- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik hoop op Louis. Lijkt me ook het meest waarschijnlijk.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Lijkt me helemaal niet waarschijnlijk.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Inderdaad. Ik denk dat het toch van Basten gaat worden.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Laten we het hopen.
Leuke spandoeken trouwens vandaag: schwalbuarez
. Hij had weer twee mooie vandaag.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ook ik denk dat het Van Basten wordt. Waarmee ze overigens van de regen in de drup zullen belanden.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Ze zoeken ervaring dus Van Basten valt af. Rijkaard, Hiddink, Advocaat, Cruyff en Beenhakker zijn onhaalbaar en Adriaanse en Jol schijnen niet de voorkeur te hebben bij Herr Jaakke. Dan valt er ook nog een zooitje af omdat ze geen Ajax-verleden hebben en dan zie ik eigenlijk nog maar één optie : Johan Neeskens.
p.s. Daar zou ik het absoluut niet mee eens zijn maar wie zou het anders moeten worden
.
starbright boy (moderator films)
-
- 22425 berichten
- 5130 stemmen
Fritz Korbach, pas op non-actief gesteld bij de Harkemase Boys.
(helaas ontbreekt het Ajax-verleden)
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
fred rutten lijkt mij een goeie voor ajax.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ook typisch iemand die totaal niet bij Ajax zou passen (Rutten).
Van Basten heeft al z'n vriendjes nu op de machtige plekken zitten (voorzitter businessclub etc.) dus dat wordt zeker wel een grote kandidaat.
Verder misschien Michael Laudrup....
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
van basten mag wel komen ik denk alleen niet dat ie het doet, zal wel naar milan gaan ofzo, en word is een keer tijd dat er iemand komt die totaal niet bij ajax past maar wel aanvallend voetbal predikt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nog niemand over het besluit van Jaap Stam? (perdirect gestopt)Niet heel verassend overigens ik zag het wel aankomen.
Nog even Nostradamus Kai over de aankomende trainerscarrousel:
Rijkaard naar AC (Ancelotti ligt zwaar onder vuur op dit moment), Koeman naar Barcalona, Jol naar PSV (als je goed luisterde gister bij studiovoetbal), Van Gaal (mijn cluppie) of Van Basten naar Ajax.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2482 stemmen
Nog niemand over het besluit van Jaap Stam? (perdirect gestopt)Niet heel verassend overigens ik zag het wel aankomen.
Ook dat hij per direct stopt? Ik niet. Naar verluidt ligt de directe oorzaak in de familiesfeer. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Er zal nog wel een persconferentie komen... Maar de roddelbladen starten de persen al op neem ik aan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Stam kon al sinds Juni ofzo het niveau niet meer aan. Dit lijkt me het beste voor beide partijen. Ik hoop dat de problemen in de familiesfeer meevallen. Toch respect voor Jaap Stam!
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ook dat hij per direct stopt? Ik niet. Naar verluidt ligt de directe oorzaak in de familiesfeer. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Zijn vader is overleden. En als je het dan niet meer op kunt brengen moet je gewoon stoppen, ik geef hem gelijk.
Altijd een mooie speler geweest om te volgen, lekker eigenwijs. Spijtig dat het zo moest aflopen...
Djep Stem 
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Zonde dat zo'n grote speler op zo'n manier moet stoppen, hij had een mooi afscheid verdiend.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Zijn vader is overleden. En als je het dan niet meer op kunt brengen moet je gewoon stoppen, ik geef hem gelijk.
Vanmiddag gaf hij aan dat dat geen grote rol heeft gespeeld.
Zijn fysieke gestel des te meer.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Dat was ook wel te zien eigenlijk. Hij speelde ook niet bepaald zijn beste wedstrijden dit jaar. Ja het is jammer maar er valt wat voor te zeggen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Had ik niet verwacht, maar ik gun het R. Koeman wel. Koeman succes!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jol naar PSV?..... Jammer, gaan ze er op vooruit.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Jol naar PSV?..... Jammer, gaan ze er op vooruit.
Jol is als manager wel sterk, maar tactisch heb ik Koeman heel hoog zitten, kijk alleen al naar zijn prestaties in de Champions League.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je bedoeld de 0-0 tegen Fenerbache en de 2-0 van Inter?
Ging onder Hiddink stukken beter... 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Bizar jaar dit jaar in NL met de trainers. Lees net nog in een vi van paar weken geleden dat Hiddink met Ajax in verband wordt gebracht, vervolgens op de vi-site dat Koeman naar Valencia gaat en dan natuurlijk nog het vertrek van Ten Cate en Jol van de afgelopen tijd. Overigens heb ik hier nog niemand gehoord over Frank de Boer als mogelijke interim bij Ajax?! Ben benieuwd wat er nog gaat komen dit jaar. Nee he, zou F. dan toch dit jaar ...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hiddink heeft zelf al aangegeven dat dat lariekoek was. Hij kwam alleen regelmatig bij Ajax omdat hij o.a. goed bevriend is met Fontein.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
v.d. Vaart zal nu wel blij zijn dat ie nog bij hsv zit. 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Jol heeft aangegeven in Engeland te willen blijven. Maar je weet het natuurlijk nooit.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2482 stemmen
R. Koeman per direct naar Valencia.
.
Valt me een beetje tegen van Koeman. Hij lijkt me wel een man die zijn klussen (tenminste een seizoen) afmaakt.
Misschien kan broer Erwin hem wel opvolgen ... lijkt me geen verkeerde kandidaat.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Jan Wouters en Edward Sturing zijn er nog. Die hebben ook nog nationale en internationale ervaring als hoofdcoach. Verder vind ik het niet ondenkbaar dat PSV binnenkort naar Enschede gaat bellen voor Fred Rutten of iets verder naar het oosten voor Huub Stevens. Ook Dick Advocaat wiens contract nog maar enkele weken doorloopt lijkt me een serieuze kandidaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.