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.