• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.049 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.406 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Fantastisch! Maandag alvast maar even wat vrije dagen reserveren!

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

We zijn inderdaad nog goed weggekomen wat betreft Roemenie. Misschien is het niet eens zo gek om meteen aan de bak te moeten; zorgt er misschien voor dat we wat scherper zijn.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Zavo schreef:

Prima toch, alleen jammer dat we niet tegen Spanje moeten, daar hoopte ik op.

kappeuter schreef:

Prima loting ja.

Kai schreef:

Heerlijke loting inderdaad

PartyMarty schreef:

Fantastisch! !

.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Haha, elke wedstrijd is nu al een kraker!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Lekkere loting.

Óf Marco van Basten zegeviert grandioos en snoert heel kritisch Nederland de mond, óf hij gaat genadeloos op zijn bek en we kunnen met een nieuwe bondscoach naar het WK.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

Ik gok op het tweede...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

"t geluk dan Van Basten zou hebben is ver te zoeken in deze loting.

Denk dat naast Italië NL en Frankrijk beide evenveel kans hebben om door te gaan.

Al zijn poule A & B ook best fors. Guus Geluk maakt z'n naam wel weer waar.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Perfecte loting. Waarom ga je naar een EK, toch niet om tegen Polen en Kroatie te spelen? Hoppa, Nederland - Italie en 4 dagen erop Nederland - Frankrijk, toppers, niks te verbergen, er vol voor *gaan* en knallen we er in de eerste ronde uit dan is het maar zo en zijn we blijkbaar niet goed genoeg. Win je de eerste pot (en Italie wint werkelijk nooit een 1e wedstrijd op een groot toernooi, dus het kan zomaar) zit je er meteen lekker in en krijgt Nederland eindelijk weer een beetje aanzien. Na 3 jaar Oranje lamlendigheid krijg ik er haast weer zin in. Betere loting was volgens mij niet mogelijk.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

otherfool schreef:

Perfecte loting. Waarom ga je naar een EK, toch niet om tegen Polen en Kroatie te spelen?

Nee, om een kans op de eindoverwinnig te hebben. Een kans die nu wel behoorlijk geslonken is.

Uitgerekend Nederland is een team dat in een toernooi moet groeien. Als je dan tegen van die stugge topploegen moet is dat wel het laatste wat je wenst natuurlijk. Met ook nog een kans op tacttische spelletjes qua punten in de laatste wedstrijd.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nou, ik geef Nederland in een (1e!) poulewedstrijd een veel grotere kans van Italie te winnen dan in de knock-out fase, waar je ze bij een andere loting tegen zou komen. Verder is Roemenie na 2 potjes al uitgeschakeld dus die pak je gewoon. Nederland heeft na de afgrijselijke kwalificatie trouwens totaal geen recht op die eindoverwinning, die moeten ze maar tijdens het EK verdienen, te beginnen tegen de wereldkampioen, man wat wil je nog meer.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

kos schreef:

Uitgerekend Nederland is een team dat in een toernooi moet groeien.

Ik zie niet in waarom. Bovendien moeten alle teams in een toernooi schieten. Ik zie het positieve er ook wel van plan. Meteen scherp van de eerste wedstrijd. Uiteindelijk maakt het voor je kans op de eindoverwinning ook niet veel uit. Je moet die ploegen toch kloppen. Het is wellicht wat moeilijker om de eerste ronde door te komen, maar als dat lukt dan sta je er wel beter van dan als je Polen en Roemenie met 1-0 hebt verslagen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Leuke loting inderdaad, maar de kans om de volgende ronde te halen is nu wel astronomisch klein. Waarom zouden we nu wel van Roemenië winnen? Frankrijk en zeker Italië zijn een maatje te groot. Snel weer naar huis dus.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Waarom zit iedereen zo over Roemenie te zeuren? Als we niet van Roemenie kunnen winnen, dan kunnen we van niemand (behalve Zwitserland en Oostenrijk misschien) winnen en hebben we dus niks te zoeken op het EK. Ligt dus meer aan onze kwaliteiten dan aan de loting.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

NAC .

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

NEC .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach in d poule des doods met Tjechie & Frankrijk en die met Argentinië en Ivoorkust gingen we ook door. Alleen jammer dat we daarna tegen de Portugezen moeten.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

. . .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Klote loting. Erg blij met NACen mooi dat Twente van AZ won.

Wat betreft loting, laten we ons maar vastklampen aan EK 2000 met Frankrijk en Tsjechië en WK 2006. Door en weer door.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

kos schreef:

(quote)
. . .

Hmm.. 1-0 verlies lijkt me toch niet echt om voor te juichen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Reinbo schreef:

Ach in d poule des doods met Tjechie & Frankrijk en die met Argentinië en Ivoorkust gingen we ook door.

Alleen toen was het niet zo treurig gesteld met het voetbal.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Boordappel, jij vond Oranje 2 jaar geleden beter dan nu?

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25169 stemmen

Prima loting hoor. We hebben nog een appeltje te schillen met Italië en Frankrijk en ik kan me voorstellen dat onze miljonairs ook nog wel eens revanche willen tegen die maffe Roemenen. Ik vind het prima zo, laat ze maar een keer vanaf dag 1 strijden om elke meter en laten zien wat ze waard zijn. Ik kan alleen maar hopen dat er één of meerdere mutaties in de technische staf van ONS Oranje zullen worden doorgevoerd anders vrees ik het ergste maar goed we doen mee dus we kunnen nu net zo goed gaan supporteren ..

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Kai schreef:

Boordappel, jij vond Oranje 2 jaar geleden beter dan nu?

Nogal ja. Het was toen ook niet denderend maar er werd tenminste gescoord.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Oke ik persoonlijk denk daar anders over. Aangezien de selectie grotendeels hetzelfde is gebleven maar veel spelers zich verder ontwikkeld hebben (bijv. Sneijder, RvdV, Van Persie) denk ik dat we nu sterker zijn. Daarbij zijn er ook nog is jongens als De Zeeuw en Seedorf bij gekomen. Terwijl we niemand verloren hebben (volgens mij, zie ik niemand over het hoofd?) ik denk kortom dat we nu beter zijn dan 2 jaar terug.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Da's allemaal waar, maar daar heb je zo weinig aan als niemand scoort. Het team is blijkbaar veel minder geworden.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Kai schreef:

Daarbij zijn er ook nog is jongens als De Zeeuw en Seedorf bij gekomen. Terwijl we niemand verloren hebben (volgens mij, zie ik niemand over het hoofd?)

Bommel en Cocu. Vooral de eerste gaan we missen.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Hmm.. 1-0 verlies lijkt me toch niet echt om voor te juichen.

Pech, we waren 3 keer zo goed als Heerenveen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Bommel en Cocu. Vooral de eerste gaan we missen.

Je hebt gelijk die ben ik vergeten al vond ik V. Bommel niet geweldig. Neemt niet weg dat hij erbij hoort.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Heeft iemand enig idee waarom er vanavond geen Chamions League wedstrijd wordt uitgezonden?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Omdat alleen AC speelt toch?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.