• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.981 acteurs
  • 199.237 gebruikers
  • 9.387.391 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Goed nieuws voor Kos, Otherfool en andere anti Marco...

Na het EK Neemt hij ontslag. Jammer is het eerste dat bij me op kwam.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Jammer voor Ajax vooral, maar wel erg voorspelbaar.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ein-de-lijk een einde aan het anti-voetbal, de slingers worden hier as we tik opgehangen. Nu maar hopen dat er niet een nieuwe angsthaas wordt aangesteld... ik stem alvast voor Co (maar Foppe mag ook).

't heerlijk avondje is gekomen!

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Kai schreef:

Omdat alleen AC speelt toch?

Maar AC Milan - Celtic lijkt me leuk en interessant genoeg om uit te zenden.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Mij ook, maar dat was wel de rede denk ik

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

VI: Gomes: 'Ik heb geen vertrouwen meer in PSV'

Na alle blunders van afgelopen tijd is dit toch wel de allerstomste.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Redelijk tevreden met de loting, ik had enkel nog op Duitsland gehoopt in plaats van Roemenie. Wat een prachtige poule zou dat zijn!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nederland presteert inderdaad beter tegen sterkere tegenstanders, maar ze zullen toch te kort komen waarschijnlijk.

Melchiot, Mathijsen, Ooijer & Bouma

VS.

Toni, Inzaghi,Henri, Vieira.

Middenveld en aanval is gewoon europese top bij Nederland, maar o o verdediging zo dramatisch zwak.

JayLunar

• 748 berichten
  • 2961 stemmen

Iemand ook de K1 GP Finale gezien? Is zojuist afgelopen. Was wel weer een vet toernooi. Vanavond herhaling op de campingzender.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Wat een wedstrijd gisteren. Roda was echt erg goed en PSV speelde bijzonder zwak. Wel mooi dat wij in Eindhoven wel weten hoe met spelers om te gaan. Na gister tekent zo'n Gomes natuurlijk op zeker bij. Wat een prachtige kerel en ook nog een echte prof met hart voor het voetbal.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

hoe ze wel weten in eindhoven om te gaan met spelers? bedoel je om ze niet in te schrijven voor europees voetbal?

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Flauw, timbo_ heeft het natuurlijk over het publiek die Gomes hartverwarmend toezong.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:

Wel mooi dat wij in Eindhoven wel weten hoe met spelers om te gaan.

Waar niet dan?

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25169 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Waar niet dan?

Amsterdam.

Waar spelers constant worden uitgefloten omdat een stel debielen denkt dat de spelers daarna beter gaan spelen.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Amsterdam.

Waar spelers constant worden uitgefloten omdat een stel debielen denkt dat de spelers daarna beter gaan spelen.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25169 stemmen

.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Tja, dat ze Gomes toezongen was niet zo vreemd, verder viel er niemand toe te zingen. Zonder Gomes was het 2-8 geworden. Bij Ajax worden de beste spelers ook toegezongen hoor.

stinissen (crew films & series)

• 23488 berichten
  • 77002 stemmen

Roda was echt top en ik vrees dat ze die donkere spelers van Anderlecht zo kwijt zijn...

Nu maar hopen dat mijn jongens straks winnen van Willem II

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2168 stemmen

NL competitie is geen pijl op te trekken. Roda wint uit van PSV, NAC wint bij Ajax

Ik zou echt nu niet kunnen zeggen wie er kampioen gaat worden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat Zavo zegt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kan me toch anders goed herrineren dat de psv fans zich lieten horen van een minder goede kant gister.

60e minuut, had roda er een 1 ingeschopt was het een kopie geweest van de Argentijnse treffer vorig Wk.'' geloof tegen Servie''.

Ze werden gewoon weggespeeld.

Kan alleen maar hopen dat Wouters nog even doorgaat, dan gaat de titel alvast niet naar Eindhoven dit jaar.

'' hopelijk naar Amsterdam''

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Ik zou echt nu niet kunnen zeggen wie er kampioen gaat worden.

Feyenoord natuurlijk. .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Zavo schreef:

Tja, dat ze Gomes toezongen was niet zo vreemd, verder viel er niemand toe te zingen. Zonder Gomes was het 2-8 geworden. Bij Ajax worden de beste spelers ook toegezongen hoor.

