- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
'Drenthe zat in zijn straatkleren op de bank bij Real, terwijl hij luisterde naar zijn iPod.
.
. nogal vreemd.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Ja dacht ik ook al. Alsof de bus van Real langs het pleintje was gereden waar Royston stond te 'tricken' en Bernd riep: "Kom Royston we moeten nu voor het eggie, maar laat je kleren maar aan. Anders komen we helemaal te laat."
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Maar oorspronkelijk uit Barca-krant Mundo Deportivo.
.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Hehe, komt net een aap uit de mouw gekropen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
T-Mobile stapt uit wielrennen.
Een nieuwe klap voor het wielrennen. T-Mobile trekt zich met onmiddellijke ingang terug als sponsor van het gelijknamige team. Reden zijn de aanhoudende dopingverhalen in het wielrennen. De telecommunicatiegroep Deutsche Telekom, het moederbedrijf van T-Mobile, was sinds begin jaren negentig actief in het profwielrennen, eerst met Team Telekom en sinds 2004 met T-Mobile. De in Bonn gevestigde groep stopt niet enkel de sponsoring van het mannenteam, maar ook van de vrouwenploeg.
"We zijn tot deze beslissing gekomen om ons merk te scheiden van verdere blootstelling aan doping in de sport en meer specifiek in het wielrennen", aldus Hamid Akhavan, lid van de Raad van Beheer van Deutsche Telekom en CEO van T-Mobile International, op de website van het wielerteam. "We hebben een verplichting naar onze werknemers, onze klanten en onze aandeelhouders toe om onze aandacht en onze middelen toe te spitsen op onze kernactiviteiten".
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
ik denk dat ze er meer van weten en nu eieren voor hun geld kiezen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Ajax heeft opnieuw bij PSV geïnformeerd naar middenvelder Ismail Aissati. De Amsterdammers hebben van Jan Reker de bevestiging gekregen dat er een vaste afkoopsom in het contract van de 19-jarige PSV'er staat.
Maarten Fontein, algemeen directeur bij Ajax, heeft volgens VI afgelopen weekend contact gehad met Jan Reker. Bij de Amsterdamse club was het gerucht binnengekomen dat de jeugdinternational een vaste afkoopsom in zijn contract zou hebben. Reker heeft tegenover Fontein bevestigd dat Aissati voor vijf miljoen euro mag vertrekken.
Eerder deze zomer, toen Ajax zich ook al meldde voor de speler uit Utrecht, vroeg de club uit Eindhoven nog achttien miljoen euro. Of Aissati, die altijd heeft geroepen te willen slagen bij PSV, zelf ook weg wil met de komst van Huub Stevens in het vooruitzicht is niet duidelijk.
Bron: http://www.voetbalprimeur.nl
Dit bedrag moet Ajax toch kunnen en vooral willen neerleggen voor zo'n goede speler?
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2398 stemmen
5 miljoen lijkt me een goede deal, voor Ajax althans.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
29 november 2007 09:30
PSV wil het contract van Ismail Aissati openbreken, opwaarderen en verlengen. Dat meldt algemeen directeur Jan Reker, die stelt dat het ‘pertinent onjuist’ is dat de club Aissati heeft aangeboden aan Ajax, zoals in de landelijke media vandaag wordt gemeld. “PSV wil hem absoluut niet verkopen, laat dat duidelijk zijn.”
‘Pertinent onjuist’
Daarmee ontkracht Reker de berichtgeving van vandaag in een landelijke krant. “Naar aanleiding van het bericht kan ik melden dat het juist is dat directeur Maarten Fontein van Ajax vorige week gebeld heeft en informeerde naar een clausule in het contract van Aissati. Dat kan ik niet ontkennen, maar PSV wil Aissati absoluut niet verkopen en dat heb ik ook onmiddellijk aan Fontein laten weten. We willen zijn contract openbreken, opwaarderen en verlengen. Het is dus pertinent onjuist dat we hem ‘in de uitverkoop’ doen, zoals wordt gesuggereerd in de pers.”
