• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.261 gebruikers
  • 9.389.479 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Ajax en Heerenveen liggen eruit, jammer. Misschien dat Twente en AZ doorgaan.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Dat wordt maar weer voor Barcelona zijn dit jaar..

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Real !

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

FC Kopenhagen

Slavia Praag

Dinamo Zagreb

Ajax

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

PSV??

Laten we het beetje voetbal dat we in Nederland nog hebben koesteren!

Volgens Van Gelder op de Radio wordt na dit weekend waarschijnlijk MvB en Van 't Schip gepresenteerd als opvolger van HTC.

Iets zegt me dat Kos hier heel blij mee is

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

FC Groning en FC Twente hebben zich erg knap geweerd. Ajax en Heerenveen leveren allebei een wanprestatie. Ten Cate naar Chelsea. Hier moet wel bijna nog een Nederlandse hoofdtrainer bijkomen anders werd hij daar geen tweede man. Hiddink gaat dus toch eindelijk Chelsea trainer worden denk ik. Dan komt Jol richting Amsterdam anders heeft die over twee weken helemaal geen werk meer. Geloof namelijk ook niet dat Van Basten en zijn assistent op dit moment weg gaan bij het Nederlands elftal.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zei Heitinga nu dat de uitschakeling jammer was omdat ze nu maar 2 prijzen konden pakken? As If.....

wel jammer dat Ten cate weg gaat, hij deed het net zo goed.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Hiddink gaat niet naar Chelsea omdat Poetin en Abramovitsj hebben afgesproken Hiddink in Rusland te laten. (Radio 1)

Jol komt hopelijk en waarschijnlijk niet. Mist de grote naam en kan niet door 1 deur met Davids. Volgens Jack van Gelder komen Van Basten en Van 't Schip.

Mijn hoop is echter gevestigd op Rijkaard, aan het eind van dit seizoen maar dat zal wel niet gebeuren.

Andere opties voor mij zijn, V. Gaal, Adriaanse en Topmoller (ex-Bayern Leverkusen). Hij heeft er nooit een geheim van gemaakt fan van Ajax te zijn. Maar ik verwacht geen coach uit dit rijtje.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Als PSV fan en iemand die oranje een warm hart toedraagt hoop ik op Van Basten .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Kai schreef:

Hiddink gaat niet naar Chelsea omdat Poetin en Abramovitsj hebben afgesproken Hiddink in Rusland te laten. (Radio 1)

Ik dacht dat die er weer een duo baantje van zou maken.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ja ik weet het ook niet Timbo, maar zo vertelde ze het op de radio dan...

Ik had niet anders gedacht Boordappel

Ronnievb

• 602 berichten
  • 683 stemmen

we wachten met smart de persconferentie af. Ten Cate zal weg zijn, misschien komt het bestuur nu al met een nieuwe naam?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Hij blijft dus...

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Jammer hadden we misschien een trainer kunnen hebben, die niet Delorge en/of Colin in het veld bracht. Dan heb ik liever talenten als Vertonghen, Anita, Donald, Goossens of Sarpong.

Henk ten Cate heeft veel te veel krediet. Blind was inmiddels al 10x ontslagen. Blind stelde misschien elke wedstrijd een ander team op. Maar hij heeft wel de CL gehaald en overwinterd volgens mij was dat toen tegen Inter.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

'Laatste duel Ten Cate bij Ajax'

Geschreven door Robert Smid op zaterdag, 6 oktober om 10:49

Henk ten Cate maakte vrijdagmiddag op de wekelijkse persconferentie duidelijk dat hij zijn contract bij Ajax wil uitdienen: ‘Ik wil met Ajax kampioen worden’, stelde de oefenmeester. Volgens de zaterdageditie van De Telegraaf zit Ten Cate echter dit weekeinde voor het laatst op de bank bij de Amsterdammers.

De ochtendkrant meldt dat de onderhandelingen tussen Chelsea's algemeen directeur Peter Kenyon en Ajax vrijdag van start zijn gegaan en dat de afkoopsom nog het enige punt van discussie is. Beide clubs zouden echter dichtbij een overeenstemming zijn, waardoor de overstap bijna een feit is.

Ten Cate gaf vrijdag toe contact te hebben gehad over de functie van veldtrainer en zich gevleid te voelen door de belangstelling. De Telegraaf zegt echter dat beide partijen al een mondeling akkoord hebben bereikt en dat de onderhandelingen in stroomversnelling geraakten na de rampzalige uitschakeling in de UEFA Cup.