Zlatan, Van der Vaart, Frank de Boer, Perez en Seedorf om er maar een paar te noemen zijn toch allemaal behoorlijk vernederd in de Arena. Ik ben een groot Ajax supporter maar het ergste van de club vind ik hoe de supporters met haar eigen (ex)spelers omgaan.

Boukhari, Sikora en Collin (oke ze zijn niet goed genoeg voor Ajax), maar die zijn helemaal schandelijk behandeld.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zlatan was gewoon arrogant, maar slecht behandeld was ie nooit door het publiek.

Als je daarmee doelt op een fluitconcert, dat krijgt iedere speler weleens.

Vd Vaart en Boukhari geef ik je wel gelijk in, Perez pas toen hij naar de directe concurrent ging dus dat is ook wel een reden.

Sikora & Collin vielen ook reuze mee,'' al vondt ik het uitfluiten van Collin meer gedoeld op het bestuur''

Want wie koopt zo'n belachelijk slechte voetballer nu, eentje die het niet maakte in een middenmotor in Schotland zou het wel bij Ajax doen. :S

De rest zou ik niet weten, is voor mijn tijd.

Maar overdrijven is ook een kunst:)

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

Materny schreef:

Zlatan was gewoon arrogant, maar slecht behandeld was ie nooit door het publiek.

Dat is inderdaad de gewoonste zaak van de wereld geworden van de Ajax-supporters

Vooral Seedorf staat mij nog goed bij. De speler heeft veel betekend voor Ajax in zijn goude periode onder van Gaal. Hij vertrekt bij Ajax (waarschijnlijk op een te vroege leeftijd) en komt een wedstrijdje terug in een ander shirt en wordt meteen uitgefloten. Ik vind dit heel schrijnend voor de supporters van Ajax. Toen duidelijk werd dat Kezman naar PSV zou komen in het Fener-shirt is er een actiecommité opgezet om een mooi spandoek voor Kezman te maken en hem toe te juigen. Maar ja, Ajax-supporters breken tegenwoordig bij een gelijkspelletje de binnenstad van Amsterdam af, en dat noemt zich de trouwe supporter.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Quido schreef:

Waar niet dan?

Doelde inderdaad voornamelijk op Ajax. Daar gaan ze echt als publiek zijnde volkomen verkeerd om met spelers. Zoiets als gisteren zie ik niet gebeuren in de Arena. Hier werd dan wel gezegd dat Gomes ook de enige was die je kon toezingen maar in Amsterdam was daar echt niet over nagedacht en was er weer een collectief fluitconcert neergedaald op de spelers. Dat zal overigens best soms terecht zijn maar als Ajax het een kwartier of twintig minuten lang moeilijk heeft tegen Vitesse. Terwijl ze gewoon met 2-0 voor staan worden ze weer massaal uitgefloten. Ik begrijp daar niks van en vind het ook echt triest. Zelfs Van der Vaart hebben ze daar weg weten te krijgen en zie nu wat zo'n jongen kan als die maar echt vertrouwen voelt. Erg jammer vooral voor Ajax zelf want er zijn toch al heel wat veelbelovende spelers die denk ik voornamelijk door het eigen publiek nooit hun belofte hebben kunnen inlossen.

gotti

• 14075 berichten
  • 5895 stemmen

kos schreef:

(quote)
Feyenoord natuurlijk. .

Yeah right... Over 5 jaar misschien.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Na vandaag durf ik de stelling toch wel bijna aan. Belgen zijn dom of in ieder geval een aantal Belgen die op een heel verkeerde positie zitten voor het Belgische voetbal. Snap echt niet hoe je al bond Vandereycken kunt handhaven als bondscoach. Niet te geloven.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Materny, sorry voor de late reactie!

Materny schreef:

Zijn eerste seizoen bakte Zlatan er helemaal niks van, iedereen kon zien dat hij talent had maar hij speelde zó slecht. Ik heb hem toen een wedstrijd in het stadion mogen aanschouwen en wat je toen allemaal hoorde waarvoor die (20 jarige!) jongen werd uitgemaakt is echt onbegrijpelijk. Niemand had geduld met hem terwijl we hem toch allemaal dankbaar mogen zijn dat hij naar Ajax wou komen (hij kon ook naar AS, Manchester en Arsenal om er maar een paar te noemen).

