• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.579 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

ik denk dat het fred rutten word, die kans verdient ie ook wel eigenlijk.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2482 stemmen

Rutten lijkt mij ook wel de beste kandidaat, zeker geen Jan Wouters of 'commando' Sturing.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Reinbo schreef:

Je bedoeld de 0-0 tegen Fenerbache en de 2-0 van Inter?

Doelde meer op de successen bij Benfica, Ajax en PSV vorig jaar!

Maar volgens mij moest ik jou opmerking met een knipoog nemen.

Ik weet niet of Rutten trek in PSV heeft... Het is geen geheim dat hij zich ontzettend genaait voelde door PSV toen Koeman aangesteld werd.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

des te groter is het compliment om hm terug te halen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Als PSV hem niet vraagt, denk ik niet dat het nog ooit goed komt tussen PSV en Rutten het zou belachelijk zijn als ze hem niet benaderen.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

nou in het voetbalwereldje weet je het nooit, maar idd het zou belachelijk zijn om hm niet te benaderen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Ik denk dat PSV Hiddink of Advocaat terug haalt. Lijken me geen leuke landen om te werken/wonen, zeker niet op die leeftijd.

gotti

• 14075 berichten
  • 5896 stemmen

Hiddink heeft eerst nog een klus te klaren; lijkt me zeer sterk dat ie terugkomt...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Hiddink is toch niet gek, waarom is hij anders bij PSV weggegaan?.. een miljoenen salaris opgeven om in NL te komen werken? Daarbij komt nog dat ze in Rusland tot aan Poetin toe ontzettend tevreden met hem zijn. Onmogelijk dus!

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Kai schreef:

Hiddink is toch niet gek, waarom is hij anders bij PSV weggegaan?.. een miljoenen salaris opgeven om in NL te komen werken? Daarbij komt nog dat ze in Rusland tot aan Poetin toe ontzettend tevreden met hem zijn. Onmogelijk dus!

Sterker nog Hiddink moet de wereld redden met zijn contacten daar. Hij is de enige die Poetin kan weerhouden van een volgende termijn

gotti

• 14075 berichten
  • 5896 stemmen

Als ie zo door gaat vervant ie Poetin gewoon...

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

Advocaat ging toch al naar Australie of heb ik dat maar gedroomd? Ik denk ook niet dat Advocaat nog zin heeft in het gezijk van Nederlandse bodem. Verschrikkelijk hoe ze hem in zijn oranje tijd behandeld hebben!

Demoniac

• 413 berichten
  • 1462 stemmen

Interessante discussie. Ik kan me niet voorstellen dat Hiddink terugkomt. Inderdaad een mooi salaris, goeie contacten daar, een mooie uitdaging ook en ik geloof dat hij ook nog maar net bijgetekend heeft. Vast ook mede om het goede salaris, maar ik denk ook dat hij het als een uitdaging ziet om Rusland weer mee te laten doen om prijzen.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Tuurlijk komt Hiddink niet.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Inderdaad, Hiddink heeft een miljoenensalaris en (als hij zich plaatst voor het EK) een status van een halve godheid. Waarom dat weggooien om op zondagmiddag een partijtje in Venlo te spelen .

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

En Hiddink heeft natuurlijk net zijn contract verlengd. Ik weet niet welke trainer PSV moet aantrekken. Is het trouwens al zeker dat Koeman vertrekt? Op VI geven ze alleen aan dat de spaanse pers speculeert en dat de zaakwaarnemer van Koeman niets mag zeggen van en over Koeman. Volgens deze informatie is er nog niets doorhakt volgens mij.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Ik vind het overigens wel belachelijk dat een speler die Europees voor een club in actie is gekomen niet voor een andere ploeg mag spelen in Europees verband maar dat trainers dat wel mogen. Zo kunnen de grotere ploegen alsnog de kleinere benadelen. Precies waarom het huidige transfersysteem (voor spelers) is ingevoerd. Erg vreemd.

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

Daar had ik het met een vriend toevallig ook al over ja. Dat is inderdaad een vreemde situatie. Maar van het huidige transfersysteem klopt zoizo steeds geen drol. Omdat de Spaanse en Italiaanse clubs later beginnen is de stransferdatum zo ver naar achteren geschoven dat de meeste Europese clubs al zijn begonnen met de competie en al lang bezig zijn met de voorbereiding. Lijkt me een leuke voorbereiding als je je topspeler moet vervangen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

gideonvdb schreef:

v.d. Vaart zal nu wel blij zijn dat ie nog bij hsv zit.

Indd.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Heb niet de hele wedstrijd gezien tussen Ajax en Heerenveen, maar het laatste half uur ging wel heel erg makkelijk. Het is dat Ajax zo slordig met de kansen omsprong.. Typisch dat ze zoveel moeite hebben met clubs zoals kozakken boys, maar tegen Heerenveen wel weer een degelijk resultaat neerzetten. Alhoewel verklaarbaar..

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Zat in de ArenA. Ajax speelde opzich wel degelijk, maar Heerenveen was gewoon dramatisch. Niks lukte bij de Friezen en al vrij snel werd duidelijk dat ze ook geen zin hadden om dat te veranderen.

Jammer dat ze in de slotfase er dan niet nog een paar inleggen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Inderdaad, Hiddink heeft een miljoenensalaris en (als hij zich plaatst voor het EK) een status van een halve godheid.

Als je dat optelt bij de goddelijkheid die hij heeft opgedaan in Zuid-Korea en Australië...

Hoe lang zit Beenhakker eigenlijk nog in Polen? Die wil ik ook wel weer eens op Nederlandse bodem zien.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Tja als je na een minuut of 70 speelt met Alves, Sibon, Sulejmani, Bradley, Matusiak, Pranjic én Beerens dan weet je dat je achterin veel weg moet gaan geven. Nu is het wel zo dat Heerenveen in principe niets had te verliezen maar tegelijkertijd ook een notie van wantrouwen in de aanvallers van Ajax. En nog terecht ook blijkbaar .

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Als je dat optelt bij de goddelijkheid die hij heeft opgedaan in Zuid-Korea en Australië...

Hoe lang zit Beenhakker eigenlijk nog in Polen? Die wil ik ook wel weer eens op Nederlandse bodem zien.

Het laatste wat ik over Don Leo heb gehoord deed mij vermoeden dat hij nog wel even in Polen wil blijven. Echter had hij wel wat dingen aan te merken op de organisatie daar in Polen en gaf hij aan dat er wel wat moest gaan veranderen als ze hem nog als bondscoach wilden behouden.

Ik denk overigens niet dat Leo nog aan een avontuur als hoofdcoach bij een club moet beginnen. Die moet gewoon ergens bondscoach worden, zich plaatsen voor Zuid-Afrika en dan lekker stoppen.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Beenhakker stopt als-ie in een kist ligt en er 3x is gecontroleerd of-ie echt is overleden. Die man kan niet zonder het voetbal en de spotlights...

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Beenhakker stopt als-ie in een kist ligt en er 3x is gecontroleerd of-ie echt is overleden. Die man kan niet zonder het voetbal en de spotlights...

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Ik hoor het verwijt vaak. Maar ja zo raar is dat niet met Jack van Gelder als presentator. Want als iemand een rasechte ajaxied is.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Haha, grappig onderzoek. Dat het een beursgenoteerde club is vind ik overigens van geen enkel belang, maar enfin.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Wat een wedstrijd, Arsenal - Man U! 2-2, denk wel een goede weerspiegeling van het spelbeeld

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.