Naar verluidt is Ajax achter de schermen bezig met een opvolger voor Ten Cate. Mocht de geboren Amsterdammer vertrekken, dan zou Adrie Koster als interim-trainer moeten fungeren. Alfons Groenendijk en Hennie Spijkerman blijven aan assistent-trainer, terwijl namen als Marco van Basten en Martin Jol voor volgend seizoen de ronde doen.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2482 stemmen

happie schreef:

Zonder een creatieve aanvallende middenvelder / spelverdeler en fatsoenlijke buitenspelers blijft het kut. Ajax kan beter bidden dat een speler als Leonardo weer fit word en een fatsoenlijk niveau gaat halen en een creatieve speler als Aisatti (speelt toch nauwelijks bij PSV) gekocht kan worden.

Daarnaast kan Ajax spelers als Delorge, Collins, en Urzais beter bij het grofvuil zetten.

stinissen (crew films & series)

• 23494 berichten
  • 77011 stemmen

Helemaal mee eens en een stel ervaren goede verdedigers.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

trabelsi bijv.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

happie schreef:

Geschreven door Robert Smid op zaterdag, 6 oktober om 10:49

Henk ten Cate maakte vrijdagmiddag op de wekelijkse persconferentie duidelijk dat hij zijn contract bij Ajax wil uitdienen: ‘Ik wil met Ajax kampioen worden’, stelde de oefenmeester. Volgens de zaterdageditie van De Telegraaf zit Ten Cate echter dit weekeinde voor het laatst op de bank bij de Amsterdammers.

De ochtendkrant meldt dat de onderhandelingen tussen Chelsea's algemeen directeur Peter Kenyon en Ajax vrijdag van start zijn gegaan en dat de afkoopsom nog het enige punt van discussie is. Beide clubs zouden echter dichtbij een overeenstemming zijn, waardoor de overstap bijna een feit is.

Ten Cate gaf vrijdag toe contact te hebben gehad over de functie van veldtrainer en zich gevleid te voelen door de belangstelling. De Telegraaf zegt echter dat beide partijen al een mondeling akkoord hebben bereikt en dat de onderhandelingen in stroomversnelling geraakten na de rampzalige uitschakeling in de UEFA Cup.

Naar verluidt is Ajax achter de schermen bezig met een opvolger voor Ten Cate. Mocht de geboren Amsterdammer vertrekken, dan zou Adrie Koster als interim-trainer moeten fungeren. Alfons Groenendijk en Hennie Spijkerman blijven aan assistent-trainer, terwijl namen als Marco van Basten en Martin Jol voor volgend seizoen de ronde doen.

Haha , die colum schrijver is een van mijn beste vrienden , toch een leuke bijverdienst thuis wat berichten typen.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

pascal83 schreef:

(quote)

Zonder een creatieve aanvallende middenvelder / spelverdeler en fatsoenlijke buitenspelers blijft het kut. Ajax kan beter bidden dat een speler als Leonardo weer fit word en een fatsoenlijk niveau gaat halen en een creatieve speler als Aisatti (speelt toch nauwelijks bij PSV) gekocht kan worden.

Daarnaast kan Ajax spelers als Delorge, Collins, en Urzais beter bij het grofvuil zetten.

Inderdaad , die Urzaiz zeg .. ''de stormram'' gekocht om een wedstrijd te beslissen , wat een ongeloofelijke onzin toch allemaal.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Alves 7 doelpunten, ongelofelijk.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ben bang dat hij alleen nog maar onhandelbaarder wordt.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Nieuw record lijkt me.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee, Henk Schouten heeft zelfs 9 keer gescoord in 1 wedstrijd.

Meeste doelpunten in 1 wedstrijd:, Henk Schouten 9 doelpunten in de wedstrijd Feyenoord-De Volewijckers 11-4 op 2 april 1956

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Iets ander niveau wel .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Mm... AZ kan Alves op z'n buik schrijven denk ik.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

gideonvdb schreef:

trabelsi bijv.

Liever geen Trabelsi. Die knie is helemaal kapot, dat is ook de rede dat hij geen club meer heeft. Buiten het feit ook dat hij Ajax in het verleden al een keer heeft genaait. Ik heb liever een linksback en dan kan Urby voor het middeveld gaan. En idd Aisatti want ik heb het idee dat Koeman het toch niet in hem ziet zitten en hij kost, naar het schijnt, maar tussen de 10 en 15 miljoen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zouden die Heracles verdedigers kunstgras gewend zijn.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Reinbo schreef:

Nee, Henk Schouten heeft zelfs 9 keer gescoord in 1 wedstrijd.

Meeste doelpunten in 1 wedstrijd:, Henk Schouten 9 doelpunten in de wedstrijd Feyenoord-De Volewijckers 11-4 op 2 april 1956

Ze zeggen toch echt dat het record op 6 stond.

stinissen (crew films & series)

• 23494 berichten
  • 77011 stemmen

Ze hebben het toch over betaald voetbal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.