• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.387.999 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ligt het aan mij of klopt het breedbeeld-signaal van de NOS niet bij de CL? Ze zenden nu in breedbeeld uit, maar ik heb het gevoel dat ik naar opgeblazen 4:3 zit te kijken...

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Damn, die tweede goal van Barca. .

Dat is pas combineren en hard inspelen, dat kunnen er maar weinig.

http://www.vi.nl/NieuwsItem.htm?contentid=143978

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

Daar zou ik dan graag de goal van Gerard voor Liverpool bijvoegen, ook prachtig combinatie spel, met een hoog tempo en een fantastische afronding.

Nog een paar met een eervolle vermelding...

Sektioui voor Porto

Rayn Babel voor Liverpool (eerste)

Zlatan Ibrahimovic voor Inter Milan.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

kos schreef:

Dat is pas combineren en hard inspelen, dat kunnen er maar weinig.

Vond je dat een mooie goal? Een tweetje is mooi, maar die rebound heeft natuurlijk ook veel met geluk te maken. Ze spelen inderdaad hard in, maar in die samenvatting springt de bal daardoor ook regelmatig van de voet van de speler.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

inderdaad, dan vind ik de goals van Sektioui en Babel mooier.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Als je ziet hoe Ronaldinho keihard inpeelt, Messi hem subtiel en perfect en met de juiste snelheid tussen verdedigers doorgeeft en hoe Ronaldinho die de bal nog geweldig weet te raken...

Lang niet zo'n mooie aanval gezien.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Nou ja, je romantiseert het wel een beetje. Er zijn wel vaker mooie een tweetjes, zeker in de CL. De schoonheid van de aanval wordt al een beetje verpest doordat Henry eerst zo aan het klungelen is. Ronaldinho en Messi pakken het mooi op, maar Ronaldinho schiet toch echt recht op de keeper.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Laat me raden: je hebt zelf nooit gevoetbald?

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

11 jaar lang.

Ik zou ook trots zijn op zo'n combinatie, maar ik vind die aanvallen die Madrid (of Barca soms) laten zien waar iemand na een aanval met 25 passes met een steekpass recht voor de keeper worden gezet, veel mooier.

Bovendien raakt Ronaldinho de bal niet zo goed toch?

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

hoe ronaldhino in volle snelheid die bal zo onder controlle nog mee kan nemen is idd voor weinige mensen weggelegt.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

En vervolgens recht op de keeper schiet?

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Zo snel als dat gaat, er zijn verder geen spelers die uberhaupt de bal dan nog weten te raken.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Onzin, hij loopt werkelijk slechts 3 a 4 meter voordat hij de bal weer terugkrijgt en krijgt hem (toegegeven) perfect voor zijn linkerbeen van Messi. Zijn zat spelers in de CL die dat kunnen (en dan nog scoren).

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

nou echt niet!

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Eens met Knisper. Zó bijzonder is zo'n 1-2tje ook weer niet.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

niet byzonder idd maar hoe die die bal meekrijgt en daarna nog meeneemt daar druipt de klasse van af, en dat zie je toch echt niet elke dag.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Vond die van C. Ronaldo het mooiste. Aarzelt even en sprint dan weg bij zijn directe tegenstander, krijgt de bal over 50 meter over de grond in de loop mee, neemt de bal aan met een hakje achter zijn standbeen langs waarmee hij gelijk zijn nieuwe directe tegenstander het bos in stuurt en plaatst de bal vervolgens in de verre hoek.

Maar ja, ik heb nooit gevoetbald in competitieverband .

Spijtoptant

• 170 berichten
  • 0 stemmen

Het schaatsseizoen is weer echt begonnen:

Ongelooflijk, wat een tijden:

850 Teletekst za 10 nov

**SCHAATSEN*********************** 1/3

******Wennemars,Wotherspoon rijden WR

**In Salt Lake City heeft de eerste dag

van het internationale schaatsseizoen

direct twee wereldrecords opgeleverd.

De Canadees Jeremy Wotherspoon,terug

van een sabbatical van een jaar,knalde

op de 500 meter naar een fenomenale

34,03. Een uur later evenaarde Erben

Wennemars het record op de 1.500 meter

door Shani Davis,de houder van dat

record (1.42,32) in een rechtstreeks

duel te verslaan.

De opening van het WB-seizoen leverde

al meteen vuurwerk op.Op de 500 meter

bleven maar liefst twaalf rijders onder

de 35,00.Lee Kang-Seok werd tweede door

met 34,20 ook nog onder zijn oude WR te

duiken,Lee Kyou-Hyuk derde in 34,31.

Wotherspoon reed voor de negende

keer in zijn carrière een wereldrecord

op een individuele afstand.Voor Erben

Wennemars was het record een primeur en

dat ontlokte hem de nodige tranen.

"Dit is zo geweldig.Eindelijk!Dat ik op

32-jarige leeftijd nog een wereldrecord

kan rijden...Ik heb records gereden op

de kleine vierkamp,de sprintvierkamp.

Maar een echt wereldrecord had ik nog

niet achter mijn naam.En dit is een

echt wereldrecord.Ongelooflijk!"

"Dit ijs moet je gewoon gebruiken,dit

ijs geeft je zoveel",verwees Wennemars

naar de omstandigheden in Salt Lake,die

ook Denny Morrison en Shani Davis naar

een tijd onder de 1.43 voerden.

