- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Fantastisch! Maandag alvast maar even wat vrije dagen reserveren!
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
We zijn inderdaad nog goed weggekomen wat betreft Roemenie. Misschien is het niet eens zo gek om meteen aan de bak te moeten; zorgt er misschien voor dat we wat scherper zijn.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Prima toch, alleen jammer dat we niet tegen Spanje moeten, daar hoopte ik op.
Prima loting ja.
Heerlijke loting inderdaad
Fantastisch! !
.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Haha, elke wedstrijd is nu al een kraker!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Lekkere loting.
Óf Marco van Basten zegeviert grandioos en snoert heel kritisch Nederland de mond, óf hij gaat genadeloos op zijn bek en we kunnen met een nieuwe bondscoach naar het WK.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
"t geluk dan Van Basten zou hebben is ver te zoeken in deze loting.
Denk dat naast Italië NL en Frankrijk beide evenveel kans hebben om door te gaan.
Al zijn poule A & B ook best fors. Guus Geluk maakt z'n naam wel weer waar.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Perfecte loting. Waarom ga je naar een EK, toch niet om tegen Polen en Kroatie te spelen? Hoppa, Nederland - Italie en 4 dagen erop Nederland - Frankrijk, toppers, niks te verbergen, er vol voor *gaan* en knallen we er in de eerste ronde uit dan is het maar zo en zijn we blijkbaar niet goed genoeg. Win je de eerste pot (en Italie wint werkelijk nooit een 1e wedstrijd op een groot toernooi, dus het kan zomaar) zit je er meteen lekker in en krijgt Nederland eindelijk weer een beetje aanzien. Na 3 jaar Oranje lamlendigheid krijg ik er haast weer zin in. Betere loting was volgens mij niet mogelijk.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Perfecte loting. Waarom ga je naar een EK, toch niet om tegen Polen en Kroatie te spelen?
Uitgerekend Nederland is een team dat in een toernooi moet groeien. Als je dan tegen van die stugge topploegen moet is dat wel het laatste wat je wenst natuurlijk. Met ook nog een kans op tacttische spelletjes qua punten in de laatste wedstrijd.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Nou, ik geef Nederland in een (1e!) poulewedstrijd een veel grotere kans van Italie te winnen dan in de knock-out fase, waar je ze bij een andere loting tegen zou komen. Verder is Roemenie na 2 potjes al uitgeschakeld dus die pak je gewoon. Nederland heeft na de afgrijselijke kwalificatie trouwens totaal geen recht op die eindoverwinning, die moeten ze maar tijdens het EK verdienen, te beginnen tegen de wereldkampioen, man wat wil je nog meer.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Uitgerekend Nederland is een team dat in een toernooi moet groeien.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Leuke loting inderdaad, maar de kans om de volgende ronde te halen is nu wel astronomisch klein. Waarom zouden we nu wel van Roemenië winnen? Frankrijk en zeker Italië zijn een maatje te groot. Snel weer naar huis dus.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Waarom zit iedereen zo over Roemenie te zeuren? Als we niet van Roemenie kunnen winnen, dan kunnen we van niemand (behalve Zwitserland en Oostenrijk misschien) winnen en hebben we dus niks te zoeken op het EK. Ligt dus meer aan onze kwaliteiten dan aan de loting.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach in d poule des doods met Tjechie & Frankrijk en die met Argentinië en Ivoorkust gingen we ook door. Alleen jammer dat we daarna tegen de Portugezen moeten. 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Klote loting. Erg blij met NACen mooi dat Twente van AZ won.
Wat betreft loting, laten we ons maar vastklampen aan EK 2000 met Frankrijk en Tsjechië en WK 2006. Door en weer door.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
.
. .Hmm.. 1-0 verlies lijkt me toch niet echt om voor te juichen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Ach in d poule des doods met Tjechie & Frankrijk en die met Argentinië en Ivoorkust gingen we ook door.
Alleen toen was het niet zo treurig gesteld met het voetbal.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Boordappel, jij vond Oranje 2 jaar geleden beter dan nu?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25169 stemmen
Prima loting hoor. We hebben nog een appeltje te schillen met Italië en Frankrijk en ik kan me voorstellen dat onze miljonairs ook nog wel eens revanche willen tegen die maffe Roemenen. Ik vind het prima zo, laat ze maar een keer vanaf dag 1 strijden om elke meter en laten zien wat ze waard zijn. Ik kan alleen maar hopen dat er één of meerdere mutaties in de technische staf van ONS Oranje zullen worden doorgevoerd anders vrees ik het ergste maar goed we doen mee dus we kunnen nu net zo goed gaan supporteren
..
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Boordappel, jij vond Oranje 2 jaar geleden beter dan nu?
Nogal ja. Het was toen ook niet denderend maar er werd tenminste gescoord.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Oke ik persoonlijk denk daar anders over. Aangezien de selectie grotendeels hetzelfde is gebleven maar veel spelers zich verder ontwikkeld hebben (bijv. Sneijder, RvdV, Van Persie) denk ik dat we nu sterker zijn. Daarbij zijn er ook nog is jongens als De Zeeuw en Seedorf bij gekomen. Terwijl we niemand verloren hebben (volgens mij, zie ik niemand over het hoofd?) ik denk kortom dat we nu beter zijn dan 2 jaar terug.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Da's allemaal waar, maar daar heb je zo weinig aan als niemand scoort. Het team is blijkbaar veel minder geworden.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Daarbij zijn er ook nog is jongens als De Zeeuw en Seedorf bij gekomen. Terwijl we niemand verloren hebben (volgens mij, zie ik niemand over het hoofd?)
Bommel en Cocu. Vooral de eerste gaan we missen.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Bommel en Cocu. Vooral de eerste gaan we missen.
Je hebt gelijk die ben ik vergeten al vond ik V. Bommel niet geweldig. Neemt niet weg dat hij erbij hoort.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Heeft iemand enig idee waarom er vanavond geen Chamions League wedstrijd wordt uitgezonden?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.