Bron: http://www.psv.nl
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25170 stemmen
Ze zullen hem niet in de uitverkoop willen doen maar als Aissati zijn contract niet wil verlengen loopt hij in de winterstop van 2008 gratis weg. Wat is dat toch met PSV en die vreemde contracten ?
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
Voor dat geld zullen allerlei subtoppers in Europa hem ook wel willen hebben. Vraag is wat Aisatti zelf wil.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik geloof er ook werkelijk niks van de er een 5 miljoen clausule instaat. Dat was al veel eerder bekend geworden lijkt me. Als het wel zo is dan moet PSV eens een keer bij zichzelf gaan nadenken hoe stom ze zijn met hun lage afkoopsommen in die contracten.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Is geen clausule... Aissati tekende als jeugdspeler (toen hij zeventien was) een vijfjarig contract, terwijl de FIFA voorschrijft dat een voetballer minimaal achttien jaar moet zijn voor een overeenkomst van langer dan drie seizoenen. Daardoor loopt zijn verbintenis niet in juli 2009, maar acht maanden eerder af.
Bron: Telegraaf
ON: Aissatti zou zeer welkom zijn in Amsterdam, al geloof ik niet dat hij daar zelf zin in heeft.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
hij gaat nog eerder naar twente.
Want?
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
hij gaat nog eerder naar twente.
Mafkees.
Anyway:
'Verkoop Aissati absoluut niet aan de orde'
EINDHOVEN - PSV wil middenvelder Ismail Aissati behouden. Dat zegt algemeen directeur Jan Reker donderdag. Een verkoop aan Ajax is volgens hem 'absoluut niet aan de orde'.
"We willen het contract van Aissati openbreken, opwaarderen en verlengen", aldus Reker. De onderhandelingen met de jeugdinternational over een nieuwe verbintenis zitten wel al een tijdje vast.
Bron: nu.nl
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk blijft ie hier in Brabant 
We wachten nog op onze Vlaamse Brabanders om een echte Brabantse competitie op te zetten.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Liever Foppe dan Marco op EK 2008
bron: klusjesman De Hond
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
We wachten nog op onze Vlaamse Brabanders om een echte Brabantse competitie op te zetten.
Dat levert vast spectaculair, aanvallend voetbal op!
(Kom er maar in, Borat)
NOT!
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Mafkees.
Anyway:
'Verkoop Aissati absoluut niet aan de orde'
EINDHOVEN - PSV wil middenvelder Ismail Aissati behouden. Dat zegt algemeen directeur Jan Reker donderdag. Een verkoop aan Ajax is volgens hem 'absoluut niet aan de orde'.
"We willen het contract van Aissati openbreken, opwaarderen en verlengen", aldus Reker. De onderhandelingen met de jeugdinternational over een nieuwe verbintenis zitten wel al een tijdje vast.
Bron: nu.nl
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Want?
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ok, kennelijk gemist. Begrijp natuurlijk dat ie na vorig jaar graag met Rutten werkt, maar zou ie in Amsterdam niet meer kunnen verdienen dan in Enschede dan?
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
ten eerste was het een klein artikel, ten tweede dat hij meer kan verdienen bij ajax lijkt mij wel ten derde hij moet het zelf wel willen natuurlijk. ikzelf denk dat hij met zijn voetbal kwaliteiten uitstekend past bij ajax en ook het best tot zijn recht komt daar, net zoals bij twente of heerenveen.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Denk inderdaad dat hij prima bij die clubs past. En dat 'willen' hangt waarschijnlijk wel af van dat 'meer verdienen'. Hoop iig wel dat ie in NL blijft en niet naar een middenmoter in Engeland of Spanje oid gaat. Zie m graag komen bij Ajax, maar ergens zou het ook wel leuk zijn als een talent het eens een keertje zou schoppen tot mr. ... (in dit geval mr. PSV dus) maar ik denk dat dat iets is uit vervlogen tijden in een klein voetballand.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Prima toch, alleen jammer dat we niet tegen Spanje moeten, daar hoopte ik op.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Heerlijke loting inderdaad, kunnen we meteen laten zien dat we de beste zijn 
Al had ik ook liever Spanje dan Roemenië gehad, maar al met al een prima loting.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.