"Meer dan de vorige jaren heb ik me

geconcentreerd op mijn techniek",luidde

de verklaring van Wotherspoon voor zijn

fantastische tijd."Enkele weken geleden

reed ik hier al heel hard,dus ik wist

dat het hard zou gaan.Een 33'er? Dat

behoort absoluut tot de mogelijkheden."

Het was de 58ste WB-overwinning van de

31-jarige Canadees,die elf wereldbekers

in de prijzenkast heeft staan.

Waar de Nederlanders op de 1.500 meter

prima presteerden (ook Sven Kramer (in

een PR),Simon Kuipers en Mark Tuitert

eindigden in de toptien),stelden ze op

de 500 meter teleur.Wennemars was met

de dertiende plaats de beste;nationaal

kampioen Jan Smeekens werd zelfs 23ste.

Zou er EPO in het ijs hebben gezeten, of heeft het ijs stiekem in de Dolomieten getraind? De onderzoekscommissie van de ISU is nog druk bezig met haar werkzaamheden.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Feyenoord mag zichzelf hard voor zijn hoofd slaan, had dik moeten winnen. Ajax was laf

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Oneens.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Quido schreef:

Oneens.

Wel een hele goeie scheidsrechter.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Eens met Respekked

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Scheids was niet zo denderend. Haat dat pussy-fluitgedrag en bovendien 1 grote fout. Beetje strijd mag toch wel? Zal na de samenvatting wel even kort wat neerzetten.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Wat mij betreft mogen de scheidsrechters omgebouwd worden naar cyborgs. Maken ze tenminste minder fouten.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Wel erg goed dat hij een gele kaart geeft voor die schwalbe van Suarez. Daar zou echt veel strenger tegen opgetreden moeten worden. Gewoon twee wedstrijden schorsen ofzo, dan denken ze twee keer na om een schwalbe te maken.

Japie Mol

• 354 berichten
  • 1995 stemmen

Honkballers stunten tegen Cuba

Uitgegeven: 14 november 2007 09:00

Laatst gewijzigd: 14 november 2007 10:43

SHINCHUAN - De Nederlandse honkballers hebben woensdag bij het wereldkampioenschap in Taiwan voor een stunt gezorgd door Cuba te verslaan. Oranje won met 2-1 van de titelverdediger.

Met de winst in de laatste groepswedstrijd verzekerde de ploeg van bondscoach Robert Eenhoorn zich van een plaats in de kwartfinales van het WK.

Het was de eerste nederlaag voor Cuba bij een wereldtitelstrijd sinds november 2001. Toen was Japan met 5-3 te sterk.

Cuba

De Cubanen waren na zes overwinningen op rij al zeker van de kwartfinale. Met de eerste zege ooit op Cuba bij een WK boekte Nederland de tweede fraaie overwinning op rij. Dinsdag wonnen de mannen van Eenhoorn al van Zuid-Korea, finalist bij het WK in 2005.

Tegen Cuba kwam Oranje al in de tweede inning op voorsprong. Dirk van t Klooster stelde Sidney de Jong vanaf het tweede honk in staat om te scoren.

Markwell

Startende werper Diegomar Markwell hield zich daarna knap staande bij het Cubaanse aanvalsgeweld. In de eerste vijf innings hoefde hij slechts één honkslag toe te staan.

In de zevende inning bracht Cuba zichzelf terug in de wedstrijd. Via een korte bal van Osmani Urrutia tekende Frederich Cepeda voor de gelijkmaker. David Bergman nam daarna plaats op de heuvel. Hij wist de Cubanen af te stoppen.

Legito

Nederland antwoordde daarna meteen. Dankzij een lage bal van Sharnol Adriana zette Raily Legito Oranje opnieuw op voorsprong. In de negende inning kreeg Oranje via een aantal honkslagen mogelijkheden de marge verder uit te breiden, maar dat lukte niet.

In de laatste slagbeurt van Cuba slaagde Nederland onder leiding van Bergman erin de belangrijke en kostbare 2-1 vast te houden. De strijd om de wereldtitel wordt na een rustdag vrijdag voortgezet.

Spannend

"Door de kleine voorsprong is het de hele wedstrijd spannend geweest. Vooral de werpers hebben het heel goed gedaan. Ze hebben weinig weggegeven en daarmee de basis gelegd voor de overwinning", analyseerde Eenhoorn.

De strijd om de wereldtitel wordt na een rustdag vrijdag voortgezet. Na de zeges op Zuid-Korea en Cuba begint Oranje met veel vertrouwen aan de strijd om een plek in de halve finales.

Spannend

"We kunnen met hele brede schouders de volgende ronde in. Als we zelf weer goed spelen, hebben we tegen iedereen een kans."

(c) ANP

Wow, fantastische prestatie. Nog meer honkbalfans hier op MM?

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Leuke quiz op vi.nl: Herken de goals

Wie weet de laatste twee? (die een-na-laatste lijkt veel op vdVaart tegen Feyenoord, maar is 't niet) En dat strakke afstandsschot binnenkant paal herken ik ook niet.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

De laatste is schreuder

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Binnenkant paal is Arie Haan tegen Italie.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Zavo schreef:

Ligt het aan mij of klopt het breedbeeld-signaal van de NOS niet bij de CL? Ze zenden nu in breedbeeld uit, maar ik heb het gevoel dat ik naar opgeblazen 4:3 zit te kijken...

Ik zit nu naar het schaatsen te kijken en het is weer zo. Ik weet het nu zeker, de NOS zendt sommige live-beelden gewoon in 4:3 verhouding uit, maar het signaal is wel breedbeeld! Echt belachelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.