Vd Vaart en Boukhari geef ik je wel gelijk in,

Wat er met Van der Vaart is gebeurd vind ik nog altijd het meest onbegrijpelijk. Het leek er lang op dat Van der Vaart na Cruijff het grootste Ajax talent was dat we ooit bij Ajax mochten bewonderen. Die jonge heeft ons bijna in z'n eentje op de been gehouden en wanneer hij dan een half jaar in een dip zit wordt hij zo zwaar kapot gemaakt en worden er zo'n verschrikkelijke dingen over hem en zijn vriendin geroepen dat je echt afvraagd wat het verstand van die mensen op de tribune is.

Perez pas toen hij naar de directe concurrent ging dus dat is ook wel een reden.

Dat heeft die jonge zelf nooit gewilt, Perez is een ras ajacied en vind Ajax nog altijd de mooiste club van Nederland en hij vond het verschrikkelijk dat hij weg moest door interne problemen met de selectie en coach. Dat hij daarna voor de beste aanbieding kiest valt hem moeilijk kwalijk te nemen.

Sikora & Collin vielen ook reuze mee,'' al vondt ik het uitfluiten van Collin meer gedoeld op het bestuur''
Vielen reuze mee?! Collin is geslachtofferd voor de wanprestatie van Ajax tegen Slavia. Niet Stam (die tegen Slavia veel slechter was, en dat al aan het eind van het vorig seizoen was) of Urby die ook stond te blunderen achterin, nee Collin was het slachtoffer. Collin heeft geen enkel moment een eerlijke kans gekregen bij Ajax en haar supporters (en ja, hij komt kwaliteit te kort dat denk ik ook) maar om hem dan specifiek bij balbezit uit te fluiten gaat mij te ver.

Sikora is ook mislukt bij Ajax dat klopt ook. Maar niemand is harder aangevallen dan Sikora. Ik heb het zelf gezien/gehoord toen Sikora ,die links aan de buitenkant speelde, werd toegezongen en geschreeuwd als "sikora kankerlul / je moeder is een hoer". Later in de Vi zei hij dat hij hier geestelijk lang last van heeft gehad en dat hij hierdoor niet meer vrij uit durfde te voetballen. Hij gebruikte dit btw, niet als excuus voor zijn mislukken.

Frank de boer is uitgejoeld in de arena als speler van Galatasay en Seedorf dat kennen de meeste hier wel die is 90 minuten lang uitgevloten tijdens Ajax - AC Milan zelfs toen zijn naam voor de wedstrijd werd omgeroepen (waar heeft die jongen dat aan verdiend?).

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:

Doelde inderdaad voornamelijk op Ajax. Daar gaan ze echt als publiek zijnde volkomen verkeerd om met spelers. Zoiets als gisteren zie ik niet gebeuren in de Arena.

Vergeten wat er allemaal op poten is gezet voor bijvoorbeeld een Van der Sar, Maxwell Blind, Litmanen en zelfs Stam? Om nog verder te gaan: Perez werd eind vorig jaar nog toegezongen, men ging op de banken staan toen ie gewisseld werd in de laatste (play-off) wedstrijd tegen AZ. In de media is daarna het beeld geschapen dat hij werd uitgefloten en weggehoond, terwijl juist Perez in de laatste maanden door dik en dun gesteund is. Ook toen hij voor PSV koos; die fluitconcerten waren vnl. gericht tegen het bestuur.

Natuurlijk valt er genoeg op het publiek aan te merken, zoals die debiele fluitconcerten als het even niet loopt, of dat gezeik op Colin (die gister moederziel alleen het veld afdroop terwijl de overige 10 veldspelers hand in hand het meegereisde publiek bedankten) of wie dan ook en al die voorbarige conclusies. Maar dat is echt niet iets wat alleen bij Ajax voorkomt. Afgelopen vrijdag hoorde ik ook wat lichte fluitconcertjes. Die positiviteit en negativiteit kom je overal tegen. (Groot) Verschil is dat voor de media elke scheet die er in of rondom de Arena gelaten wordt wereldnieuws is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.